No nytpä minullekin kävi niin, että pyydettiin treffeille huoltikselle!
Asutaan vielä Helsingissä, jossa olisi vaikka mitä ihania kahviloita. Ja ihan aikuinen, työssäkäyvä mies, joka pyysi. Katsonko vielä tämän kortin vai annanko olla?
Kommentit (332)
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 20:23"]
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 19:42"]
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 19:36"]
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 18:55"]
Ja vielä kerran selvennykseksi: minusta on normaalia, että parisuhteessa ja rakkaudessa molemmat hyötyvät, jos toinen on varakas, mutta toki vieroksun naisia, jotka ottavat miehen vain tämän rahojen takia, enkä tarkoittanut sellaista. Mutta jos nainen rakastuu varakkaaseen mieheen niin on se vaan vittumaista, jos mies sitten pihtailee rahoja ja nainen saa tosiaan katsoa miehen varakkuuttaa mutta elellä kuten corollamiehen kanssa. Ja mies halutessaan ostaa itselleen rahoillaan mitä tykkää. Näitäkin on nähty, hyi helvetti.
t. Se nainen, jolla rahaa ihan tarpeeksi omastakin takaa ja elätän perheeni.
[/quote]
Ei se ole mitään rakkautta jos "rakastuu" rahoihin. Se on ahneutta.
Sellainen ihminen ei edes tiedä mitä rakkaus tarkoittaa. Tajuatko edes mitä parisuhde tarkoittaa?
[/quote]
Minusta tuntuu, että sinä et todellakaan tiedä, mitä rakkaus tarkoittaa. Kyllä minä osaan rakastaa ja vastaanottaa rakkautta. Eikö siis rikkaan miehen seuraan pidä pyrkiä ollenkaan jos se tarkoittaa, että rakastuu rahoihin? Eikö voi rakastua mieheen, jos tietää, että mies on varakas? Selitäpä minulle tämä. Minua kiinnostaa, koska isäni on varakas ja olen seurannut hänen elämäänsä vierestä, mutta olisi kivaa kuulla sinun näkemyksesi. Eli minulle kuvio ei ole mitenkään vieras.
Ja ihan hauskasti feidasit vinkkini esiintyä köyhänä tutustumisvaiheessa. Voit ihan itseksesi miettiä, keneltä olen tämän toimivan vinkin kuullut :)
[/quote]
Rahalla ja rakkaudella ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Oli ihmisellä 1000 euroa tai miljardi niin sillä ei pitäisi olla mitään merkitystä.
Sinun pitäisi kiinnostua miehestä ei miehen lahjoista.
[/quote]
No niinhän mä sanoinkin, että teen! Mutta silti mä toivon, että mies tarjoaa kahvikupin :) Sillä ei ole mitään tekemistä miehen varallisuuden kanssa eikä sen, että olisin rahanahne. Minusta siinä on nimenomaan kyse miehen henkisistä arvoista. Mieskin on vapaa valitsemaan sen naisen, joka häntä kauneimmin kohtelee. Korreloisikoham se jotenkin sen kanssa, miten itse kohtelet sitä naista?
Saituriko se käy itse peukuttamassa omat kommenttinsa :)
Ehkä mä en arvosta pelkkiä kaverillisia tunteita mieheltä, pitää olla enemmän. Joka toivon, että mies tarjoaa. En ajattele, että mies ostaa minut, jos tarjoaa.
Jos mies taas ei tarjoa, vaikuttaa kaverilta. Ehkä pitäisi arvostaa sitäkin, mutta silloin kun treffailin, oli niin kiire löytää hyvä mies (olin jo 35) että en jaksanut niitä, jotka vaikuttivat vain kavereilta.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 21:05"]
Ja vielä kerran selvennykseksi: minusta on normaalia, että parisuhteessa ja rakkaudessa molemmat hyötyvät, jos toinen on varakas, mutta toki vieroksun naisia, jotka ottavat miehen vain tämän rahojen takia, enkä tarkoittanut sellaista. Mutta jos nainen rakastuu varakkaaseen mieheen niin on se vaan vittumaista, jos mies sitten pihtailee rahoja ja nainen saa tosiaan katsoa miehen varakkuuttaa mutta elellä kuten corollamiehen kanssa. Ja mies halutessaan ostaa itselleen rahoillaan mitä tykkää. Näitäkin on nähty, hyi helvetti.
[/quote]
Sellainen ihminen ei edes tiedä mitä rakkaus tarkoittaa. Tajuatko edes mitä parisuhde tarkoittaa?
[/quote]
Minusta tuntuu, että sinä et todellakaan tiedä, mitä rakkaus tarkoittaa. Kyllä minä osaan rakastaa ja vastaanottaa rakkautta. Eikö siis rikkaan miehen seuraan pidä pyrkiä ollenkaan jos se tarkoittaa, että rakastuu rahoihin? Eikö voi rakastua mieheen, jos tietää, että mies on varakas? Selitäpä minulle tämä. Minua kiinnostaa, koska isäni on varakas ja olen seurannut hänen elämäänsä vierestä, mutta olisi kivaa kuulla sinun näkemyksesi. Eli minulle kuvio ei ole mitenkään vieras.
Ja ihan hauskasti feidasit vinkkini esiintyä köyhänä tutustumisvaiheessa. Voit ihan itseksesi miettiä, keneltä olen tämän toimivan vinkin kuullut :)
[/quote]
Rahalla ja rakkaudella ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Oli ihmisellä 1000 euroa tai miljardi niin sillä ei pitäisi olla mitään merkitystä.
[/quote]
No niinhän mä sanoinkin, että teen! Mutta silti mä toivon, että mies tarjoaa kahvikupin :) Sillä ei ole mitään tekemistä miehen varallisuuden kanssa eikä sen, että olisin rahanahne. Minusta siinä on nimenomaan kyse miehen henkisistä arvoista. Mieskin on vapaa valitsemaan sen naisen, joka häntä kauneimmin kohtelee. Korreloisikoham se jotenkin sen kanssa, miten itse kohtelet sitä naista?
[/quote]
Kauneimmin häntä kohtelee? Eli enemmän sinulle ostelee?
Miten se voi korreloida sitä? Jos mies ostaa sinulle kahvikupin niin ostatko sinä samalla hänelle kahvikupin?
Koska sillä kahvin saamisella ei pitäisi olla mitään merkitystä sinulle. Ei mitään. Jos on niin sinä et koskaan ole ihmisestä välittänytkään.
Jos toisesta välittää niin häneltä ei tarvitse saada lahjoja, kukkia, kahveja tai mitään muutakaan. Ainoastaan hän riittää.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 21:45"]
Ehkä mä en arvosta pelkkiä kaverillisia tunteita mieheltä, pitää olla enemmän. Joka toivon, että mies tarjoaa. En ajattele, että mies ostaa minut, jos tarjoaa.
Jos mies taas ei tarjoa, vaikuttaa kaverilta. Ehkä pitäisi arvostaa sitäkin, mutta silloin kun treffailin, oli niin kiire löytää hyvä mies (olin jo 35) että en jaksanut niitä, jotka vaikuttivat vain kavereilta.
[/quote]
Ei miehetkään arvosta. Siksi ne haluaakin että tarjoat niille kahvit
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 21:50"]
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 21:45"]
[/quote]
Ei miehetkään arvosta. Siksi ne haluaakin että tarjoat niille kahvit
[/quote]
Onneksi tapaamani miehet eivät ole olleet sitten samanlaisia kuin minä, että olisivat sitä miettineet tai tunteneet että olen vain kaverillisin tuntein liikkeellä. Tai että se olisi heitä haitannut.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 21:50"]
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 21:05"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Kauneimmin häntä kohtelee? Eli enemmän sinulle ostelee?
Miten se voi korreloida sitä? Jos mies ostaa sinulle kahvikupin niin ostatko sinä samalla hänelle kahvikupin?
Koska sillä kahvin saamisella ei pitäisi olla mitään merkitystä sinulle. Ei mitään. Jos on niin sinä et koskaan ole ihmisestä välittänytkään.
Jos toisesta välittää niin häneltä ei tarvitse saada lahjoja, kukkia, kahveja tai mitään muutakaan. Ainoastaan hän riittää.
[/quote]
Ei vaan sanoin, että tarjoaminen on minulle henkisen puolen juttu. Välittämisen osoitus. En sanonut, että mitä enemmän ostelee. Kyllä minä välitän kovastikin miehestä, ehkä siksi juuri toivoisin näkeväni että hän minusta ja haluaa tarjota kahvit. Olen kyllä itse tehnyt osani, vaikka en tässä nyt kaikkea avaakaan, että mitä, jotta mies tietää, että pidän hänestä.
