Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ethän tänä jouluna "anna" minulle vuohia, potkupalloja tai koulutarvikkeita.

Vierailija
05.12.2021 |

Jos haluat lahjoittaa hyväntekeväisyyteen, ethän naamioi sitä joululahjaksi minulle ja kiillota sillä omaa kilpeäsi. SINÄ annat rahaa johonkin OMISSA NIMISSÄSI. Se ei ole mitenkään lahja minulle. Jos oikeasti haluaisit antaa nimissäni lahjoituksen hyväntekeväisyyteen, kysyisit minulta, mihin sen haluaisin osoittaa. Ehkä haluankin ohjata lahjoituksesi vaikka omaishoitajille, Itämeren suojeluun tai ihmisoikeuksien tukemiseen. Kiitos.

Kommentit (105)

Vierailija
81/105 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä annan mun kaverille lahjaksi lahjoituksen kulkukoirille Espanjaan. Kaveri ei tykkää yhtään koirista, mutta minä tykkään! Toivottavasti kaveri arvostaa joululahjaansa tai muuten loukkaannun verisesti, kun ei lahjat kelpaa!

Vierailija
82/105 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosvopäällikön pataan menevät varmaan vuohet. Mutta se ei hyvesignalloijaa haittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/105 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi stana kun ihmiset jaksaa valittaa. Ole kiitollinen että kukaan edes haluaa antaa sinulle jotain.

"Antaa sinulle jotain". Mutta kun eihän tässä nyt anneta mitään. :D Eihän aloittaja saa mitään, haluaisi vain päättää, mihin hänen "lahjansa" ohjataan.

Niin, vuohen ostaja ostaa itselleen hyvän mielen. Hän ei anna toiselle mitään.

No jos vähääkään välittää eläimistä niin ei tule ostajallekaan hyvä mieli.

Vierailija
84/105 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just annettiin metsähehtaari Etiopiaan, ihmisille jotka olivat ilmoittaneet että eivät halua jouluksi mitään kun tavaraa on liikaakin. Palaute positiivista.

Vuohista olen kuullut sen, että saattavat aiheuttaa eroosiota ja maaperän köyhtymistä. Joten ei vuohia :)

Ei vuohia koska eläinten hyvinvointi - joka ei todellakaan toteudu esim Afrikassa.

Tämä kannattaa muistaa kun ostaa nahkatuotteita Suomesta tai netistä. Joissain maissa laitetaan ELÄVÄT eläimet väriliemeen, ei pelkkää nahkaa.

Vierailija
85/105 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs ne kehitysmaiden ihmiset, miten heidän kärsimystään voisi lievittää?

Vierailija
86/105 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisin kuin ap väittää, teen lahjoituksen sinun eli sen hlön nimissä, jolle sen osoitan lahjaksi.

Hänelle menee kunnia ja kiitos lahjoituksesta, johon minä laitoin sen 50e tai 100e.

Mikä kunnia ja kiitos?

Vierailija
87/105 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan tänä vuonna kaikille lahjaksi lahjoituksen PS:n/Kokoomuksen/SDP:n/Korean työväenpuolueen kassaan. Hyvä teko lämmittää varmasti mieltä näin joulun aikaan!

Vierailija
88/105 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko se kyseisen maan asia?

Vierailija
89/105 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko se kyseisen maan asia?

Moni sellainen maa ei oikeasti ole lainkaan köyhä, rikkauksia ei vaan käytetä kansan vaan pienen eliitin hyödyksi.

Vierailija
90/105 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä annan mun kaverille lahjaksi lahjoituksen kulkukoirille Espanjaan. Kaveri ei tykkää yhtään koirista, mutta minä tykkään! Toivottavasti kaveri arvostaa joululahjaansa tai muuten loukkaannun verisesti, kun ei lahjat kelpaa!

Hei alapeukuttajat, tämä oli sarkasmia.

Vierailija
91/105 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole huoleti en osta tai anna sinulle lahjaa. Nekin rahat käytän mieluummin itseeni.

Vierailija
92/105 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi stana kun ihmiset jaksaa valittaa. Ole kiitollinen että kukaan edes haluaa antaa sinulle jotain.

"Antaa sinulle jotain". Mutta kun eihän tässä nyt anneta mitään. :D Eihän aloittaja saa mitään, haluaisi vain päättää, mihin hänen "lahjansa" ohjataan.

Niin, vuohen ostaja ostaa itselleen hyvän mielen. Hän ei anna toiselle mitään.

No jos vähääkään välittää eläimistä niin ei tule ostajallekaan hyvä mieli.

Mä olen niitä afrikkalaisia vuohia nähnyt ja maistanutkin, ja väitän että huomattavasti paremmat olot niillä on kuin suomalaisilla tuotantoeläimillä.

Mutta tietenkin kaikki tämän palstan vuohenvastustajat ovat loogisia ihmisiä ja vegaaneita.

Vierailija
93/105 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut hölmöt luulevat, että kun "lahjoittaa vuohia" niin silloin oikeasti niin tapahtuu. Se on vain mainoskikka. Pitää olla jotain konkreettista, koska muutoin rahaa ei tule. Kaivo, rokote, lukutaito tytölle, vuohi, jne. Ei ne rahat oikeasti mene siihen, mitä sanotaan.

Voihan niillä rahoilla hankkia vaikka se vuohen ja se on väärin. Rahat tulisi kohdentaa kaikkeen muuhun kuin eläimiin. Eläinten olot Afrikassa ovat pohjasakkaa.

Voisin sinun puolestasi tehdä lahjoituksen Oikeutta eläimille -järjestölle. Näin he voisivat tuottaa tietoosi materiaalia eläinten oloista Suomessa.

Vierailija
94/105 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sinne Afrikkaan oikeasti mitään vuohia osteta? Eikö tuo vuohi ole vain helpommin käsitettävä ja sympaattisempi asia, kuin pyytää muutama kymppi johonkin epämääräiseen hyväntekeväisyyteen?

Vierailija
95/105 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tällainen lahjoittelu toisten puolesta nyt sitä kuuluisaa hyvesignalointia?

Vierailija
96/105 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei mikään mitä annan ole ikinä kelvannut eikä ollut hyvä. Tavarat on liikaa tai liian vääriä. Niin mitä v-a välität siitä jos saat vuohia? Kysyn vaan.

P.s. rahasi ja tukiaisesi saat luuserisukulaiseni tienata nyt ja jatkossa aivan ite.

Terveisin varakas täti joka todellakin ostaa vuohia, kaivoja ja koulukirjoja.

Vierailija
97/105 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti hyvä, osta omilla rahoillasi vaikka vuohilauma, mutta älä siitä minulle kerro. Ei se minua kiinnosta. Mieluummin otan vastaan pelkän hyvän joulun toivotuksen, kuin omakehusi.

Vierailija
98/105 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuohien ja kanojen ja kaiken elävän lahjoittaminen eläinrääkkäykseen rinnastettavissa olevaan touhuun on täysin vastuutonta ja epäeettistä!! Joten ihan siitä syystä järki käteen ja jätetään eläimet lahjoittamatta.

Monikaan ei tiedä, että nuo vuohet ovat uhreja. Eli suomalaiset lahjoittavat uhrilahjoja. Ne eivät mene köyhään perheeseen tuottamaan maitoa, vaan he ostavat esim. 5 uhrivuohta onnea tuomaan asioille a ja b. Jos haluatte lahjoittaa, niin lahjoittakaa siemeniä. Ne eivät kärsi, vaikka ne uhrattaisiin kivenkoloon.

Voi ding dong.

Vierailija
99/105 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klaanipäällikön omistukseen menee vuohet.

Vierailija
100/105 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kaverini laittaa joka kerran facebookissa viestin siitä, miten on lahjoittanut joulukorttirahat hyväntekeväisyyteen. Jotenkin hassua, että tämä sama ihminen käy säännöllisesti esimerkiksi hoidattamassa ripsiään ja kynsiään, mutta niistä ei voi tinkiä ja laitaa hyväntekeväisyyteen koska ne ilahduttavat häntä itseään, mutta muiden ilahduttamiseta eli korteista voi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä