Mikä siinä lapsettomuudessa on niin kamalaa?
Kommentit (44)
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 20:00"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 19:58"]Mulla ei ole mitään negaa lapsettomia kohtaan. Biologia on kuitenkin sellainen että helppo luomuraskaus, niin helppo luomusynnytys ja pitkä imetys.
[/quote]
Niimpä, moni noista väkisee sitten itselleen sektion. Eikä osaa imettää.
[/quote] Keskimäärin luomuraskaudet päätyvät luomusynnytykseen ja imetykseen.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 20:13"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 19:58"]
Mulla ei ole mitään negaa lapsettomia kohtaan. Biologia on kuitenkin sellainen että helppo luomuraskaus, niin helppo luomusynnytys ja pitkä imetys.
[/quote]
Mulla oli helppo luomuraskaus, raskauduin ensimmäisellä yrityskierrolla. Synnytys meni kuitenkin kiireelliseksi sektioksi ja imetyksen kanssa ei ole ollut ongelmaa. Tutulla joka raskautui hoidoilla oli helppo luomusynnytys ja imetti 2 vuotta.
[/quote]
Se tuttusi on alinta paskasakkia.
Onhan se tragedia jos nainen ei pääse käyttämään kohtuaan ja rintojaan siihen mihin ne on luotu. Vela-nainen on luonnoton ja todellakin paljon enemmän ihmetystä herättävä kuin lapsia haluava.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 19:56"]
Olen katsonut, tuo toinen pari saa lopussa valitettavasti lapsen (joka välähtää trailerin lopussa äitinsä sylissä) :/
[/quote]
En ymmärrä tätä kommenttia. Miksi on kamalaa että joku jossain ohjelmassa saa lapsen?
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 20:16"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 19:56"]
Olen katsonut, tuo toinen pari saa lopussa valitettavasti lapsen (joka välähtää trailerin lopussa äitinsä sylissä) :/
[/quote]
En ymmärrä tätä kommenttia. Miksi on kamalaa että joku jossain ohjelmassa saa lapsen?
[/quote]
Koska se on luonnotonta, että saavat lapsen hedelmöityshoidoilla.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 20:15"]
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 20:13"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 19:58"] Mulla ei ole mitään negaa lapsettomia kohtaan. Biologia on kuitenkin sellainen että helppo luomuraskaus, niin helppo luomusynnytys ja pitkä imetys. [/quote] Mulla oli helppo luomuraskaus, raskauduin ensimmäisellä yrityskierrolla. Synnytys meni kuitenkin kiireelliseksi sektioksi ja imetyksen kanssa ei ole ollut ongelmaa. Tutulla joka raskautui hoidoilla oli helppo luomusynnytys ja imetti 2 vuotta. [/quote] Se tuttusi on alinta paskasakkia.
[/quote]
Jos nyt ottaisit ne lääkkeet.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 20:03"]
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 20:00"]Lapsettomuudesta kärsiminen ei tarkoitam että te velat olette sairaita tai teidän pitäisi hankkia lapsia. Miksi te velat jatkuvasti tunnutte kokevan lapsettomuudesta kärsimisen henkilökohtaisena loukkauksena? Ja silti te samat ihmiset jaksatte narista ja vikistä ja uikuttaa täällä äitien palstalla sitä, miten on kamalaa, kun jotkut äidit teidän mielestänne tyrkyttävät lapsien hankintaa kaikille. Vaikka itse harrastatte ihan samanlaista oman perheratkaisunne tyrkyttämistä kaikille. Jos haluatte empatiaa ja hyväksyntää, opetelkaa sitä nyt ekana itse. Oman lapsen kaipuu on samanlainen biologinen tarve kuin tarve tulla rakastetuksi ja saada läheisyyttä. Eivät kaikki niitäkän tunne, ja moni elää mainiosti yksin - mutta ne, jotka tuntevat kaipuuta löytää elämänkumppani, kokevat sen suurena suruna, jos eivät sellaista löydä. Samanlaista tuskaa tuntevat tahattomasti lapsettomat. Lapsettomuus on heille olennaisen elämänhaaveen romahtaminen - JA EDELLEENKÄÄN SE EI TARKOITA, ETTÄ KAIKKIEN PITÄISI HAAVEILLA SAMASTA. [/quote] Et taida ymmärtää itse edes mitä paskaa jauhat.
[/quote]
No kuule, sinä sen varmaan kohta "kaunopuheisesti" selität, mitä "paskaa" minä sinun mielestäsi jauhan.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 20:18"]
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 20:16"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 19:56"] Olen katsonut, tuo toinen pari saa lopussa valitettavasti lapsen (joka välähtää trailerin lopussa äitinsä sylissä) :/ [/quote] En ymmärrä tätä kommenttia. Miksi on kamalaa että joku jossain ohjelmassa saa lapsen? [/quote] Koska se on luonnotonta, että saavat lapsen hedelmöityshoidoilla.
[/quote]
Tules käynään meille, saat käydä sanomassa 15-vuotiaalle tyttärelleni, että hän on luonnoton. Lukee tuolla kiinan kokeeseen, mutta kuuntelee varmaan mielenkiinnolla sinun kommenttisi. Ollaan kotona juteltu siitä, miten heikkolahjaisilla ihmisillä on mustavalkoisia mielipiteitä, eikä heidän aggressioistaan kannata välittää, sinun kohtaamisesi olisi hänelle hyvää harjoitusta.
Trollihan tämä on. Turha enempää ruokkia ellei kaipaa sunnuntai-illan nauruja.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 20:00"]
Lapsettomuudesta kärsiminen ei tarkoitam että te velat olette sairaita tai teidän pitäisi hankkia lapsia. Miksi te velat jatkuvasti tunnutte kokevan lapsettomuudesta kärsimisen henkilökohtaisena loukkauksena?
[/quote]
Minusta pahimmat tahattomasta lapsettomuudesta kärsivien kiusaajat ovat niitä, jotka ovat saaneet lapsensa luomusti, heti ekasta kierrosta polkaistu maha pystyyn. Heidän mielestään jos ei onnistu, sitten pitää siihen tyytyä. Vähän niin kuin jos on koira-allergia, sitten vain pitää hankkia akvaariokaloja koiran sijaan. He jos jotkut ovat empatiakyvyttömiä. He ovat myös niitä, joiden mielestä koko hoitoja ei pitäisi antaa kenellekään, koska se on jotenkin luonnonvastaista. Toivonpa todella, että he eivät saaneet minkäänlaista kivunlievitystä synnyttäessään.
Lapsettomuudesta kärsiminen johtuu siitä, että joku on biologiassa pielessä. Luonto tietää parhaiten, tällaisten ihmisten ei pitäisi väkisin yrittää lisääntyä. Kohta joku tulee mussuttamaan syöpähoidoista ja muista, mutta niissä yksilö päättää vain omasta kropastaan. Lapsettomuushoidoissa tehdään väkisin alulle uutta ihmisyksilöä jolla ei ole sanavaltaa siihen, haluaako syntyä maailmaan viallisine geeneineen ja todennäköisesti kyvyttömänä saamaan omia lapsia.
Antaa alapeukkujen sataa, ne vain vahvistavat sitä että olen oikeassa. Defenssi on voimakas näillä yksilöillä jotka haluavat luonnottomuuttaan puolustaa.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 20:38"]Lapsettomuudesta kärsiminen johtuu siitä, että joku on biologiassa pielessä. Luonto tietää parhaiten, tällaisten ihmisten ei pitäisi väkisin yrittää lisääntyä. Kohta joku tulee mussuttamaan syöpähoidoista ja muista, mutta niissä yksilö päättää vain omasta kropastaan. Lapsettomuushoidoissa tehdään väkisin alulle uutta ihmisyksilöä jolla ei ole sanavaltaa siihen, haluaako syntyä maailmaan viallisine geeneineen ja todennäköisesti kyvyttömänä saamaan omia lapsia.
Antaa alapeukkujen sataa, ne vain vahvistavat sitä että olen oikeassa. Defenssi on voimakas näillä yksilöillä jotka haluavat luonnottomuuttaan puolustaa.
[/quote]
Vahvistaako sekin oikeassa oloasi, että yläpeukutat kaikki viestisi?
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 20:38"]
Lapsettomuudesta kärsiminen johtuu siitä, että joku on biologiassa pielessä. Luonto tietää parhaiten, tällaisten ihmisten ei pitäisi väkisin yrittää lisääntyä. Kohta joku tulee mussuttamaan syöpähoidoista ja muista, mutta niissä yksilö päättää vain omasta kropastaan. Lapsettomuushoidoissa tehdään väkisin alulle uutta ihmisyksilöä jolla ei ole sanavaltaa siihen, haluaako syntyä maailmaan viallisine geeneineen ja todennäköisesti kyvyttömänä saamaan omia lapsia.
[/quote]
Huokaus. Siinä taas puhuu joku, joka ei tiedä asiasta yhtään mitään. Aniharvoin lapsettomuus johtuu perinnöllisistä sairauksista. Yleensä taustalla on jokin kasvun aikana hankittu tauti tai ominaisuus, esim. endometrioosi, sperman laatu, munajohtimen vaurio tms.
Moni saa myös luomulapsia. Joko ennen sekundääristö lapsettomuutta tai yhden lapsettomuushoidoilla saadun lapsen jälkeen. Millä logiikalla se hoidoilla aikaan saatu on "luonnoton" ja ilman hoitoja aikaan saatu on jotenkin parempi lapsi?
Jotenkin veikkaan, että ne tekemällä tehdyt ja kaipauksella ja rakkaudella odotetut lapset ovat onnellisempia ja saavat tunnollisemman ja huolellisemman kasvatuksen ja hoidon kuin keskimäärin ne luomutm helpolla ja jopa ikävänä yllätyksenä alkunsa saaneet... Yleensä kun sellaisia asioita vaalitaan, joiden eteen on jouduttu näkemään vaivaa!
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 20:15"]
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 20:00"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 19:58"]Mulla ei ole mitään negaa lapsettomia kohtaan. Biologia on kuitenkin sellainen että helppo luomuraskaus, niin helppo luomusynnytys ja pitkä imetys. [/quote] Niimpä, moni noista väkisee sitten itselleen sektion. Eikä osaa imettää. [/quote] Keskimäärin luomuraskaudet päätyvät luomusynnytykseen ja imetykseen.
[/quote] luomuraskaus päättyi kiireelliseen sektioon, halusinkin sektion ja en tiedä syytä miksi oli niin kiire että vauhdissa riisuin korvista korut, kellon ranteesta, ja sormukset, en kysynyt syytä jälkeenkäänpäin
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 20:38"]
[/quote]
Ihmiskunta "ampuu itseään jalkaan" ryhtymällä laajalti lapsettomuushoitoihin. Lisääntymiskyvyttömät yksilöt laitetaan lisääntymään -> syntyy suurella todennäköisyydellä lisää lisääntymiskyvyttömiä jälkeläisiä.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 20:53"]
Jotenkin veikkaan, että ne tekemällä tehdyt ja kaipauksella ja rakkaudella odotetut lapset ovat onnellisempia ja saavat tunnollisemman ja huolellisemman kasvatuksen ja hoidon kuin keskimäärin ne luomutm helpolla ja jopa ikävänä yllätyksenä alkunsa saaneet... Yleensä kun sellaisia asioita vaalitaan, joiden eteen on jouduttu näkemään vaivaa!
[/quote]
Ja sitten niitä "vaikeasti saatuja" kakaroita paapotaan ja ollaan curling-vanhempia ja ne "ihanat" lapsukaiset terrorisoivat koulussa opettajiaan ja toisia oppilaita, niin kuin nytkin viime päivinä on uutisoitu. Joo, nää on nin nähty.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 20:53"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 20:38"]
[/quote]
Huokaus. Siinä taas puhuu joku, joka ei tiedä asiasta yhtään mitään. Aniharvoin lapsettomuus johtuu perinnöllisistä sairauksista. Yleensä taustalla on jokin kasvun aikana hankittu tauti tai ominaisuus, esim. endometrioosi, sperman laatu, munajohtimen vaurio tms.
Moni saa myös luomulapsia. Joko ennen sekundääristö lapsettomuutta tai yhden lapsettomuushoidoilla saadun lapsen jälkeen. Millä logiikalla se hoidoilla aikaan saatu on "luonnoton" ja ilman hoitoja aikaan saatu on jotenkin parempi lapsi?
[/quote]
Jotain fiksuakin puhetta tässä ketjussa.
Kohta ap tulee kertomaan miten tietää kyllä mistä puhuu kun työssään muka näitä lapsettomia naisia kohtaa. Voi toki olla uusittu trollikin, kun näitä on jo nähty.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 20:54"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 20:38"]
[/quote]
Ihmiskunta "ampuu itseään jalkaan" ryhtymällä laajalti lapsettomuushoitoihin. Lisääntymiskyvyttömät yksilöt laitetaan lisääntymään -> syntyy suurella todennäköisyydellä lisää lisääntymiskyvyttömiä jälkeläisiä.
[/quote]
Entäs jos on lapseton onnettomuuden seurauksena? Auto-onnettomuudessa kohtu vioittuu. Kuten sulla, kun tulet sitä tragediaa yleensä näihin keskusteluihin jauhamaan?
Miksi muiden ihmisten lapsettomuus on SINULLE niin iso ongelma?
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 19:58"]
Mulla ei ole mitään negaa lapsettomia kohtaan. Biologia on kuitenkin sellainen että helppo luomuraskaus, niin helppo luomusynnytys ja pitkä imetys.
[/quote]
Mulla oli helppo luomuraskaus, raskauduin ensimmäisellä yrityskierrolla. Synnytys meni kuitenkin kiireelliseksi sektioksi ja imetyksen kanssa ei ole ollut ongelmaa. Tutulla joka raskautui hoidoilla oli helppo luomusynnytys ja imetti 2 vuotta.