Herran jumala taas miten on tehty yksinkertaisesta asiasta vaikeeta.
Älkää kitupiikit pyytäkö ketään kahvilaan treffeille, niin pääsette tästä ikävästä ongelmasta. Tavatkaa siellä puiston penkillä. (Ihmettelen vaan, että mihin on käytöstavat ja peruskohteliaisuus kadonneet tästä maasta...)
Terveisin muori, jolle mies tarjosi kyllä ekoilla treffeillä kahvit, ja varmaan seuraavillakin. Ja joka olen sen jälkeen tarjonnut miehelle vuosikymmenten aikana kymmeniä ellei satoja aterioita, kahveja, elokuvailtoja jne., meistä kahdesta parempituloinen kun olen.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 12:11"]
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 10:36"]
Eli kutsuit itsesi naisen kotiin vierailulle, ja olisit mennyt tyhjin käsin, jos ei olisi "vahingossa" lähtenyt kaverilta keksit mukaan. Kuulostat kivalta kaverilta. :) Mitäpä olisi naisen kotoa mukaasi "vahingossa" lähtenyt, jos siellä olisi sattunut jotain olemaan? Onni sinänsä, ettei ollut! :D
[/quote]
Ne keksit oli minun alunperinkin. Ei kaverini.
[/quote]
Olet kyllä hupaisa. :) No, jotta sinulla riittäisi pohdittavaa, kysyn vielä että a) miksi menit kaverille vanhentuneen keksipaketin kanssa? b) Oliko aikomuksesi tosiaankin mennä ensivierailulle jonkun luokse aivan tyhjin käsin, ilman mitään viemisiä? (Niitä vanhentuneita keksejä ei nyt lasketa, sillä kerroithan itse, että ne olivat mukana treffeillä aivan vahingossa.) Etkö ole koskaan kuullut puhuttavan hyvistä käytöstavoista? Jos olet ja siis olit vienyt keksit kaverillesi tuliaisiksi, miksi nainen ei mielestäsi ansainnut vastaavia tuliaisia, vaikka hänen kotiinsa (omasta kutsustasi!) menit? Siksikö, kun hän on nainen?
Yhtä kalliita ne huoltamon kahvilan särpimet on, kuin muidenkin kahviloiden.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 08:46"]
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 23:20"]
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 22:34"]
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 22:19"]
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 22:07"]Mä vien deittini yleensä kävelylle. Tulee juteltua ja tutustuttua paljon paremmin kuin jossain kuppilassa. Samalla heti karsiutuu ne jotka on rahan perään. [/quote] Miten naisen vieminen esim kahvilaan kertoo siitä että ne on rahan perään????
[/quote]
Se joka ei tule treffeille tavatakseen minut, ilmaisee kyllä että jotain rahanmenoa vaativaa olisi mukavampi tehdä.
[/quote]
Oletko kuinkakin saita? Ja ei, en kysy tätä siksi, koska haluaisin rahasi, mulla on aika paljon omaakin, vaan koska tuollainen vaikuttaa sellaiselta ajattelutavalta, jonka feidaisin heti menemään, sillä isäni ajattelisi noin saituuden takia ja toista yhtä säälittävää saituria en todellakaan jaksaisi katsella. Tai katsella jaksaakin, mutta ei jakaa elämää.
[/quote]
En ole saita, haluan vaan olla varma että tuleva puolisoni on kiinnostunut minusta eikä rahoistani.
[/quote]Ihanaa jos jo kahvikupin tarjoajasta ajatellaan,että ompa rikas ja otankin tämän rahojen takia:) Raaski tarjota oikein kahvikupillisen:DDDDDDDDDD Rahamiehiä
Miksi ihmeessä nää sinänsä hauskat "kamalimmat treffit" -keskustelut aina johtavat jankutukseen rahasta, siitä, että kuka maksaa. Herran pieksut, se kahvi ja pulla maksaa muutaman suron. Miksi tämä on se avainasia? Epäilemättä tämä lompakkoloisista jankuttava ukkeli purkaa täällä katkeruuttaan, kun sitä naista ei vaan löydy. Ketäpä kiinnostaisi umpipihi,aina samaa jauhava tylsimys.