No nytpä minullekin kävi niin, että pyydettiin treffeille huoltikselle!
Asutaan vielä Helsingissä, jossa olisi vaikka mitä ihania kahviloita. Ja ihan aikuinen, työssäkäyvä mies, joka pyysi. Katsonko vielä tämän kortin vai annanko olla?
Kommentit (332)
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 10:23"]
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 08:34"][quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 08:09"] [quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 03:36"] [quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 23:15"] [quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 22:33"] [quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 22:24"] [quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 22:20"] [quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 22:17"] [quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 22:13"] [quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 22:09"] [quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 21:59"] [quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 21:54"] [quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 19:11"] [quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 19:03"] [quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 18:48"] [quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 18:45"] [quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 16:34"] [quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 16:27"] [quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 22:46"] Naisilla ei ole logiikkaa. Jos mies joutuu maksamaan paljon niin eikö silloin olisi järkevintä mennä samoin tein ihan rehellisiin maksullisiin? Saantikin olisi taattu. [/quote]Tämän tyyppinen jätkä on täys paska. Luulee,että naisesta täytyy maksaa ja maksuna käy vaikka kahvikupillinen. Onko sulla siskoja? Miltä tuntuis kun joku äija tarjois siskostas kahvikupillista ja sillä sais illaksi käyttöönsä. Tai äitiäs. olet häpeäksi koko miessukupuolelle. [/quote] Minun siskoni EI ikinä vaatisi että miehen pitää maksaa treffeillä. EI IKINÄ. HÄN EI OLE HUORA. Siskoni maksaa itse kahvinsa ja haluaa vain miehen euraa eikä mitään muuta. [/quote] Ei kai tässä olekaan kyse siitä, että sitä vaadittaisiin. Vaan antaako se millaisen kuvan miehestä. Jos siskosi tykkää pihtailevista miehistä, niin mikäs siinä. [/quote] Ei miehetkään tykkää pihtailevista naisista jotka ei maksa miesten kahveja. Ihan samoin siltä naiselta vaaditaan miehelle tarjoamista [/quote] Heko heko joo :) Poikamiesten yliopiston omalla kirjekurssillako tuon opit? Mies, jolle se on noin vastenmielistä saa mun puolestani mennä. Mä voin maksaa kahvit jos itse olen se kutsuja, sinä et silloinkaan, vaan jankkaat täällä, että nainen maksaa. Siitä on nyt kyse. [/quote] Sillä joka kutsuu ei ole mitään merkitystä. Minä olen kutsunut itseni ekoille treffeille naisen asuntoon. Minä en ole käynyt mitään kirjekursseja [/quote] No tietysti kutsuit itsesi naisen luokse, ei tarvi maksaa mistään ja voit syödä ilmaiseksi naisen tarjoamat sapuskat :) et tainut päästä toisille treffeille? [/quote] et tainut päästä toisille treffeille? En varsinaisesti. Jäin yöksi sinne. Olin siellä kolme päivää. Siitä päivästä asti rupesimme asumaan yhdessä vuoroin hänellä ja vuoroin minulla. Siitä kuukauden kuluttua kihloihin. Siitä taas naimisiin kuukauden päästä. Loppu onkin historiaa. Ennen treffejä tapasimme ensimmäistä kertaa samana päivänä töissä. Ei se niin vaikeata ole. [/quote] Olettehan muistaneet pitää tarkkaa kirjanpitoa kuluista, ettei vain vahingossakaan kumpikaan maksa toiselle mitään? Onhan jokainen huomionosoitus ja palvelus visusti kirjattu muistiin, jotta menee millilleen tasan? Kuulostaa onnelliselta suhteelta... (Vai miten se meni, kun se on jo historiaa? Alkoiko nainen loisia lompakolla sen jälkeen, kun olit ensin kolme vuorokautta loisinut hänen luonaan?) [/quote] Ei kumpikaan loisi kummankaan lompakolla vaan maksamme omat menomme. Katsos me olemme yhdessä toistemme takia emmekä sen takia mitä toinen voi ostaa toiselle [/quote] Silti heti alkuun katsoit oikeaksi loisia kolme vuorokautta naisen luona? Mutta yksi kahvikupillinen naiselle on liikaa? Olet hieno mies. :) [/quote] No join siellä vaan vettä ja söin vanhoja keksejä. Ruokaa ei ollut. Kukaan ei käynyt kaupassa. Määrätyistä syistä :) [/quote] Söit naisen keksejä! Mikä lompakkoloinen oletkaan! [/quote] Kuka sanoi että ne oli naisen? [/quote] Hyi oksetus! Mille teidän suhde perustuu? Kutsuit itse itsesi naisen luo, et saanut mitään ruokaa, vain vettä ja keksejä, olit silti siellä 3 päivää ja jotta et vain kuluttaisi naisen varoja söit omia(?) keksejäsi? Anna mun tikahtua nauruun! [/quote] Ei minun ollut tarkoitus sinne jäädä. Mutta tuli muuta tekemistä :) Jos tajuat mitä tarkoitan..... [/quote] Kutsut itsesi ensitreffeille naisen kotiin mukanasi paketti vanhoja keksejä. :D No, ilmeisesti löysit kaltaisesi naisen, joka oli varustautunut vierailuusi tyhjentämällä kaappinsa niin, että tarjottavana oli pelkkää vettä... Sovitte kyllä hyvin toisillenne, ei siinä mitään. Onnea vaan jatkossakin: jos kolme päivää menee ilman muuta syötävää kuin muutama vanhentunut keksi, niin ei taida teillä lompakot paljoakaan tyhjentyä. Jää sitten aikanaan paljon euroja käärinliinoihin kiedottavaksi. :) [/quote] Ei siinä nälkä ehdi tulla kun on muuta mielessä :) [/quote] Kerrotko vielä, miksi ihmeessä otit treffeille mukaan paketillisen VANHOJA keksejä? Saitko jostain ilmaiseksi vai dyykkasitko roskiksesta?
[/quote]
Ne jäi minulle kun lähdin kaverilta.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 16:34"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 16:27"]
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 22:46"]
Naisilla ei ole logiikkaa.
Jos mies joutuu maksamaan paljon niin eikö silloin olisi järkevintä mennä samoin tein ihan rehellisiin maksullisiin? Saantikin olisi taattu.
[/quote]Tämän tyyppinen jätkä on täys paska. Luulee,että naisesta täytyy maksaa ja maksuna käy vaikka kahvikupillinen. Onko sulla siskoja? Miltä tuntuis kun joku äija tarjois siskostas kahvikupillista ja sillä sais illaksi käyttöönsä. Tai äitiäs. olet häpeäksi koko miessukupuolelle.
[/quote]
Minun siskoni EI ikinä vaatisi että miehen pitää maksaa treffeillä. EI IKINÄ. HÄN EI OLE HUORA.
Siskoni maksaa itse kahvinsa ja haluaa vain miehen euraa eikä mitään muuta.
[/quote]Niinhän se sulle sanoo. Ootko ollu katsomassa maksaako itse vai huoraako maksattamalla kahvit miehillä:D. Kyllä on maailma mallillaan kun tarjotun kahvikupin juojakin on huora:)
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 10:27"]
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 10:23"]
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 08:34"][quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 08:09"] [quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 03:36"] [quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 23:15"] [quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 22:33"] [quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 22:24"] [quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 22:20"] [quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 22:17"] [quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 22:13"] [quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 22:09"] [quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 21:59"] [quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 21:54"] [quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 19:11"] [quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 19:03"] [quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 18:48"] [quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 18:45"] [quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 16:34"] [quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 16:27"] [quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 22:46"] Naisilla ei ole logiikkaa. Jos mies joutuu maksamaan paljon niin eikö silloin olisi järkevintä mennä samoin tein ihan rehellisiin maksullisiin? Saantikin olisi taattu. [/quote]Tämän tyyppinen jätkä on täys paska. Luulee,että naisesta täytyy maksaa ja maksuna käy vaikka kahvikupillinen. Onko sulla siskoja? Miltä tuntuis kun joku äija tarjois siskostas kahvikupillista ja sillä sais illaksi käyttöönsä. Tai äitiäs. olet häpeäksi koko miessukupuolelle. [/quote] Minun siskoni EI ikinä vaatisi että miehen pitää maksaa treffeillä. EI IKINÄ. HÄN EI OLE HUORA. Siskoni maksaa itse kahvinsa ja haluaa vain miehen euraa eikä mitään muuta. [/quote] Ei kai tässä olekaan kyse siitä, että sitä vaadittaisiin. Vaan antaako se millaisen kuvan miehestä. Jos siskosi tykkää pihtailevista miehistä, niin mikäs siinä. [/quote] Ei miehetkään tykkää pihtailevista naisista jotka ei maksa miesten kahveja. Ihan samoin siltä naiselta vaaditaan miehelle tarjoamista [/quote] Heko heko joo :) Poikamiesten yliopiston omalla kirjekurssillako tuon opit? Mies, jolle se on noin vastenmielistä saa mun puolestani mennä. Mä voin maksaa kahvit jos itse olen se kutsuja, sinä et silloinkaan, vaan jankkaat täällä, että nainen maksaa. Siitä on nyt kyse. [/quote] Sillä joka kutsuu ei ole mitään merkitystä. Minä olen kutsunut itseni ekoille treffeille naisen asuntoon. Minä en ole käynyt mitään kirjekursseja [/quote] No tietysti kutsuit itsesi naisen luokse, ei tarvi maksaa mistään ja voit syödä ilmaiseksi naisen tarjoamat sapuskat :) et tainut päästä toisille treffeille? [/quote] et tainut päästä toisille treffeille? En varsinaisesti. Jäin yöksi sinne. Olin siellä kolme päivää. Siitä päivästä asti rupesimme asumaan yhdessä vuoroin hänellä ja vuoroin minulla. Siitä kuukauden kuluttua kihloihin. Siitä taas naimisiin kuukauden päästä. Loppu onkin historiaa. Ennen treffejä tapasimme ensimmäistä kertaa samana päivänä töissä. Ei se niin vaikeata ole. [/quote] Olettehan muistaneet pitää tarkkaa kirjanpitoa kuluista, ettei vain vahingossakaan kumpikaan maksa toiselle mitään? Onhan jokainen huomionosoitus ja palvelus visusti kirjattu muistiin, jotta menee millilleen tasan? Kuulostaa onnelliselta suhteelta... (Vai miten se meni, kun se on jo historiaa? Alkoiko nainen loisia lompakolla sen jälkeen, kun olit ensin kolme vuorokautta loisinut hänen luonaan?) [/quote] Ei kumpikaan loisi kummankaan lompakolla vaan maksamme omat menomme. Katsos me olemme yhdessä toistemme takia emmekä sen takia mitä toinen voi ostaa toiselle [/quote] Silti heti alkuun katsoit oikeaksi loisia kolme vuorokautta naisen luona? Mutta yksi kahvikupillinen naiselle on liikaa? Olet hieno mies. :) [/quote] No join siellä vaan vettä ja söin vanhoja keksejä. Ruokaa ei ollut. Kukaan ei käynyt kaupassa. Määrätyistä syistä :) [/quote] Söit naisen keksejä! Mikä lompakkoloinen oletkaan! [/quote] Kuka sanoi että ne oli naisen? [/quote] Hyi oksetus! Mille teidän suhde perustuu? Kutsuit itse itsesi naisen luo, et saanut mitään ruokaa, vain vettä ja keksejä, olit silti siellä 3 päivää ja jotta et vain kuluttaisi naisen varoja söit omia(?) keksejäsi? Anna mun tikahtua nauruun! [/quote] Ei minun ollut tarkoitus sinne jäädä. Mutta tuli muuta tekemistä :) Jos tajuat mitä tarkoitan..... [/quote] Kutsut itsesi ensitreffeille naisen kotiin mukanasi paketti vanhoja keksejä. :D No, ilmeisesti löysit kaltaisesi naisen, joka oli varustautunut vierailuusi tyhjentämällä kaappinsa niin, että tarjottavana oli pelkkää vettä... Sovitte kyllä hyvin toisillenne, ei siinä mitään. Onnea vaan jatkossakin: jos kolme päivää menee ilman muuta syötävää kuin muutama vanhentunut keksi, niin ei taida teillä lompakot paljoakaan tyhjentyä. Jää sitten aikanaan paljon euroja käärinliinoihin kiedottavaksi. :) [/quote] Ei siinä nälkä ehdi tulla kun on muuta mielessä :) [/quote] Kerrotko vielä, miksi ihmeessä otit treffeille mukaan paketillisen VANHOJA keksejä? Saitko jostain ilmaiseksi vai dyykkasitko roskiksesta?
[/quote]
Ne jäi minulle kun lähdin kaverilta.
[/quote]
Eli kutsuit itsesi naisen kotiin vierailulle, ja olisit mennyt tyhjin käsin, jos ei olisi "vahingossa" lähtenyt kaverilta keksit mukaan. Kuulostat kivalta kaverilta. :) Mitäpä olisi naisen kotoa mukaasi "vahingossa" lähtenyt, jos siellä olisi sattunut jotain olemaan? Onni sinänsä, ettei ollut! :D
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 21:00"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 19:39"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 19:35"]
Taas tuli mieleen minkä vuoki oma jenkkimies on niin hyvä. Ekoilla treffeillä vei mut kunnon illalliselle ja hetken aikaa käveltiin kaupungilla. Sitten vei kotiin ja ei edes suukkoa ollut pyytämässä. Tokat treffit kahvilassa. Kolmansilla kävelyretki. Neljännet pikkubistrossa. Viidennet elokuviin. Eka pusu kolmansilla treffeillä.
Vie mut edelleen syömään, kahvilaan, teatteriin.
Ja olis varmaan saanut sydärin jos olisin alkanut lompakkoani kaivaa.
[/quote]
No niinpä, romanttista. Mulle ois vaikeaa antaa miehen maksaa kaiken, mutta olenkin aika pihi nainen, sopisin varmaan tuolle ketjun saiturille jos en olis jo löytänyt parempaa :D Mutta kyllä minustakin miehen on ihan tahdikasta ja naista miellyttäv maksaa nyt ainakin ensitreffien kahvit herran jumala!
[/quote]
Naista miellyttävää? Tulihan se sieltä. Mitäs nainen tekee miestä miellytääkseen? Ai niin se tulee paikalle....
[/quote]
Siis tavoitteesi ei ole miellyttää naista? En ymmärrä, miten sen saa oman tahdon vastaiseksi mielistelyksi, miksi sen miellät ilmeisesti? Mitä mä tein miellyttääkseni? Valitsin miehiä, joilla ei ollut ketään. Moni tuli hyvin mielellään treffeille.
Taas tuli mieleen minkä vuoki oma jenkkimies on niin hyvä. Ekoilla treffeillä vei mut kunnon illalliselle ja hetken aikaa käveltiin kaupungilla. Sitten vei kotiin ja ei edes suukkoa ollut pyytämässä. Tokat treffit kahvilassa. Kolmansilla kävelyretki. Neljännet pikkubistrossa. Viidennet elokuviin. Eka pusu kolmansilla treffeillä.
[/quote]
No niinpä, romanttista. Mulle ois vaikeaa antaa miehen maksaa kaiken, mutta olenkin aika pihi nainen, sopisin varmaan tuolle ketjun saiturille jos en olis jo löytänyt parempaa :D Mutta kyllä minustakin miehen on ihan tahdikasta ja naista miellyttäv maksaa nyt ainakin ensitreffien kahvit herran jumala!
[/quote]
Naista miellyttävää? Tulihan se sieltä. Mitäs nainen tekee miestä miellytääkseen? Ai niin se tulee paikalle....
[/quote]Ei ihme,että tällä jankuttajalla on aikaa olla AV-palstalla. Ei ainakaan liiaksi ole treffiseuraa, kun tuntuu olevan rahasta noin tiukkaa. Kannattaa varmaan ensikerralla, kun pyytää jonkun daamin kahville,sanoi jo pyytäessä,että ota sitten kolikoita mukaan,että voit maksaa kahvisi itse;D Normaalistihan jos pyytää jonkun kahville tai syömään, kutsuja maksaa, mutta tämän miehen kohdalla se ei päde.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 13:45"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 08:55"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 01:50"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 01:39"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 01:35"]
Jonkun nettitreffitutun, jota en tunne ollenkaan kanssa voisin ajatellakin että kumpikin maksaa omansa ja oikeastaan parempikin, niin naisena ei tarvitse tuntea olevansa mitään velkaa ellei kiinnostakaan, mutta kyllä mä vähän odotan, jos jo tunnetaan ja on ollut jonkinlaista ihastusta tai vipinää jo ilmassa ja kiinnostusta miehen puolelta, että mies tarjoaisi ne kahvit ekalla kerralla. Voin sitten itse tarjota seuraavalla, koska sellainen erittäin tod näk on tulossa kun kerran jotain on jo kehitteillä ;)
Silloin minusta on suorastaan turn off jos mies maksaa vain omansa tai ainakin tulkitsen sen niin, että ei taidakaan yrittää saada minua oikeastaan mihinkään. Kunhan tuli tosiaan juomaan kahvit. Jos itse olisin se vokottelijaosapuoli niin silloin saattaisin itse haluta maksaa ekalla kerralla naisenakin, siis. Mutta kun en mä koskaan oo (ujous etc.)
Ja otsikkoon liittyen niin huoltiskin kävis mulle, vaikka kahvila oliskin parempi, mutta kyllä seura on tärkein :)
[/quote]
Kyllä se on vaan niin että kumpikin maksa omansa. Nainen ei ole sen arvokkaampi kuin mieskään eikä mies ole mikään riikinkukko joka yrittää iskeä naista.
Saat oikeasti itsesi näyttämään aika onnettomalta kun tuollaista kirjoitat. Itseään kunnioittava ihminen EI edes suostuisi siihen että toinen maksa hänen ruokansa ja juomansa
[/quote]
Kyllä mä olen ainakin riikinkukkomiehiä tavannut useitakin ja ovat ihan mukavia olleet :) Ja miksei itseäänkunnioittava ihminen anna toisen maksaa ensitreffeillä kahvia, en puhunut nyt edes ruuasta ja juomasta! Koska itse voi maksaa seuraavalla kerralla, josta voikin luontevasti siirtyä siihen, että kumpikin maksaa omansa tai jatketaan vuorottelua. Itse inhoan sitä, jos vain mulle maksetaan, mutta tykkään silti siitä, että ensimmäisenä tarjoaa mies. Ei voi mitään, jos sä koet sen eri tavalla.
[/quote]
Eli mies ottaa kaikki riskit? Koska sitä toista kertaa ei välttämättä koskaan tule?
[/quote]
Mitkä ihmeen riskit? Salli mun nauraa, onko sun eiskianalyysissä pullan ja kahvin tarjoaminen kivalta tuntuneelle naiselle kovinkin punaisella oleva juttu? Talous ei ehkä kestä vai mitä ihmettä? Kun se on vaan sellainen ele, että naisena näkisin sinun olevan tosissaan, naiset kun joutuvat usein kelaamaan sitä, että hakeeko mies elämänkumppania minusta vai pelkkää pillua. Jos vain pillu kiinnostaa niin ymmärrän, ettei sen tarkistamiseen heruuko aina viitsis pullia maksella. Ja en ole kiinnostunut rahoistasi, mulla on luultavasti edelleen enemmän kuin sulla!! Vaan siitä m i e h e s t ä. Mutta jos mies kokee sen kaikkien riskien ottamisena, että tavatessa tarjoutuu tarjoamaan, niin sanoisin etta haha, mikä vellihousu.
[/quote]
Eikun nämä kahvista valittajat ovat näitä karkkikauppatyyppejä joiden täytyy treffata mahdollisemman paljon ja nopeasti eri naisia. Ja vaikka hyvä löytyy niin siltikin täytyy jatkaa jos löytys parempi. Ei tietenkään kenenkään lompakko kestä maksaa viidennaisen kahveja viikottain. Mä suosittelen teille, että panostasitte laatuun. Veisitte treffeille sen naisen joka kiinnostaa ja ostasitte sen kahvin osoittaaksenne olevan hyvä tyyppi. Se nainen vois olla jopa teidän myöhemmin kun aistii kiinnostuksenne.
Itse olen käynyt useasti treffeillä miehien kanssa joista aistii ettei kiinnostusta ollut alunperinkään. Nykyinen mieheni maksoi treffeillä juomani, otti 10 min mua kädestä ja yhdessä ollaan oltu nyt 7 vuotta.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 21:03"]
Jos mies joutuu maksamaan paljon niin eikö silloin olisi järkevintä mennä samoin tein ihan rehellisiin maksullisiin? Saantikin olisi taattu.
[/quote]Tämän tyyppinen jätkä on täys paska. Luulee,että naisesta täytyy maksaa ja maksuna käy vaikka kahvikupillinen. Onko sulla siskoja? Miltä tuntuis kun joku äija tarjois siskostas kahvikupillista ja sillä sais illaksi käyttöönsä. Tai äitiäs. olet häpeäksi koko miessukupuolelle.
[/quote]
Minun siskoni EI ikinä vaatisi että miehen pitää maksaa treffeillä. EI IKINÄ. HÄN EI OLE HUORA.
[/quote]Niinhän se sulle sanoo. Ootko ollu katsomassa maksaako itse vai huoraako maksattamalla kahvit miehillä:D. Kyllä on maailma mallillaan kun tarjotun kahvikupin juojakin on huora:)
[/quote]
Sinusta on ehkä uskomatonta mutta kaikki naiset ei määrittele hyviä treffejä paikan mukaan eikä sen mukaan tarjotaanko heille kahveja ja ruokaa. Vaan SEURAN mukaan.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 17:45"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 16:48"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 14:45"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 14:37"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 11:24"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 09:49"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 09:39"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 09:36"]
En jaksanut lukea kaikkia vastauksia, mutta tämä asiahan riippuu ihan siitä minkä tyylisiä ihmisiä olette. Kaikille ulkoiset seikat ei ole niin iso juttu. Silloin treffeille voi mennä vaikka huoltsikalle. Itse taas olen sellainen, että tykkään laittautua treffejä varten mahdollisimman kauniiksia, koska mun mielestä ensitreffeillä kuuluu antaa itsestä paras mahdollinen kuva. Joten siis en lähtisi mihinkään huoltsikalle, koska minusta olisi liian outoa mennä sinne tukka laitettuna, parhaissa vaatteissa ja meikattuna. Lisäksi mun mielestä huoltsikka ympäristönä ei ole mikään kovin romanttinen, yleensä ruma sisustus, melua (pelikoneiden pimputus, radio soi jne.), vanhat papat tuijottaa. Mieluumminen joku rauhallisempi ympäristö, missä on helppo jutella. Eikä sillä tarjottavien hinnallakaan yleensä ole merkitystä. Otan yleensä itse pelkän teen tai kahvin. Jos mies on niin pihi ettei voi parin euron kahvi kuppia kustantaa, niin ei ole mulle miesystäväainesta, sori vaan :/
[/quote]
Onko sinulla minuutti vai tuntiveloitus?
[/quote]
Jus tän takia oon alkanut harkita ulkomaille muuttamista. Suomalaisen miehen mielestä kun on hu*raamista, jos nainen kehtaa odottaa pientäkään romanttista elettä edes suhteen alkumetreillä. Ei sitten kannata valittaa, jos nainen ei jaksa panostaa suhteessa itseensä mitenkään.
[/quote]
Miksi nainen ei panosta mieheen romanttisesti ja maksa miehelle kahveja?
[/quote]
Koska naisten tapa panostaa mieheen romanttisesti on erilainen kuin miesten tapa panostaa naiseen. Kyse on kohteliaasta eleestä. Jos mies pyytää naisen treffeille, silloin hänen kuuluu tarjota. Maksamalla sen kahden euron kahvin, mies näyttää naiselle olevansa kiinnostunut. Jos juttu kehittyy suhteen tasolle, jatkossa voidaan sopia, että molemmat maksavat oman osuutensa tai maksetaan vuorotelle tai miten tahansa.
Minä en naisena odota mitää kalliita ravintolaillallisia tai edes erikoiskahvia. Ihan se peruskahvi riittää. Mutta jos mies on niitä kahveja ehdottanut, niin kyllä hitossa ootan että mies sen maksaa.
[/quote]
Miksi se pari euroa on itsellesi liikaa?
[/quote]Tällä palstalla ei kyllä ole kuin tälläisiä munattonia ukkoja inisemässä.Normi miehet on varmaan juomassa sitä kahvia jossakin romanttisessa paikassa , mutta nämä ne jaksaa täällä vinkua joka asiassa.
[/quote]
Itsehän sinä valitat siitä että sinä et mene jos sinulle ei kahveja ostella.
[/quote]No en ollut kirjoittanut niitä aikaisempia vaan ton munattoman ukon. Mulle ei kenenkään tarvii tarjota kahvia, juon sen minkä halua kotona.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 23:16"]
ABC ei ole huoltis.
ABC nimenomaan on huoltis T: ABC- osa-aika orja
No ei siellä ainakaan autoja huolleta, en tiedä mitä sitten?
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 21:13"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Siis tavoitteesi ei ole miellyttää naista? En ymmärrä, miten sen saa oman tahdon vastaiseksi mielistelyksi, miksi sen miellät ilmeisesti? Mitä mä tein miellyttääkseni? Valitsin miehiä, joilla ei ollut ketään. Moni tuli hyvin mielellään treffeille.
[/quote]
Valitsiet miehiä joilla ei ollut ketään joten sillä tavalla miellytit heitä? Tajuatko miten itserakkaalta tuo kuullostaa? Luuletko olevasi joku taivaan lahja miehille?
Kun menet jonkun ihmisen kanssa treffeille niin ainoa millä pitäisi olla merkitystä on se ihminen. Ei missä ne treffit on eikä se onko sillä edes rahaa bussi lippuun.
Saat itsesi näyttämään todella itserakkaalta kun laitat toisille ihan eri vaatimuksia kuin itsellesi. Itseäsi pidät jonakin maailman keskipisteenä.
Sinä teit heidän mieliksi asioita kun SINÄ valitsit heidät. Se on niin suuri kunnia ja kun vielä tulit paikalle niin kyllä siitä hyvästä miehen pitää jo voltti heittää ja limusiini tilata.
Kyllä minä kaikkea olen elämässäni kuullu mutta tämä menee jo yli.....
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 21:54"]
Minä olen kutsunut itseni ekoille treffeille naisen asuntoon.
[/quote]
Minä en ikinä koskaan mistään hinnasta menisi ekoilla treffeillä kenenkään ventovieraan kotiin ensitreffeille tai päästäisi treffikumppania omaan kotiini. Huoltoasematreffit kyllä kävisi, mutta ei silloin, jos sinne meneminen olisi hankalaa sijainnin vuoksi. Se, kumpi sen kahvikupillisen tarjoaa, on epäolennaista.
Sivuraiteille on menty jo niin pahasti, että heitän nyt oman näkemykseni tähän kuka maksaa-spin offiin.
Yleensä -ei siis aina- miehet on enemmän naista vailla kuin toisinpäin. Naisilla tarjontaa riittää ja on varaa valita. Jos voi valita huoltoasematreffit joilla maksaa itse tai kivassa miljöössä kahvikuppi miehen tarjoamana, niin jaa-a, kummanko sitä valitsisi.
Pihit ihmiset ei tajua sitä, että kun antaa niin saa vastapainoksi jotain. Yksi tarjottu kahvikuppi voikin tulla takaisin vaikka toisen järjestämänä romanttisena iltana, johon sisältyy hyvää ruokaa ja hierontaa. En puhu nyt seksistä, vaikka miksei sitäkin voi olla jos kohdalleen osuu.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 19:11"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 19:03"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 18:48"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 18:45"]
[/quote]
[/quote]
Ei kai tässä olekaan kyse siitä, että sitä vaadittaisiin. Vaan antaako se millaisen kuvan miehestä. Jos siskosi tykkää pihtailevista miehistä, niin mikäs siinä.
[/quote]
Ei miehetkään tykkää pihtailevista naisista jotka ei maksa miesten kahveja.
Ihan samoin siltä naiselta vaaditaan miehelle tarjoamista
[/quote]
Heko heko joo :) Poikamiesten yliopiston omalla kirjekurssillako tuon opit? Mies, jolle se on noin vastenmielistä saa mun puolestani mennä. Mä voin maksaa kahvit jos itse olen se kutsuja, sinä et silloinkaan, vaan jankkaat täällä, että nainen maksaa. Siitä on nyt kyse.
[/quote]
Sillä joka kutsuu ei ole mitään merkitystä.
Minä en ole käynyt mitään kirjekursseja
[/quote]
No tietysti kutsuit itsesi naisen luokse, ei tarvi maksaa mistään ja voit syödä ilmaiseksi naisen tarjoamat sapuskat :) et tainut päästä toisille treffeille?
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 21:45"]
Sivuraiteille on menty jo niin pahasti, että heitän nyt oman näkemykseni tähän kuka maksaa-spin offiin. Yleensä -ei siis aina- miehet on enemmän naista vailla kuin toisinpäin. Naisilla tarjontaa riittää ja on varaa valita. Jos voi valita huoltoasematreffit joilla maksaa itse tai kivassa miljöössä kahvikuppi miehen tarjoamana, niin jaa-a, kummanko sitä valitsisi. Pihit ihmiset ei tajua sitä, että kun antaa niin saa vastapainoksi jotain. Yksi tarjottu kahvikuppi voikin tulla takaisin vaikka toisen järjestämänä romanttisena iltana, johon sisältyy hyvää ruokaa ja hierontaa. En puhu nyt seksistä, vaikka miksei sitäkin voi olla jos kohdalleen osuu.
[/quote]
Ainoastaan surkeilla luusereilla menee niin huonosti että ne suostuu naiseen kuin naiseen. Itseään kunnioittava mies on vaikka ilman mielummin kuin rupeaa yksinkertaisesti järjettömiin toimiin eli rupeaa maksamaan naisen seurasta (eikä edes seksistä).
Koska sitähän tuo on. Jos mies ei kelpaa itsenään nin olkoot kelpaamatta. Itseään kunnioittava mies ei edes halua naista jolle ei kelpaa mies ilman mitään tarjoiluja.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 21:54"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 19:11"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 19:03"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 18:48"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 18:45"]
[/quote]
[/quote]
Ei kai tässä olekaan kyse siitä, että sitä vaadittaisiin. Vaan antaako se millaisen kuvan miehestä. Jos siskosi tykkää pihtailevista miehistä, niin mikäs siinä.
[/quote]
Ei miehetkään tykkää pihtailevista naisista jotka ei maksa miesten kahveja.
Ihan samoin siltä naiselta vaaditaan miehelle tarjoamista
[/quote]
Heko heko joo :) Poikamiesten yliopiston omalla kirjekurssillako tuon opit? Mies, jolle se on noin vastenmielistä saa mun puolestani mennä. Mä voin maksaa kahvit jos itse olen se kutsuja, sinä et silloinkaan, vaan jankkaat täällä, että nainen maksaa. Siitä on nyt kyse.
[/quote]
Sillä joka kutsuu ei ole mitään merkitystä.
Minä en ole käynyt mitään kirjekursseja
[/quote]
No tietysti kutsuit itsesi naisen luokse, ei tarvi maksaa mistään ja voit syödä ilmaiseksi naisen tarjoamat sapuskat :) et tainut päästä toisille treffeille?
[/quote]
et tainut päästä toisille treffeille?
En varsinaisesti. Jäin yöksi sinne. Olin siellä kolme päivää. Siitä päivästä asti rupesimme asumaan yhdessä vuoroin hänellä ja vuoroin minulla. Siitä kuukauden kuluttua kihloihin. Siitä taas naimisiin kuukauden päästä. Loppu onkin historiaa.
Ennen treffejä tapasimme ensimmäistä kertaa samana päivänä töissä.
Ei se niin vaikeata ole.
Sivuraiteille on menty jo niin pahasti, että heitän nyt oman näkemykseni tähän kuka maksaa-spin offiin. Yleensä -ei siis aina- miehet on enemmän naista vailla kuin toisinpäin. Naisilla tarjontaa riittää ja on varaa valita. Jos voi valita huoltoasematreffit joilla maksaa itse tai kivassa miljöössä kahvikuppi miehen tarjoamana, niin jaa-a, kummanko sitä valitsisi. Pihit ihmiset ei tajua sitä, että kun antaa niin saa vastapainoksi jotain. Yksi tarjottu kahvikuppi voikin tulla takaisin vaikka toisen järjestämänä romanttisena iltana, johon sisältyy hyvää ruokaa ja hierontaa. En puhu nyt seksistä, vaikka miksei sitäkin voi olla jos kohdalleen osuu.
[/quote]
Naisethan täällä valittavat miehen puutetta jatkuvasti. Vielä selittävät että naisilla on miehen puutetta ihan yhtä paljon kuin toisinpäin
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 21:55"]
[/quote]
Ainoastaan surkeilla luusereilla menee niin huonosti että ne suostuu naiseen kuin naiseen. Itseään kunnioittava mies on vaikka ilman mielummin kuin rupeaa yksinkertaisesti järjettömiin toimiin eli rupeaa maksamaan naisen seurasta (eikä edes seksistä).
Koska sitähän tuo on. Jos mies ei kelpaa itsenään nin olkoot kelpaamatta. Itseään kunnioittava mies ei edes halua naista jolle ei kelpaa mies ilman mitään tarjoiluja.
[/quote]
Voi ystävä hyvä, tajuat kai edes sen että olet aika vähemmistönä siinä mitä miehet yleensä edustaa. Olet saamarin pihi ja olet täällä nyt jankannut sivutolkulla tuota ihme tasa-arvostooriasti eli kuinkahan mukava keskustelukumppani lienet. Tasa-arvo ei toteudu monessa asiassa Suomessa, miksi sen pitäisi toteutua juuri tässä asiassa?
Yleensä naiset kiinnostuvat sellaisista miehistä jotka nyt ainakin eka treffit maksavat, varsinkin kun kyse on 2e kahvikupista. Näitä miehiä riittää joten ne jotka eivät maksa, voi olla vaikeampaa löytää seuraa. En tiedä onko se oikein vai onko se väärin, mut maailma on monessa suhteessa epäreilu paikka.
Toivottavasti löydät naisen, joka on samanlainen kuin sinä, voitte piheillä yhdessä ja olla onnellisia. Silti älä oleta että kaikki naiset suostuvat moiseen eikä tarvitse, jokainen saa valita oman treffiseuransa.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 18:12"]Ja mitä tulee satunnaisen seksin etsintään, niin treffailuhan on miehelle kahvikupin hintaa ajatellen win-win tilanne, (kuten myös naiselle, jota satunnaisseksi kiinnostaa, mutta itse en vain lukeutunut heihin ilman mitään moralisointia) koska jos nainen on miellyttävä, mutta onkin vain kullin perään, kuten itse kirjoitit, niin molemmat saavat seksiä jos molemmat haluavat, VAIKKA toinen haluaisikin suhteen ja toinen ei.
Miehen häviö on se, että nainen lähtee treffien jälkeen haluamatta mitään. Tavalliselle miehelle se on ylivoimaisesti yleisin treffien päätöstilanne riippumatta siitä, mitä tarjoaa. Lisäksi on olemassa aika paljon naisia, joilla on periaatteena, etteivät ota vastaan ainakaan kahvia arvokkaampia tarjoomuksia. Satunnaisseksiä aktiivisesti haluavat naiset ovat harvinaisia ja heille riittää ottajia halutummissakin miehissä, joten eivät he ala treffailla perusjätkiä. Tavallisen miehen vähät satunnaisseksikokemukset ovat lähes yksinomaan humalaisia naisia, jotka aamulla luikkivat karkuun katuen, että miten sitä saattoi juoda tuonkin olion haluttavaksi.
Mutta ei se tarjottava ole se ongelma, ainakaan jos ei tarjoa ravintolaillallisia. Enemmän se on aloitteellisen henkinen panostus. Mies pyytää naista, viihdyttää naista ja nainen on koko ajan sormi alapeukkunapilla. Se on jotain, jota tavallinen epäitsevarma nainen ei edes ymmärrä, koska ei ole koskaan yrittänyt. Ei tavallinen mieskään sitä tekisi, jos olisi olemassa naisia, jotka pyytävät häntä treffeille. Mikäs siinä on valitessa ja tarjoilujen tasoa haukkuessa, kun muut kutsuvat, tarjoavat ja liehittelevät.
Toki myös satunnaisseksiä haluavalle naiselle se on win-win tilanne ja voi ostaa sen kahvikupin sitä ajatellen yhtä hyvin, kuin mieskin.
Satunnaisseksiä haluavalle naiselle koko seksielämä on win-winiä (jos terveys sen sallii). Niin win-winiä, että siihen kyllästyy eikä jaksa nauttia koko asiasta tai alkaa luoda vaikeutta vaatimalla, että seksikumppanin on oltava maailmanluokan huippu.
[/quote]
[/quote]