Lääkäri pyysi facebook kaveriksi
Kävin siis eilen lääkärissä ja en ole koskaan aiemmin käynyt samalla lääkärillä. Ilalla facebookissa oli kaveripyyntö tuolta lääkäriltä. Käykö lääkärit tosiaan pyytämässä kavereiksi asiakkaita🙄
Kommentit (29)
Eiköhän se ole ihan vahinkonäppäys kun algoritmi on sua tyrkyttänyt kaveriksi. Tuskin edes muistaa kuka olet.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on provo. Tuo on mahdotonta.
Voi olla mahdollista. Itse en ottaisi kaveriksi. En luota lääkäreihin.
Hyvin erikoista, jos on totta. Mutta lääkäritkin ovat ihmisiä, ehkä katsoi sua facesta ja näpäytti vahingossa kaveripyynnön. Tai sitten on ongelmatapaus, ei se mahdotonta ole.
Itse olen miettinyt että laittaako lääkäri mulle kaveripyynnön jäädessään pian eläkkeelle, hän on ollut lääkärini yli 30 vuotta ja meillä on sama harrastus. Kerran hämmästyin, kun hän alkoi puhua harrastuksestamme omia asioitaan vastaanotolla. Totta kai hyväksyn, jos laittaa pyynnön, mutta en itse pyytäisi häntä, koska mulla on jo tarpeeksi kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on provo. Tuo on mahdotonta.
Voi olla mahdollista. Itse en ottaisi kaveriksi. En luota lääkäreihin.
Mutta eihän lääkäri saa olla potilaansa kaveri?
Se kaupunki miissä asut .Esim. Helsinki palauteet,jos kohtaisin Helsinki vastaavaa?. Kirjoitaisin sinne asiasta.Tieto menisi oikean kohteeseen silloin.Sinne voi pelkurit palauteen lähetää nimettömänä.Jotka ovat esim trolleja ymm.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se ole ihan vahinkonäppäys kun algoritmi on sua tyrkyttänyt kaveriksi. Tuskin edes muistaa kuka olet.
Ei algoritmi voi tietää ketä lääkärillä on ollut potilaina.
Se oli se psykiatri joka uusii sun psykoosilääkkeet?
Olen naimisissa kuudetta vuotta lääkärini kanssa. Hän hoiti minun polvivaivaani ja tapasimme sattumalta baarissa.
Jos noin oikeasti kävisi olisin yhteyksissä hänen työnantajaansa. Täysin asiatonta.
Dr Body Jan Sundell? Se oli ihan legenda 2000-luvun alkupuolella Suomi24 vaikka oli naimisissa. :D
Vierailija kirjoitti:
Mistä algoritmi tietäisi tyrkyttää, ellei lääkäri itse olisi potilaan nimellä tai potilas lääkärin nimellä facebookissa hakenut?
Vierailija kirjoitti:
Olen naimisissa kuudetta vuotta lääkärini kanssa. Hän hoiti minun polvivaivaani ja tapasimme sattumalta baarissa.
Tuo on eri asia jos on myöhemmin sattumalta törmännyt jossain ja alkanut juttelemaan. Mutta lääkäri ei todellakaan voi itse oma-alotteisesti etsiä käsiinsä potilaitaan päästäkseen juttusille heidän kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No koko ajan tuo tyrkyttää ties ketä kaveriksi. Useimmin tietysti kavereitten kavereita ja samoissa ryhmissä olijoita. Olisiko se nyt isokin ihme, jos siellä jokunen potilaskin on.
Siinä on käytetty sinun henkilötietoja väärin kun on työajalla jätetty "nimi muistiin" ja vapaa-ajalla (oletettavasti) laitettu kaveripyyntö menemään. Kannattaa narauttaa tuollainen pelle.
Eto ole todennäköisesti ainoa.
Mikäli tämä aloitus on totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä algoritmi tietäisi tyrkyttää, ellei lääkäri itse olisi potilaan nimellä tai potilas lääkärin nimellä facebookissa hakenut?
Sama paikka ja samaan aika = yhdistävä tekijä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No koko ajan tuo tyrkyttää ties ketä kaveriksi. Useimmin tietysti kavereitten kavereita ja samoissa ryhmissä olijoita. Olisiko se nyt isokin ihme, jos siellä jokunen potilaskin on.
Eli sehän olikin ihan puhdas sattuma, että lääkäri ja ap sattuivat olemaan kaverien kavereita tai samassa ryhmässä olevia, sitten algoritmi keksi ehdottaa ja sitten lääkäri hajamielisyyttään pyytämällä pyyti kaveriksi.
Joo näinhän se varmaan meni. Pakko oli mennä näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Algoritmi tietää kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan olla, että lääkäriaseman ajanvarausjärjestelmä ja facebookin käyttäjärekisteri on kytketty toisiinsa.
(Sarkasmivaroitus, siltä varalta että joku jo uskoisi)
Kuulostaa todella oudolta, eikä todellakaan kovin eettiseltä.
Tulee mieleen että yrittää siellä mainostaa "kavereilleen" jotain humpuukia.