Minua ei enää yhtään kiinnosta yrittää olla ”haluttava”!
Siis pantavaksi kelpaava. Ja itse asiasta minusta mikään ei ole säälittävämpää kuin yrittää saada seksuaalista huomiota, millään muulla tavalla ihminen ei voi itseään yhtä nolosti alistaa kuin siten.
Muita jotka samoilla linjoilla, vaikka yrityksen ja erehdyksen kautta kuten minä?
Kommentit (197)
Vierailija kirjoitti:
No älä sitten ole :D
Mitä ihmettä jankkaat täällä noin helposta asiasta?
Taitaa jokin kuitenkin kaihertaa tuossa ajatuksessa...
AP haluaisi nakata paskat sille että tekisi töitä haluttavuutensa eteen.
Mutta tekstistä paistaa läpi se, että hän tietää ettei selviä ilman sitä että miehet kuolaavat hänen peräänsä.
Niin moni nainen on erittäin koukussa huomioon jota saa miehiltä. Erittäin harva sitä vain tunnustaa.
Vierailija kirjoitti:
Tämän aloituksen juurisyy on se, etten pysty antamaan itselleni anteeksi sitä, että joskus jopa vuosia suorastaan kerjäsin seksiä avioliitossa. En pääse yli siitä että olin niin säälittävä. Tämän tunteen kanssa eläminen on todella ahdistavaa. Ap
Miksi sä menneissä vellot? Jos et menneisyytesi kanssa kykene ahdistumatta elämää, kannattaa hakeutua terapiaan avaamaan solmuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta tekstistä paistaa läpi se, että hän tietää ettei selviä ilman sitä että miehet kuolaavat hänen peräänsä.
Niin moni nainen on erittäin koukussa huomioon jota saa miehiltä. Erittäin harva sitä vain tunnustaa.
Voin vannoa ettei kukaan ole koskaan kuolannut perääni. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin moni nainen on erittäin koukussa huomioon jota saa miehiltä. Erittäin harva sitä vain tunnustaa.Voin vannoa ettei kukaan ole koskaan kuolannut perääni. Ap
No ethän sinä sitten edes ole ollut haluttava
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin moni nainen on erittäin koukussa huomioon jota saa miehiltä. Erittäin harva sitä vain tunnustaa.Voin vannoa ettei kukaan ole koskaan kuolannut perääni. Ap
Sehän on oma asiasi. mitä sitä täällä vannomaan? Teksteistäsi saa mielikuvan, että olet katkera, ettei perääsi ole kukaan kuolannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. N29 eronnut. Ei kauheasti kiinnosta. Plus seksi ollut suhteissa aina keskinkertaista niin miks sitä varten jaksais ees panostaa.
Samaan hengenvetoon uskon että seksuaalinen energia antaisi tosi paljon voimaa ja elämäniloa, ei siis vain seksi päämääränä. Mutta kun sitä ei ole niin nyhjetetään menemään.
Itse asiassa voi sitä seksuaalista energiaa olla ja siitä nauttia ilman että pyrkii olemaan haluttava muiden mielestä. Ja niin kannattaakin tehdä jos yhtään seksuaalienergioita itsessään tunnistaa. Alistaminen ja säälittävyys alkaa siitä, että alkaa kerjätä tai edes odottaa saavansa muilta huomiota. Ja kyllä tämä todellakin koskee myös ja etenkin suhteessa eläviä.
Ap
Myöhemmin kerrot, että olet kerjännyt seksuaalista hyväksyntää, ollut siis säälittävä etkä kykene hyväksymään omaa aiempaa käytöstäsi. Ei mun ainakaan parisuhteessani tarvitse kerjätä yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Yksinkertaista porukkaa täällä kun se ei vain mene jakeluun etten kritisoi kenenkään tyyliä tai ulkonäköä, vaan vain sitä että epätoivoisesti yritetään miellyttää miehiä jotta saisi seksuaalista huomiota.
Ap
sinä itse olet epätoivoisesti kerjännyt seksuaalista kiinnostusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinkertaista porukkaa täällä kun se ei vain mene jakeluun etten kritisoi kenenkään tyyliä tai ulkonäköä, vaan vain sitä että epätoivoisesti yritetään miellyttää miehiä jotta saisi seksuaalista huomiota.
Ap
Sepä, ja siksi tuntuu nyt siltä etten pysty enää elämään ihmisten parissa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten alisteinen asema yhteiskunnassa paranisi välittömästi jos kaikki lähtisivät samoille linjoille!
ApMikä alisteinen asema? Naisillahan on päätösvalta lähes joka asiassa. Heitäppä uhriviitta ja värilasit pois niin näet totuuden
Juuri näin. Naisia on ollut ministereinä jo vuosikymmeniä. On ollut pressaa ja muuta vastaavaa. Joten Suomessa se alistettu asema on nykyisin ihan itse aiheutettua. Lasikatot on menneet jo aikoja sitten. Ja jos siitä ikuisesta naisen eurosta vielä valitetaan, niin hankkikaa sellainen ammatti, jossa tienaa. Opiskelu ei ole varallisuudesta kiinni. Ei ole ollut enää 40-50 vuoteen! Joten lopettakaa valitus ja alkakaa tekemään valintoja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. N29 eronnut. Ei kauheasti kiinnosta. Plus seksi ollut suhteissa aina keskinkertaista niin miks sitä varten jaksais ees panostaa.
Samaan hengenvetoon uskon että seksuaalinen energia antaisi tosi paljon voimaa ja elämäniloa, ei siis vain seksi päämääränä. Mutta kun sitä ei ole niin nyhjetetään menemään.
Itse asiassa voi sitä seksuaalista energiaa olla ja siitä nauttia ilman että pyrkii olemaan haluttava muiden mielestä. Ja niin kannattaakin tehdä jos yhtään seksuaalienergioita itsessään tunnistaa. Alistaminen ja säälittävyys alkaa siitä, että alkaa kerjätä tai edes odottaa saavansa muilta huomiota. Ja kyllä tämä todellakin koskee myös ja etenkin suhteessa eläviä.
ApJoskus alta parikymppisenä sitä kuvitteli että hakuttavuus joiden muiden silmissä olisi jotain. Äkkiä se harha rapisi.
Puolisoni silmissä toki haluan olla mutta hän kävi äsken halailemassa ja samalla puristi pepusta kun istuin lattialla isossa villapaidassa väkertämässä joulukoristeita. Hänestä olen haluttava ihan sellaisena kuin olen.
Haluttavuus muiden silmissä on merkityksetöntä.Entä mitä jos puolisosi lakkaisi koskemasta sinuun? Alkaisitko yrittää epätoivoisesti olla haluttava hänen silmissään? Mitään takeita siitä ei ole että puolisosi pitää sinua ikuisesti seksuaalisesti haluttavana. Kannattaa varautua siihen, ettei pidä ja miten säilyttää integriteettinsä siinä tilanteessa. Ap
Jos puolisoni lakkaa yht´äkkiä koskemasta minuun, niin en totisesti epätoivoisesti kerjäisi häneltä mitään.
Jos haet takaa jotain pukeutumista ja keimailua niin en. Silloin se halu ei kohdistuisi edes minuun vaan siihen kuvitteelliseen hahmoon joksi pukeutuisin ja jota näyttelisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sepä, ja siksi tuntuu nyt siltä etten pysty enää elämään ihmisten parissa. Ap
Olet todella avun tarpeessa. Miksi et ymmärrä, etteivät muut naiset täällä seksuaalista kiinnostusta kerjäämällä kerjää? Vai etsitkö nyt epätoivoisesti vertaistukea? Miksi alistuit kerjäämään?
Hienoa ap, että olet löytänyt itsekunnioituksen! Jätä menneiden häpeilyt ja keskity nykyhetkeen.
Itse en ole ikinä pyrkinyt olemaan miesten mielestä haluttava. Minusta kuitenkin ääripäiden "haen epätoivoisesti hyväksyntää kaikilta miehiltä" ja "minua ei kiinnosta yhdenkään miehen mielipide" väliin mahtuu paljon terveitä vaihtoehtoja.
Jollekin tietynlainen pukeutuminen tuo iloa, hyvä heille. Ei se välttämättä ole miellyttämiseen pyrkivää.
Minusta myös normaaliin parisuhteeseen kuuluu, että haluaa olla haluttava toisen silmissä. Tähän ei pitäisi sukupuolen vaikuttaa mitenkään. Se ei tarkoita kerjäämistä tai itsensä muuttamista. Mutta jos joku itselle pieni tai mitätön juttu ilahduttaa toista, niin sellaisen toteuttaa mielellään.
Pukeuduin teini-iästä asti tiukkoihin vaatteisiin, oli matalahko kaula-aukko, epämukavat kengät, koruja, meikkiä, hiusten värjäämistä... en silti ollut ehostetuimmasta päästä. Viime vuosina pidin vielä tiukkoja housuja ja epämukavia nahkakenkiä kylmillä säillä. Tiukahkoja kaupungille sopivia takkeja, muodin mukainen laukku...
Sitten tuli korona. Meikkaan korkeintaan kerran kuukaudessa, pidän urheiluhuppareita ja -paitoja, urheiluhousuja, takkeja, joissa on hyvä liikkua. Laadukkaita kuitenkin. Pillifarkut heivasin viimeksi ja olen alkanut käyttämään löysiä ohutta denimiä olevia housuja. Olen melko pitkä ja hoikka ja olen aina tykännyt hieman löysistä housuista, jotka kapenevat lahkeisiin. Ei naisellista, muodot ei näy, silti itselleni tulee naisellisempi olo jostain syystä. En värjää hiuksia. Tuntuu hyvältä ja talvella on lämmin. En ole sellainen aina naisellinen missi, tiedätte varmaan tyypin. Jostain syystä en ole oikein koskaan pyrkinytkään siihen.
Eikai sitä nyt kukaan varsinaisesti yritä. Itse olen luonnostani seksikäs eikä tarvi mitenkään yrittää.
N25
Vierailija kirjoitti:
Hienoa ap, että olet löytänyt itsekunnioituksen! Jätä menneiden häpeilyt ja keskity nykyhetkeen.
Itse en ole ikinä pyrkinyt olemaan miesten mielestä haluttava. Minusta kuitenkin ääripäiden "haen epätoivoisesti hyväksyntää kaikilta miehiltä" ja "minua ei kiinnosta yhdenkään miehen mielipide" väliin mahtuu paljon terveitä vaihtoehtoja.
Jollekin tietynlainen pukeutuminen tuo iloa, hyvä heille. Ei se välttämättä ole miellyttämiseen pyrkivää.
Minusta myös normaaliin parisuhteeseen kuuluu, että haluaa olla haluttava toisen silmissä. Tähän ei pitäisi sukupuolen vaikuttaa mitenkään. Se ei tarkoita kerjäämistä tai itsensä muuttamista. Mutta jos joku itselle pieni tai mitätön juttu ilahduttaa toista, niin sellaisen toteuttaa mielellään.
Niin mäkin ajattelin että on parisuhteessa olevan oikeus saada tuntea olevansa haluttava, mutta näköjään se ei koskenut minua, sitten aloin säälittävästi yliyrittää sitä mikä johti vain entistä epähaluttavammaksi muuttumiseen ja itsetuntoni laskemiseen entisestään. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mäkin ajattelin että on parisuhteessa olevan oikeus saada tuntea olevansa haluttava, mutta näköjään se ei koskenut minua, sitten aloin säälittävästi yliyrittää sitä mikä johti vain entistä epähaluttavammaksi muuttumiseen ja itsetuntoni laskemiseen entisestään. Ap
Ja sinä ihmettelit miksi kehotti sinua hakeutumaan ammattiavun luokse. Vellot ja vollotat itsesäälissä vuosia, olet vihamielinen ja täydellinen puusilmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä ihmettelit miksi kehotti sinua hakeutumaan ammattiavun luokse. Vellot ja vollotat itsesäälissä vuosia, olet vihamielinen ja täydellinen puusilmä.
Entäpä jos olen jo ihan itse tajunnut hakea ammattiapua, kahdesti, eikä siitä ollut mitään apua?? Ap
Ei mene noin. Äijät änkeävät joskus ihan väkisin iholle. Katsovat oikeudekseen vislailla ja huudella perään kommenttejaan.