Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 20:18"]

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 20:16"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 19:56"] Olen katsonut, tuo toinen pari saa lopussa valitettavasti lapsen (joka välähtää trailerin lopussa äitinsä sylissä) :/ [/quote] En ymmärrä tätä kommenttia. Miksi on kamalaa että joku jossain ohjelmassa saa lapsen? [/quote] Koska se on luonnotonta, että saavat lapsen hedelmöityshoidoilla.

[/quote]

Sinulla on varmaan tosi paha mieli jostain syystä ja haluat sen purkaa hoitoja saaneisiin ihmisiin.

Me tarvitsimme hoitoja, koska mieheni sairasti lapsena sikotaudin. Siinä ei ollut geeneissä mitään vikaa. Onneksi lapsen voi saada hoidoilla. Älykkyyttä ei saa millään ruiskulla lisättyä, joten ap:n tilanne jatkuu yhtä surkeana kuin se nytkin on. Meillä taas on elämä täynnä onnea.

Vierailija
2/44 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 20:58"]

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 20:53"]

Jotenkin veikkaan, että ne tekemällä tehdyt ja kaipauksella ja rakkaudella odotetut lapset ovat onnellisempia ja saavat tunnollisemman ja huolellisemman kasvatuksen ja hoidon kuin keskimäärin ne luomutm helpolla ja jopa ikävänä yllätyksenä alkunsa saaneet... Yleensä kun sellaisia asioita vaalitaan, joiden eteen on jouduttu näkemään vaivaa!

[/quote]

Ja sitten niitä "vaikeasti saatuja" kakaroita paapotaan ja ollaan curling-vanhempia ja ne "ihanat" lapsukaiset terrorisoivat koulussa opettajiaan ja toisia oppilaita, niin kuin nytkin viime päivinä on uutisoitu. Joo, nää on nin nähty.

[/quote]

Minä taas näen todella paljon työssäni niitä perheitä, joissa sikiää lapsia luomusti parin vuoden välein, kun "ehkäisy pettää". Perheen lapsilla voi olla neljäkin eri isää. Näitä lapsia ei pahemmin kotona kasvateta, ja se näkyy kyllä. Vaatteina käyttävät kesät talvet jotain collegehousuja, ja laihojakin ovat, raukat, kun eivät yhteiskunnan tuet riitä ruokkimaan. Pitäähän äipän saada tupakkaa ja viinaa ja väriä päähän. Onneksi Suomessa on ilmainen kouluruoka. Ihan säälittää, kun kesäloma alkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/44 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi itku näiden joidenkin kommenttien kanssa, ei voi oikein edes käsittää tuollaista kyvyttömyyttä empatiaan ja tietämättömyyttä esimerkiksi lapsettomuuden syistä. Voisiko joku näistä neropateista jotenkin oikeasti selittää, miten se ns. keinotekoisesti alulle laitettu vauva eroaa luomuna alkunsa saaneista? Ja mielellään kiitos argumentoituna jollain muulla kuin omalla MIELIpiteellä, joka ei perustu yhtään mihinkään faktoihin. Samoja sukusoluja ne on keinohedelmöityksessäkin ja ihan siellä äitinsä kohdussa nekin lapset kasvavat.

Vierailija
5/44 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 20:54"]

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 20:38"]

Lapsettomuudesta kärsiminen johtuu siitä, että joku on biologiassa pielessä. Luonto tietää parhaiten, tällaisten ihmisten ei pitäisi väkisin yrittää lisääntyä. Kohta joku tulee mussuttamaan syöpähoidoista ja muista, mutta niissä yksilö päättää vain omasta kropastaan. Lapsettomuushoidoissa tehdään väkisin alulle uutta ihmisyksilöä jolla ei ole sanavaltaa siihen, haluaako syntyä maailmaan viallisine geeneineen ja todennäköisesti kyvyttömänä saamaan omia lapsia.

Antaa alapeukkujen sataa, ne vain vahvistavat sitä että olen oikeassa. Defenssi on voimakas näillä yksilöillä jotka haluavat luonnottomuuttaan puolustaa.

[/quote]

Ihmiskunta "ampuu itseään jalkaan" ryhtymällä laajalti lapsettomuushoitoihin. Lisääntymiskyvyttömät yksilöt laitetaan lisääntymään -> syntyy suurella todennäköisyydellä lisää lisääntymiskyvyttömiä jälkeläisiä.

[/quote]

taitaa ihmiskunnan degeneroituminen olla paljon todennäköisempää, mikäli sinä lisäännyt.

Vierailija
6/44 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata kirjoittaa lapsettomuudesta palstalle. Kirjoitin tänne keskenmenosta, jonka sain kun tulinkin luomusti raskaaksi ollessamme jonossa ivf-hoitoon. Kaikki täällä oli oikeasti niin ILOISIA että menetin lapseni alun että minulle tuli todella, todella paha mieli. Pääsimme sitten kuitenkin ivf-hoitoon jolla tulin uudestaan raskaaksi ja sain tytön. Moni toivoi täällä tuolloin raskausaikana että menisi taas kesken..

Vierailija
7/44 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään.

Vierailija
8/44 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahattomasti lapsettomat on kuvottavia. Oksettaa kun nykyään niitä on joka tv-sarjassa. Iholla, erilaiset äidit, erilaiset perheet, äitien sota.. hyh. Eivät aansaitse lapsia.

Vierailija
9/44 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme ensimmäistä keskustelijaa, ei voi muuta sanoa kuin että olette empatia kyvyttömyys ja julmia...kyllä joku diagnoosi varmaan löytyisi,  olette sairaita...

Vierailija
10/44 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkeskusteluako täällä harrastat?

Vierailija
11/44 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 19:52"]

Kolme ensimmäistä keskustelijaa, ei voi muuta sanoa kuin että olette empatia kyvyttömyys ja julmia...kyllä joku diagnoosi varmaan löytyisi,  olette sairaita...

[/quote]

Ja näköjään neljäskin. ..vaikka toivonkin että tämä on yksi ja sama ihminen, eikä tuollaisia psykopaatteja ole useampia...

Vierailija
12/44 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 19:52"]Kolme ensimmäistä keskustelijaa, ei voi muuta sanoa kuin että olette empatia kyvyttömyys ja julmia...kyllä joku diagnoosi varmaan löytyisi,  olette sairaita...
[/quote]

Kyllä se on yksi ja sama ihminen.

Vierailija
13/44 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsonut, tuo toinen pari saa lopussa valitettavasti lapsen (joka välähtää trailerin lopussa äitinsä sylissä) :/

Vierailija
14/44 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole mitään negaa lapsettomia kohtaan. Biologia on kuitenkin sellainen että helppo luomuraskaus, niin helppo luomusynnytys ja pitkä imetys.

Vierailija
15/44 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettomuudesta kärsiminen ei tarkoitam että te velat olette sairaita tai teidän pitäisi hankkia lapsia. Miksi te velat jatkuvasti tunnutte kokevan lapsettomuudesta kärsimisen henkilökohtaisena loukkauksena?

Ja silti te samat ihmiset jaksatte narista ja vikistä ja uikuttaa täällä äitien palstalla sitä, miten on kamalaa, kun jotkut äidit teidän mielestänne tyrkyttävät lapsien hankintaa kaikille. Vaikka itse harrastatte ihan samanlaista oman perheratkaisunne tyrkyttämistä kaikille.

Jos haluatte empatiaa ja hyväksyntää, opetelkaa sitä nyt ekana itse.

Oman lapsen kaipuu on samanlainen biologinen tarve kuin tarve tulla rakastetuksi ja saada läheisyyttä. Eivät kaikki niitäkän tunne, ja moni elää mainiosti yksin - mutta ne, jotka tuntevat kaipuuta löytää elämänkumppani, kokevat sen suurena suruna, jos eivät sellaista löydä. Samanlaista tuskaa tuntevat tahattomasti lapsettomat. Lapsettomuus on heille olennaisen elämänhaaveen romahtaminen - JA EDELLEENKÄÄN SE EI TARKOITA, ETTÄ KAIKKIEN PITÄISI HAAVEILLA SAMASTA.

Vierailija
16/44 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 19:58"]Mulla ei ole mitään negaa lapsettomia kohtaan. Biologia on kuitenkin sellainen että helppo luomuraskaus, niin helppo luomusynnytys ja pitkä imetys.
[/quote]

Niimpä, moni noista väkisee sitten itselleen sektion. Eikä osaa imettää.

Vierailija
17/44 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 20:00"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 19:58"]Mulla ei ole mitään negaa lapsettomia kohtaan. Biologia on kuitenkin sellainen että helppo luomuraskaus, niin helppo luomusynnytys ja pitkä imetys.
[/quote]

Niimpä, moni noista väkisee sitten itselleen sektion. Eikä osaa imettää.
[/quote]

Millähän tämän perustelet että asia näin olisi?

Vierailija
18/44 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienestä pitäen olen aina ajatellut haluavani suurperheen äidiksi. Olen luonteeltäni äidillinen ja kotielämää suosiva. En koe tarvitsevani elämässäni suuria elämyksiä tai maailman näkemistä. Äidiksi tulo ei ollutkaan niin helppoa. Endometsioosi iski kaksikymppisenä, jolloin perheen perustaminen ei ollut vielä ajankohtaista, en siis hankkinut mitään sukupuolitauteja, mistä lapsettomuus johtuisi. Kaksi yritystä yleisellä puolella eivät tuoneet tulosta. Hoidot jätettiin siis siltä puolelta siihen. Yksityisesti kokeilimme vielä kaksi kertaa, joista jälkimmäinen johti tulokseen. 

Mikäli olisimme jääneet lapsettomiksi, ei se olisi ollut maailmanloppu, mutta kyllä se on suuri pettymys jos ei elämässä saa sitä mitä tavoittelee. Oli sitten kyse mistä tahansa haaveesta. Samaistan asian siihen jos sinulla on jokin ammattihaave, jota et millään tavoita, tai työttömyys tms.

Joskus kyllä itseänikin häiritsee se, että ihmiset joskus jumiutuvat pettymyksiinsä, eivärkä tunnu pääsevän siitä yli millään.

Vierailija
19/44 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 20:00"]Lapsettomuudesta kärsiminen ei tarkoitam että te velat olette sairaita tai teidän pitäisi hankkia lapsia. Miksi te velat jatkuvasti tunnutte kokevan lapsettomuudesta kärsimisen henkilökohtaisena loukkauksena?

Ja silti te samat ihmiset jaksatte narista ja vikistä ja uikuttaa täällä äitien palstalla sitä, miten on kamalaa, kun jotkut äidit teidän mielestänne tyrkyttävät lapsien hankintaa kaikille. Vaikka itse harrastatte ihan samanlaista oman perheratkaisunne tyrkyttämistä kaikille.

Jos haluatte empatiaa ja hyväksyntää, opetelkaa sitä nyt ekana itse.

Oman lapsen kaipuu on samanlainen biologinen tarve kuin tarve tulla rakastetuksi ja saada läheisyyttä. Eivät kaikki niitäkän tunne, ja moni elää mainiosti yksin - mutta ne, jotka tuntevat kaipuuta löytää elämänkumppani, kokevat sen suurena suruna, jos eivät sellaista löydä. Samanlaista tuskaa tuntevat tahattomasti lapsettomat. Lapsettomuus on heille olennaisen elämänhaaveen romahtaminen - JA EDELLEENKÄÄN SE EI TARKOITA, ETTÄ KAIKKIEN PITÄISI HAAVEILLA SAMASTA.
[/quote]

Et taida ymmärtää itse edes mitä paskaa jauhat.

Vierailija
20/44 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkohan noille näyttelijöille on maksettu tuollaisesta paskasta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän