Herrasmies maksaa aina daaminsa ravintolalaskun
Kommentit (117)
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 12:56"]
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 09:49"]
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 09:40"]
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 09:20"]
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 13:44"]
Samaa mieltä. Se vaan kuuluu hyviin käytöstapoihin. Samoin kuin oven avaaminen, takin auttaminen päälle jne. En voisi elää suhteessa, jossa kaikista hyvistä teoista pidettäisiin kirjaa tai kerääntyisi velkaa jos ostat toiselle jotain.
[/quote]
En sitten vaan ymmärrä mitä hyvätapaista on avuttomana pitämisessä. Käyn töissä ja maksan kuluni ja toistaiseksi olen jaksanut avata ovetkin itse. Opin myös jo lapsena pukeutumaan itsenäisesti.
[/quote]
Et ymmärräkään, koska kyse ei ole avuttomuudesta, vaan kohteliaisuudesta. Kai lyöt mummoillekin oven nenään jos tulevat takanasi esim. kaupan ovesta. Minäkin käyn töissä, maksan kuluni ja avaan oveni itse. Mutta jos olen esim. lasteni kanssa liikenteessä, olen opettanut että he avaavat ja pitävät ovea auki kaikille jotka takana tulevat, oli kyseessä mies tai nainen. Kuuluu hyviin käytöstapoihin, mitä valitettavasti ei enää näköjään opeteta muille.
[/quote]
Kai sinä jäät pitämään usein ovia auki miehille, avustat miehellesi takkia päälle jne?
[/quote]
Kyllä vaan jään. Mutta teille ei ole kohteliaisuutta opetettu tai ette halua vaan olla kohteliaita ja valitettavasti teitä on enemmän kuin meitä. Mun sydäntä ainakin lämmittää kohtelias käytös, sanat kiitos, anteeksi ja ole hyvä. Mutta me ollaan kaikki erilaisia, toiset menee kyynärpää -taktiikalla ja toiset ei.
[/quote]
Ämmien ruoan pummaaminen , sekö on kohteliasta? Mitä se on, ellei röyhkeää käytöstä?
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 13:02"]
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 09:49"]
Samaa mieltä. Se vaan kuuluu hyviin käytöstapoihin. Samoin kuin oven avaaminen, takin auttaminen päälle jne. En voisi elää suhteessa, jossa kaikista hyvistä teoista pidettäisiin kirjaa tai kerääntyisi velkaa jos ostat toiselle jotain.
[/quote]
Jäätkö sä autossa istumaan ja odotat että sulle tullaan avaamaan ovi - kuin Hyacinth Bouquet? On meinaan todella naurettavan näköstä toimintaa.
[/quote]
Naurettavaa (tai lähinnä surullista) tässä on se, että teillä ei ole mitään käsitystä käytöstavoista tai herrasmiesmäisestä käytöksestä. Mutta ihan esimerkkinä, mies voi avata sen auton oven naiselle myös sisäpuolelta. Tai vastaavasti autolle kävellessä kävelee ensin sinne puolelle minne nainen on menossa istumaan ja avaa tälle oven. En tiedä miksi teitä loukkaa tai ärsyttää hyvät käytöstavat, mutta kai se kertoo enemmän tästä ajasta ja totaalisesta kohteliaisuuden ja toisen huomioon ottamisen puutteesta.
[/quote]
Miestä kynnysmattonaan ja lompakkona käyttävä nainen on hyvätapainen?
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 13:46"]
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 13:00"]
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 10:05"]
MEikäläinen on täällä aina välillä kirjoitellut ja haukuttu mulkuksi jätkäksi kun kerron miten asia menee. Totuus on se että pelillä on säännöt ja pelin sääntö on se että daami saa illan ja sen jälkeen daami päättää ottaako kohteliaisuuden millaisena vai ei. Ilotyttö meininki on ihan muuta kuin se että viehättävä daami saa illan ja mies sen maksaa. Meikäläinen ei ainakaan vie daamia ulos jos daami ei ole lupaava, ei sillä ole tekemistä ilotyttö juttujen kanssa. Halventavaa puhetta muut ja vanhan liiton player ei käsitä naisen huorittelua. Se on peliä ja pelissä on uskallettava laittaa korttia pöytään jos meinaa voittaa. Sama se miten kovat kortit on jos niitä ei uskalla pelata.
[/quote]
Luojan kiitos täällä on yksi mies, joka tajuaa pelin hengen!
[/quote]
Jankutijaa :D
Hyvää peli-iltaa vaan sulle.
[/quote]
Sinä ihan oikeasti olet sairas. Älä kommentoi enää viestejäni, jooko? Olet todella ahdistava ja sinulla oikeasti-oikeasti on jokin hylätyksitulemiseen tai omaan kelpaamaattomuuteesi liittyvä syvällinen trauma. Hoida sitä jollain muulla kuin häiriköimällä muita keskustelijoita.
[/quote]
Jankutijaa x 2, meeppäs nyt pelaileen flirttipelejä maksumiestesi kanssa sekin huoran lunttu.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 13:11"]
Siis mitä ikäluokkaa te olette? Olen 22v ja minusta on itsestäänselvää, että maksan itse omat ruokani ja juomani. Poikkeuksena on tilanne, jossa minut on kutsuttu ulos syömään, teatteriin jne. eli ei ole vain yhdessä sovittu, että mennään. Kutsujalla kun on tapana maksaa, oli sitten 50v synttärit tai jonkun tuoteten lanseeraustilaisuus.
Muuten ei käy mielessä, että mies on maksaja, ei etenkään vain sukupuolensa takia.
[/quote]Monestiko olöet kutsunut miehiä syömään ja maksanut heidän ruokansa? 0?
Säälittävää, todella tasa-arvoinen aloitus... Tai sitten ei. Vain säälittävä mies huonolla itsetunnolla tarjoaa naisen ruuat, tai vain mies joka ei muuten saa naista. Miksi naisen pitäisi olla maksullinen? Eri asia toki sellainen että vuorotellen tarjotaan. Olen ollut naimisissa mieheni kanssa viisi vuotta ja aina olen ihan omat ruokani maksanut, kuten toki hänkin. Poikkeuksena syntymäpäivät, jolloin tarjoan miehelle kun hän täyttää vuosia ja mies myös minulle kun minä täytän.
En ole koskaan ajatellut että mieheni pitäisi jotakin minulle tarjota, miksi ajattelisin? Vain siksi että " olen nainen joten minulle kuuluu tarjota koska sinä olet mies!!" Se ei todellakaan ole mikään syy. Säälin miehiä kun suuri osa (ei tietenkään kaikki) ovat tuollaisia loisia jotka olettavat että mies maksaa koska, noh, vaan koska se on mies! Huhhuh mitä sakkia.
Millä ihmeen perusteella miehen kuuluisi aina tarjota naisen ruuat jos nainen ei ole huora. Ei se ole syy että on eri sukupuolielimet! Emme elä sitä aikaa kun mies oli töissä ja nainen kotona laittamassa ruokaa, siivoamassa ja hoitamassa lapsia päivät pitkät jolloin miehen oli pakko maksaa kaikki. Nykyään nainenkin käy useimmiten töissä joten miksi ei maksaisi herrajumala omia ruokiaan!
Enkä todellakaan tunne mitään paria jossa mies maksaisi ravintolalaskut, tunnen sellaisia kyllä joissa vuorotellaan. Eikä kohteliaisuus ole mikään syy, samalla tavallahan se on kohteliasta jos nainen maksaisi miehelle. Tunnustaako nämä loisnaiset että ovat niin heikkoja ja säälittäviä että heille on pakko tarjota, kohteliasta tarjota sille heikolle ihmiselle... Vai ajatteeleko nämä naistet silti että " olen yhtä vahva ja fiksu kuin miehet ja käyn töissä ja tasa-arvo kunniaan! Mutta miehen tulee silti maksaa laskuni, vaikka käyn töissä, vaikka olen fiksu ja vahva, öö, koska olen nainen" mitä hemmettiä se sellainen on?! Siinähän myöntää että nainen ei voi olla samalla aaltopituudella miehen kanssa jos sen miehen silti pitää tarjota!! Dubbelmoral sanon minä.
[/quote]
Mutta sen pitäisi olla vastavuoroista. Ei mitenkään tasantarkkaan 50/50, mutta ei se niinkään toimi että toinen auttaa ja makselee, ja toinen vaan olettaa että toisen kuuluu tehdä hänelle näin.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 16:12"][quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 15:26"]
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 15:17"]
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 15:11"]
Ehdottomasti mies maksaa lupaavalle daamille illan kuuluu ikään kuin pelin henkeen että tarjotaan daamille.
