Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua ei enää yhtään kiinnosta yrittää olla ”haluttava”!

Vierailija
05.12.2021 |

Siis pantavaksi kelpaava. Ja itse asiasta minusta mikään ei ole säälittävämpää kuin yrittää saada seksuaalista huomiota, millään muulla tavalla ihminen ei voi itseään yhtä nolosti alistaa kuin siten.

Muita jotka samoilla linjoilla, vaikka yrityksen ja erehdyksen kautta kuten minä?

Kommentit (197)

Vierailija
181/197 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan kellään tähän enää mitään lisättävää? Olen siis käynyt terapiassa jo näiden asioiden takia eikä siitä ollut apua. Enää en aio mennä, maksaa tosi paljon. Ap

Vierailija
182/197 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatteleeko moni oikeasti näin?

Kuulostaa kauhean hankalalta ja energiaa vievältä!

Mulle on ollut aina ihan samantekevää olenko haluttava vai en, itseasiassa en ole edes miettinyt asiaa.

Joskus jos jostain miehestä näki tai hän sanoi olevansa kiinnostava, se oli oikeastaan vain ällöttävää.

Halventavaa.

Onhan se hankalaa silloin kun kiimaiset miehet hankaloittavat arkea.

Kiinnität huomiosi epäolennaiseen. Varmaan myös aiheutat itse itsellesi ongelmia tieten tahtoen. Sinä itse päätät miten sinuun suhtaudutaan.

Aiheutan itselleni ongelmia menemällä lähikauppaan päiväsaikaan? Se tuntematon mies, joka alkaa vonkaamaan kaupan pihalla ei ole se ongelma, vaan minä, joka menen ostamaan ruokaa? Juoksehan kiireemmiten terapian siitä, alat olla jo liian syvässä hulluudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/197 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tässä on nyt se ongelma? Jos ap ei halua olla haluttava, niin ok.

Esim. se, että miehet tuovat silti esille, että joku on haluttava, vaikka hän ei haluaisi olla haluttava.

Vierailija
184/197 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en oo koskaan halunnut olla haluttava (ehkä ihastuksille lukuunottamatta).

Kärsin jo nuorena pelkästä ajatuksesta, että miehet katsovat himoiten. Vaikka ois pukeutunut miten, törkeyksiltä ei voinut välttyä.

Vanhenemisessa hyvä puoli on se, että yksikään limamuna ei enää kyttää ja huutele kuola suupielistä valuen.

Olen muuttunut ihmiseksi. Vaikka muuten ei ole yhtään mukavaa tämä raihnaisuus ja iän tuomat vaivat ja sairaudet.

Mutta on sentään yksi hyvä puoli.

Vierailija
185/197 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinkertaista porukkaa täällä kun se ei vain mene jakeluun etten kritisoi kenenkään tyyliä tai ulkonäköä, vaan vain sitä että epätoivoisesti yritetään miellyttää miehiä jotta saisi seksuaalista huomiota.

Ap

Täällä yksi on yrittänyt epätoivoisesti miellyttää miestä, ja se yksi olet sinä.

Vierailija
186/197 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksinkertaista porukkaa täällä kun se ei vain mene jakeluun etten kritisoi kenenkään tyyliä tai ulkonäköä, vaan vain sitä että epätoivoisesti yritetään miellyttää miehiä jotta saisi seksuaalista huomiota.

Ap

Täällä yksi on yrittänyt epätoivoisesti miellyttää miestä, ja se yksi olet sinä.

Ok, sentään pari muutakin myönsivät syyllistyneensä samaan.

Mitä ehdotat että teen?

Ap

Vierailija
187/197 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ok, sentään pari muutakin myönsivät syyllistyneensä samaan.

Mitä ehdotat että teen?

Ap

Sun on vaan nyt hyväksyttävä se tosiasia, että olet joskus epätoivoisesti kerjännyt seksuaalista hyväksyntää. Ja sitten unohdat sen ja jatkat elämääsi.

Vierailija
188/197 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaa siinä määrin että alan laihduttaa ja treenata. Haluan itsekin kumppaniani silloin enemmän, kun pidän itsestäni ja vartalostani. 

Näin läskinä (ylipainoa 15 kg) en voisi harkitakaan suhdetta. Eikä minua nyt huolisikaan kuin joku, jota minä taas en ikimaailmassa huolisi hoikkana, enkä toki siis nytkään. Näen itseni tavallaan sellaisena kuin haluaisin olla. 

Motivaationi dieettiin on kova ja ehdin kesään mennessä kun nyt aloitan!

Vierailija
189/197 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

úp

Vierailija
190/197 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaa siinä määrin että alan laihduttaa ja treenata. Haluan itsekin kumppaniani silloin enemmän, kun pidän itsestäni ja vartalostani. 

Näin läskinä (ylipainoa 15 kg) en voisi harkitakaan suhdetta. Eikä minua nyt huolisikaan kuin joku, jota minä taas en ikimaailmassa huolisi hoikkana, enkä toki siis nytkään. Näen itseni tavallaan sellaisena kuin haluaisin olla. 

On se helppoa miten joillakin seksuaalinen itsetunto kohenee laihduttamalla. Oma indeksini on aina ollut 18-22 eikä sillä ole ollut mitään nostattavaa vaikutusta siihen, että kokisin omaavani seksuaalista valtaa yhtään.

Ap

Vierailija
191/197 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
192/197 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan ajatuksen… itse luulin nuorena naisena etten ole mitään jos miehet eivät halua panna minua. En tiedä mistä noin sairas ajatus tuli. En tajunnut MITÄÄN seksuaalisuudesta. Olin ihan kamala tyrkky ja aivan hukassa. Tärkeintä oli tulla nussituksi ja miellyttää miehiä. Tätä on todella vaikea myöntää, mutta anonyyminä voin sanoa. Olin se säälittävä jakorasia…

Kohtasin myös seksuaalista väkivaltaa. Nyt olen todella traumatisoitunut seksuaalisesti.

Mutta olen alkanut etsimään tietoa ja olen alkanut oppimaan seksuaalisuudesta uusia ihania asioita. Kunpa olisin jo nuorena naisena ymmärtänyt nämä. En voi muuttaa menneisyyttä, mutta voin oppia siitä. Seksuaalisuus ei ole kenellekään helppoa.

Vierailija
193/197 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vapauttavaa on se, että ei enää yritä tehdä vaikutusta yhtään keneenkään. On vain oma itsensä ja rakastaa itseään sellaisena kun on.

Viehättävimmät ihmiset ovat niitä, joista näkyy ulospäin että ovat sinut itsensä kanssa. Heistä näkee, että he seisovat omilla jaloillaan ja ovat hyväksyneet omat piirteensä omikseen.

Liian moni tuhlaa aikaa, rahaa ja energiaa hillittömät määrät siihen että yrittävät näyttää joltain mitä eivät ole. Mitä muuta niillä resursseilla saisi aikaan?

Vierailija
194/197 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskiaika on helpottanut kun ei tarvitse meikata. Kukaan ei tunne ja saa olla maskin takana hymyilemättä jos ei huvita hymyillä.

Vierailija
195/197 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se helppoa miten joillakin seksuaalinen itsetunto kohenee laihduttamalla. Oma indeksini on aina ollut 18-22 eikä sillä ole ollut mitään nostattavaa vaikutusta siihen, että kokisin omaavani seksuaalista valtaa yhtään.

Ap

Ehkä tämä liittyy siihen että lihavan olet melko näkymätön suurelle osalle ihmisiä. Jos et ole ollut lihava, niin et voi tietää.

Vierailija
196/197 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on totuuden siemen, itsekin sen perus avioliitto, lapset, omakotitalo ja ero -putken ryömineenä. Nuorena käytti rahaa ja aikaa omaan haluttavuuteen, kunnes ymmärsin, että ainakaan mies ei tee naista onnelliseksi. Tai ehkä jonkun onnekkaan tekee, mutta minulle rakkauselämä on ollut sarja masentavia pettymyksiä. Paras asia, mitä olen saanut tästä kaikesta, on oikeasti ollut lapset.

Keskiluokkainen lapsiperhearki on kallista ja kuormittavaa jo itsessäänkin, ihmettelen sitäkin, miten monet kanssani samaa tulotasoa olevat vaikuttavat käyvän säännöllisesti kampaajalla, kosmetologilla, ostelevan meikkejä ja vaatteita, sekä tietysti karvat poistetaan ammattilaisella, kun naisen kuuluu olla kaulasta alaspäin karvaton kuin delfiini. Että mistä ne rahat tähän löytyy ja mistä se aika, että sinne pääsee. Hyvä kun pari-kolme kertaa viikossa saa sen pari tuntia käydä vaikka urheilemassa. Itse lopetin panostamisen siinä vaiheessa, kun seksiä oli ehkä kerran puoleen vuoteen. Omista tarpeista voin huolehtia itsekin.

Nyt en aio todellakaan aloittaa enää uutta parisuhdetta koskaan, koska en usko enää minkään suhteen pitkässä juoksussa oikeasti lisäävän tyytyväisyyttäni. Kivaahan se on aina ensimmäiset kaksi vuotta, mutta lopulta samaa tasapaksua pökälettä se on kaikkien kanssa. Onnellisuus pitää todella rakentaa itse. Olisinpa tajunnut tämän nuorempana, enkä hakenut epätoivoisesti miesten huomiota.

Vierailija
197/197 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa vain miehelleni olla

T. N26

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi