No nytpä minullekin kävi niin, että pyydettiin treffeille huoltikselle!
Asutaan vielä Helsingissä, jossa olisi vaikka mitä ihania kahviloita. Ja ihan aikuinen, työssäkäyvä mies, joka pyysi. Katsonko vielä tämän kortin vai annanko olla?
Kommentit (332)
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 18:57"]
Minä olen laittanut merkille että rahan ahneet naiset maksattavat yleensä kahvinsa ja sidukkansa mieluusti miehillä. Yleensä nämä naiset kysyvät treffeillä jo melkein toisessa lauseessa "miten asut ja onko oma vai vuokra kämppä" :D
[/quote]Ja silti menet niiden kanssa uudestaan treffeille..
Se kumpi maksaa -keskustelu lähti siitä, kun ketjuun tuli joku saituri marisemaan siitä, että ei halua maksaa naisen kahvia, koska se on merkki naisen materialismista. Ei sillä ollutkaan suoraa yhteyttä huoltoasemaan treffipaikkana.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 19:16"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 19:05"]
Ohhoh! Kirjoitin aloitusviestin ja unohdin koko asian. Tännehän on tullut pitkä keskustelu. Ihmettelen, että miten tästä nyt saatiin tällainen "kumpi maksaa" -keskustelu, kun ei sinänsä liity tuohon huoltoasemaan mitenkään. Itse en vaan viihdy sellaisessa ympäristössä ja mietin, että ollaanko miehen kanssa lähtökohtaisesti liian erilaisia. Huoltsikoista puuttuu sielu ja tunnelma, on hälinää, pahaa kahvia ja likaisia pöytiä.
Eli jos jotakuta kiinnostaa, niin en ole menossa. Jos olisin mennyt, niin olisin maksanut omat kahvini. Mutta toki herrasmies olisi myös tarjoutunut maksamaan. Tämä oma mielipiteeni, ei yhtään sen oikeampi kuin kenenkään muunkaan. ap
[/quote]
Minkä verran tunsitte etukäteen? Olitteko nettituttavia? Mietin vain, itse kävin aikoinaan hyvin harvoin treffeillä, oikeastaan vain miesten kanssa, jotka jotenkin tunsin ennestään jostain samoista ympyröistä. Jotenkin minusta on normaalia romanttisuutta, että tällöin mies (jos on se ehdottaja) maksaa kahvit. Olisi jotenkin hassua olla romanttisesti treffeillä ja kumpikin maksaa omansa...
[/quote]
Olisi hassua jos molemmat maksaisi omat laskunsa? Voi hemmetti mikä moraalia ja logiikkaa sinulla.
Kiva keksiä tuollaisia omia sääntöjä että miehen pitäisi maksaa sinun ruoka ja juomalaskusi tai mies on pihi saituri. Mikäs sinä sitten olet?
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 19:19"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 18:57"]
Minä olen laittanut merkille että rahan ahneet naiset maksattavat yleensä kahvinsa ja sidukkansa mieluusti miehillä. Yleensä nämä naiset kysyvät treffeillä jo melkein toisessa lauseessa "miten asut ja onko oma vai vuokra kämppä" :D
[/quote]Ja silti menet niiden kanssa uudestaan treffeille..
[/quote]
Niinpä, tätä mäkin mietin. Mistä kirjoittaja tietää, että nainen on ahne? Eihän lähtökohtaisesti vielä se, että haluaa miehen tarjoavan sitä tarkoita. Ehkä ne naiset ovat saitoja pikemminkin, kun eivät halua itse maksaa ja saitaa miestäkös tämä kismisttää :D
Eipä ole ensimmäinen ketju jossa jumitutaan tuohon 2e kahvin maksamiseen. Mies näkee siitä, että nainen on rahan perään, nainen näkee, että mies on pihi. Loistavaa, onko vielä jotain uutta mitä siitä näkee? Ai niin ja nainen on tietty maksullinen nainen jos sille tarjotaan 2e kahvi.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 19:23"]
Eipä ole ensimmäinen ketju jossa jumitutaan tuohon 2e kahvin maksamiseen. Mies näkee siitä, että nainen on rahan perään, nainen näkee, että mies on pihi. Loistavaa, onko vielä jotain uutta mitä siitä näkee? Ai niin ja nainen on tietty maksullinen nainen jos sille tarjotaan 2e kahvi.
[/quote]Unohdit vulvan.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 19:22"]
Ohhoh! Kirjoitin aloitusviestin ja unohdin koko asian. Tännehän on tullut pitkä keskustelu. Ihmettelen, että miten tästä nyt saatiin tällainen "kumpi maksaa" -keskustelu, kun ei sinänsä liity tuohon huoltoasemaan mitenkään. Itse en vaan viihdy sellaisessa ympäristössä ja mietin, että ollaanko miehen kanssa lähtökohtaisesti liian erilaisia. Huoltsikoista puuttuu sielu ja tunnelma, on hälinää, pahaa kahvia ja likaisia pöytiä.
Eli jos jotakuta kiinnostaa, niin en ole menossa. Jos olisin mennyt, niin olisin maksanut omat kahvini. Mutta toki herrasmies olisi myös tarjoutunut maksamaan. Tämä oma mielipiteeni, ei yhtään sen oikeampi kuin kenenkään muunkaan. ap
[/quote]
Minkä verran tunsitte etukäteen? Olitteko nettituttavia? Mietin vain, itse kävin aikoinaan hyvin harvoin treffeillä, oikeastaan vain miesten kanssa, jotka jotenkin tunsin ennestään jostain samoista ympyröistä. Jotenkin minusta on normaalia romanttisuutta, että tällöin mies (jos on se ehdottaja) maksaa kahvit. Olisi jotenkin hassua olla romanttisesti treffeillä ja kumpikin maksaa omansa...
[/quote]
Olisi hassua jos molemmat maksaisi omat laskunsa? Voi hemmetti mikä moraalia ja logiikkaa sinulla.
Kiva keksiä tuollaisia omia sääntöjä että miehen pitäisi maksaa sinun ruoka ja juomalaskusi tai mies on pihi saituri. Mikäs sinä sitten olet?
[/quote]
Mikä moraalissani on vikana, voisitko avata hieman?
Enkä sanonut, että mies on pihi saituri, vaan epäromanttinen ja tilannetajuton, jollaiset eivät minua ihmeemmin kiinnosta.
Se kumpi maksaa -keskustelu lähti siitä, kun ketjuun tuli joku saituri marisemaan siitä, että ei halua maksaa naisen kahvia, koska se on merkki naisen materialismista. Ei sillä ollutkaan suoraa yhteyttä huoltoasemaan treffipaikkana.
[/quote]
Kumpi maksaa lähti siitä kun tänne tuli joku sairas nainen vaatimaan että miesten pitäisi maksaa hänen juomansa. Kun hän on nainen ja nainen on niin ylivertainen ihminen että miehen pitää olla tyytyväinen että nainen tulee edes paikalle treffeille
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 19:26"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 19:22"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Mikä moraalissani on vikana, voisitko avata hieman?
Enkä sanonut, että mies on pihi saituri, vaan epäromanttinen ja tilannetajuton, jollaiset eivät minua ihmeemmin kiinnosta.
[/quote]
Itse olet epäromanttinen kun et tarjoa miehelle kahvia
tl;dr: Eihän Stadista edes löydä ABC:ta kuin etsimällä, kyseessä joku post-hipsteri joka kutsui ap:n huoltsikalle tarkkaan harkittuna ironisena vastalauseena espresso-/latte-hienostelulle.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 23:15"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 22:33"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 22:24"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 22:20"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 22:17"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 22:13"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 22:09"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 21:59"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 21:54"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 19:11"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 19:03"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 18:48"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 18:45"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 16:34"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 16:27"]
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 22:46"]
Naisilla ei ole logiikkaa.
Jos mies joutuu maksamaan paljon niin eikö silloin olisi järkevintä mennä samoin tein ihan rehellisiin maksullisiin? Saantikin olisi taattu.
[/quote]Tämän tyyppinen jätkä on täys paska. Luulee,että naisesta täytyy maksaa ja maksuna käy vaikka kahvikupillinen. Onko sulla siskoja? Miltä tuntuis kun joku äija tarjois siskostas kahvikupillista ja sillä sais illaksi käyttöönsä. Tai äitiäs. olet häpeäksi koko miessukupuolelle.
[/quote]
Minun siskoni EI ikinä vaatisi että miehen pitää maksaa treffeillä. EI IKINÄ. HÄN EI OLE HUORA.
Siskoni maksaa itse kahvinsa ja haluaa vain miehen euraa eikä mitään muuta.
[/quote]
Ei kai tässä olekaan kyse siitä, että sitä vaadittaisiin. Vaan antaako se millaisen kuvan miehestä. Jos siskosi tykkää pihtailevista miehistä, niin mikäs siinä.
[/quote]
Ei miehetkään tykkää pihtailevista naisista jotka ei maksa miesten kahveja.
Ihan samoin siltä naiselta vaaditaan miehelle tarjoamista
[/quote]
Heko heko joo :) Poikamiesten yliopiston omalla kirjekurssillako tuon opit? Mies, jolle se on noin vastenmielistä saa mun puolestani mennä. Mä voin maksaa kahvit jos itse olen se kutsuja, sinä et silloinkaan, vaan jankkaat täällä, että nainen maksaa. Siitä on nyt kyse.
[/quote]
Sillä joka kutsuu ei ole mitään merkitystä.
Minä olen kutsunut itseni ekoille treffeille naisen asuntoon.
Minä en ole käynyt mitään kirjekursseja
[/quote]
No tietysti kutsuit itsesi naisen luokse, ei tarvi maksaa mistään ja voit syödä ilmaiseksi naisen tarjoamat sapuskat :) et tainut päästä toisille treffeille?
[/quote]
et tainut päästä toisille treffeille?
En varsinaisesti. Jäin yöksi sinne. Olin siellä kolme päivää. Siitä päivästä asti rupesimme asumaan yhdessä vuoroin hänellä ja vuoroin minulla. Siitä kuukauden kuluttua kihloihin. Siitä taas naimisiin kuukauden päästä. Loppu onkin historiaa.
Ennen treffejä tapasimme ensimmäistä kertaa samana päivänä töissä.
Ei se niin vaikeata ole.
[/quote]
Olettehan muistaneet pitää tarkkaa kirjanpitoa kuluista, ettei vain vahingossakaan kumpikaan maksa toiselle mitään? Onhan jokainen huomionosoitus ja palvelus visusti kirjattu muistiin, jotta menee millilleen tasan? Kuulostaa onnelliselta suhteelta... (Vai miten se meni, kun se on jo historiaa? Alkoiko nainen loisia lompakolla sen jälkeen, kun olit ensin kolme vuorokautta loisinut hänen luonaan?)
[/quote]
Ei kumpikaan loisi kummankaan lompakolla vaan maksamme omat menomme. Katsos me olemme yhdessä toistemme takia emmekä sen takia mitä toinen voi ostaa toiselle
[/quote]
Silti heti alkuun katsoit oikeaksi loisia kolme vuorokautta naisen luona? Mutta yksi kahvikupillinen naiselle on liikaa? Olet hieno mies. :)
[/quote]
No join siellä vaan vettä ja söin vanhoja keksejä. Ruokaa ei ollut. Kukaan ei käynyt kaupassa. Määrätyistä syistä :)
[/quote]
Söit naisen keksejä! Mikä lompakkoloinen oletkaan!
[/quote]
Kuka sanoi että ne oli naisen?
[/quote]
Hyi oksetus! Mille teidän suhde perustuu? Kutsuit itse itsesi naisen luo, et saanut mitään ruokaa, vain vettä ja keksejä, olit silti siellä 3 päivää ja jotta et vain kuluttaisi naisen varoja söit omia(?) keksejäsi? Anna mun tikahtua nauruun!
[/quote]
Ei minun ollut tarkoitus sinne jäädä. Mutta tuli muuta tekemistä :) Jos tajuat mitä tarkoitan.....
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 23:21"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 22:39"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 22:36"]
Minä kuulun näihin, jotka olettavat miehen maksavan sen ensimmäisen kahvikupin. Kuuta taivaalta en siis odota. Minä voin seuraavalla kerralla tarjota sitten vuorostani. Myös ystävien kesken käymme joskus oluella ja ei siinä aleta pennosia kaivelemaan vaan yksi ostaa ja maksaa, ja seuraavat maksaa sitten toinen jne. Tai jos joku ystävä tulee kauempaa kylään, niin minä kyllä tarjoan ruoan ja meillä saa käydä suihkussa tms. ilman että lasku tulee perässä. Joku mainitsi, että tällaiset naiset kuin minä, jotka odottavat että mies maksaa sen 2 euron kahvin, niin odottavat sitten muitakin tarjoiluja. Sen myönnän. Toivon saavani lahjoja ja kukkia ainakin merkkipäivinä. Tykkään pienistä romanttisista yllätyksistä. Tämä kuitenkin toimii toisinpäinkin. Nautin siitä, että saan ilahduttaa miestä jollain lahjalla tai muulla yllätyksellä. Elämä on paljon mukavampaa, kun jakaa asioita eikä hampaat irvessä pidä omista roposista kiinni.
[/quote]
Vaikka mies olisi sellainen että se maksaisi naisen kuluja niin ainoastaan idiootto maksaisi ekoilla treffeillä. Koska eihän sinulla ole mitään tietoa minkälainen tyyppi se on ja tapaatko sitä enää koskaan?
[/quote]
No, omia tsänssejään voi toki vähentää treffailemalla merkityksettömiä naisia ja/tai antaa seuralaisensa maksaa oman kahvikuppinsa. Koska jos nainen sulle jotain merkitsis ja haluaisit omalta osaltasi osoittaa, että seura olisi mieluisaa uudestaankin, niin ta daa, ostamalla 2 euron kahvin(!) voit edistää omaa asiaasi. Mutta ehkä sä epäilet, ettei nainen huomaa tätä? Luulee vain, että ei se kahvin osto mitään ole, ihan tavallista. No, en mä ainakaan pidä sitä ihan tavallisena vaan mukavana eleenä.
Mutta jos mun pitää maksaa itse koen, että olen vielä vähän friend zonella. Käsitätkö mitenkään eroa?
[/quote]
Sama se on miehelle. Jos nainen ei osta miehelle kahvia niin mies kokee että nainen ei ole tosissaan miehen kanssa.
Miten suomalaiset miehet on niin köyhiä että pillittävät vaivaisen kahvikupin hinnan takia? Mieluimmin minä ainakin käyn itse hyvässä paikassa syömässä kuin että tuhlaisin kallista aikaani moisen nillittäjämiehen kanssa. N. 22
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 19:28"]
[/quote]
Kumpi maksaa lähti siitä kun tänne tuli joku sairas nainen vaatimaan että miesten pitäisi maksaa hänen juomansa. Kun hän on nainen ja nainen on niin ylivertainen ihminen että miehen pitää olla tyytyväinen että nainen tulee edes paikalle treffeille
[/quote]
Ei lähtenyt. Sellaista viestiä ei ketjussa edes ole kun kumpi maksaa -keskustelu lähti käyntiin!
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 03:50"]
Miten suomalaiset miehet on niin köyhiä että pillittävät vaivaisen kahvikupin hinnan takia? Mieluimmin minä ainakin käyn itse hyvässä paikassa syömässä kuin että tuhlaisin kallista aikaani moisen nillittäjämiehen kanssa. N. 22
[/quote]
Naisethan siitä valittavat. Maksa itse ruokasi niin ei ole mitään ongelmia
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 19:28"]
[/quote]
[/quote]Väärin. Tässä ensimmäinen viesti asiaan liittyen:
Mä vien deittini yleensä kävelylle. Tulee juteltua ja tutustuttua paljon paremmin kuin jossain kuppilassa. Samalla heti karsiutuu ne jotka on rahan perään.
Taas tuli mieleen minkä vuoki oma jenkkimies on niin hyvä. Ekoilla treffeillä vei mut kunnon illalliselle ja hetken aikaa käveltiin kaupungilla. Sitten vei kotiin ja ei edes suukkoa ollut pyytämässä. Tokat treffit kahvilassa. Kolmansilla kävelyretki. Neljännet pikkubistrossa. Viidennet elokuviin. Eka pusu kolmansilla treffeillä.
Vie mut edelleen syömään, kahvilaan, teatteriin.
Ja olis varmaan saanut sydärin jos olisin alkanut lompakkoani kaivaa.
Niin, kumpi maksaa -keskustelu lähti tästä viestistä, sivulta 1 (viesti nro 19)
"Mä vien deittini yleensä kävelylle. Tulee juteltua ja tutustuttua paljon paremmin kuin jossain kuppilassa. Samalla heti karsiutuu ne jotka on rahan perään."
Näin.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 19:35"]
Taas tuli mieleen minkä vuoki oma jenkkimies on niin hyvä. Ekoilla treffeillä vei mut kunnon illalliselle ja hetken aikaa käveltiin kaupungilla. Sitten vei kotiin ja ei edes suukkoa ollut pyytämässä. Tokat treffit kahvilassa. Kolmansilla kävelyretki. Neljännet pikkubistrossa. Viidennet elokuviin. Eka pusu kolmansilla treffeillä.
Vie mut edelleen syömään, kahvilaan, teatteriin.
Ja olis varmaan saanut sydärin jos olisin alkanut lompakkoani kaivaa.
[/quote]
No niinpä, romanttista. Mulle ois vaikeaa antaa miehen maksaa kaiken, mutta olenkin aika pihi nainen, sopisin varmaan tuolle ketjun saiturille jos en olis jo löytänyt parempaa :D Mutta kyllä minustakin miehen on ihan tahdikasta ja naista miellyttäv maksaa nyt ainakin ensitreffien kahvit herran jumala!
[/quote]
Just näin ap. Sais olla todella kiinnostava mies, että lähtisin huoltsikkatreffeille. Luultavasti se olisi vitsi mieheltä. Jos olisi tosissaan niin ei olisi mun tyyppi. Ihan sama kuka maksaa, mutta huoltsikkatreffit on totaalinen turn of.