[/quote]
Eli suomalaisnaisten prostituutio on hyväksyttävää. Miksei siis myös thaimaalaisten tai muun maalaisten?
[/quote]
Se on katsos pohjalainen kateus joka suomihuoraa harmittaa :) jää sekä mies että rahat saamatta kun mies pelaa toisella kentällä :)
[/quote]
Player ei koskaan kutsu naista tuolla tavalla vaan aina arvostaa ja ihailee naista.
[/quote]
Ei kiinnosta playerieys. Olen normi mies.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 15:03"]
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 14:51"]
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 14:42"]
Joo, voi löytyä jopa joku sellainen, joka yrittää maksaa homeisilla kekseillä. ;)
Kukaan ei pakota naisia tunkemaan itseään uusiin vaatteisiin tai korsettiin, eikä kylpemään hajuvedessä.
Sellainen nainen , joka saa vastinetta tuollaisesta seurastaan, on halpa.
Possujuna ei muuten maksa linnanmäellä mitään. Maksullisuus kiihottaa sinua?
[/quote]
Vain todella kitsas mies voi tietää, että possujuna on ilmainen :D:D:D. Aaargh, kuolen. Onneksi en tunne sinua tosielämässä. Ei, maksullisuus ei kiihota minua. Sen sijaan eleet kiihottavat. Eleitä ovat viettelevät katseet, viettelevät rituaalit (auttamaan tarjoutuminen, halu pyytää toinen treffeille, halu haluta toista ihmistä, jne. kaikki nämä epäilemättä aika vieraita asioita sulle, mutta googleta netistä lisää...)
Maksullisuudella on vain välillistä tekemistä asian kanssa. Maksaminen, kuten sen korsetinkin ostaminen, huom. kertovat halusta nähdä vaivaa sen toisen osapuolen eteen. Se vaivannäkö on seksikästä. Se kiihottaa minua ja kaikkia muitakin ihmisiä sukupuolesta riippumatta. Jos ihmisellä on tosi huono itsetunto tai se on muutoin aivan pihalla elämästä ja itsestään, toisen osoittama huomio ja vaivannäkö hämmentää ja siitä tulee sellainen olo, että ei ole ansainnut sitä. Se on hirveää hyvien asioiden tuhlausta ja erittäin epäkiihottavaa. Ehkä olet itse tätä ihmistyyppiä tai tavannut vain tätä ihmistyyppiä? Ehkä molemmat toteutuvat kohdallasi? Sama valitettavasti vetää samaa puoleensa.
Anna nyt olla, dude. Tiedät, mitä tarkoitan, kunhan huviksesi jänkkäät. Tiedät että olen oikeassa, ja olen melko varma, että tämän keskustelun jälkeen tajusit jotain totaalisesti toisin kuin ennen ja kun seuraavan daamisi viet ravinteliin, nautit siitä tunteesta kun maksat ja tällä kertaa tiedät, että eleesi on kiihottava sen naisen mielestä. Kaikki voittivat!
[/quote]
Jankutijankuti. Jatka vain mainostamistasi siellä sihteeriopiston sivuilla. Kyllä sulle niitä maksavia miehiä sieltä löytyy, sitä en epäile.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 17:02"]
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 16:12"][quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 15:26"] [quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 15:17"] [quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 15:11"] Ehdottomasti mies maksaa lupaavalle daamille illan kuuluu ikään kuin pelin henkeen että tarjotaan daamille. [/quote] Eli suomalaisnaisten prostituutio on hyväksyttävää. Miksei siis myös thaimaalaisten tai muun maalaisten? [/quote] Se on katsos pohjalainen kateus joka suomihuoraa harmittaa :) jää sekä mies että rahat saamatta kun mies pelaa toisella kentällä :) [/quote] Player ei koskaan kutsu naista tuolla tavalla vaan aina arvostaa ja ihailee naista. [/quote] Ei kiinnosta playerieys. Olen normi mies.
[/quote]
Se huomattiin että ei ole player elkeet kun huoritellaan naisia vaikka nainen on kunnioitusta herättävä. En tosin ihan normi miehenä pitäisi myöskään huorittelijaa. Peliä et osaa mutta et ehkä normi mies meininkiäkään. Ehkä saituus sulla sellainen tekijä joka ajaa huorittelemaan?
" Herrasmiehiä" Perkele, ei semmosia ole olemassa.
Toki. Maksan kaikista käyttämistäni palveluista, niin prostituoiduista kuin takseista ;)
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 17:34"]
Toki. Maksan kaikista käyttämistäni palveluista, niin prostituoiduista kuin takseista ;)
[/quote]
Supliikkimies ei maksa kuin jälkimmäisille. ;)
Ehei, ei naisille mitään makseta, niille tarjotaan. ;)
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 12:53"]
Vain juntti mies vänkää asiasta.
[/quote]
Tämähän on helvetin hyvä testi.
En maksa ekoilla kerroilla ja jos kana lähtee kälppimään niin se oli sellainen lompakkoloinen. Pääsee eroon juuri niistä oikeista tyypeistä mitä pitääkin vältellä.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 17:20"]
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 17:02"]
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 16:12"][quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 15:26"] [quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 15:17"] [quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 15:11"] Ehdottomasti mies maksaa lupaavalle daamille illan kuuluu ikään kuin pelin henkeen että tarjotaan daamille. [/quote] Eli suomalaisnaisten prostituutio on hyväksyttävää. Miksei siis myös thaimaalaisten tai muun maalaisten? [/quote] Se on katsos pohjalainen kateus joka suomihuoraa harmittaa :) jää sekä mies että rahat saamatta kun mies pelaa toisella kentällä :) [/quote] Player ei koskaan kutsu naista tuolla tavalla vaan aina arvostaa ja ihailee naista. [/quote] Ei kiinnosta playerieys. Olen normi mies.
[/quote]
Se huomattiin että ei ole player elkeet kun huoritellaan naisia vaikka nainen on kunnioitusta herättävä. En tosin ihan normi miehenä pitäisi myöskään huorittelijaa. Peliä et osaa mutta et ehkä normi mies meininkiäkään. Ehkä saituus sulla sellainen tekijä joka ajaa huorittelemaan?
[/quote]
Missä oli kunnioitusta herättävä nainen? "Tekoripsibimbo" joka ostaa kalliit hajuvedet ja olettaa miehen "vastaamaan soidinmenoon"? Tietysti siis maksamalla asioita.
Minä puhun totuuksia, huoraamistahan se on jos naisen (tai mies) tekee jotain josta olettaa saavan, edes välillisesti, rahallisia vastineita.
Olen asiasta täysin samaa mieltä!
Aloittaja on siis Pyhä Vulva, tuo miehen lompakolla loisiva maapallon keskipiste?
Deitti-ilmoituksissa ne "herrasmiehet" onkin juuri niitä , jotka saavat vain teitä maksullisia.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 13:00"]
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 10:05"]
MEikäläinen on täällä aina välillä kirjoitellut ja haukuttu mulkuksi jätkäksi kun kerron miten asia menee. Totuus on se että pelillä on säännöt ja pelin sääntö on se että daami saa illan ja sen jälkeen daami päättää ottaako kohteliaisuuden millaisena vai ei. Ilotyttö meininki on ihan muuta kuin se että viehättävä daami saa illan ja mies sen maksaa. Meikäläinen ei ainakaan vie daamia ulos jos daami ei ole lupaava, ei sillä ole tekemistä ilotyttö juttujen kanssa. Halventavaa puhetta muut ja vanhan liiton player ei käsitä naisen huorittelua. Se on peliä ja pelissä on uskallettava laittaa korttia pöytään jos meinaa voittaa. Sama se miten kovat kortit on jos niitä ei uskalla pelata.
[/quote]
Luojan kiitos täällä on yksi mies, joka tajuaa pelin hengen!
[/quote]
Jankutijaa :D
Hyvää peli-iltaa vaan sulle.
[/quote]
Sinä ihan oikeasti olet sairas. Älä kommentoi enää viestejäni, jooko? Olet todella ahdistava ja sinulla oikeasti-oikeasti on jokin hylätyksitulemiseen tai omaan kelpaamaattomuuteesi liittyvä syvällinen trauma. Hoida sitä jollain muulla kuin häiriköimällä muita keskustelijoita.