Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ethän tänä jouluna "anna" minulle vuohia, potkupalloja tai koulutarvikkeita.

Vierailija
05.12.2021 |

Jos haluat lahjoittaa hyväntekeväisyyteen, ethän naamioi sitä joululahjaksi minulle ja kiillota sillä omaa kilpeäsi. SINÄ annat rahaa johonkin OMISSA NIMISSÄSI. Se ei ole mitenkään lahja minulle. Jos oikeasti haluaisit antaa nimissäni lahjoituksen hyväntekeväisyyteen, kysyisit minulta, mihin sen haluaisin osoittaa. Ehkä haluankin ohjata lahjoituksesi vaikka omaishoitajille, Itämeren suojeluun tai ihmisoikeuksien tukemiseen. Kiitos.

Kommentit (105)

Vierailija
101/105 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei.. Minusta riittäisi vallan mainiosti sydämellä valittu kaunis joulukortti, jossa lukisi "olemme päättäneet lahjoittaa tänä vuonna joululahjoihin varatut rahat hyväntekeväisyyteen", Hyvää Joulua ja Uutta Vuotta sekä kiitos menneestä!"

Siinäpä se!

Vierailija
102/105 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei työnantaja

Jos mulle ei anneta joulu lainaa se on ookoo

Jos lahjoitatte jotain hyväntekeväisyyteen sekin on ookoo

Mutta ei leikitä että lahjoitus on lahja minulle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/105 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin jos annat jonnekin muualle lahjaksi kilipukin ei se ole mun lahja

Vierailija
104/105 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää sitä lahjavuohivaihtoehtoa: vaikka osalla rahoista ostettaisiinkin vuohia niin mitä se muuttaa? Ei mitään.

Yksi vuohi ei tuo perheeseen niin paljoa lisätuloja, että se nostaisi perheen köyhyydestä. Niistä tulee vain lisää töitä naisille ja lapsille. Tytöt ja pojat eivät pääse kouluun niin kauan kuin pitää käydä paimenessa, jotta saadaan nipinnapin elätettyä lapsikatras.

Vuohet ja laiduntaminen ylipäätään turmelevat luontoa ja vievät uhanalaisilta villieläimiltä elintilaa.

Rikkaiden maiden ei pitäisi lainkaan tukea näitä perinteisiä elämänmuotoja afrikkalaisissa valtioissa, koska nykyisillä väkimäärillä ei ole kestävää ympäristön eikä niiden ihmistenkään kannalta.

Jos jotain kannattaa tukea niin koulunkäyntiä ja ehkäisyä.

Vierailija
105/105 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos voisi afrikkalaisten miesten pakkosterilointeja ostaa lahjaksi niin sellaisesta lahjasta tykkäisin.

Etenkin puikulapäiden!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän