Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

No nytpä minullekin kävi niin, että pyydettiin treffeille huoltikselle!

Vierailija
09.03.2015 |

Asutaan vielä Helsingissä, jossa olisi vaikka mitä ihania kahviloita. Ja ihan aikuinen, työssäkäyvä mies, joka pyysi. Katsonko vielä tämän kortin vai annanko olla?

Kommentit (332)

Vierailija
141/332 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 08:20"]

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 22:01"]

Itse en ole vielä sellaista naista nähnytkään, jonka kohdalla olisi tullut pakottava tarve viedä johonkin hienompaan paikkaan. Jos ei huoltoasema kelpaa niin vittujako siinä - kyseessä harvemmin on ns. viimeinen pillu maan päällä. 

Kukaan ei ole kyllä koskaan perunutkaan paikan kuultuaan, ettei sillä. 

[/quote]Aina kun mies kirjoittaa"pillu tai vittu"(=nainen) menee pisteet miinuksella. Vaikka ois miten hieno paikka,en lähtis. Seuran pitäis olla henkisestikin aikuinen.

[/quote]

Naisella on pillu. Kun naisesta puhuu niin se tulee aina puheeksi jossain vaiheessa. Sitä paitsi naisetkin käyttävät ihan samaa sanaa

Vierailija
142/332 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap se mies on varattu, lyön vaikka tonnista vetoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/332 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 22:01"]

Itse en ole vielä sellaista naista nähnytkään, jonka kohdalla olisi tullut pakottava tarve viedä johonkin hienompaan paikkaan. Jos ei huoltoasema kelpaa niin vittujako siinä - kyseessä harvemmin on ns. viimeinen pillu maan päällä. 

Kukaan ei ole kyllä koskaan perunutkaan paikan kuultuaan, ettei sillä. 

[/quote]

Tämä on se mitä siellä huoltoasemalla tapaa. Jätän väliin. Mielummin yksin kun huonossa seurassa.

Vierailija
144/332 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 09:05"]

Ap se mies on varattu, lyön vaikka tonnista vetoa.

[/quote]

Höpsis, varatut miehet kutsuvat suoraan mökille missä piha pursuilee lasten leluja.

Vierailija
145/332 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaako yhdellekään naiselle treffit joilla ei kulu rahaa? Miksi mies on huono ellei kuluta rahaa?

Vierailija
146/332 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kutsun treffeille naisen johon olen lääpälläni silloin haluan tarjota. Jos tapaan jonkun vieraan tyypin katsoakseni natsaako silloin kumpikin maksaa omansa.

Vierailija
147/332 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

FEMINISMI KUNNIAAN JA UKOT KYYKKYYN!!

Vierailija
148/332 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea kaikkia vastauksia, mutta tämä asiahan riippuu ihan siitä minkä tyylisiä ihmisiä olette. Kaikille ulkoiset seikat ei ole niin iso juttu. Silloin treffeille voi mennä vaikka huoltsikalle. Itse taas olen sellainen, että tykkään laittautua treffejä varten mahdollisimman kauniiksia, koska mun mielestä ensitreffeillä kuuluu antaa itsestä paras mahdollinen kuva. Joten siis en lähtisi mihinkään huoltsikalle, koska minusta olisi liian outoa mennä sinne tukka laitettuna, parhaissa vaatteissa ja meikattuna. Lisäksi mun mielestä huoltsikka ympäristönä ei ole mikään kovin romanttinen, yleensä ruma sisustus, melua (pelikoneiden pimputus, radio soi jne.), vanhat papat tuijottaa. Mieluumminen joku rauhallisempi ympäristö, missä on helppo jutella. Eikä sillä tarjottavien hinnallakaan yleensä ole merkitystä. Otan yleensä itse pelkän teen tai kahvin. Jos mies on niin pihi ettei voi parin euron kahvi kuppia kustantaa, niin ei ole mulle miesystäväainesta, sori vaan :/

Vierailija
149/332 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm... Kun me oltiin mieheni kanssa päätetty mennä eka treffeille ja mietittiin, miten meidän melko kiireisten aikataulujemme ja matkojemme puolesta kannattaisi järkätä tapaaminen, niin minä ehdotin, että tapaisimme lähellä harrastuspaikkaani (ratsastuskoulu landella) huoltsikalla. :D

Siitä se sitten lähti. Onneksi ei alkanut mies nirsoilla treffipaikan suhteen, sillä ihan loistomiehen sainkin!! :)

Vierailija
150/332 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menetin kerran mahikseni, kun en päässyt moottoritien varrella sijaitsevalle huoltoasemalle tapaamaan (luultavasti) Orimattilan antamaa lahjaa naisille. Tämä tyyppi ihan totta hermostui, kun sanoin että a) minulla ei ole autoa ja asun Lahden keskustassa ja b) en edes saisi lainaan sellaista keneltäkään keskellä viikkoa ja c) olen töissä arkipäivisin. 

En kelvannu :( Minussa ei hänen sanojensa mukaan ollut yhtään heittäytymisen haluakaan. 

Vierailija
151/332 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 09:36"]

En jaksanut lukea kaikkia vastauksia, mutta tämä asiahan riippuu ihan siitä minkä tyylisiä ihmisiä olette. Kaikille ulkoiset seikat ei ole niin iso juttu. Silloin treffeille voi mennä vaikka huoltsikalle. Itse taas olen sellainen, että tykkään laittautua treffejä varten mahdollisimman kauniiksia, koska mun mielestä ensitreffeillä kuuluu antaa itsestä paras mahdollinen kuva. Joten siis en lähtisi mihinkään huoltsikalle, koska minusta olisi liian outoa mennä sinne tukka laitettuna, parhaissa vaatteissa ja meikattuna. Lisäksi mun mielestä huoltsikka ympäristönä ei ole mikään kovin romanttinen, yleensä ruma sisustus, melua (pelikoneiden pimputus, radio soi jne.), vanhat papat tuijottaa. Mieluumminen joku rauhallisempi ympäristö, missä on helppo jutella. Eikä sillä tarjottavien hinnallakaan yleensä ole merkitystä. Otan yleensä itse pelkän teen tai kahvin. Jos mies on niin pihi ettei voi parin euron kahvi kuppia kustantaa, niin ei ole mulle miesystäväainesta, sori vaan :/

[/quote]

Onko sinulla minuutti vai tuntiveloitus?

Vierailija
152/332 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 09:38"]

Minä menetin kerran mahikseni, kun en päässyt moottoritien varrella sijaitsevalle huoltoasemalle tapaamaan (luultavasti) Orimattilan antamaa lahjaa naisille. Tämä tyyppi ihan totta hermostui, kun sanoin että a) minulla ei ole autoa ja asun Lahden keskustassa ja b) en edes saisi lainaan sellaista keneltäkään keskellä viikkoa ja c) olen töissä arkipäivisin. 

En kelvannu :( Minussa ei hänen sanojensa mukaan ollut yhtään heittäytymisen haluakaan. 

[/quote]

Väistit luodin. Ei tuollaisia naisia kannata lähestyä edes 5 metrin seipäällä. 

Vierailija
153/332 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien naisten mielestä huoltoasema ja abc ovat huonoja treffipaikkoja. Poikkeuksena molemmille jostain syystä sopiva liikenneyhteys (nettituttujen työmatkan risteävät tms.) tai paikkakunnalta ei muuta löydy. Parempia juttuja kaikkien naisten mielestä ovat esim. kävelyretki, jäätelökioski, puisto tai vaikka jokin yhdessä tehtävä asia kuten mansikanpoiminta tai rantalentopallo tai vaikka pulkkamäki. Treffien ei tarvitse maksaa yhtään mitään mutta huoltoasema nyt vain ei käy, koska se on epäromanttista ja se ei käy treffi-konseptiin ja siis antaa miehestä sellaisen kuvan, ettei tämä ymmärrä sosiaalisia normeja. Uskalsin yleistää, mutta olen toki pahoillani niiden 0,01% mielestä, jotka ovat naisia ja käyvät huoltsikalla treffeillä.

Vierailija
154/332 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 09:39"]

[/quote]

[/quote]

Jus tän takia oon alkanut harkita ulkomaille muuttamista. Suomalaisen miehen mielestä kun on hu*raamista, jos nainen kehtaa odottaa pientäkään romanttista elettä edes suhteen alkumetreillä. Ei sitten kannata valittaa, jos nainen ei jaksa panostaa suhteessa itseensä mitenkään.

Vierailija
155/332 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 09:49"]

[/quote]

[/quote]

Jus tän takia oon alkanut harkita ulkomaille muuttamista. Suomalaisen miehen mielestä kun on hu*raamista, jos nainen kehtaa odottaa pientäkään romanttista elettä edes suhteen alkumetreillä. Ei sitten kannata valittaa, jos nainen ei jaksa panostaa suhteessa itseensä mitenkään.

[/quote]

Miksi nainen ei panosta mieheen romanttisesti ja maksa miehelle kahveja? 

Vierailija
156/332 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 11:24"]

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 09:49"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Miksi nainen ei panosta mieheen romanttisesti ja maksa miehelle kahveja? 

[/quote]

Joku tasa-arvon vastustaja antoi alapeukun. Että miehen pitää tarjota naiselle mutta naisen ei miehelle. kaksinaismoralismia kerrakseen

Vierailija
157/332 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, mut pyydettiin iltapäiväkahveille! Meenkö? Paikkaa en tiedä. N17.

Vierailija
158/332 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 11:43"]

Hei, mut pyydettiin iltapäiväkahveille! Meenkö? Paikkaa en tiedä. N17.

[/quote]

Jos kaipaat päiväkahviseuraa niin tottakai menet!

Vierailija
159/332 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 08:55"]

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 01:50"]

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 01:39"]

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 01:35"]

Jonkun nettitreffitutun, jota en tunne ollenkaan kanssa voisin ajatellakin että kumpikin maksaa omansa ja oikeastaan parempikin, niin naisena ei tarvitse tuntea olevansa mitään velkaa ellei kiinnostakaan, mutta kyllä mä vähän odotan, jos jo tunnetaan ja on ollut jonkinlaista ihastusta tai vipinää jo ilmassa ja kiinnostusta miehen puolelta, että mies tarjoaisi ne kahvit ekalla kerralla. Voin sitten itse tarjota seuraavalla, koska sellainen erittäin tod näk on tulossa kun kerran jotain on jo kehitteillä ;) 

Silloin minusta on suorastaan turn off jos mies maksaa vain omansa tai ainakin tulkitsen sen niin, että ei taidakaan yrittää saada minua oikeastaan mihinkään. Kunhan tuli tosiaan juomaan kahvit. Jos itse olisin se vokottelijaosapuoli niin silloin saattaisin itse haluta maksaa ekalla kerralla naisenakin, siis. Mutta kun en mä koskaan oo (ujous etc.)

Ja otsikkoon liittyen niin huoltiskin kävis mulle, vaikka kahvila oliskin parempi, mutta kyllä seura on tärkein :)

[/quote]

Kyllä se on vaan niin että kumpikin maksa omansa. Nainen ei ole sen arvokkaampi kuin mieskään eikä mies ole mikään riikinkukko joka yrittää iskeä naista. 

Saat oikeasti itsesi näyttämään aika onnettomalta kun tuollaista kirjoitat. Itseään kunnioittava ihminen EI edes suostuisi siihen että toinen maksa hänen ruokansa ja juomansa

[/quote]

Kyllä mä olen ainakin riikinkukkomiehiä tavannut useitakin ja ovat ihan mukavia olleet :) Ja miksei itseäänkunnioittava ihminen anna toisen maksaa ensitreffeillä kahvia, en puhunut nyt edes ruuasta ja juomasta! Koska itse voi maksaa seuraavalla kerralla, josta voikin luontevasti siirtyä siihen, että kumpikin maksaa omansa tai jatketaan vuorottelua. Itse inhoan sitä, jos vain mulle maksetaan, mutta tykkään silti siitä, että ensimmäisenä tarjoaa mies. Ei voi mitään, jos sä koet sen eri tavalla.

[/quote]

Eli mies ottaa kaikki riskit? Koska sitä toista kertaa ei välttämättä koskaan tule?

[/quote]

Mitkä ihmeen riskit? Salli mun nauraa, onko sun eiskianalyysissä pullan ja kahvin tarjoaminen kivalta tuntuneelle naiselle kovinkin punaisella oleva juttu? Talous ei ehkä kestä vai mitä ihmettä? Kun se on vaan sellainen ele, että naisena näkisin sinun olevan tosissaan, naiset kun joutuvat usein kelaamaan sitä, että hakeeko mies elämänkumppania minusta vai pelkkää pillua. Jos vain pillu kiinnostaa niin ymmärrän, ettei sen tarkistamiseen heruuko aina viitsis pullia maksella. Ja en ole kiinnostunut rahoistasi, mulla on luultavasti edelleen enemmän kuin sulla!! Vaan siitä m i e h e s t ä. Mutta jos mies kokee sen kaikkien riskien ottamisena, että tavatessa tarjoutuu tarjoamaan, niin sanoisin etta haha, mikä vellihousu.

Vierailija
160/332 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 09:38"]

[/quote]

Sori, kun mä tikahdun täällä nauruun..!