Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Herrasmies maksaa aina daaminsa ravintolalaskun

Vierailija
11.03.2015 |

Vain juntti mies vänkää asiasta.

Kommentit (117)

Vierailija
21/117 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 11:06"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 11:04"]

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 13:38"][quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 13:12"] [quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 13:05"]Tämä maailma ei ikinä muutu tasa-arvoiseksi kun teitä tyhmiä kanoja sikiää..Hankkikaa kunnon ammatti ettei tarvitse persettä myydä. [/quote] Ei täällä kukaan persettä myy. Ellet sitten sinä itse? [/quote] Kyllä näiden ketjujen perusteella kaikki naiset ovat huoria, vain hinta ja palvelukset vaihtelee. [/quote] No sinä voit edelleen pysyä niissä ruokapalkalla toimivissa vitosen huorissa, eihän kukaan pakota sinua muuhun. Minä en ainakaan katso tarpeelliseksi tapailla miestä joka pokkana vetelee ruokaansa minun katsoessani vieressä nälkäisenä.

[/quote]

Miten sä pysyt hengissä, jos sulla ei ole rahaa ruokaan?
[/quote]
Pyhällä hengellä. Treffeille en ainakaan lähde toisen kulutusta katselemaan.

Vierailija
22/117 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain hyväksikäyttäjä nainen antaa miehen maksaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/117 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole tätä ikinä ymmärtänyt että toisen pitäisi maksaa. Sinkkuna pari kertaa olen antanut miehen tarjota ruuat kun meinasi suuttua kun tarjouduin maksamaan, mutta muuten olen kyllä aina hoitanut itse ravintolalaskuni. Ehkä mä olen sit sen verran ylpeä, ei vaan ole tuntunut hyvältä antaa toisen maksaa ja jäädä itse (kiitollisuuden)velkaa. Mulle on aina ollut tärkeää olla itsenäinen, omillaan toimeen tuleva nainen.

Tosin nykyään, kun on miehen kanssa vuosia ollut yhteinen talous ja yhteiset tilit niin se on ihan sama kumman kortilta laskutetaan, kun yhtä lailla se on molemmilta pois. Mutta tämä nyt onkin ihan eri asia.

Vierailija
24/117 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, se on sun mielipide ja jos et sitä tahdo muuttaa niin treffaa sellaisia naisia jotka jakaa ajatusmaailmasi. Kaikki ei näin kuitenkaan ajattele, mä tuntisin oloni kiusaantuneeksi jos mies maksaisi joka kerta treffeillä kaiken, ei se ole musta reilua ja mäkin haluan tarjota yhtälailla.

Vierailija
25/117 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 11:02"]

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 09:40"]

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 09:20"]

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 13:44"]

Samaa mieltä. Se vaan kuuluu hyviin käytöstapoihin. Samoin kuin oven avaaminen, takin auttaminen päälle jne. En voisi elää suhteessa, jossa kaikista hyvistä teoista pidettäisiin kirjaa tai kerääntyisi velkaa jos ostat toiselle jotain.

[/quote]

En sitten vaan ymmärrä mitä hyvätapaista on avuttomana pitämisessä. Käyn töissä ja maksan kuluni ja toistaiseksi olen jaksanut avata ovetkin itse. Opin myös jo lapsena pukeutumaan itsenäisesti.

[/quote]

Et ymmärräkään, koska kyse ei ole avuttomuudesta, vaan kohteliaisuudesta. Kai lyöt mummoillekin oven nenään jos tulevat takanasi esim. kaupan ovesta. Minäkin käyn töissä, maksan kuluni ja avaan oveni itse. Mutta jos olen esim. lasteni kanssa liikenteessä, olen opettanut että he avaavat ja pitävät ovea auki kaikille jotka takana tulevat, oli kyseessä mies tai nainen. Kuuluu hyviin käytöstapoihin, mitä valitettavasti ei enää näköjään opeteta muille.

[/quote]

Sinä siis avaat ovet miehellesi ja otat häneltä takin pois?

[/quote]

Ei kun katsos naiselle se on kohteliaisuus. Mies osaa kyllä itsekin eikä todellakaan tarvitse kohteliaisuuksia. Eihän miehellä ole Pyhää Vulvaa.

Vierailija
26/117 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 11:04"]

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 13:38"][quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 13:12"] [quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 13:05"]Tämä maailma ei ikinä muutu tasa-arvoiseksi kun teitä tyhmiä kanoja sikiää..Hankkikaa kunnon ammatti ettei tarvitse persettä myydä. [/quote] Ei täällä kukaan persettä myy. Ellet sitten sinä itse? [/quote] Kyllä näiden ketjujen perusteella kaikki naiset ovat huoria, vain hinta ja palvelukset vaihtelee. [/quote] No sinä voit edelleen pysyä niissä ruokapalkalla toimivissa vitosen huorissa, eihän kukaan pakota sinua muuhun. Minä en ainakaan katso tarpeelliseksi tapailla miestä joka pokkana vetelee ruokaansa minun katsoessani vieressä nälkäisenä.

[/quote]

Miksi mies tapailisi niin köyhää ettei ole varaa ruokaan?

Vierailija
27/117 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 12:53"]

Vain juntti mies vänkää asiasta.

[/quote]

Tämä on totta. Daami myös muistaas sitten antaa pimperoa, kun siitä on jo maksettukin. On epäkohteliasta kieltäytyä.

Vierailija
28/117 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 13:38"]

Ai kun mua naurattaa aina  nämä mies maksaa naisensa ravintolalaskun jutut. Muuten täällä ollaan ja vaaditaan kaikessa tasa-arvoa, esim. lasten kasvatuksessa, kotitöissä jne. Mutta tämä tavintolalasku sitten onkin sellainen asia, että mammat vaativat ja olettavat, että mies tottakai maksaa. Ravintolalaskun kohdalla se tasa-arvovaatimus unohtuukin.  :D

[/quote]

Tätä samaa ihmettelin. Veljeni kertoo joskus hämmentyneenä, miten on ollut jonkun naisen kanssa syömässä ja nainen selittää into pinkeänä, miten tärkeä asia on tasa-arvo ja miten miesten tulee ymmärtää, että naiselle kaikki ovet ovat avoinna ihan kuin miehille, ei ole olemassa mitään sukupuolieroja. Kun tulee maksamisen aika, nainen hämmentyy, jos joutuu itse maksamaan ruokansa. Siiinä vaiheessa kuulemma ei ole tasa-arvolla mitään merkitystä, kun on tapana, että mies maksaa. Veljeni maksaa, mutta sanoo sitten, että hän on pitänyt tapana, että maksullisilta naisilta myös saa.

Vierailija
29/117 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 12:37"]

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 13:38"]

Ai kun mua naurattaa aina  nämä mies maksaa naisensa ravintolalaskun jutut. Muuten täällä ollaan ja vaaditaan kaikessa tasa-arvoa, esim. lasten kasvatuksessa, kotitöissä jne. Mutta tämä tavintolalasku sitten onkin sellainen asia, että mammat vaativat ja olettavat, että mies tottakai maksaa. Ravintolalaskun kohdalla se tasa-arvovaatimus unohtuukin.  :D

[/quote]

Tätä samaa ihmettelin. Veljeni kertoo joskus hämmentyneenä, miten on ollut jonkun naisen kanssa syömässä ja nainen selittää into pinkeänä, miten tärkeä asia on tasa-arvo ja miten miesten tulee ymmärtää, että naiselle kaikki ovet ovat avoinna ihan kuin miehille, ei ole olemassa mitään sukupuolieroja. Kun tulee maksamisen aika, nainen hämmentyy, jos joutuu itse maksamaan ruokansa. Siiinä vaiheessa kuulemma ei ole tasa-arvolla mitään merkitystä, kun on tapana, että mies maksaa. Veljeni maksaa, mutta sanoo sitten, että hän on pitänyt tapana, että maksullisilta naisilta myös saa.

[/quote]

Ja huoria vituttaa kun todellisuus sanotaan ääneen.

Vierailija
30/117 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi käyttäytyisin yhtään erilailla, kuin normaalisti, jos kyseessä on nainen? Maksan laskun, koska seuralainen on nainen? Avaan oven, koska nainen? En ymmärrä.

Vierailija
31/117 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 09:49"]

Samaa mieltä. Se vaan kuuluu hyviin käytöstapoihin. Samoin kuin oven avaaminen, takin auttaminen päälle jne. En voisi elää suhteessa, jossa kaikista hyvistä teoista pidettäisiin kirjaa tai kerääntyisi velkaa jos ostat toiselle jotain.

[/quote]

En sitten vaan ymmärrä mitä hyvätapaista on avuttomana pitämisessä. Käyn töissä ja maksan kuluni ja toistaiseksi olen jaksanut avata ovetkin itse. Opin myös jo lapsena pukeutumaan itsenäisesti.

[/quote]

Et ymmärräkään, koska kyse ei ole avuttomuudesta, vaan kohteliaisuudesta. Kai lyöt mummoillekin oven nenään jos tulevat takanasi esim. kaupan ovesta. Minäkin käyn töissä, maksan kuluni ja avaan oveni itse. Mutta jos olen esim. lasteni kanssa liikenteessä, olen opettanut että he avaavat ja pitävät ovea auki kaikille jotka takana tulevat, oli kyseessä mies tai nainen. Kuuluu hyviin käytöstapoihin, mitä valitettavasti ei enää näköjään opeteta muille.

[/quote]

Kai sinä jäät pitämään usein ovia auki miehille, avustat miehellesi takkia päälle jne?

[/quote]

Kyllä vaan jään. Mutta teille ei ole kohteliaisuutta opetettu tai ette halua vaan olla kohteliaita ja valitettavasti teitä on enemmän kuin meitä. Mun sydäntä ainakin lämmittää kohtelias käytös, sanat kiitos, anteeksi ja ole hyvä. Mutta me ollaan kaikki erilaisia, toiset menee kyynärpää -taktiikalla ja toiset ei.

Vierailija
32/117 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 10:05"]

MEikäläinen on täällä aina välillä kirjoitellut ja haukuttu mulkuksi jätkäksi kun kerron miten asia menee. Totuus on se että pelillä on säännöt ja pelin sääntö on se että daami saa illan ja sen jälkeen daami päättää ottaako kohteliaisuuden millaisena vai ei. Ilotyttö meininki on ihan muuta kuin se että viehättävä daami saa illan ja mies sen maksaa. Meikäläinen ei ainakaan vie daamia ulos jos daami ei ole lupaava, ei sillä ole tekemistä ilotyttö juttujen kanssa. Halventavaa puhetta muut ja vanhan liiton player ei käsitä naisen huorittelua. Se on peliä ja pelissä on uskallettava laittaa korttia pöytään jos meinaa voittaa. Sama se miten kovat kortit on jos niitä ei uskalla pelata.

[/quote]

Luojan kiitos täällä on yksi mies, joka tajuaa pelin hengen!

Vierailija
33/117 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 09:49"]

[/quote]

Jäätkö sä autossa istumaan ja odotat että sulle tullaan avaamaan ovi - kuin Hyacinth Bouquet? On meinaan todella naurettavan näköstä toimintaa.

[/quote]

Naurettavaa (tai lähinnä surullista) tässä on se, että teillä ei ole mitään käsitystä käytöstavoista tai herrasmiesmäisestä käytöksestä. Mutta ihan esimerkkinä, mies voi avata sen auton oven naiselle myös sisäpuolelta. Tai vastaavasti autolle kävellessä kävelee ensin sinne puolelle minne nainen on menossa istumaan ja avaa tälle oven. En tiedä miksi teitä loukkaa tai ärsyttää hyvät käytöstavat, mutta kai se kertoo enemmän tästä ajasta ja totaalisesta kohteliaisuuden ja toisen huomioon ottamisen puutteesta.

Vierailija
34/117 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 13:00"]

MEikäläinen on täällä aina välillä kirjoitellut ja haukuttu mulkuksi jätkäksi kun kerron miten asia menee. Totuus on se että pelillä on säännöt ja pelin sääntö on se että daami saa illan ja sen jälkeen daami päättää ottaako kohteliaisuuden millaisena vai ei. Ilotyttö meininki on ihan muuta kuin se että viehättävä daami saa illan ja mies sen maksaa. Meikäläinen ei ainakaan vie daamia ulos jos daami ei ole lupaava, ei sillä ole tekemistä ilotyttö juttujen kanssa. Halventavaa puhetta muut ja vanhan liiton player ei käsitä naisen huorittelua. Se on peliä ja pelissä on uskallettava laittaa korttia pöytään jos meinaa voittaa. Sama se miten kovat kortit on jos niitä ei uskalla pelata.

[/quote]

[/quote]

Jankutijaa :D

Hyvää peli-iltaa vaan sulle.

Vierailija
35/117 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 12:25"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 11:04"]

[/quote]

Miksi mies tapailisi niin köyhää ettei ole varaa ruokaan?
[/quote]
Niin. Miehelle ei kelpaa köyhä nainen, miksi sitä miestä pitäisi nimittää?

Vierailija
36/117 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 11:02"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Sinä siis avaat ovet miehellesi ja otat häneltä takin pois?

[/quote]

Ja sinä potkaiset oven kiinni miesten edessä ja heität takinkin lattialle, niinkö? Et sinäkään nyt noin tyhmä varmaan oikeasti ole.

Vierailija
37/117 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 13:00"]

[/quote]

[/quote]

Toivottavasti daami tajuaa pelin hengen myös myöhemmin eli tiskeistä ja kotitöistä ei miehelle valiteta ja avuksi pyydetä, koska peliin kuulu sekin, että kun daami on valintansa tehnyt, niin hän kärsii seuraukset. Eli hyväksyy sen, että sai aikanaan kivan illan. Miehellä on oikeus olettaa, että kotityöt ovat naisen osa.

Vierailija
38/117 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on äärimmäisen tasa-arvoinen, ei pidä minkäänlaisia kaksoisstandardeja (esim seksikumppanien lukumäärässä jne) naisilla ja miehillä, eikä roolita naisia/miehiä stereotypioden mukaan, niin tällöin mielestäni miehellä on oivat perusteet jättää tarjoamatta. Hän kannattaa aidosti roolien murtamista. Mutta mikäli äijänkäppänä on naisia stereotypisoiva tai jopa huoritteleva, on hänen loogista tarjota naiselle aina ja kaikkialla.

Vierailija
39/117 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ikäluokkaa te olette? Olen 22v ja minusta on itsestäänselvää, että maksan itse omat ruokani ja juomani. Poikkeuksena on tilanne, jossa minut on kutsuttu ulos syömään, teatteriin jne. eli ei ole vain yhdessä sovittu, että mennään. Kutsujalla kun on tapana maksaa, oli sitten 50v synttärit tai jonkun tuoteten lanseeraustilaisuus.

Muuten ei käy mielessä, että mies on maksaja, ei etenkään vain sukupuolensa takia.

Vierailija
40/117 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 13:39"][quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 13:38"]Ai kun mua naurattaa aina  nämä mies maksaa naisensa ravintolalaskun jutut. Muuten täällä ollaan ja vaaditaan kaikessa tasa-arvoa, esim. lasten kasvatuksessa, kotitöissä jne. Mutta tämä tavintolalasku sitten onkin sellainen asia, että mammat vaativat ja olettavat, että mies tottakai maksaa. Ravintolalaskun kohdalla se tasa-arvovaatimus unohtuukin.  :D
[/quote]
Ei tarvi vaatia, kun seurustelee hyväkäytöksisen herrasmiehen kanssa. ;)
[/quote]
Itse et siis ole hyväkäytöksinen ja maksa miehen ruokia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan