Onko täällä muita jotka pitää itseään reilusti vanhemmista miehistä?
Nyt en tarkoita mitään 5v ikäeroa, vaikka sekin on joillekin tietty paljon.
Itse olen aina mieltynyt itseäni noin 15-20v vanhempiin miehiin. Useimmiten ovat fiksumpaa seuraa kuin samanikäiset nuoret klopit.
Kommentit (9)
AV:lla aivan turha kysymys. Kääkkäosasto edustaa todella huono makua nykynaisen mielestä, ja hyvä niin. Etsi sinäkin ikäistäsi tai nuorempaa seuraa. Jos et, sinulla on tulevaisuudessa timoteeaamikkoskan kohtalo edessäsi. Älä ryhdy omaishoitajaksi itseäsi vanhemmalle kuolaavalle vaippahousulle. Kuolaava vaippahousu kannattaa hankkia vain synnyttämällä sellainen
On täällä muitakin.
Itse olen aivan märkänä, kun näen oikein roikkuvan papan perseen, nam <3
Olenkin hakeutumassa vanhainkotiin töihin...olen kuullut, että voin runkuttaa ja ottaa suihinkin siellä :)
Vanhat miehet ovat ihania, niin kokeneita ja jotenkin se löysyys saa mut vaan ihan sekaisin!
Nuorempana joo. Kun itselläkin alkaa olla ikää 50+, niin nyt kiinnostaisi kyllä enemmän itseä nuoremmat.
Kyllä. 10-15v vanhempi mies ollut aina.
Ehkä parasta seksiä ja seuraa olen saanut n. 30 vuotta vanhemmalta. Oli tosi mahtava tyyppi, mutta vaihto mut 10 vuotta nuorempaan. Aika ironista tavallaan xD
Ei nyt ihan Apn mainitsemissa vuosissa, mutta mulle on aina ollut jotenkin ällö ajatus seurustella itseäni nuoremman kanssa. Oma rakas mieheni on minua 11 vuotta vanhempi ja ikäero on juuri sopiva.
Kyllä vanhempien miesten kans on niin paljon helpompaa. Nuoremmat on jotenkin niin uhmakkaita ja epäkypsiä. Olen ollut reilusti vanhemman kans sekä 10 v nuorempien kans ja muutaman n. 10 v vanhemman kans. Ero on todella suuri.
Vanhenevat miesraasut eivät tajua, että vaihtaessaan vaimonsa paljon itseään nuorempaan, tämä nuorempi nostaa kyllä kytkintä, kun mies alkaa olla eläkepapparainen velttomuna, ja tarvitsee ainoastaan omaishoitajan ja vuoteenlämmittäjän, mutta seksiin ei enää kykene. Vanhoissa miehissä ei ole seksikumppanipotentiaalia kuin muutamaksi vuodeksi, kun hommat lopahtavat, joten nuorempi tai omaa ikäluokkaa on parempi, koska hommatkin pelaa kauemmin. Sitäpaitsi, ihmettelen ihmettelemästä päästyäni, miten joku kakskymppinen nainen voi ottaa jonkun kuuskymppisen miehen viereensä, antaa sellaisen käpälöidä itseään ja vielä suostuu seksiin isoisänsä ikäisen kanssa! Siis eikö heitä todellakaan ällötä se vanha ukko? Tuolla joku kirjoittikin ironisesti vanhainkodille töihin menosta...
Mulla on ollut parhaat kemiat aina itseäni noin 4-6 vuotta nuorempiin miehiin.