No nytpä minullekin kävi niin, että pyydettiin treffeille huoltikselle!
Asutaan vielä Helsingissä, jossa olisi vaikka mitä ihania kahviloita. Ja ihan aikuinen, työssäkäyvä mies, joka pyysi. Katsonko vielä tämän kortin vai annanko olla?
Kommentit (332)
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 03:50"]
Miten suomalaiset miehet on niin köyhiä että pillittävät vaivaisen kahvikupin hinnan takia? Mieluimmin minä ainakin käyn itse hyvässä paikassa syömässä kuin että tuhlaisin kallista aikaani moisen nillittäjämiehen kanssa. N. 22
[/quote]
Mielummin kävisit siellä syömässä muiden rahoilla eikö niin?
Miksi sinä et tarjoa miehiä ruokia siellä hyvissä ravintoloissa kun sinulla kerran on rahaa?
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 19:39"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 19:35"]
Taas tuli mieleen minkä vuoki oma jenkkimies on niin hyvä. Ekoilla treffeillä vei mut kunnon illalliselle ja hetken aikaa käveltiin kaupungilla. Sitten vei kotiin ja ei edes suukkoa ollut pyytämässä. Tokat treffit kahvilassa. Kolmansilla kävelyretki. Neljännet pikkubistrossa. Viidennet elokuviin. Eka pusu kolmansilla treffeillä.
Vie mut edelleen syömään, kahvilaan, teatteriin.
Ja olis varmaan saanut sydärin jos olisin alkanut lompakkoani kaivaa.
[/quote]
No niinpä, romanttista. Mulle ois vaikeaa antaa miehen maksaa kaiken, mutta olenkin aika pihi nainen, sopisin varmaan tuolle ketjun saiturille jos en olis jo löytänyt parempaa :D Mutta kyllä minustakin miehen on ihan tahdikasta ja naista miellyttäv maksaa nyt ainakin ensitreffien kahvit herran jumala!
[/quote]
Lisään tähän vielä, että saan muutenkin olla mieheni kanssa naisellinen. Ei tarvitse olla hyvä jätkä tai edes kantaa kauppakasseja itsekseen. Joissain jutuissa miehellä on ollu totuttelua tasa-arvoiseen naiseen. Kuten, et mä mielelläni ajan. Toisaalta taas vaikka mun jenkkimies hankkii enemmän kuin mä, niin hän tekee myös kotihommia ja lasten kanssa ei tarvitse hoputtaa viettään aikaa. Täkäläiset miehet on kyllä vaan niin paljon kohteliaampia ja romanttisempia kuin suomalaiset. Ja perhe on tärkeä.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 18:51"]Eli olet mies, joka et tykkää satunnaisesta seksistä? Aika kummajainen.
Opitko vasta nyt, että miesten persoonat ja halut ovat yksilöllisiä myös seksimieltymysten osalta?
Mutta arvaa, kuinka monelle niistä miehistä olis käynyt? Kaikille. Kukaan ei miettinyt, oonko mä niin tosissani, että en menekään naimisiin vaan annan vain pillua.
Suurimmalle osalle miehistä kelpaa satunnainen seksi, vaikka he olisivat etsimässä puolisoa. Ainakin keski-ikäisiset miehet pariutuvat usein niin, että alkavat seksisuhteeseen ja se sitten vähitellen kehittyy tunteelliseksi, jos kaikki natsaa kohdalleen. Naiset eivät siitä pidä, mutta siinä iässä he eivät voi enää sanella ehtoja täysin yksipuolisesti niin kuin nuorina. Mies haluaa tietää millä mielellä nainen on. Naiseen, jota yritetään saada suhteeseen, panostetaan paljon enemmän ja eri tavalla kuin satunnaisseksikumppaniin.
Käytännössä seksuaalista hyväksikäyttöä yleisempi huoli miehillä on, että onko nainen tosissaan kiinnostunut miehestä, vai lokkeileeko vain tämän omaisuudella tai statuksella. Haluaako hän esimerkiksi lapsen ja hyvät elatusrahat tai ylemmän keskiluokan elintason ja miehen, jota kaverit kadehtivat. Tavallisten miesten ei onneksi tuollaisilla asioilla päätään vaivata, mutta hyvätuloisia ylemmän keskiluokan miehiä on aika paljon ja heidan tilanne on jo erilainen.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 19:33"]Mä vien deittini yleensä kävelylle. Tulee juteltua ja tutustuttua paljon paremmin kuin jossain kuppilassa. Samalla heti karsiutuu ne jotka on rahan perään.[/quote]
Ja mikä tärkeämpää, kliseisestä ja vanhanaikaisestä ällöromatiikasta riippuvaiset ongelmapesäkkeet karsiutuvat. Ei sellaista kukaan jaksa pitemmän päälle, paitsi ehkä joku masokistinen roolipeliharrastaja. Niiden tapojen tarkoitus oli tarjota naiselle edes hetken hupi vastineeksi siitä, että tämä sitoutuu tahdottomaksi koti- ja seksiorjaksi loppuiäkseen. Naisen asema on nykyään aivan toinen (erittäin hyvä että on), joten ajan pitäisi olla ajanut tyhjänpäiväisen romattisen sirkuksen ohi. Ilmankos eroja ja huonoja suhteita on niin paljon, kun naiset valitsevat tunnekuohun vallassa irvokkaimman sirkuspellen - jonka asenne on usein 1800-luvulta.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 03:36"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 23:15"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 22:33"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 22:24"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 22:20"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 22:17"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 22:13"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 22:09"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 21:59"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 21:54"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 19:11"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 19:03"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 18:48"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 18:45"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 16:34"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 16:27"]
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 22:46"]
Naisilla ei ole logiikkaa.
Jos mies joutuu maksamaan paljon niin eikö silloin olisi järkevintä mennä samoin tein ihan rehellisiin maksullisiin? Saantikin olisi taattu.
[/quote]Tämän tyyppinen jätkä on täys paska. Luulee,että naisesta täytyy maksaa ja maksuna käy vaikka kahvikupillinen. Onko sulla siskoja? Miltä tuntuis kun joku äija tarjois siskostas kahvikupillista ja sillä sais illaksi käyttöönsä. Tai äitiäs. olet häpeäksi koko miessukupuolelle.
[/quote]
Minun siskoni EI ikinä vaatisi että miehen pitää maksaa treffeillä. EI IKINÄ. HÄN EI OLE HUORA.
Siskoni maksaa itse kahvinsa ja haluaa vain miehen euraa eikä mitään muuta.
[/quote]
Ei kai tässä olekaan kyse siitä, että sitä vaadittaisiin. Vaan antaako se millaisen kuvan miehestä. Jos siskosi tykkää pihtailevista miehistä, niin mikäs siinä.
[/quote]
Ei miehetkään tykkää pihtailevista naisista jotka ei maksa miesten kahveja.
Ihan samoin siltä naiselta vaaditaan miehelle tarjoamista
[/quote]
Heko heko joo :) Poikamiesten yliopiston omalla kirjekurssillako tuon opit? Mies, jolle se on noin vastenmielistä saa mun puolestani mennä. Mä voin maksaa kahvit jos itse olen se kutsuja, sinä et silloinkaan, vaan jankkaat täällä, että nainen maksaa. Siitä on nyt kyse.
[/quote]
Sillä joka kutsuu ei ole mitään merkitystä.
Minä olen kutsunut itseni ekoille treffeille naisen asuntoon.
Minä en ole käynyt mitään kirjekursseja
[/quote]
No tietysti kutsuit itsesi naisen luokse, ei tarvi maksaa mistään ja voit syödä ilmaiseksi naisen tarjoamat sapuskat :) et tainut päästä toisille treffeille?
[/quote]
et tainut päästä toisille treffeille?
En varsinaisesti. Jäin yöksi sinne. Olin siellä kolme päivää. Siitä päivästä asti rupesimme asumaan yhdessä vuoroin hänellä ja vuoroin minulla. Siitä kuukauden kuluttua kihloihin. Siitä taas naimisiin kuukauden päästä. Loppu onkin historiaa.
Ennen treffejä tapasimme ensimmäistä kertaa samana päivänä töissä.
Ei se niin vaikeata ole.
[/quote]
Olettehan muistaneet pitää tarkkaa kirjanpitoa kuluista, ettei vain vahingossakaan kumpikaan maksa toiselle mitään? Onhan jokainen huomionosoitus ja palvelus visusti kirjattu muistiin, jotta menee millilleen tasan? Kuulostaa onnelliselta suhteelta... (Vai miten se meni, kun se on jo historiaa? Alkoiko nainen loisia lompakolla sen jälkeen, kun olit ensin kolme vuorokautta loisinut hänen luonaan?)
[/quote]
Ei kumpikaan loisi kummankaan lompakolla vaan maksamme omat menomme. Katsos me olemme yhdessä toistemme takia emmekä sen takia mitä toinen voi ostaa toiselle
[/quote]
Silti heti alkuun katsoit oikeaksi loisia kolme vuorokautta naisen luona? Mutta yksi kahvikupillinen naiselle on liikaa? Olet hieno mies. :)
[/quote]
No join siellä vaan vettä ja söin vanhoja keksejä. Ruokaa ei ollut. Kukaan ei käynyt kaupassa. Määrätyistä syistä :)
[/quote]
Söit naisen keksejä! Mikä lompakkoloinen oletkaan!
[/quote]
Kuka sanoi että ne oli naisen?
[/quote]
Hyi oksetus! Mille teidän suhde perustuu? Kutsuit itse itsesi naisen luo, et saanut mitään ruokaa, vain vettä ja keksejä, olit silti siellä 3 päivää ja jotta et vain kuluttaisi naisen varoja söit omia(?) keksejäsi? Anna mun tikahtua nauruun!
[/quote]
Ei minun ollut tarkoitus sinne jäädä. Mutta tuli muuta tekemistä :) Jos tajuat mitä tarkoitan.....
[/quote]
Kutsut itsesi ensitreffeille naisen kotiin mukanasi paketti vanhoja keksejä. :D No, ilmeisesti löysit kaltaisesi naisen, joka oli varustautunut vierailuusi tyhjentämällä kaappinsa niin, että tarjottavana oli pelkkää vettä... Sovitte kyllä hyvin toisillenne, ei siinä mitään. Onnea vaan jatkossakin: jos kolme päivää menee ilman muuta syötävää kuin muutama vanhentunut keksi, niin ei taida teillä lompakot paljoakaan tyhjentyä. Jää sitten aikanaan paljon euroja käärinliinoihin kiedottavaksi. :)
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 03:50"]Miten suomalaiset miehet on niin köyhiä että pillittävät vaivaisen kahvikupin hinnan takia? Mieluimmin minä ainakin käyn itse hyvässä paikassa syömässä kuin että tuhlaisin kallista aikaani moisen nillittäjämiehen kanssa. N. 22[/quote]
En nyt löytänyt sitä vanhaa hyvää juttua, jossa joku pankkiiri vastasi rikasta pankkiiria miehekseen etsivälle naiselle, miksi ei flaksi käy. Olet nyt 22 vuotias ja saat nuoren ikäsi ansiosta vieteltyä varakkaita ja höveleitä herrasmiestä leikkiviä miehiä miten haluat. Mutta oletko miettinyt, että 10 vuoden päästä sinä olet 32 vuotias ja 22 vuotiaat lokit liehittelevät miestäsi. 20 ja 30 vuoden päästä tilanne on sama. Millä kikoilla aiot pitää miehen, joka on innoissaan siitä, että voi itselleen vähäisellä leveilyllä vietellä nuoria naisia? Varakkailla on ikävä tapa tehdä avioehtoja ja Suomessa ei voi rikastua elatusmaksuillakaan. AIka moni sinun kaltainen on 40 vuotiaana sitä mieltä, että tuhlasi parhaat vuotensa varakkaita jallittamalla ja uskoi itsekin voivansa saada muuta kuin hyvin näyteltyjä roolisuorituksia.
Poikaystävä vei mut ensitreffeillä mäkkörin autokaistalle. :D
Ne miehet joiden kanssa oon käyny huoltsikka-treffeillä, on lopulta paljastuneet idiooteiksi.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 08:15"]
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 03:50"]Miten suomalaiset miehet on niin köyhiä että pillittävät vaivaisen kahvikupin hinnan takia? Mieluimmin minä ainakin käyn itse hyvässä paikassa syömässä kuin että tuhlaisin kallista aikaani moisen nillittäjämiehen kanssa. N. 22[/quote]
En nyt löytänyt sitä vanhaa hyvää juttua, jossa joku pankkiiri vastasi rikasta pankkiiria miehekseen etsivälle naiselle, miksi ei flaksi käy. Olet nyt 22 vuotias ja saat nuoren ikäsi ansiosta vieteltyä varakkaita ja höveleitä herrasmiestä leikkiviä miehiä miten haluat. Mutta oletko miettinyt, että 10 vuoden päästä sinä olet 32 vuotias ja 22 vuotiaat lokit liehittelevät miestäsi. 20 ja 30 vuoden päästä tilanne on sama. Millä kikoilla aiot pitää miehen, joka on innoissaan siitä, että voi itselleen vähäisellä leveilyllä vietellä nuoria naisia? Varakkailla on ikävä tapa tehdä avioehtoja ja Suomessa ei voi rikastua elatusmaksuillakaan. AIka moni sinun kaltainen on 40 vuotiaana sitä mieltä, että tuhlasi parhaat vuotensa varakkaita jallittamalla ja uskoi itsekin voivansa saada muuta kuin hyvin näyteltyjä roolisuorituksia.
[/quote]
Tiedän tuon jutun. Se on täysin totta ja erittäin hyvä vastaus. Raha voittaa AINA kauneuden. Sitä paitsi nainenkin on kaunis vain muutamia vuosia kunnes se tulee rumaksi jolloin se menee vaihtoon.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 21:54"]Mies pyys treffeiile, mit eihän neiti hienohelma stadista voi mennä ku pintalliitäjien kuppilaa.
[/quote]
Ja ainoastaan täysi idiootti kuvittelee että huoltsikan ja pintaliitäjien kuppilat on ainoa vaihtoehto. Siihen väliin ei mahdu mitään? Ihan mielenkiinnosta pakko kysyä mikä on pintaliitäjien kuppila, anna jokin esimerkki? :D
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 08:21"]
Ne miehet joiden kanssa oon käyny huoltsikka-treffeillä, on lopulta paljastuneet idiooteiksi.
[/quote]
Eli kaksi idioottia tavannut huoltoasemalla? Sepä sattuma!
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 08:09"]Kutsut itsesi ensitreffeille naisen kotiin mukanasi paketti vanhoja keksejä. :D No, ilmeisesti löysit kaltaisesi naisen, joka oli varustautunut vierailuusi tyhjentämällä kaappinsa niin, että tarjottavana oli pelkkää vettä... Sovitte kyllä hyvin toisillenne, ei siinä mitään. Onnea vaan jatkossakin: jos kolme päivää menee ilman muuta syötävää kuin muutama vanhentunut keksi, niin ei taida teillä lompakot paljoakaan tyhjentyä. Jää sitten aikanaan paljon euroja käärinliinoihin kiedottavaksi. :)[/quote]
Ettei vain olisi tuhdimmat nautintoaineet käytössä. Kuulostaa vähän pirinistien meiningiltä.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 08:09"]
Jos mies joutuu maksamaan paljon niin eikö silloin olisi järkevintä mennä samoin tein ihan rehellisiin maksullisiin? Saantikin olisi taattu.
[/quote]Tämän tyyppinen jätkä on täys paska. Luulee,että naisesta täytyy maksaa ja maksuna käy vaikka kahvikupillinen. Onko sulla siskoja? Miltä tuntuis kun joku äija tarjois siskostas kahvikupillista ja sillä sais illaksi käyttöönsä. Tai äitiäs. olet häpeäksi koko miessukupuolelle.
[/quote]
Minun siskoni EI ikinä vaatisi että miehen pitää maksaa treffeillä. EI IKINÄ. HÄN EI OLE HUORA.
[/quote]
Ei kai tässä olekaan kyse siitä, että sitä vaadittaisiin. Vaan antaako se millaisen kuvan miehestä. Jos siskosi tykkää pihtailevista miehistä, niin mikäs siinä.
[/quote]
[/quote]
Heko heko joo :) Poikamiesten yliopiston omalla kirjekurssillako tuon opit? Mies, jolle se on noin vastenmielistä saa mun puolestani mennä. Mä voin maksaa kahvit jos itse olen se kutsuja, sinä et silloinkaan, vaan jankkaat täällä, että nainen maksaa. Siitä on nyt kyse.
[/quote]
[/quote]
No tietysti kutsuit itsesi naisen luokse, ei tarvi maksaa mistään ja voit syödä ilmaiseksi naisen tarjoamat sapuskat :) et tainut päästä toisille treffeille?
[/quote]
En varsinaisesti. Jäin yöksi sinne. Olin siellä kolme päivää. Siitä päivästä asti rupesimme asumaan yhdessä vuoroin hänellä ja vuoroin minulla. Siitä kuukauden kuluttua kihloihin. Siitä taas naimisiin kuukauden päästä. Loppu onkin historiaa.
Ei se niin vaikeata ole.
[/quote]
Olettehan muistaneet pitää tarkkaa kirjanpitoa kuluista, ettei vain vahingossakaan kumpikaan maksa toiselle mitään? Onhan jokainen huomionosoitus ja palvelus visusti kirjattu muistiin, jotta menee millilleen tasan? Kuulostaa onnelliselta suhteelta... (Vai miten se meni, kun se on jo historiaa? Alkoiko nainen loisia lompakolla sen jälkeen, kun olit ensin kolme vuorokautta loisinut hänen luonaan?)
[/quote]
Ei kumpikaan loisi kummankaan lompakolla vaan maksamme omat menomme. Katsos me olemme yhdessä toistemme takia emmekä sen takia mitä toinen voi ostaa toiselle
[/quote]
Silti heti alkuun katsoit oikeaksi loisia kolme vuorokautta naisen luona? Mutta yksi kahvikupillinen naiselle on liikaa? Olet hieno mies. :)
[/quote]
No join siellä vaan vettä ja söin vanhoja keksejä. Ruokaa ei ollut. Kukaan ei käynyt kaupassa. Määrätyistä syistä :)
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Hyi oksetus! Mille teidän suhde perustuu? Kutsuit itse itsesi naisen luo, et saanut mitään ruokaa, vain vettä ja keksejä, olit silti siellä 3 päivää ja jotta et vain kuluttaisi naisen varoja söit omia(?) keksejäsi? Anna mun tikahtua nauruun!
[/quote]
Ei minun ollut tarkoitus sinne jäädä. Mutta tuli muuta tekemistä :) Jos tajuat mitä tarkoitan.....
[/quote]
Kutsut itsesi ensitreffeille naisen kotiin mukanasi paketti vanhoja keksejä. :D No, ilmeisesti löysit kaltaisesi naisen, joka oli varustautunut vierailuusi tyhjentämällä kaappinsa niin, että tarjottavana oli pelkkää vettä... Sovitte kyllä hyvin toisillenne, ei siinä mitään. Onnea vaan jatkossakin: jos kolme päivää menee ilman muuta syötävää kuin muutama vanhentunut keksi, niin ei taida teillä lompakot paljoakaan tyhjentyä. Jää sitten aikanaan paljon euroja käärinliinoihin kiedottavaksi. :)
[/quote]
Ei siinä nälkä ehdi tulla kun on muuta mielessä :)
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 08:33"]
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 08:09"]Kutsut itsesi ensitreffeille naisen kotiin mukanasi paketti vanhoja keksejä. :D No, ilmeisesti löysit kaltaisesi naisen, joka oli varustautunut vierailuusi tyhjentämällä kaappinsa niin, että tarjottavana oli pelkkää vettä... Sovitte kyllä hyvin toisillenne, ei siinä mitään. Onnea vaan jatkossakin: jos kolme päivää menee ilman muuta syötävää kuin muutama vanhentunut keksi, niin ei taida teillä lompakot paljoakaan tyhjentyä. Jää sitten aikanaan paljon euroja käärinliinoihin kiedottavaksi. :)[/quote]
Ettei vain olisi tuhdimmat nautintoaineet käytössä. Kuulostaa vähän pirinistien meiningiltä.
[/quote]
En käytä mitään päihteitä. En alkoholia, tupakkaa, kahvia tai mitään muutakaan
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 08:15"]
Poikaystävä vei mut ensitreffeillä mäkkörin autokaistalle. :D
[/quote]
Hyvä paikka. Oikeasti!
Siinähän jankkaaja mies sitten miettii 80 -v. yksinäisenä poikamiehenä, että kunpa olisi vienyt ne naiset treffeille jonnekkin muualle kuin Teboilille.. Et nimittäin tuolla asenteella löydä naista joka jaksaa sua kovin pitkään katsella. Voisin mäkin ehdottaa miehille treffipaikaksi vaikka sokkarin kosmetiikkaosastoa. Siinähän tutustuttaisiin samalla, kun valikoin itselleni uutta huulipunaa ja testailen hajuvesiä. Mut en kehtaa, koska tiedän että 90 % miehistä kokis tän aika epämiellyttävänä treffipaikkana. Huoltisikan ja pintaliitokuppiloiden lisäks on olemassa n. miljoona muutakin paikkaa missä sen tapaamisen voi järjestää, ihan vaan vinkkinä.
Voi voi naisena et voi voittaa. Taitaa olla miehillä joku kuvitelma, että nainen loisii hänen pennosillaan, mutta esim itse tienaan enemmän kuin tavisijä, eikä tämäkään ole hyvä. Ilmeisesti syö liikaa miehen itsetuntoa?
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 19:35"]
Taas tuli mieleen minkä vuoki oma jenkkimies on niin hyvä. Ekoilla treffeillä vei mut kunnon illalliselle ja hetken aikaa käveltiin kaupungilla. Sitten vei kotiin ja ei edes suukkoa ollut pyytämässä. Tokat treffit kahvilassa. Kolmansilla kävelyretki. Neljännet pikkubistrossa. Viidennet elokuviin. Eka pusu kolmansilla treffeillä.
Vie mut edelleen syömään, kahvilaan, teatteriin.
Ja olis varmaan saanut sydärin jos olisin alkanut lompakkoani kaivaa.
[/quote]
No mene sinne jenkkeihin sitten. Jos siellä on miehiä jotka on niin naisten kipeitä että ne on valmiita tekemään mitä tahansa niin se on heidän ongelmansa. Mutta Suomessa haetaan tasa-arvoiseen rakkaussuhteesen naista ja miestä treffeillä.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 08:34"][quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 08:09"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ei se niin vaikeata ole.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ei siinä nälkä ehdi tulla kun on muuta mielessä :)
[/quote]
Kerrotko vielä, miksi ihmeessä otit treffeille mukaan paketillisen VANHOJA keksejä? Saitko jostain ilmaiseksi vai dyykkasitko roskiksesta?
Ja pihillä tarkoitan, että en osaa antaa sitten paljoakaan vastineeksi, siksi vaikeaa ottaa niin paljon vastaan. Eli itsekäs olisi varmaan oikea termi. Tuo ketjun saituri mies saa taktiikallaan jonkun itsekkään naisen, joka "kuolee" ennemmin kuin ajattelee miehensä kannalta asioita.
Koska mitä hänen naisensa tekisi vastapainoksi siitä mitä saa (kun ei kerran saa mitään) mutta sen hän kyllä ansaitseekin.