Lue keskustelun säännöt.
"PYYYHKIIIIMÄÄÄÄÄN!!"
10.03.2015 |
Kaverin 7.v poika huutaa äidilleen vieläkin noin, ja äitihän menee pyyhkimään kakaran perseen! Ei ole tuossa iässä enää normaalia mielestäni...
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tuli mieleen, kun isoveli oli joskus opetellut itse pyyhkimään, kun isä ei ollut kuullut huutoa. Isä oli mennyt sitten katsomaan, että onko kaikki ok, niin paskaa oli seinällä, pöntöllä ja veljen kädet ja kroppakin olivat ihan paskassa. :D