Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ethän tänä jouluna "anna" minulle vuohia, potkupalloja tai koulutarvikkeita.

Vierailija
05.12.2021 |

Jos haluat lahjoittaa hyväntekeväisyyteen, ethän naamioi sitä joululahjaksi minulle ja kiillota sillä omaa kilpeäsi. SINÄ annat rahaa johonkin OMISSA NIMISSÄSI. Se ei ole mitenkään lahja minulle. Jos oikeasti haluaisit antaa nimissäni lahjoituksen hyväntekeväisyyteen, kysyisit minulta, mihin sen haluaisin osoittaa. Ehkä haluankin ohjata lahjoituksesi vaikka omaishoitajille, Itämeren suojeluun tai ihmisoikeuksien tukemiseen. Kiitos.

Kommentit (105)

Vierailija
1/105 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpais.

Vierailija
2/105 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa,että tällä tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/105 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan kun niin hyvä pointti. Samaa mieltä. Kauhean teennäistä.

Vierailija
4/105 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En o mitään sulle antamassa. Paitsi hiukan sääliä ja halveksuntaa, ole hyvä.

Vierailija
5/105 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuohien ja kanojen ja kaiken elävän lahjoittaminen eläinrääkkäykseen rinnastettavissa olevaan touhuun on täysin vastuutonta ja epäeettistä!! Joten ihan siitä syystä järki käteen ja jätetään eläimet lahjoittamatta.

Vierailija
6/105 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en haluaisi aineettomia lahjoja noihin mainitsemiisi kohteisiin, mutta onneksi lähipiiri tuntee mut niin hyvin että tietävät mieluisiksi aineettomiksi lahjoiksi eläinten ja luonnonsuojelukohteet :) ne ovat täydellisiä lahjoja kun mulla on kaikkea mitä voisin haluta.

Vierailija
7/105 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En o mitään sulle antamassa. Paitsi hiukan sääliä ja halveksuntaa, ole hyvä.

Jahas, täältä taisi löytyä yksi vuohien lahjoittaja.

Vierailija
8/105 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle voin antaa vitsoja

Vierailija
9/105 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulle voin antaa vitsoja

:D Taisi kolahtaa

Vierailija
10/105 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuohien ja kanojen ja kaiken elävän lahjoittaminen eläinrääkkäykseen rinnastettavissa olevaan touhuun on täysin vastuutonta ja epäeettistä!! Joten ihan siitä syystä järki käteen ja jätetään eläimet lahjoittamatta.

Monikaan ei tiedä, että nuo vuohet ovat uhreja. Eli suomalaiset lahjoittavat uhrilahjoja. Ne eivät mene köyhään perheeseen tuottamaan maitoa, vaan he ostavat esim. 5 uhrivuohta onnea tuomaan asioille a ja b. Jos haluatte lahjoittaa, niin lahjoittakaa siemeniä. Ne eivät kärsi, vaikka ne uhrattaisiin kivenkoloon.

Vierailija
11/105 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisin kuin ap väittää, teen lahjoituksen sinun eli sen hlön nimissä, jolle sen osoitan lahjaksi.

Hänelle menee kunnia ja kiitos lahjoituksesta, johon minä laitoin sen 50e tai 100e.

Vierailija
12/105 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkakaa lahjoitusten antamista joululahjaksi, se on myös kannanotto materian ostelua vastaan.

Vierailija
13/105 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisin kuin ap väittää, teen lahjoituksen sinun eli sen hlön nimissä, jolle sen osoitan lahjaksi.

Hänelle menee kunnia ja kiitos lahjoituksesta, johon minä laitoin sen 50e tai 100e.

Mitä kiitosta tai kunniaa ap saa heiltä, joille vuohi tai muu lahjoitus menee? Ei mitään.

Vierailija
14/105 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n pointti ei kuitenkaan tainnut olla ainakaan kokonaan se, että kenen nimissä lahjoitus on tehty. Sillähän ei ole mitään merkitystä rahaa keräävälle taholle. Merkitystä on sillä, että, että ap:ltä ei kysytä, minne hän haluaa lahjoituksen ohjata. Eikö parempi olisi tehdä oma lahjakortti, jossa kertoisi lahjoittavansa x euroa ap:n osoittamalle taholle? Muutenhan sinä miellytät vain itseäsi.

Vierailija
15/105 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, en anna ap:lle mitään lahjoja. Ei ole ansainnut.

Vierailija
16/105 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä kunnia ja kiitos?

Vierailija
17/105 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän lahjoja , jotka auttavat ihmisiä huolehtimaan itsestään. Kelpuuttaisin tällaisen lahjan hyvillä mielin. Jouluna ihmisten eriarvoisuus korostuu. Toiset saavat yltäkyllin, toisilla on tuskin mitään.

Vierailija
18/105 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa. Minulle taas saa edelleen antaa lahjaksi vuohia ja marsuja, toki kaikkein mieluiten ikimetsän palasia koti-Suomesta.

Lisäksi olen sen verran hyvin kasvatettu, etten ala käyttäytyä pikkulapsen lailla, jos en saa mieleistäni lahjaa. Vaikka toki kovasti toivon ettei kukaan tuhlaa rahojaan ostaakseen tavaraa minulle, jolla on jo kaikkea.

Vierailija
19/105 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjoittaisin ennemmin kondomeja ja kierukoita Afrikkaan, niistä olisi enemmän hyötyä.

Vierailija
20/105 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Et sä tarvi mitään, alleviivaan hyväosaisuuttasi lahjoittamalla rahaa johonkin hyväntekeväisyyteen, jossa suurin osa rahasta menee hyväntekeväisyysjärjestön ylläpitoon."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi