Jokainen on syntyessään hetken aikaa maailman nuorin, ja kuollessaan maailman vanhin
Kommentit (23)
Miten niin maailman vanhin? Ihminen on kuolleessaan lähimpänä kuolemaa pienen hetken mutta ei vanhin.
Syntymän kohdalla pitää paikkaansa mutta ei kyllä kuoleman kohdalla suurimmalla osalla. Maailmassa on tälläkin hetkellä useita 110-vuotiaita mutta suurin osa ihmisitä taitaa kupsahtaa siinä 70-80-vuotiaana.
Taas tulee uusintana tämä sama... ja samat vastaukset.
Vierailija kirjoitti:
Onko ap missi? 😄
Massi ehkä? 🙄
Yksi kymmenestä on rikoksen uhri. Siis rikollisia on yhdeksän kymmenestä, miettikää kuin sairasta!!!
Lopeta jo tämä typerä jankutus joka ei edes pidä paikkaansa.
Melkoinen aivopieru tämäkin ketju taas...
Vierailija kirjoitti:
Melkoinen aivopieru tämäkin ketju taas...
Voit vapaasti kääntyä 360 astetta ja poistua.
Tuo on vähän sama kuin väittäisi että jokainen on 50 täyttäessään lähimpänä 50 vuoden ikää.
Jaa että jos kuolee 2-kymppisenä, on kuollessaan vanhempi kuin kaikki yli 2-kyppiset. Logiikka 6/5
Vierailija kirjoitti:
Toi maailman vanhin ei nyt kyllä ihan toimi...
Miten niin? Siis eihän kukaan voi olla vanhempi kuin se juuri kuolinhetkellä oleva henkilö.
Entäpä jos samalla hetkellä eripuolilla maailmaa syntyy useita lapsia, kuka heistä on vanhin ?
Vierailija kirjoitti:
Taas tulee uusintana tämä sama... ja samat vastaukset.
Tämä oli hyvä silloin kun tuli ensimmäisen kerran.
Ei ihan. Jotkut kuolee esim. kolmikymppisinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin? Siis eihän kukaan voi olla vanhempi kuin se juuri kuolinhetkellä oleva henkilö.
No jos mä kuolen tänään, niin mun isä on mua silti 21v vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
Entäpä jos samalla hetkellä eripuolilla maailmaa syntyy useita lapsia, kuka heistä on vanhin ?
Ei ne kuitenkaan mikrosekunnilleen samalla hetkellä synny. Sama pätee toki myös kuolemaan.