Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Herrasmies maksaa aina daaminsa ravintolalaskun

Vierailija
11.03.2015 |

Vain juntti mies vänkää asiasta.

Kommentit (117)

Vierailija
101/117 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 14:23"]

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 14:04"]

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 13:54"]

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 13:52"]

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 13:49"]

Missaatte totaalisesti pointin. Syömään yhdessä meno ei ole syömään yhdessä menoa vaan SOIDINMENO. Siksi siinä ei pelaa jätski viivottimella tasan -säännöt. SOidinmenossa miehen pitää pelata urosta ja naisen naarasta. Se on SEKSIKÄSTÄ. Siksi mies maksaa ja nainen ottaa vastaan ja lähettelee kainon kiitollisia katseita pöydän yli. Soidinmenon tarkoitus on ihan muu kuin saada maha täyteen pienimmällä mahdollisella vaivalla tai mahdollisimman reilusti, senkin kakaralauma. Jos ette sen vertaa ymmärrä, niin ei kande viedä ketään syömään eikä myöskään kande sinne lähteä.

[/quote]

Eli ämmät kiihottuu, kun mies levittelee lompakkoaan? Ihana soidinmeno.

Tuota tapahtuu thaimaassa ja tallinnassakin, ja siellä se on paheksuttavaa?

[/quote]

:D sulle ei oikein aukea, vai mitä? Voin kuvitella, että seksikin on kanssasi tosi seksikästä....

[/quote]

Soidinmenon tarkoitus on parittelu. Siihen tarvitaan lompakkoa?

[/quote]

Ei.

Siihen tarvitaan asennetta. Asennetta puolestaan voi ilmaista vain eleillä. Maksamaan tarjoutuminen on ritarillinen ele, ja se on samalla myös maksimaalisen miehekäs ele. Get it? Soidinmenoissa pelataan seksikkäillä asioilla. Ne aika usein ovat ultranaisellisia ja supermiehekkäitä.

Eikö siinä ole jotain banaalin masentavaa, jos nainen vietelläkseen miehen haluaa laittaa tasa-arvoisen korsetin päälle? Mikä sellainen edes olisi? Tätä koetan ajaa takaa. Maailmassa nyt vain on asioita, jotka eivät kuulu järkeilyn piiriin. Intohimojen herättely on yksi niistä, ja halusit tai et, niissä ei tasa-arvo kannata.

Ja jos se yhtään lohduttaa, nainen usein ostaa uutta vaatetta ylleen tai pistää sitä kallista hajuvettä jne jne ennen kuin lähtee sinne syömään. Hänkin siis maksaa tällä tavalla. Ja jos hän ei tee tätä kaikkea, niin se on jotenkin surullista vai mitä? Ihan kuin sitä ei kiinnostaisi tai se olisi päättänyt jo etukäteen luovuttaa, koska itsetunto ei riitä. Sama huokuu miehestä, joka ei halua tarjota sitä illallista. Kummankin asenne äärimmäisen nou sexy. En suosittele.

Otat liian tosikkomaisesti ja liian lompakkomielikuvaan takertuen tämän jutun. Menetkö huvipuistoonkin laskemaan, paljonko kukin laite maksaa? Käyt sitten possujunassa, koska se maksaa aika vähän? :/

[/quote]

Huorille raha on tärkeää, itse en näe rahassa ja maksamisessa mitään seksiä. Enempi keskityn ihmisen aivotoimintaan ja sellainen joka näkee lompakossa ja eroottisessa kemiassa yhteyttä ei kiinnosta minua. Ilmeisesti olet tavannut urpoja rikkaita jotka saavat kiksejä maksaessaan kaltaisellesi maksulliselle.

Vierailija
102/117 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 14:51"]

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 14:42"]

Kukaan ei pakota naisia tunkemaan itseään uusiin vaatteisiin tai korsettiin, eikä kylpemään hajuvedessä.

Sellainen nainen , joka saa vastinetta tuollaisesta seurastaan, on halpa.

Possujuna ei muuten maksa linnanmäellä mitään. Maksullisuus kiihottaa sinua?

[/quote]

Vain todella kitsas mies voi tietää, että possujuna on ilmainen :D:D:D. Aaargh, kuolen. Onneksi en tunne sinua tosielämässä. Ei, maksullisuus ei kiihota minua. Sen sijaan eleet kiihottavat. Eleitä ovat viettelevät katseet, viettelevät rituaalit (auttamaan tarjoutuminen, halu pyytää toinen treffeille, halu haluta toista ihmistä, jne. kaikki nämä epäilemättä aika vieraita asioita sulle, mutta googleta netistä lisää...)

Maksullisuudella on vain välillistä tekemistä asian kanssa. Maksaminen, kuten sen korsetinkin ostaminen, huom. kertovat halusta nähdä vaivaa sen toisen osapuolen eteen. Se vaivannäkö on seksikästä. Se kiihottaa minua ja kaikkia muitakin ihmisiä sukupuolesta riippumatta. Jos ihmisellä on tosi huono itsetunto tai se on muutoin aivan pihalla elämästä ja itsestään, toisen osoittama huomio ja vaivannäkö hämmentää ja siitä tulee sellainen olo, että ei ole ansainnut sitä. Se on hirveää hyvien asioiden tuhlausta ja erittäin epäkiihottavaa. Ehkä olet itse tätä ihmistyyppiä tai tavannut vain tätä ihmistyyppiä? Ehkä molemmat toteutuvat kohdallasi? Sama valitettavasti vetää samaa puoleensa.

Anna nyt olla, dude. Tiedät, mitä tarkoitan, kunhan huviksesi jänkkäät. Tiedät että olen oikeassa, ja olen melko varma, että tämän keskustelun jälkeen tajusit jotain totaalisesti toisin kuin ennen ja kun seuraavan daamisi viet ravinteliin, nautit siitä tunteesta kun maksat ja tällä kertaa tiedät, että eleesi on kiihottava sen naisen mielestä. Kaikki voittivat!

[/quote]

Mee nyt hullu hoitoon :D

Usko vaan, monia kiihottaa itsellinen nainen jolle ei tarvitse ovia aukoa eikä ruokia maksella. Sellainen on ihana ja helppo ihminen rakastaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/117 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huorille raha on tärkeää, itse en näe rahassa ja maksamisessa mitään seksiä. Enempi keskityn ihmisen aivotoimintaan ja sellainen joka näkee lompakossa ja eroottisessa kemiassa yhteyttä ei kiinnosta minua. Ilmeisesti olet tavannut urpoja rikkaita jotka saavat kiksejä maksaessaan kaltaisellesi maksulliselle.

[/quote]

:D Sä taidat nauttia tästä mielikuvasta? Aivotoiminta, my ass. Salaa toivot, että saisit itse olla joskus se, joka maksaa ja rankaisee myöhemmin sängyssä sitä rahanahnetta narttua koko rahan edestä :D

Olet niiiiiiin läpinäkyvä, ettei mitään rajaa :D.

Vierailija
104/117 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 14:59"]

[/quote]

:D Sä taidat nauttia tästä mielikuvasta? Aivotoiminta, my ass. Salaa toivot, että saisit itse olla joskus se, joka maksaa ja rankaisee myöhemmin sängyssä sitä rahanahnetta narttua koko rahan edestä :D

Olet niiiiiiin läpinäkyvä, ettei mitään rajaa :D.

[/quote]

OK. Munani ei kyllä edes seisoisi rahan ahneen luntun edessä.

Vierailija
105/117 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 14:42"]

Kukaan ei pakota naisia tunkemaan itseään uusiin vaatteisiin tai korsettiin, eikä kylpemään hajuvedessä.

Sellainen nainen , joka saa vastinetta tuollaisesta seurastaan, on halpa.

Possujuna ei muuten maksa linnanmäellä mitään. Maksullisuus kiihottaa sinua?

[/quote]

Vain todella kitsas mies voi tietää, että possujuna on ilmainen :D:D:D. Aaargh, kuolen. Onneksi en tunne sinua tosielämässä. Ei, maksullisuus ei kiihota minua. Sen sijaan eleet kiihottavat. Eleitä ovat viettelevät katseet, viettelevät rituaalit (auttamaan tarjoutuminen, halu pyytää toinen treffeille, halu haluta toista ihmistä, jne. kaikki nämä epäilemättä aika vieraita asioita sulle, mutta googleta netistä lisää...)

Maksullisuudella on vain välillistä tekemistä asian kanssa. Maksaminen, kuten sen korsetinkin ostaminen, huom. kertovat halusta nähdä vaivaa sen toisen osapuolen eteen. Se vaivannäkö on seksikästä. Se kiihottaa minua ja kaikkia muitakin ihmisiä sukupuolesta riippumatta. Jos ihmisellä on tosi huono itsetunto tai se on muutoin aivan pihalla elämästä ja itsestään, toisen osoittama huomio ja vaivannäkö hämmentää ja siitä tulee sellainen olo, että ei ole ansainnut sitä. Se on hirveää hyvien asioiden tuhlausta ja erittäin epäkiihottavaa. Ehkä olet itse tätä ihmistyyppiä tai tavannut vain tätä ihmistyyppiä? Ehkä molemmat toteutuvat kohdallasi? Sama valitettavasti vetää samaa puoleensa.

Anna nyt olla, dude. Tiedät, mitä tarkoitan, kunhan huviksesi jänkkäät. Tiedät että olen oikeassa, ja olen melko varma, että tämän keskustelun jälkeen tajusit jotain totaalisesti toisin kuin ennen ja kun seuraavan daamisi viet ravinteliin, nautit siitä tunteesta kun maksat ja tällä kertaa tiedät, että eleesi on kiihottava sen naisen mielestä. Kaikki voittivat!

[/quote]

Jankutijankuti. Jatka vain mainostamistasi siellä sihteeriopiston sivuilla. Kyllä sulle niitä maksavia miehiä sieltä löytyy, sitä en epäile.

Vierailija
106/117 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 14:56"]

Usko vaan, monia kiihottaa itsellinen nainen jolle ei tarvitse ovia aukoa eikä ruokia maksella. Sellainen on ihana ja helppo ihminen rakastaa.

[/quote]

Apua, mitä ihmettä tekemistä sillä esiaviollisella kuhertelulla on sen kanssa, miten ihmiset parisuhteessa käyttäytyvät? Ne alkuvaiheen menot ovat rituaaleja samalla tavalla kuin paritanssissa mies tanssii toiset ja nainen toiset askeleet ja molemmat nauttivat siitä täysin riippumatta siitä, mitä arki tai elämä ylipäänsä on.

Herranjumala, sun täytyy olla pahasti rikki jostain kohtaa, että haukut jotain ihmistä hulluksi sen takia, että se tajuaa, mikä pointti siinä on, että mies maksaa treffisapuskat. Otan osaa, ihan siis vilpittömästi. Joka toisia haukkuu, on muuten itse se. Toivon, että saat apua.

Vierailija
107/117 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla noin tärkeää, että mies maksaa laskun ravintolassa? Kysyn ihan tosissani. Se tarjoaa, joka haluaa, mutta ensisijaisesti kummankin osapuolen kannattaisi varautua maksamaan omat tilauksensa. Ei se tee miehestä enemmän tai vähemmän miestä, että kuka kaivaa kuvetta!

Olen 22-v ja minusta on oikeasti pöyristyttävää kuulla tuollaista VAATIMUKSENA toiselta? Olisin itse vain ilahtunut, jos joku tarjoutuu tarjoamaan minulle, mutta halutessani itse ilahduttaa toista tarjoan ruoat ilomielin. Todella uskomatonta tuollainen sukupuoliroolien ylläpitäminen miesten kohdalla, kun naiset itse valittaa heihin kohdistuvasta epätasa-arvosta ja sukupuoleen kohdistuvista oletuksista. Surullista, jos hyvän käytöksen mittarina on ravintolalaskun maksaminen, itselleni merkkaavat aivan muut asiat suhteessa ja treffeillä käydessäni.

Lopuksi vielä pähkinä purtavaksi: jos käyn treffeillä naisen kanssa naisena, niin kenen oletusarvoisesti kuuluisi maksaa? Toki se voi halutessaan maksaa, joka kutsuu syömään, mutta nyt ei kyse siitä, vaan miehen puutteesta laskun jakana.

Vierailija
108/117 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 15:04"]

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 14:56"]

[/quote]

Apua, mitä ihmettä tekemistä sillä esiaviollisella kuhertelulla on sen kanssa, miten ihmiset parisuhteessa käyttäytyvät? Ne alkuvaiheen menot ovat rituaaleja samalla tavalla kuin paritanssissa mies tanssii toiset ja nainen toiset askeleet ja molemmat nauttivat siitä täysin riippumatta siitä, mitä arki tai elämä ylipäänsä on.

Herranjumala, sun täytyy olla pahasti rikki jostain kohtaa, että haukut jotain ihmistä hulluksi sen takia, että se tajuaa, mikä pointti siinä on, että mies maksaa treffisapuskat. Otan osaa, ihan siis vilpittömästi. Joka toisia haukkuu, on muuten itse se. Toivon, että saat apua.

[/quote]

:D en vieläkään löydä yhteyttä maksupolitiikalle ja toiseen tutustumiselle saati tanssiaskelille.

2000-luvun yhteiskunnassa en todellakaan ota kontaktia naiseen joka ei osaa vilpittömästi maksaa omia ostoksiaan.

Vierailija
109/117 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas nainen on aina maksanut, vaikka olen yrittänyt mitä, niin ei käy. Ok sitten, minkäs teet kun on jalosydäminen nainen, täytyy vaan tyytyä kohtaloonsa:)

Vierailija
110/117 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti mies maksaa lupaavalle daamille illan kuuluu ikään kuin pelin henkeen että tarjotaan daamille.

Vierailija
111/117 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 15:11"]

Ehdottomasti mies maksaa lupaavalle daamille illan kuuluu ikään kuin pelin henkeen että tarjotaan daamille.

[/quote]

Eli suomalaisnaisten prostituutio on hyväksyttävää. Miksei siis myös thaimaalaisten tai muun maalaisten?

Vierailija
112/117 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 15:17"]

[/quote]

Eli suomalaisnaisten prostituutio on hyväksyttävää. Miksei siis myös thaimaalaisten tai muun maalaisten?

[/quote]

Kyse ei ole ilotyttö meinigistä vaan pelistä jossa peli mies pelaa peliä ja daami lämmitellään tällä pelillä, kuuluu peliin ja pelin henkeen.

Vierailija
113/117 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 15:20"]

[/quote]

[/quote]

Kyse ei ole ilotyttö meinigistä vaan pelistä jossa peli mies pelaa peliä ja daami lämmitellään tällä pelillä, kuuluu peliin ja pelin henkeen.

[/quote]

Peli mies ei ole rasistinen vaan tarjoaa toki viehättävälle daamille illan myös thaimaalaiselle daamille jos tämä on pelissä.

Vierailija
114/117 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 15:21"]

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 15:20"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Peli mies ei ole rasistinen vaan tarjoaa toki viehättävälle daamille illan myös thaimaalaiselle daamille jos tämä on pelissä.

[/quote]

Nämä kirjoitti siis sama player täsmennän ettei kukaan luule että tässä väitellään vaikka ollaan samaa mieltä ja samassa hengessä liikkeellä.

Vierailija
115/117 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Se on katsos pohjalainen kateus joka suomihuoraa harmittaa :) jää sekä mies että rahat saamatta kun mies pelaa toisella kentällä :)

Vierailija
116/117 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 15:26"]

[/quote]

[/quote]

Se on katsos pohjalainen kateus joka suomihuoraa harmittaa :) jää sekä mies että rahat saamatta kun mies pelaa toisella kentällä :)

[/quote]

Player ei koskaan kutsu naista tuolla tavalla vaan aina arvostaa ja ihailee naista.

Vierailija
117/117 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jessus, mä olen ollut 20 vuotta naimisissa huoran kanssa! Miten en oo tajunnut, että sen täytyy olla huora, koska minä maksan aina meidän ravintolalaskut?

(PS: Mä olen nainen, puolisoni on mies. Onko  tällä jotain merkitystä?)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän