Minua ei enää yhtään kiinnosta yrittää olla ”haluttava”!
Siis pantavaksi kelpaava. Ja itse asiasta minusta mikään ei ole säälittävämpää kuin yrittää saada seksuaalista huomiota, millään muulla tavalla ihminen ei voi itseään yhtä nolosti alistaa kuin siten.
Muita jotka samoilla linjoilla, vaikka yrityksen ja erehdyksen kautta kuten minä?
Kommentit (197)
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo yks tekosyy muiden joukossa sille että saa maata sohvalla ja lihoa.
Niin arvasin että joku vetää lihomisen tähän juttuun.
Itse olen alipainon rajalla mm. siksi, että siten näytän vähemmän naiselliselta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi tietää ensin mitä on tämä "haluttavuus". Itse tykkään harrastaa liikuntaa, syödä hyvin, harrastaa fiksuja asioita ja pukeutua kauniisiin vaatteisiin.
Youtubessa on videoita vanhoista asukokonaisuuksista menneiltä vuosisadoilta. Niitä kun katsoo tajuaa miten helppoa meillä täällä on, heidän alusvaatteensa ovat meidän päällysvaatteita lämpiminä aikoina.
Housuja ja lenkkareita, jopa legginsejä ja urheiluvaatteita on nykyään ihan ok käyttää, leikkauttaa lyhyt tukka ja kulkea ilman meikkiä, vaatteet voivat olla rentoja tai ihonmyötäisiä.
En oikein ymmärrä mitä tässä ajetaan nyt takaa. Sitäkö, että jos tyyli onkin naisellinen niin se on alistumisen merkki? Saako olla meikkiä ja rintaliivit, entä muu kosmetiikka tai laittautuminen?
Ei tässä ole lainkaan kyse siitä miltä nainen näyttää, vaan siitä miksi näyttää siltä kuin näyttää tai käyttäytyy kuin käyttäytyy: yrittääkö saada seksuaalista huomiota joltakulta vai ei.
Ap
Onhan sillä aina tekemistä myös haluttavuuden kanssa miten pukeutuu ellei burkaa käytä. Joillain näyttää olevan ennemmin vaikeuksia ylipäänsä sen kanssa, että *voisi* edes olla haluttava jonkun sellaisen silmissä jolle se "haluttavuus" ei ole tarkoitettu. Siis jos päällä on ihonmyötäiset farkut ja pitsitoppi esimerkiksi niin tällainen asu on näiden kommenttien valossa "alistuva" ja "hyväksyntää hakeva".
En kertakaikkiaan nyt ymmärrä tätä ahdistuvaa puritaanisuutta. Mitä sitten? Mitä sitten jos nainen haluaa olla vaikka seksikäs ilmestys? Jollain sellainen on osa persoonaa. Minusta ainakin olisi kauheaa pukeutua lököttäviin vaatteisiin ja jättää meikit kauppaan, haluan näyttää hyvältä omissa silmissäni ja puolisoni joka pitää minua upeana siinä persoonassa ja tyylissä kuin olen, ilman meikkiä ja sen kanssa.
Yksinkertaista porukkaa täällä kun se ei vain mene jakeluun etten kritisoi kenenkään tyyliä tai ulkonäköä, vaan vain sitä että epätoivoisesti yritetään miellyttää miehiä jotta saisi seksuaalista huomiota.
Ap
Laihdutin ollakseni terveempi. Jostain syystä saan tuon tuosta kuulla kuinka olen nyt pantavampi. (Anteeksi mitä?)
Vierailija kirjoitti:
Heterosuhteissa naiset elävät tutkitusti orgasmivajeessa, alistuvat siis panopatjoiksi - sekin on nöyryyttävää.
Ap
Ei kyllä koske kaikkia suhteita. Hae jo apua.
Hohhoijaa.
Naiset jotka haluavat seksuaalista huomiota = alistettuja, epätoivoisia.
Miehet jotka haluavat seksuaalista huomiota = saalistajia, kuten biologiansa sanelee.
Voiko olla väsyneempää
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi naiset edes yrittävät olla haluttavia kun naisella on aina itseisarvonsa. Nainen ei voi niin ruma, tyhmä tai köyhä olla etteikö seuraa löytäisi. Miehelle totaaliyksinäisyyteen riittää että on tylsä.
Enkä tarkoita pelkästään seksiseuraa vaan ihan suhdetta ja perheen perustamista. Naiset ei ymmärrä miten etuoikeutettuja he ovat.
Lakataanko viljelemästä tätä typerää yleistystä, että kaikki naiset saavat seuraa? Eivät saa. On paljon vastentahtoisia ikisinkkunaisia, kuten minä itse. En ole koskaan torjunut miestä, koska ei ole ollut torjuttavaa. Ja toisaalta jokainen oma treffikutsuni on saanut kieltävän vastauksen. (Ja samaan aikaan tunnen runsaasti "tylsiä" miehiä jotka ovat parisuhteissa.)
Eli näiden tällaisten viestien ainut tehtävä on levittää tätä valhetta, todellisuuden kanssa niillä ei ole mitään tekemistä.
Vaikka et haluaisi niin olet silti.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka et haluaisi niin olet silti.
Enpä ole pidemmän päälle ollut suhteissa joissa olen ollut.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Yksinkertaista porukkaa täällä kun se ei vain mene jakeluun etten kritisoi kenenkään tyyliä tai ulkonäköä, vaan vain sitä että epätoivoisesti yritetään miellyttää miehiä jotta saisi seksuaalista huomiota.
Ap
Puhut itsesi ristiin koko ajan. Ellei nainen pukeudu perunasäkkiin niin huomio on helposti seksuaalista joka tapauksessa. Laihdutit itse alipainon rajoille jotta olisit vähemmän naisellinen. No niin. Eli sinua ei saa kukaan edes siis katsoa?
Siis milloin tämä on mennyt tähän, että pelkästä katseestakin mennään ihan hysteerisiksi, katsominen on katsomista ja jos joku liian pitkään kyylää niin sille voi näyttää keskaria. Jos koskee niin hitto sitten ärähtää ja ahdistelusta vie jutun virkavallalle!
Jos ei myöskään parisuhteessa osaa ilmaista halujaan niin ei sitten mene parisuhteeseen vaan terapeutille. Mikä näitä nykynuoria oikein vaivaa kun kaikesta ahdistutaan, ei saa yhtään minnekään katsoa tai miltään näyttää, 💄 on liian räikeää ja naapurinpappakin jo sekoaa siitä, voimaantumista on näemmä olla joku sinkku seinäkukkanen.
Vähän sama täällä, vaikka toisinaan tälläydyn yms. Ei minua kiinnosta olla haluttava seksuaalisessa mielessä, haluan näyttää kivalta omissa silmissäni ja olla nätti. Saan laittautuneena parempaa palvelua, oli se kauppakeskus tai rautakauppa, koska ihmiset surullisesti tuntuvat ajattelevan nätti= hyvä ihminen ja asiakas. Vanhassa tuulipuvussa tunnun olevan asiakaspalvelijoille kuin ilmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Puhut itsesi ristiin koko ajan. Ellei nainen pukeudu perunasäkkiin niin huomio on helposti seksuaalista joka tapauksessa. Laihdutit itse alipainon rajoille jotta olisit vähemmän naisellinen. No niin. Eli sinua ei saa kukaan edes siis katsoa?
Siis milloin tämä on mennyt tähän, että pelkästä katseestakin mennään ihan hysteerisiksi, katsominen on katsomista ja jos joku liian pitkään kyylää niin sille voi näyttää keskaria. Jos koskee niin hitto sitten ärähtää ja ahdistelusta vie jutun virkavallalle!
Jos ei myöskään parisuhteessa osaa ilmaista halujaan niin ei sitten mene parisuhteeseen vaan terapeutille. Mikä näitä nykynuoria oikein vaivaa kun kaikesta ahdistutaan, ei saa yhtään minnekään katsoa tai miltään näyttää, 💄 on liian räikeää ja naapurinpappakin jo sekoaa siitä, voimaantumista on näemmä olla joku sinkku seinäkukkanen.
Ei se minua haittaa jos joku katsoo ja pitää minä pitää, vaan se minua haittaa että olen säälittävästi yrittänyt olla haluttava ja saada seksuaalista huomiota nuorempana ja nimenomaan parisuhteessa. Toki vähän muutenkin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi tietää ensin mitä on tämä "haluttavuus". Itse tykkään harrastaa liikuntaa, syödä hyvin, harrastaa fiksuja asioita ja pukeutua kauniisiin vaatteisiin.
Youtubessa on videoita vanhoista asukokonaisuuksista menneiltä vuosisadoilta. Niitä kun katsoo tajuaa miten helppoa meillä täällä on, heidän alusvaatteensa ovat meidän päällysvaatteita lämpiminä aikoina.
Housuja ja lenkkareita, jopa legginsejä ja urheiluvaatteita on nykyään ihan ok käyttää, leikkauttaa lyhyt tukka ja kulkea ilman meikkiä, vaatteet voivat olla rentoja tai ihonmyötäisiä.
En oikein ymmärrä mitä tässä ajetaan nyt takaa. Sitäkö, että jos tyyli onkin naisellinen niin se on alistumisen merkki? Saako olla meikkiä ja rintaliivit, entä muu kosmetiikka tai laittautuminen?
Ap:ta taitaa harmittaa, että jotkut naiselliset ja ulkonäöstään huolehtivat naiset saavat miehiltä huomiota. Yrittää väittää sitä alistumiseksi, vaikka asiahan on ihan päinvästoin. Liekö kateutta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei se minua haittaa jos joku katsoo ja pitää minä pitää, vaan se minua haittaa että olen säälittävästi yrittänyt olla haluttava ja saada seksuaalista huomiota nuorempana ja nimenomaan parisuhteessa. Toki vähän muutenkin. Ap
Enkä siis usko että olen ainoa joka on niin ajatellut ja tehnyt, siis ihan itse ajanut itsensä alistettuun asemaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:ta taitaa harmittaa, että jotkut naiselliset ja ulkonäöstään huolehtivat naiset saavat miehiltä huomiota. Yrittää väittää sitä alistumiseksi, vaikka asiahan on ihan päinvästoin. Liekö kateutta?
En minä sitä väitä alistumiseksi ollenkaan että saa huomiota ja hyötyy siitä, päin vastoin. Se on alistumista että yrittää saada huomiota siinä onnistumatta. Ja varmasti olen kateellinen naisille jotka hyötyvät kyvyistään ja ulkonäöstään. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos ei halua saada ylimääräisiä katseita tai lähentelyitä?
No siinäpähän jätätte rupugeeninne siirtämättä A luokan urosten kanssa.
Ei vois vähempää kiinnostaa haluttomuutenne olla seksuaalisesti haluttava 😂
Vierailija kirjoitti:
No siinäpähän jätätte rupugeeninne siirtämättä A luokan urosten kanssa.
Ei vois vähempää kiinnostaa haluttomuutenne olla seksuaalisesti haluttava 😂
Meidän pitäjässä "A-tasoinen" siementi jopa rupuset.
Ei halut katso ulkonäköä.
kiitos, nam.