Minua ei enää yhtään kiinnosta yrittää olla ”haluttava”!
Siis pantavaksi kelpaava. Ja itse asiasta minusta mikään ei ole säälittävämpää kuin yrittää saada seksuaalista huomiota, millään muulla tavalla ihminen ei voi itseään yhtä nolosti alistaa kuin siten.
Muita jotka samoilla linjoilla, vaikka yrityksen ja erehdyksen kautta kuten minä?
Kommentit (197)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi naiset edes yrittävät olla haluttavia kun naisella on aina itseisarvonsa. Nainen ei voi niin ruma, tyhmä tai köyhä olla etteikö seuraa löytäisi. Miehelle totaaliyksinäisyyteen riittää että on tylsä.
Enkä tarkoita pelkästään seksiseuraa vaan ihan suhdetta ja perheen perustamista. Naiset ei ymmärrä miten etuoikeutettuja he ovat.
Tässä syy miksi itse tajusi jo nuorena ettei hakuttavuus ole minkään arvoista. En halua että suhde rakentuu sille että toinen haluaa minua vaan sille että hän pitää siitä kuka olen.
Hakuttavuus vie miesten huomion pois itse naisesta.Hyvin sanottu ja tämä liittyy myös naisten alisteiseen asemaan yhteiskunnassa joka länsimaissa korjaantuisi ihan sillä, että naiset lakkaisivat tavoittelemasta seksuaalista huomiota. Olisinpa itsekin jo nuorena tajunnut tämän! Ap
Oikeastaan ei korjaantuisi. Asia korjaantuisi jos MIEHET korjaisivat toimintatapansa ja lakkaisivat seksualisoimasta naisia. Nythän naiset joutuvat joka tapauksessa etsimään kameleontteina sitä tapaa olla ja elää, josta löytyy vaupauden piste. Eli naiset ovat edelleen alisteisia miehille. Tämä jatkuu niin kauan kunnes miehet yksinkertaisesti lopettavat naisten seksualisoinnin oli heillä päällä mitä tahansa.
Minua ei ole KOSKAAN kiinnostanut olla haluttava! Olen AINA kokenut sen olevan naista alentavaa ja naista alistavaa!!! Minua ÄLLÖTTÄÄ se, miten KUKAAN MUU NAINEN, kuin joku ammatti h**** voi esitellä instassa tai facessa pyllyään, tissejään tai edes katsella kameraan sillälailla haluavasti. Se on kerta kaikkiaan hävytöntä ja törkeää.
Jos joku nainen sillä lailla saa miehen, niin paljonpa se mies sitä naista siinä arvostaa, eli not.
Naisten ON IHAN TURHA VALITTAA alistavasta kohtelusta miehiltä, jos ovat koskaan laittaneet YHTÄKÄÄN tissibikinikuvaa tai pyllykuvaa julkkisuuteen.
Itse en ole IKINÄ kokenut miesten käytöstä alistavana, en tajua, mistä y¨tämä p*skapuhe miehistä edes tulee, mutta mahdollisesti se tulee näiltä miehille alistuvilta naisressukoilta, jotka esittelevät iytseään miehille haluttavina.
Miehet yleisesti EIVÄT ANSAITSE sitä, ainoastaan ne miehet, jotka sellaisiin naisiin lankeavat ovat typeriä, mutta en tajua, miten kukaan heitäkään minään alistajina näkee!!??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi naiset edes yrittävät olla haluttavia kun naisella on aina itseisarvonsa. Nainen ei voi niin ruma, tyhmä tai köyhä olla etteikö seuraa löytäisi. Miehelle totaaliyksinäisyyteen riittää että on tylsä.
Enkä tarkoita pelkästään seksiseuraa vaan ihan suhdetta ja perheen perustamista. Naiset ei ymmärrä miten etuoikeutettuja he ovat.
Tässä syy miksi itse tajusi jo nuorena ettei hakuttavuus ole minkään arvoista. En halua että suhde rakentuu sille että toinen haluaa minua vaan sille että hän pitää siitä kuka olen.
Hakuttavuus vie miesten huomion pois itse naisesta.Hyvin sanottu ja tämä liittyy myös naisten alisteiseen asemaan yhteiskunnassa joka länsimaissa korjaantuisi ihan sillä, että naiset lakkaisivat tavoittelemasta seksuaalista huomiota. Olisinpa itsekin jo nuorena tajunnut tämän! Ap
Oikeastaan ei korjaantuisi. Asia korjaantuisi jos MIEHET korjaisivat toimintatapansa ja lakkaisivat seksualisoimasta naisia. Nythän naiset joutuvat joka tapauksessa etsimään kameleontteina sitä tapaa olla ja elää, josta löytyy vaupauden piste. Eli naiset ovat edelleen alisteisia miehille. Tämä jatkuu niin kauan kunnes miehet yksinkertaisesti lopettavat naisten seksualisoinnin oli heillä päällä mitä tahansa.
Naiset itse tyrkyttävät tissejään ja p*rsettään instassa! Ei pidä valittaa, jos mies sitten seksualisoi! Sellainen mies on typerä, EI mikään alistaja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi tietää ensin mitä on tämä "haluttavuus". Itse tykkään harrastaa liikuntaa, syödä hyvin, harrastaa fiksuja asioita ja pukeutua kauniisiin vaatteisiin.
Youtubessa on videoita vanhoista asukokonaisuuksista menneiltä vuosisadoilta. Niitä kun katsoo tajuaa miten helppoa meillä täällä on, heidän alusvaatteensa ovat meidän päällysvaatteita lämpiminä aikoina.
Housuja ja lenkkareita, jopa legginsejä ja urheiluvaatteita on nykyään ihan ok käyttää, leikkauttaa lyhyt tukka ja kulkea ilman meikkiä, vaatteet voivat olla rentoja tai ihonmyötäisiä.
En oikein ymmärrä mitä tässä ajetaan nyt takaa. Sitäkö, että jos tyyli onkin naisellinen niin se on alistumisen merkki? Saako olla meikkiä ja rintaliivit, entä muu kosmetiikka tai laittautuminen?
Ei tässä ole lainkaan kyse siitä miltä nainen näyttää, vaan siitä miksi näyttää siltä kuin näyttää tai käyttäytyy kuin käyttäytyy: yrittääkö saada seksuaalista huomiota joltakulta vai ei.
ApOnhan sillä aina tekemistä myös haluttavuuden kanssa miten pukeutuu ellei burkaa käytä. Joillain näyttää olevan ennemmin vaikeuksia ylipäänsä sen kanssa, että *voisi* edes olla haluttava jonkun sellaisen silmissä jolle se "haluttavuus" ei ole tarkoitettu. Siis jos päällä on ihonmyötäiset farkut ja pitsitoppi esimerkiksi niin tällainen asu on näiden kommenttien valossa "alistuva" ja "hyväksyntää hakeva".
En kertakaikkiaan nyt ymmärrä tätä ahdistuvaa puritaanisuutta. Mitä sitten? Mitä sitten jos nainen haluaa olla vaikka seksikäs ilmestys? Jollain sellainen on osa persoonaa. Minusta ainakin olisi kauheaa pukeutua lököttäviin vaatteisiin ja jättää meikit kauppaan, haluan näyttää hyvältä omissa silmissäni ja puolisoni joka pitää minua upeana siinä persoonassa ja tyylissä kuin olen, ilman meikkiä ja sen kanssa.
Minusta olisi kauheaa, jos puolisoni silmissä haluttavuuteni määräytyisi meikin ja pitsitoppien määrällä.
Samoin. En tahtoisi miestä, jonka mielestä olisin haluttava jossain tietyssä naamiaisasussa, mutta omana itsenäni en. Minulle soittelee edelleen miehet monen kymmenen vuoden takaa joita kiinnostaa mielipiteeni ja persoonallisuuteni. En tiedä onko heillä seksuaalisia haluja minua kohtaan. Kokemuksia ei ole. Mutta muistoja on. Ihmisyydestä.
Ette nyt lainkaan ymmärrä pointtia. Olen puolisoni silmissä haluttava joka tapauksessa, mutta käytän silti meikkiä ja hepeneitä halutessani! Opetelkaa lukemaan! Ei se laittautuminen ole älyllisyydestä pois vaikka niin luulisitte...huoh.
Vierailija kirjoitti:
Se on hassua, kuinka toiset pitävät itsestäänselvänä, että on kroppa, naama, ripset ja kynnet aina viimesen päälle. Se on heille oikeesti tärkeetä. Itse en tätä ymmärrä ja meillä on iso aita ajatusmaailmojemme välissä. Mua ei kyllä yhtään kiinnosta mitä muut ajattelee mun hiuksista tai kynsistä. Ei myöskään ns pantavuuden näkökulmasta. Juuri kyllä laihdutin 20kg ja sinänsä on ollut ilo mahtua ikivanhoihin vaatteisiin, mutten yhtään välitä, mitä vastakkainen sukupuoli asiasta tai minusta aattelee.
Mä kyllä haluaisin, että miehet pitäisivät minua haluttavana, mutta miniusta on SUPERNOLOA laittaa asian eteen eforttia, tyyliin keinotekoinen kauneus, vahva meikki jne.
Jos mies ei pidä naista haluttavana sinänsä, ilman mitään naisen pyrkimystä osoittaa tekevänsä jotain säälittävää maassa matelevaa alistumista ollakseen miestä miellyttävä (hyi s**tana), niin mitä nainen sellaisella miehellä tekee? Sellainen mies on nolla, typerys, surkimus.
Alistuvia keinoja miellyttää miehiä ovat
vahva meikki
pyllyä esittelevät vaatteet
tissivaon esittely
tekoripset
tekokynnet
huulitäytteet
rintojen suurennus
kauneuskirurgia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on hassua, kuinka toiset pitävät itsestäänselvänä, että on kroppa, naama, ripset ja kynnet aina viimesen päälle. Se on heille oikeesti tärkeetä. Itse en tätä ymmärrä ja meillä on iso aita ajatusmaailmojemme välissä. Mua ei kyllä yhtään kiinnosta mitä muut ajattelee mun hiuksista tai kynsistä. Ei myöskään ns pantavuuden näkökulmasta. Juuri kyllä laihdutin 20kg ja sinänsä on ollut ilo mahtua ikivanhoihin vaatteisiin, mutten yhtään välitä, mitä vastakkainen sukupuoli asiasta tai minusta aattelee.
Mä kyllä haluaisin, että miehet pitäisivät minua haluttavana, mutta miniusta on SUPERNOLOA laittaa asian eteen eforttia, tyyliin keinotekoinen kauneus, vahva meikki jne.
Jos mies ei pidä naista haluttavana sinänsä, ilman mitään naisen pyrkimystä osoittaa tekevänsä jotain säälittävää maassa matelevaa alistumista ollakseen miestä miellyttävä (hyi s**tana), niin mitä nainen sellaisella miehellä tekee? Sellainen mies on nolla, typerys, surkimus.
vahva meikki
tissivaon esittely
tekoripset
tekokynnet
huulitäytteet
rintojen suurennus
kauneuskirurgia
Miehet: "Miks naiset laittautuu?" ja samaan aikaan aikaan halutaan naisellisia viettelijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten alisteinen asema yhteiskunnassa paranisi välittömästi jos kaikki lähtisivät samoille linjoille!
ApMikä alisteinen asema? Naisillahan on päätösvalta lähes joka asiassa. Heitäppä uhriviitta ja värilasit pois niin näet totuuden
Naiset siis Suomessa esim. päättävät kuolla puolisonsa tappamana vai?
Ap
Eikö naisilla ole sanottavaa siitä kenen kanssa ryhtyvät parisuhteeseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vahva meikki
tissivaon esittely
tekoripset
tekokynnet
huulitäytteet
rintojen suurennus
kauneuskirurgia
Miehet: "Miks naiset laittautuu?" ja samaan aikaan aikaan halutaan naisellisia viettelijöitä.
Miksi te piittatte mitä miehet haluavat? Haluaa miehet hoikan puolisonkin mutta suurin osa on läskejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vahva meikki
tissivaon esittely
tekoripset
tekokynnet
huulitäytteet
rintojen suurennus
kauneuskirurgia
Miksi te piittatte mitä miehet haluavat? Haluaa miehet hoikan puolisonkin mutta suurin osa on läskejä.
Sä kuvittelet ettei tyytyminen näy naamasta? Yhä useammat valitseekin sinkkuuden. Ei tarvi katella hapannaamaa.
Vierailija kirjoitti:
Tai jopa sama sukupuoli. Ulkonäön "laiminlyöntiähän" on monen mielestä ihan vaikka vain lyhyet, ei lakatut kynnet. Tai se, ettei jaksa lotrata kaikenmoisilla ihonhoitotuotteilla. Tai värjätä hiuksiaan. Tai ajella säärikarvojaan.
Entisenä mallina ja PR-emäntänä, nykyisenä IT-alan ammattilaisena sallittaneen humble brag tähän väliin onnistuneesta alanvaihdosta?
On kyllä elämänlaatu noussut 100% kun nykyään ennen työkeikkaa tai -presentaatiota lähinnä riittää, että on geneerisen siisti (ei haise, puhtaat kynnenaluset, ei mitään hirveää tukkapörröä) ja perus smart casual pukeutuminen jonka alla voi olla vaikka metrin pituiset sääri- ja kainalokarvat. Vähän ehkä lisäksi sipaisen huulikiiltoa ja ripsaria plus nypin kulmat. Versus aiempi rumba.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh katkerat ja heikot avautuu. Syökää pullaa vaan ei teitä kukaan muutenkaan huolisi.
Tiedätkö, tätä miettii hoikat ja urheilullisetkin naiset, jotka saa pyytämättään työkavereitaan somen kautta vihjailuja ja huomionosoituksia, vaikka somessa on nähtävillä, että minulla on avomies. Pitkä, hoikka ja urheilullinen nainen ei työyhteisössään voi pukeutua vartalonmyötäisiin ja korkokenkiin, jos haluaa olla rauhassa. Olen poikatyttö vielä nelikymppisenäkin ja joskus on kiva juhliin pukeutua naisellisemmin muiden naisten kanssa ja laittaa huulipunaakin niin heti saa pyytämättään jonkun ihailijan, jota olen illan aikana kuunnellut hänen avautuessaan omasta suhteestaan tai sen puuttumisesta.
Hoikka nainen ei omista omaa kehoaan esimerkiksi viihteellä käydessään. Jos olen ystävieni kanssa, kosketellaan minua poikkeuksetta ohi mennessä. Poikkeuden tekee mukana oleva puoliso tai iso tyttöporukka ilman erkaantumista seurueesta.
Ymmärtääkseni vain pitkätukkaisilla ja siroilla miehillä on ollut vain vastaavia ongelmia viihteellä ollessaan, johon heidänkin kääntyessään saavat anteeksipyynnön. Anteeksipyyntöä en ole vielä itse kuullut. Solvauksia kyllä, kun sanon suoraan, etten ole antanut lupaa koskea itseeni ja pyytänyt henkilö poistumaan.
Ei tuolla kyllä ole mitään tekemistä hoikkuuden kanssa. Olen aina ollut pyöreähkö ja kokemuksissasi ei ole mitään uutta minulle. Aika moni nainen kokee tuota samaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vahva meikki
tissivaon esittely
tekoripset
tekokynnet
huulitäytteet
rintojen suurennus
kauneuskirurgia
"halutaan". siinähän haluavat rauhassa. Ei se minua ainakaan naisena häiritse tippakaan, mitä miehet haluavat. Sinua se siis määrää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vahva meikki
tissivaon esittely
tekoripset
tekokynnet
huulitäytteet
rintojen suurennus
kauneuskirurgia
Sä kuvittelet ettei tyytyminen näy naamasta? Yhä useammat valitseekin sinkkuuden. Ei tarvi katella hapannaamaa.
Niin? Mikä ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No enpä sitten ole ainoa vaikka niin olen luullut!
Tosin en koskaan ole tuntenut tarvetta olla "haluttava", siitä sai tarpeeksi kyllä tuosta 16-vuotiaasta ylöspäin kun sai olla väistelemässä setien tahmaisia kouria tämän tästä. Ei siinä paljon haluttavana välittänyt olla.
Itse en ole koskaan edes meikannut. En osaa. Pukeudun just niinkuin itsestäni hyvälle tuntuu ja oman makuni mukaan. En kenellekään toiselle, itselleni. Tykkään kyllä laadukkaista vaatteista, sellaisista jotka ovat meilestäni tyylikkäitä ja ajattomia. Hiuksiani värjään koska haluan pitää ne tummina ja ajan kuluessa tummuus on alkanut haalitua ruskeaksi. Sävyä syvennän kyllä. Muuten en tukkaani paljon huomiota kiinnitä. Se on pitkä ja pidän sen eri tavoilla kiinni koska se häiritsee roikkuessaan kasvoilla.
Tykkään näyttää erilaiselta, joukosta erottuvalta.
Tottahan toki olen seurustellut ja montakin kertaa. Kummasti sitä näin ei-haluttavakin sitä seuraa saa jos haluaa. Mihinkään paremmanpuutteeseen en ole koskaan tyytynyt, olen siinä mielessä kyllä valikoiva.
Nyt elän täysin sinkkuna ja elämä on ihanan vapaata ja rentoa ilman minkäänlaisia paineita "kelpaako" vai ei. Itselleni kelpaan ja riitän, itse pidän itsestäni paljon enkä haluaisi olla kukaan muu. Ystäväni pitävät minusta. Lähipiirilleni olen tärkeä. Siinä se onkin. Kun on hyvä olla minuna itsenäni on kaikki hyvin.
Oma sanomani naisille on että olkaa rohkeasti se kuka olette. Teidän arvoanne ei mitata sillä montako ukkoa kuolaa teidän peräänne. Eläkää omaa elämäänne ja kuunnelkaa sisintänne, mitä oikeasti haluatte ja mikä tuntuu hyvälle. Eläminen kuin jossain näytelmässä iankaikkista roolia esittämässä ja epätoivoisesti pyrkimässä siihen että se onnistuu mahdollisimman hyvin, on kovin kuluttavaa ja masentavaa. Te ja me olemme kaikki tyynni yhtä hyviä ja yhtä arvokkaita, opetellaan rakastamaan itseämme ja hyväksymään itsemme. Unohdetaan ulkoaohjautuvuus ja aletaan ohjata omaa elämäämme ja halujamme itse!
Jos sen parisuhteen haluaa, se oikea tulee kyllä ilman jahtaamista ja esille asettumista. Rento ote elämään, avoin mieli, hymy ja pilkettä silmäkulmaan! Ja sitten kun siihen oikeaan sitten törmää, muitten haluamiset ovatkin täysin yhdentekeviä. Ja jos niin käy että sitä onnea siinä muodossa elämään ei kävelisikään, voi muodostaa elämästään toisella tavalla onnellisen. Ei onni esiinny vain yhdessä muodossa, niitä on tuhansia.
Se että ei ala kauppatavaraksi ja arvioitavaksi kuin karjamarkkinoilla ei tarkoita sitä että vihaa miehiä. Se tarkoittaa vain sen vanhan luutuneen asenteen purkamista jossa nainen on alistetussa asemassa ja esiinnyttävä jonain mitä ei välttämättä edes tunne olevansa. Olen vakaasti sitä mieltä että molemmat sukupuolet voivat parhaiten tasavertaisessa suhteessa, ei kilpailuasemassa kuten se nyt on.
Hieno ja fiksu kannanotto, kiitos!
Mitä tulee alkuperäiseen kysymykseen, niin en voi kieltää, ettenkö yhä haluaisi olla haluttava.
Mutta sitä en kaipaa, miten ulkonäkökeskeistä omakin elämäni aikoinaan oli.
Ohessa on realiteetit. Viittäkymppiä lähestyessä, päästäkseni edes lähelle sitä hottisbeibeä jota olin vielä viitisentoista vuotta sitten, tarvittaisiin säännöllinen treeni neljää kertaa viikossa, botoxia, mesolangat, laminaatit, hiustenvärjäys- ja ihonhoitorumba, kenties uudet tissit, varmaan aivan hitosti kaikkea muuta puunaustakin päälle.
Ja silti lopputulos olisi vain ikääntynyt kopio siitä, mitä joskus. Jonka peilistä nähdessäni ajattelisin varmaan eikö edes tuon ikäisellä yhä mikään muu merkkaa, kuin ulkonäkö.
Joten nykyisellä lookilla mennään. Joka ei taatusti ole enää se kaikkein haluttavimmaksi koettu. Varmaan aika kaukana siitä. Ja se on jotenkin aivan hemmetin vapauttavaa se.
Säälittävää, että olet koskaan edes kuullutkaan mainitsemistasi h****lle kuuluvista asioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten alisteinen asema yhteiskunnassa paranisi välittömästi jos kaikki lähtisivät samoille linjoille!
ApMikä alisteinen asema? Naisillahan on päätösvalta lähes joka asiassa. Heitäppä uhriviitta ja värilasit pois niin näet totuuden
ApEli uhriviitta pysyy päällä eikä totuutta hyväksytä
Ohjataankohan homma.voorumilta käyttäjiä tänne persuilemaan kun täällä on yllättävän paljon rokotevastaisia ja naisvihamielisiä kommentteja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApEli uhriviitta pysyy päällä eikä totuutta hyväksytä
Ohjataankohan homma.voorumilta käyttäjiä tänne persuilemaan kun täällä on yllättävän paljon rokotevastaisia ja naisvihamielisiä kommentteja?
Miesvihaketju joka kerää Unionilaisten lisäksi vastavoimaa? Hämmentävää.
Pantava on vain joku tyhmä uudissana, ja haluttavuus on täysin katsojan silmissä.
Itse arvostan julkisessa elämässä tyylikkyyttä ja kivaa pukeutumista.
Niin no, kyllähän se on ollut muutenkin tiedossa yleisesti, että ihmisnaisen koristautuminen ja miellyttämisen halu on keinotekoisesti tehty ominaisuus. Kaikilla muilla lajeilla se on uros, jonka tehtävänä on koristautua ja miellyttää, että saa naisen. Ihmismiehet vain jossain kohdin päättivät, että naiset eivät opiskele/ käy töissä/ omista rahaa. Tämä taas teki sen, että naisen ainoa elinkeino on löytää mahdollisimman hyvä mies. Ja tadaa: koristaudu&miellytä oli luotu naiselle täysin biologian vastaisesti.
Nykypäivänä tuo on toki jo kovaa kyytiä purkautumassa just siksi, kun naiset yhä enenevässä määrin tienaavat itse itselleen hyvät elannot töiden kautta. Hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
No enpä sitten ole ainoa vaikka niin olen luullut!
Tosin en koskaan ole tuntenut tarvetta olla "haluttava", siitä sai tarpeeksi kyllä tuosta 16-vuotiaasta ylöspäin kun sai olla väistelemässä setien tahmaisia kouria tämän tästä. Ei siinä paljon haluttavana välittänyt olla.
Itse en ole koskaan edes meikannut. En osaa. Pukeudun just niinkuin itsestäni hyvälle tuntuu ja oman makuni mukaan. En kenellekään toiselle, itselleni. Tykkään kyllä laadukkaista vaatteista, sellaisista jotka ovat meilestäni tyylikkäitä ja ajattomia. Hiuksiani värjään koska haluan pitää ne tummina ja ajan kuluessa tummuus on alkanut haalitua ruskeaksi. Sävyä syvennän kyllä. Muuten en tukkaani paljon huomiota kiinnitä. Se on pitkä ja pidän sen eri tavoilla kiinni koska se häiritsee roikkuessaan kasvoilla.
Tykkään näyttää erilaiselta, joukosta erottuvalta.
Tottahan toki olen seurustellut ja montakin kertaa. Kummasti sitä näin ei-haluttavakin sitä seuraa saa jos haluaa. Mihinkään paremmanpuutteeseen en ole koskaan tyytynyt, olen siinä mielessä kyllä valikoiva.
Nyt elän täysin sinkkuna ja elämä on ihanan vapaata ja rentoa ilman minkäänlaisia paineita "kelpaako" vai ei. Itselleni kelpaan ja riitän, itse pidän itsestäni paljon enkä haluaisi olla kukaan muu. Ystäväni pitävät minusta. Lähipiirilleni olen tärkeä. Siinä se onkin. Kun on hyvä olla minuna itsenäni on kaikki hyvin.
Oma sanomani naisille on että olkaa rohkeasti se kuka olette. Teidän arvoanne ei mitata sillä montako ukkoa kuolaa teidän peräänne. Eläkää omaa elämäänne ja kuunnelkaa sisintänne, mitä oikeasti haluatte ja mikä tuntuu hyvälle. Eläminen kuin jossain näytelmässä iankaikkista roolia esittämässä ja epätoivoisesti pyrkimässä siihen että se onnistuu mahdollisimman hyvin, on kovin kuluttavaa ja masentavaa. Te ja me olemme kaikki tyynni yhtä hyviä ja yhtä arvokkaita, opetellaan rakastamaan itseämme ja hyväksymään itsemme. Unohdetaan ulkoaohjautuvuus ja aletaan ohjata omaa elämäämme ja halujamme itse!
Jos sen parisuhteen haluaa, se oikea tulee kyllä ilman jahtaamista ja esille asettumista. Rento ote elämään, avoin mieli, hymy ja pilkettä silmäkulmaan! Ja sitten kun siihen oikeaan sitten törmää, muitten haluamiset ovatkin täysin yhdentekeviä. Ja jos niin käy että sitä onnea siinä muodossa elämään ei kävelisikään, voi muodostaa elämästään toisella tavalla onnellisen. Ei onni esiinny vain yhdessä muodossa, niitä on tuhansia.
Se että ei ala kauppatavaraksi ja arvioitavaksi kuin karjamarkkinoilla ei tarkoita sitä että vihaa miehiä. Se tarkoittaa vain sen vanhan luutuneen asenteen purkamista jossa nainen on alistetussa asemassa ja esiinnyttävä jonain mitä ei välttämättä edes tunne olevansa. Olen vakaasti sitä mieltä että molemmat sukupuolet voivat parhaiten tasavertaisessa suhteessa, ei kilpailuasemassa kuten se nyt on.
Minä itse × 7
Tyytyväisyys elämään, merkityksellisyys ja onnellisuus ei löydy elämällä vain itseään varten.