No nytpä minullekin kävi niin, että pyydettiin treffeille huoltikselle!
Asutaan vielä Helsingissä, jossa olisi vaikka mitä ihania kahviloita. Ja ihan aikuinen, työssäkäyvä mies, joka pyysi. Katsonko vielä tämän kortin vai annanko olla?
Kommentit (332)
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 23:15"][quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 22:33"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 22:24"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 22:20"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 22:17"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 22:13"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 22:09"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 21:59"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 21:54"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 19:11"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 19:03"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 18:48"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 18:45"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 16:34"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 16:27"]
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 22:46"]
Naisilla ei ole logiikkaa.
Jos mies joutuu maksamaan paljon niin eikö silloin olisi järkevintä mennä samoin tein ihan rehellisiin maksullisiin? Saantikin olisi taattu.
[/quote]Tämän tyyppinen jätkä on täys paska. Luulee,että naisesta täytyy maksaa ja maksuna käy vaikka kahvikupillinen. Onko sulla siskoja? Miltä tuntuis kun joku äija tarjois siskostas kahvikupillista ja sillä sais illaksi käyttöönsä. Tai äitiäs. olet häpeäksi koko miessukupuolelle.
[/quote]
Minun siskoni EI ikinä vaatisi että miehen pitää maksaa treffeillä. EI IKINÄ. HÄN EI OLE HUORA.
Siskoni maksaa itse kahvinsa ja haluaa vain miehen euraa eikä mitään muuta.
[/quote]
Ei kai tässä olekaan kyse siitä, että sitä vaadittaisiin. Vaan antaako se millaisen kuvan miehestä. Jos siskosi tykkää pihtailevista miehistä, niin mikäs siinä.
[/quote]
Ei miehetkään tykkää pihtailevista naisista jotka ei maksa miesten kahveja.
Ihan samoin siltä naiselta vaaditaan miehelle tarjoamista
[/quote]
Heko heko joo :) Poikamiesten yliopiston omalla kirjekurssillako tuon opit? Mies, jolle se on noin vastenmielistä saa mun puolestani mennä. Mä voin maksaa kahvit jos itse olen se kutsuja, sinä et silloinkaan, vaan jankkaat täällä, että nainen maksaa. Siitä on nyt kyse.
[/quote]
Sillä joka kutsuu ei ole mitään merkitystä.
Minä olen kutsunut itseni ekoille treffeille naisen asuntoon.
Minä en ole käynyt mitään kirjekursseja
[/quote]
No tietysti kutsuit itsesi naisen luokse, ei tarvi maksaa mistään ja voit syödä ilmaiseksi naisen tarjoamat sapuskat :) et tainut päästä toisille treffeille?
[/quote]
et tainut päästä toisille treffeille?
En varsinaisesti. Jäin yöksi sinne. Olin siellä kolme päivää. Siitä päivästä asti rupesimme asumaan yhdessä vuoroin hänellä ja vuoroin minulla. Siitä kuukauden kuluttua kihloihin. Siitä taas naimisiin kuukauden päästä. Loppu onkin historiaa.
Ennen treffejä tapasimme ensimmäistä kertaa samana päivänä töissä.
Ei se niin vaikeata ole.
[/quote]
Olettehan muistaneet pitää tarkkaa kirjanpitoa kuluista, ettei vain vahingossakaan kumpikaan maksa toiselle mitään? Onhan jokainen huomionosoitus ja palvelus visusti kirjattu muistiin, jotta menee millilleen tasan? Kuulostaa onnelliselta suhteelta... (Vai miten se meni, kun se on jo historiaa? Alkoiko nainen loisia lompakolla sen jälkeen, kun olit ensin kolme vuorokautta loisinut hänen luonaan?)
[/quote]
Ei kumpikaan loisi kummankaan lompakolla vaan maksamme omat menomme. Katsos me olemme yhdessä toistemme takia emmekä sen takia mitä toinen voi ostaa toiselle
[/quote]
Hyi oksetus! Mille teidän suhde perustuu? Kutsuit itse itsesi naisen luo, et saanut mitään ruokaa, vain vettä ja keksejä, olit silti siellä 3 päivää ja jotta et vain kuluttaisi naisen varoja söit omia(?) keksejäsi? Anna mun tikahtua nauruun!
[/quote]
Tosirakkautta :D
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 09:02"][quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 08:01"]
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 22:59"][quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 22:56"] Nyt on ihan pakko ihmetellä, kuinka köyhää väkeä täällä on, jos kahvilassa käyminen on noin suurta ylellisyyttä? Vai treffailetteko sata ihmistä putkeen ja valitsette siitä? Terv. keskituloinen nainen, joka elättää miestään, on hurjan säästäväinen ja käy silti kahviloissa [/quote] Mikä vitun köyhä? Minua ei vain kiinnosta mikään kahvila! Enkä tahdo kuluttaa rahaa enempää kuin on pakko vaikka sitä olisikin. Miksi sitä pitäisi kylvää ympäriinsä? Maailman 3. rikkain mies lounastaa mäkkärissä. Mulla on siihen vielä hiukan matkaa, joten miksi kuluttaisin enemmän? Jos maailmasta ei löydy tervepäistä naista, joka kiinnostuu ihmisestä eikä sirkustempuista niin olkoon. [/quote]Pihit ihmiset ovat rasittavia ja onneksi heitä voi vältellä helposti. He eivät käy ulkona syömässä eivätkä matkustele, koska siihen menee rahaa. Eväät mukana joka paikassa.
[/quote]
Pihi on eri asia kuin järkevä. Joku 10 euroa kahvilaan on idiotismia eikä mitään muuta. Kyllä minä voin hampurilaisella tai vastaavassa käydä mutta en rupea maksamaan jostain kahvikupista montaa euroa.
Kahvilat ovat täydellisisä idiootteja varten jotka haluavat päteä. Siellä tarjotaan samaa kahvia mitä saa kaupasta korkeampaan hintaan per kuppi kuin kaupassa maksaa koko paketti.
[/quote]Niin. Jos minä olen pois kotoa ja haluan kahvia vaikka viiden kilometrin päässä, todellakin ostan sen kahvin enkä mene kotiin keittämään.
Mies maksakoon ,kun katsoo palkkatilastoja. Sehän on vain oikein.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 17:59"]
Mies maksakoon ,kun katsoo palkkatilastoja. Sehän on vain oikein.
[/quote]
Nainen saa samaa palkka samasta työstä.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 22:33"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 22:24"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 22:20"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 22:17"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 22:13"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 22:09"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 21:59"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 21:54"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 19:11"]
Jos mies joutuu maksamaan paljon niin eikö silloin olisi järkevintä mennä samoin tein ihan rehellisiin maksullisiin? Saantikin olisi taattu.
[/quote]Tämän tyyppinen jätkä on täys paska. Luulee,että naisesta täytyy maksaa ja maksuna käy vaikka kahvikupillinen. Onko sulla siskoja? Miltä tuntuis kun joku äija tarjois siskostas kahvikupillista ja sillä sais illaksi käyttöönsä. Tai äitiäs. olet häpeäksi koko miessukupuolelle.
[/quote]
Minun siskoni EI ikinä vaatisi että miehen pitää maksaa treffeillä. EI IKINÄ. HÄN EI OLE HUORA.
[/quote]
Ei kai tässä olekaan kyse siitä, että sitä vaadittaisiin. Vaan antaako se millaisen kuvan miehestä. Jos siskosi tykkää pihtailevista miehistä, niin mikäs siinä.
[/quote]
[/quote]
Heko heko joo :) Poikamiesten yliopiston omalla kirjekurssillako tuon opit? Mies, jolle se on noin vastenmielistä saa mun puolestani mennä. Mä voin maksaa kahvit jos itse olen se kutsuja, sinä et silloinkaan, vaan jankkaat täällä, että nainen maksaa. Siitä on nyt kyse.
[/quote]
[/quote]
No tietysti kutsuit itsesi naisen luokse, ei tarvi maksaa mistään ja voit syödä ilmaiseksi naisen tarjoamat sapuskat :) et tainut päästä toisille treffeille?
[/quote]
et tainut päästä toisille treffeille?
En varsinaisesti. Jäin yöksi sinne. Olin siellä kolme päivää. Siitä päivästä asti rupesimme asumaan yhdessä vuoroin hänellä ja vuoroin minulla. Siitä kuukauden kuluttua kihloihin. Siitä taas naimisiin kuukauden päästä. Loppu onkin historiaa.
Ennen treffejä tapasimme ensimmäistä kertaa samana päivänä töissä.
Ei se niin vaikeata ole.
[/quote]
Olettehan muistaneet pitää tarkkaa kirjanpitoa kuluista, ettei vain vahingossakaan kumpikaan maksa toiselle mitään? Onhan jokainen huomionosoitus ja palvelus visusti kirjattu muistiin, jotta menee millilleen tasan? Kuulostaa onnelliselta suhteelta... (Vai miten se meni, kun se on jo historiaa? Alkoiko nainen loisia lompakolla sen jälkeen, kun olit ensin kolme vuorokautta loisinut hänen luonaan?)
[/quote]
Ei kumpikaan loisi kummankaan lompakolla vaan maksamme omat menomme. Katsos me olemme yhdessä toistemme takia emmekä sen takia mitä toinen voi ostaa toiselle
[/quote]
Silti heti alkuun katsoit oikeaksi loisia kolme vuorokautta naisen luona? Mutta yksi kahvikupillinen naiselle on liikaa? Olet hieno mies. :)
[/quote]
No join siellä vaan vettä ja söin vanhoja keksejä. Ruokaa ei ollut. Kukaan ei käynyt kaupassa. Määrätyistä syistä :)
[/quote]
Söit naisen keksejä! Mikä lompakkoloinen oletkaan!
[/quote]
Kuka sanoi että ne oli naisen?
[/quote]
Uskalsit kuitenkin hengittää ilmaa?
Miten tämä kahvikupin maksaminen liittyy huoltsikkatreffeihin?
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 18:05"]
Miten tämä kahvikupin maksaminen liittyy huoltsikkatreffeihin?
[/quote]
Kun kummatkin kuulemma kertoo miehestä että se on pihi. Jo se vie naisen vaan halpaan huoltoasemaan niin se on pihi ja jos se ei suostu maksamaan naisen juomia niin se on pihi. Kummassakin tapauksessa se lempataan.
Miehen pitää sentään joku taso pitää kun nainen sentään tulee paikalle.....?????
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 14:50"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 13:45"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 08:55"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 01:50"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 01:39"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 01:35"]
Jonkun nettitreffitutun, jota en tunne ollenkaan kanssa voisin ajatellakin että kumpikin maksaa omansa ja oikeastaan parempikin, niin naisena ei tarvitse tuntea olevansa mitään velkaa ellei kiinnostakaan, mutta kyllä mä vähän odotan, jos jo tunnetaan ja on ollut jonkinlaista ihastusta tai vipinää jo ilmassa ja kiinnostusta miehen puolelta, että mies tarjoaisi ne kahvit ekalla kerralla. Voin sitten itse tarjota seuraavalla, koska sellainen erittäin tod näk on tulossa kun kerran jotain on jo kehitteillä ;)
Silloin minusta on suorastaan turn off jos mies maksaa vain omansa tai ainakin tulkitsen sen niin, että ei taidakaan yrittää saada minua oikeastaan mihinkään. Kunhan tuli tosiaan juomaan kahvit. Jos itse olisin se vokottelijaosapuoli niin silloin saattaisin itse haluta maksaa ekalla kerralla naisenakin, siis. Mutta kun en mä koskaan oo (ujous etc.)
Ja otsikkoon liittyen niin huoltiskin kävis mulle, vaikka kahvila oliskin parempi, mutta kyllä seura on tärkein :)
[/quote]
Kyllä se on vaan niin että kumpikin maksa omansa. Nainen ei ole sen arvokkaampi kuin mieskään eikä mies ole mikään riikinkukko joka yrittää iskeä naista.
Saat oikeasti itsesi näyttämään aika onnettomalta kun tuollaista kirjoitat. Itseään kunnioittava ihminen EI edes suostuisi siihen että toinen maksa hänen ruokansa ja juomansa
[/quote]
Kyllä mä olen ainakin riikinkukkomiehiä tavannut useitakin ja ovat ihan mukavia olleet :) Ja miksei itseäänkunnioittava ihminen anna toisen maksaa ensitreffeillä kahvia, en puhunut nyt edes ruuasta ja juomasta! Koska itse voi maksaa seuraavalla kerralla, josta voikin luontevasti siirtyä siihen, että kumpikin maksaa omansa tai jatketaan vuorottelua. Itse inhoan sitä, jos vain mulle maksetaan, mutta tykkään silti siitä, että ensimmäisenä tarjoaa mies. Ei voi mitään, jos sä koet sen eri tavalla.
[/quote]
Eli mies ottaa kaikki riskit? Koska sitä toista kertaa ei välttämättä koskaan tule?
[/quote]
Mitkä ihmeen riskit? Salli mun nauraa, onko sun eiskianalyysissä pullan ja kahvin tarjoaminen kivalta tuntuneelle naiselle kovinkin punaisella oleva juttu? Talous ei ehkä kestä vai mitä ihmettä? Kun se on vaan sellainen ele, että naisena näkisin sinun olevan tosissaan, naiset kun joutuvat usein kelaamaan sitä, että hakeeko mies elämänkumppania minusta vai pelkkää pillua. Jos vain pillu kiinnostaa niin ymmärrän, ettei sen tarkistamiseen heruuko aina viitsis pullia maksella. Ja en ole kiinnostunut rahoistasi, mulla on luultavasti edelleen enemmän kuin sulla!! Vaan siitä m i e h e s t ä. Mutta jos mies kokee sen kaikkien riskien ottamisena, että tavatessa tarjoutuu tarjoamaan, niin sanoisin etta haha, mikä vellihousu.
[/quote]
Mies joutuu miettimään ihan samaa kuin nainen. Että ettiikö se nainen vaan kyrpää vai ihan suhdetta.
Mieskin haluaa että se nainen näyttää että onko se kiinnostunut siitä miehestä eikä vaan toisinpäin. Ei se nyt mene niin että sinulla on kahdet säännöt: toiset miehille ja toiset naisille.
[/quote]
Eli olet mies, joka et tykkää satunnaisesta seksistä? Aika kummajainen. Kun mä tapailin miehiä, mulle ei tod käynyt se, että olis ollut vain seksiä. Mutta arvaa, kuinka monelle niistä miehistä olis käynyt? Kaikille. Kukaan ei miettinyt, oonko mä niin tosissani, että en menekään naimisiin vaan annan vain pillua.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 01:05"]
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 23:24"]
Joltain on ilmeisesti unohtunut sellainen mummon opettama viisaus, että saita ihminen on sisältä ruma. Omissa menoissaan jokainen saa pihistellä juuri niin paljon kuin haluaa mutta toiselle tarjottavan kahvikupin hinnasta vänkääminen on moukkamaista ja etovaa. Jos mies kutsuisi minut treffeile eikä tarjoaisi edes kuppia kahvia (1€), heittäisin varmaan kaksikymppisen pöydälle, kehottaisin tyyppiä ostamaan itselleen jotain kivaa ja olemaan soittamatta minulle enää ikinä.
[/quote]
Kaikkihan tietävät että av mammoilla on aina kukkarossa nippu viisisatasia.
Minä olen laittanut merkille että rahan ahneet naiset maksattavat yleensä kahvinsa ja sidukkansa mieluusti miehillä. Yleensä nämä naiset kysyvät treffeillä jo melkein toisessa lauseessa "miten asut ja onko oma vai vuokra kämppä" :D
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ohhoh! Kirjoitin aloitusviestin ja unohdin koko asian. Tännehän on tullut pitkä keskustelu. Ihmettelen, että miten tästä nyt saatiin tällainen "kumpi maksaa" -keskustelu, kun ei sinänsä liity tuohon huoltoasemaan mitenkään. Itse en vaan viihdy sellaisessa ympäristössä ja mietin, että ollaanko miehen kanssa lähtökohtaisesti liian erilaisia. Huoltsikoista puuttuu sielu ja tunnelma, on hälinää, pahaa kahvia ja likaisia pöytiä.
Eli jos jotakuta kiinnostaa, niin en ole menossa. Jos olisin mennyt, niin olisin maksanut omat kahvini. Mutta toki herrasmies olisi myös tarjoutunut maksamaan. Tämä oma mielipiteeni, ei yhtään sen oikeampi kuin kenenkään muunkaan. ap
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 17:45"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 17:21"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 16:34"][quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 16:27"] [quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 22:46"] Naisilla ei ole logiikkaa. Jos mies joutuu maksamaan paljon niin eikö silloin olisi järkevintä mennä samoin tein ihan rehellisiin maksullisiin? Saantikin olisi taattu. [/quote]Tämän tyyppinen jätkä on täys paska. Luulee,että naisesta täytyy maksaa ja maksuna käy vaikka kahvikupillinen. Onko sulla siskoja? Miltä tuntuis kun joku äija tarjois siskostas kahvikupillista ja sillä sais illaksi käyttöönsä. Tai äitiäs. olet häpeäksi koko miessukupuolelle. [/quote] Minun siskoni EI ikinä vaatisi että miehen pitää maksaa treffeillä. EI IKINÄ. HÄN EI OLE HUORA. Siskoni maksaa itse kahvinsa ja haluaa vain miehen euraa eikä mitään muuta. [/quote] Mutta jos joku haluaisi tarjota, niin hän olisi huora?
[/quote]
Itseään kunnioittava ihminen ei ota vastaan
[/quote]
Höpö höpö, itseään kunnioittava ihminen tarjoaa seuraavalla kerralla. Jos sulle ei sitä tule niin se ei ole itseään kunnioittavan ihmisen vika.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 08:46"]
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 23:20"]
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 22:34"]
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 22:19"]
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 22:07"]Mä vien deittini yleensä kävelylle. Tulee juteltua ja tutustuttua paljon paremmin kuin jossain kuppilassa. Samalla heti karsiutuu ne jotka on rahan perään. [/quote] Miten naisen vieminen esim kahvilaan kertoo siitä että ne on rahan perään????
[/quote]
Se joka ei tule treffeille tavatakseen minut, ilmaisee kyllä että jotain rahanmenoa vaativaa olisi mukavampi tehdä.
[/quote]
Oletko kuinkakin saita? Ja ei, en kysy tätä siksi, koska haluaisin rahasi, mulla on aika paljon omaakin, vaan koska tuollainen vaikuttaa sellaiselta ajattelutavalta, jonka feidaisin heti menemään, sillä isäni ajattelisi noin saituuden takia ja toista yhtä säälittävää saituria en todellakaan jaksaisi katsella. Tai katsella jaksaakin, mutta ei jakaa elämää.
[/quote]
En ole saita, haluan vaan olla varma että tuleva puolisoni on kiinnostunut minusta eikä rahoistani.
[/quote]No mutta onpa hyvä, että saat ratkaistua sen ensimmäisillä treffeillä. Hienoa!
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 19:05"]
Ohhoh! Kirjoitin aloitusviestin ja unohdin koko asian. Tännehän on tullut pitkä keskustelu. Ihmettelen, että miten tästä nyt saatiin tällainen "kumpi maksaa" -keskustelu, kun ei sinänsä liity tuohon huoltoasemaan mitenkään. Itse en vaan viihdy sellaisessa ympäristössä ja mietin, että ollaanko miehen kanssa lähtökohtaisesti liian erilaisia. Huoltsikoista puuttuu sielu ja tunnelma, on hälinää, pahaa kahvia ja likaisia pöytiä.
Eli jos jotakuta kiinnostaa, niin en ole menossa. Jos olisin mennyt, niin olisin maksanut omat kahvini. Mutta toki herrasmies olisi myös tarjoutunut maksamaan. Tämä oma mielipiteeni, ei yhtään sen oikeampi kuin kenenkään muunkaan. ap
[/quote]
Jo oli syy olla menemättä treffeille
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 19:05"]
[/quote]
Minkä verran tunsitte etukäteen? Olitteko nettituttavia? Mietin vain, itse kävin aikoinaan hyvin harvoin treffeillä, oikeastaan vain miesten kanssa, jotka jotenkin tunsin ennestään jostain samoista ympyröistä. Jotenkin minusta on normaalia romanttisuutta, että tällöin mies (jos on se ehdottaja) maksaa kahvit. Olisi jotenkin hassua olla romanttisesti treffeillä ja kumpikin maksaa omansa...
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 23:24"]Ämmät huutaa laumassa, että mies et tarjoa 2 euron kahvia?
Se kaksi euroa tuntuu olevan ämmille kovinkin suuri raha?
Enpä jaksa sitäpaitsi uskoa, että nämä loiset tyytyvät vain siihen kahviin.
Osoittaa lokkimismentaliteettia. Pyhä Vulva jalustalla, ilman mitään ansioita?
[/quote]
Nonni, ketjun pakollinen vulva bongattu.