Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua ei enää yhtään kiinnosta yrittää olla ”haluttava”!

Vierailija
05.12.2021 |

Siis pantavaksi kelpaava. Ja itse asiasta minusta mikään ei ole säälittävämpää kuin yrittää saada seksuaalista huomiota, millään muulla tavalla ihminen ei voi itseään yhtä nolosti alistaa kuin siten.

Muita jotka samoilla linjoilla, vaikka yrityksen ja erehdyksen kautta kuten minä?

Kommentit (197)

Vierailija
101/197 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siinäpähän jätätte rupugeeninne siirtämättä A luokan urosten kanssa.

Ei vois vähempää kiinnostaa haluttomuutenne olla seksuaalisesti haluttava 😂

Meidän pitäjässä "A-tasoinen" siementi jopa rupuset.

Ei halut katso ulkonäköä.

Rupuisuus on muutakin kuin rupuista ulkonäköä 😂

Vierailija
102/197 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on lapsia.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/197 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää myöntää mutta nuorempana,huonon itsetuntoni vuoksi, mulla ei juuri muuta tarvetta ollutkaan kuin olla miehiä miellyttävä. Nyt neljäkymppisenä ei voisi vähempää kiinnostaa ja täytyy sanoa että tämä on ihanaa. Pidän kyllä edelleen kauniista vaatteista ja kosmetiikasta ym, mutta miehet ja niiden huomio tai huomioittamuus ei merkitse mitään. Miesystävä mulla kyllä on, hyvä sellainen. Olen myös ajatellut että jos jostain syystä ero tulee niin elän varmaan loppuelämän yksin ja hoidan seksiasiat myös itseni kanssa.

Vierailija
104/197 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän pitäjässä "A-tasoinen" siementi jopa rupuset.

Ei halut katso ulkonäköä.

Rupuisuus on muutakin kuin rupuista ulkonäköä 😂

Halvoilla on halvat huvit. Siksi toisekseen,miksi oletat kaikkien haluavan lisääntyä?

Vierailija
105/197 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vinkkinä sanon että olet juuri nyt pantava kun et yritä. Jos miehenä avaa vaikka sen kuuluisan tinderin niin siellä se tyrkyttäminen ja yrittäminen näkyy siten että eipä monikaan nainen ole enää kiinnostava, meikkaaminen on tehnyt naisista feikkejä, sellainen ulkonäkö ei ole haluttava.

M33v

Liittyykö tämä siihen että joillakin miehillä saalistusvietti aktivoituu juurikin siitä kun huomaavat naisen jota ei voisi vähempää kiinnostaa olla haluttava miesten mielestä?

Ap

Entisenä kaunottarena, nykyisenä lähinnä keski-ikäisenä mitäänsanomattomuutena oma kokemus ennemminkin on, että nykyisellään olen miesten mielestä helposti lähestyttävä, enenevissä määrin on myös niitä, jotka kuvittelevat helpoksi, ovat liikkeellä jopa asenteella armopalojen jakaminen. Olisi kerrankin harmaahiirulaiselle ihan miestä tarjolla! Juu ei kiitos sun möhämahalle ja yhtälailla paisuneelle egolle. .D

Kauppa siis yhä kävisi, on vaan muuttunut tasoltaan entistään luokattomammaksi. Ennen minua lähestyivät enimmäkseen omaisuudellaan, sixpackillään tjsp. leijuvat pinnalliset pelimiehet. Nyttemmin..

Vierailija
106/197 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on lapsia.

Ap

No siinä tapauksessa siirry takavasemmalle ja ompele aukko kiinni 😂 Paitsi jos ne tuli tehtyå D luokan uroksen kanssa. Siinä tapauksessa kannattaa vielä toisen kerran miettiä sitä omaa haluttavuutta.

Vierailija
107/197 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisi tietää ensin mitä on tämä "haluttavuus". Itse tykkään harrastaa liikuntaa, syödä hyvin, harrastaa fiksuja asioita ja pukeutua kauniisiin vaatteisiin.

Youtubessa on videoita vanhoista asukokonaisuuksista menneiltä vuosisadoilta. Niitä kun katsoo tajuaa miten helppoa meillä täällä on, heidän alusvaatteensa ovat meidän päällysvaatteita lämpiminä aikoina.

Housuja ja lenkkareita, jopa legginsejä ja urheiluvaatteita on nykyään ihan ok käyttää, leikkauttaa lyhyt tukka ja kulkea ilman meikkiä, vaatteet voivat olla rentoja tai ihonmyötäisiä.

En oikein ymmärrä mitä tässä ajetaan nyt takaa. Sitäkö, että jos tyyli onkin naisellinen niin se on alistumisen merkki? Saako olla meikkiä ja rintaliivit, entä muu kosmetiikka tai laittautuminen?

Ei tässä ole lainkaan kyse siitä miltä nainen näyttää, vaan siitä miksi näyttää siltä kuin näyttää tai käyttäytyy kuin käyttäytyy: yrittääkö saada seksuaalista huomiota joltakulta vai ei.

Ap

Onhan sillä aina tekemistä myös haluttavuuden kanssa miten pukeutuu ellei burkaa käytä. Joillain näyttää olevan ennemmin vaikeuksia ylipäänsä sen kanssa, että *voisi* edes olla haluttava jonkun sellaisen silmissä jolle se "haluttavuus" ei ole tarkoitettu. Siis jos päällä on ihonmyötäiset farkut ja pitsitoppi esimerkiksi niin tällainen asu on näiden kommenttien valossa "alistuva" ja "hyväksyntää hakeva".

En kertakaikkiaan nyt ymmärrä tätä ahdistuvaa puritaanisuutta. Mitä sitten? Mitä sitten jos nainen haluaa olla vaikka seksikäs ilmestys? Jollain sellainen on osa persoonaa. Minusta ainakin olisi kauheaa pukeutua lököttäviin vaatteisiin ja jättää meikit kauppaan, haluan näyttää hyvältä omissa silmissäni ja puolisoni joka pitää minua upeana siinä persoonassa ja tyylissä kuin olen, ilman meikkiä ja sen kanssa.

Minusta olisi kauheaa, jos puolisoni silmissä haluttavuuteni määräytyisi meikin ja pitsitoppien määrällä. 

Vierailija
108/197 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Mutta entä jos minä tykkään seksistä ja haluan silloin tällöin panna? Ei kai se silloin ole ”noloa ja alisteista” hakea seksuaalista huomiota. Se on onnen ottamista omiin käsiin.

Vierailija
109/197 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä alat tulla siihen ikään, että hyvä parisuhde voisi painottua muihin asioihin kuin seksiin.

Mikä ikä se on? Taisin 19-vuotiaana aloittaa suoraan siitä iästä.

Vierailija
110/197 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh? Mutta entä jos minä tykkään seksistä ja haluan silloin tällöin panna? Ei kai se silloin ole ”noloa ja alisteista” hakea seksuaalista huomiota. Se on onnen ottamista omiin käsiin.

Ei tietenkään jos tavoitteesi toteutuu, saat mitä haluat etkä tule torjutuksi.

Ap

Vierailija
111/197 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sattumaa, että ihminen on hedelmällisimmillään silloin kun on tyhmimmillään.

Vierailija
112/197 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisi tietää ensin mitä on tämä "haluttavuus". Itse tykkään harrastaa liikuntaa, syödä hyvin, harrastaa fiksuja asioita ja pukeutua kauniisiin vaatteisiin.

Youtubessa on videoita vanhoista asukokonaisuuksista menneiltä vuosisadoilta. Niitä kun katsoo tajuaa miten helppoa meillä täällä on, heidän alusvaatteensa ovat meidän päällysvaatteita lämpiminä aikoina.

Housuja ja lenkkareita, jopa legginsejä ja urheiluvaatteita on nykyään ihan ok käyttää, leikkauttaa lyhyt tukka ja kulkea ilman meikkiä, vaatteet voivat olla rentoja tai ihonmyötäisiä.

En oikein ymmärrä mitä tässä ajetaan nyt takaa. Sitäkö, että jos tyyli onkin naisellinen niin se on alistumisen merkki? Saako olla meikkiä ja rintaliivit, entä muu kosmetiikka tai laittautuminen?

Ei tässä ole lainkaan kyse siitä miltä nainen näyttää, vaan siitä miksi näyttää siltä kuin näyttää tai käyttäytyy kuin käyttäytyy: yrittääkö saada seksuaalista huomiota joltakulta vai ei.

Ap

Onhan sillä aina tekemistä myös haluttavuuden kanssa miten pukeutuu ellei burkaa käytä. Joillain näyttää olevan ennemmin vaikeuksia ylipäänsä sen kanssa, että *voisi* edes olla haluttava jonkun sellaisen silmissä jolle se "haluttavuus" ei ole tarkoitettu. Siis jos päällä on ihonmyötäiset farkut ja pitsitoppi esimerkiksi niin tällainen asu on näiden kommenttien valossa "alistuva" ja "hyväksyntää hakeva".

En kertakaikkiaan nyt ymmärrä tätä ahdistuvaa puritaanisuutta. Mitä sitten? Mitä sitten jos nainen haluaa olla vaikka seksikäs ilmestys? Jollain sellainen on osa persoonaa. Minusta ainakin olisi kauheaa pukeutua lököttäviin vaatteisiin ja jättää meikit kauppaan, haluan näyttää hyvältä omissa silmissäni ja puolisoni joka pitää minua upeana siinä persoonassa ja tyylissä kuin olen, ilman meikkiä ja sen kanssa.

Minusta olisi kauheaa, jos puolisoni silmissä haluttavuuteni määräytyisi meikin ja pitsitoppien määrällä. 

Voi pyhä yksinkertaisuus kun sitä huomiota tulee yhtä lailla ilmankin niitä. Medialukutaito?

Vierailija
113/197 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on lapsia.

Ap

No siinä tapauksessa siirry takavasemmalle ja ompele aukko kiinni 😂 Paitsi jos ne tuli tehtyå D luokan uroksen kanssa. Siinä tapauksessa kannattaa vielä toisen kerran miettiä sitä omaa haluttavuutta.

sinun luonteesi ainakin on ö-mapista.

-eri

Vierailija
114/197 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Samoin. En tahtoisi miestä, jonka mielestä olisin haluttava jossain tietyssä naamiaisasussa, mutta omana itsenäni en. Minulle soittelee edelleen miehet monen kymmenen vuoden takaa joita kiinnostaa mielipiteeni ja persoonallisuuteni. En tiedä onko heillä seksuaalisia haluja minua kohtaan. Kokemuksia ei ole. Mutta muistoja on. Ihmisyydestä. 

Vierailija
115/197 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun sinua kohdellaan omien toiveidesi mukaan ja olet itse sellainen kuin haluat, niin ongelmaa ei ole. Kyllähän eläinmaailmassakin jotkut eläimet menevät ihan suoraan uroksen eteen ja levittävät tavaraansa, jotta ukko tajuaa "vihjeen". Oma kokemus ja olo sen jälkeen määrittää onko toiminta itselle vahingollista vai ei. Mikäli ei, niin silloinhan ongelmaa ei ole.

Vierailija
116/197 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten alisteinen asema yhteiskunnassa paranisi välittömästi jos kaikki lähtisivät samoille linjoille!

Ap

Mikä alisteinen asema? Naisillahan on päätösvalta lähes joka asiassa. Heitäppä uhriviitta ja värilasit pois niin näet totuuden

Naiset siis Suomessa esim. päättävät kuolla puolisonsa tappamana vai?

Ap

Kuolemista lähisuhdeväkivallan uhrina edesauttaa oma valinta pariutua jonkun väkivaltaan taipuvaisen miehen kanssa.

Vierailija
117/197 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No enpä sitten ole ainoa vaikka niin olen luullut!

Tosin en koskaan ole tuntenut tarvetta olla "haluttava", siitä sai tarpeeksi kyllä tuosta 16-vuotiaasta ylöspäin kun sai olla väistelemässä setien tahmaisia kouria tämän tästä. Ei siinä paljon haluttavana välittänyt olla.

Itse en ole koskaan edes meikannut. En osaa. Pukeudun just niinkuin itsestäni hyvälle tuntuu ja oman makuni mukaan. En kenellekään toiselle, itselleni. Tykkään kyllä laadukkaista vaatteista, sellaisista jotka ovat meilestäni tyylikkäitä ja ajattomia.  Hiuksiani värjään koska haluan pitää ne tummina ja ajan kuluessa tummuus on alkanut haalitua ruskeaksi. Sävyä syvennän kyllä. Muuten en tukkaani paljon huomiota kiinnitä. Se on pitkä ja pidän sen eri tavoilla kiinni koska se häiritsee roikkuessaan kasvoilla.

Tykkään näyttää erilaiselta, joukosta erottuvalta. 

Tottahan toki olen seurustellut ja montakin kertaa. Kummasti sitä näin ei-haluttavakin sitä seuraa saa jos haluaa. Mihinkään paremmanpuutteeseen en ole koskaan tyytynyt, olen siinä mielessä kyllä valikoiva.

Nyt elän täysin sinkkuna ja elämä on ihanan vapaata ja rentoa ilman minkäänlaisia paineita "kelpaako" vai ei. Itselleni kelpaan ja riitän, itse pidän itsestäni paljon enkä haluaisi olla kukaan muu. Ystäväni pitävät minusta. Lähipiirilleni olen tärkeä. Siinä se onkin. Kun on hyvä olla minuna itsenäni on kaikki hyvin.

Oma sanomani naisille on että olkaa rohkeasti se kuka olette. Teidän arvoanne ei mitata sillä montako ukkoa kuolaa teidän peräänne. Eläkää omaa elämäänne ja kuunnelkaa sisintänne, mitä oikeasti haluatte ja mikä tuntuu hyvälle. Eläminen kuin jossain näytelmässä iankaikkista roolia esittämässä ja epätoivoisesti pyrkimässä siihen että se onnistuu mahdollisimman hyvin, on kovin kuluttavaa ja masentavaa. Te ja me olemme kaikki tyynni yhtä hyviä ja yhtä arvokkaita, opetellaan rakastamaan itseämme ja hyväksymään itsemme.  Unohdetaan ulkoaohjautuvuus ja aletaan ohjata omaa elämäämme ja halujamme itse! 

Jos sen parisuhteen haluaa, se oikea tulee kyllä ilman jahtaamista ja esille asettumista. Rento ote elämään, avoin mieli, hymy ja pilkettä silmäkulmaan! Ja sitten kun siihen oikeaan sitten törmää, muitten haluamiset ovatkin täysin yhdentekeviä. Ja jos niin käy että sitä onnea siinä muodossa  elämään ei kävelisikään, voi muodostaa elämästään toisella tavalla onnellisen. Ei onni esiinny vain yhdessä muodossa, niitä on tuhansia.

Se että ei ala kauppatavaraksi ja arvioitavaksi kuin karjamarkkinoilla ei tarkoita sitä että vihaa miehiä. Se tarkoittaa vain sen vanhan luutuneen asenteen purkamista jossa nainen on alistetussa asemassa ja esiinnyttävä jonain mitä ei välttämättä edes tunne olevansa. Olen vakaasti sitä mieltä että molemmat sukupuolet voivat parhaiten tasavertaisessa suhteessa, ei kilpailuasemassa kuten se nyt on.

Hieno ja fiksu kannanotto, kiitos!

Mitä tulee alkuperäiseen kysymykseen, niin en voi kieltää, ettenkö yhä haluaisi olla haluttava. 

Mutta sitä en kaipaa, miten ulkonäkökeskeistä omakin elämäni aikoinaan oli.

Ohessa on realiteetit. Viittäkymppiä lähestyessä, päästäkseni edes lähelle sitä hottisbeibeä jota olin vielä viitisentoista vuotta sitten, tarvittaisiin säännöllinen treeni neljää kertaa viikossa, botoxia, mesolangat, laminaatit, hiustenvärjäys- ja ihonhoitorumba, kenties uudet tissit, varmaan aivan hitosti kaikkea muuta puunaustakin päälle.

Ja silti lopputulos olisi vain ikääntynyt kopio siitä, mitä joskus. Jonka peilistä nähdessäni ajattelisin varmaan eikö edes tuon ikäisellä yhä mikään muu merkkaa, kuin ulkonäkö.

Joten nykyisellä lookilla mennään. Joka ei taatusti ole enää se kaikkein haluttavimmaksi koettu. Varmaan aika kaukana siitä. Ja se on jotenkin aivan hemmetin vapauttavaa se. 

Vierailija
118/197 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten alisteinen asema yhteiskunnassa paranisi välittömästi jos kaikki lähtisivät samoille linjoille!

Ap

Mikä alisteinen asema? Naisillahan on päätösvalta lähes joka asiassa. Heitäppä uhriviitta ja värilasit pois niin näet totuuden

Ap

Kuolemista lähisuhdeväkivallan uhrina edesauttaa oma valinta pariutua jonkun väkivaltaan taipuvaisen miehen kanssa.

Tai jättää kokonaan pariutumatta. Ilmeisesti sun mielestä pitäisi huolia joko nyrkkisankari taikka nurkkaan vetäytyvä hiirulainen. Mitään välimaastoa ei ole.

Vierailija
119/197 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksinkertaista porukkaa täällä kun se ei vain mene jakeluun etten kritisoi kenenkään tyyliä tai ulkonäköä, vaan vain sitä että epätoivoisesti yritetään miellyttää miehiä jotta saisi seksuaalista huomiota.

Ap

Siis milloin tämä on mennyt tähän, että pelkästä katseestakin mennään ihan hysteerisiksi, katsominen on katsomista ja jos joku liian pitkään kyylää niin sille voi näyttää keskaria. Jos koskee niin hitto sitten ärähtää ja ahdistelusta vie jutun virkavallalle!

Kyllä se on ollut tällaista ihan koko ajan. Kiitos metoon, ongelma otetaan vakavasti nykyään myös Suomessa. Ennen metoota Suomessakin noudatettiin miesten valtaa, eli ongelmaa ei ollut, koska ei tarvinnut kuunnella.

No et todellakaan koske jos toinen ei halua tulla kosketuksi. Mikä hullu oikein olet?

Vierailija
120/197 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Harmi vaan, että miehet eivät ole rehellisiä profiileissaan. Voisivat kirjoittaa kuvansa viereen naisten *akkaaja tai *appaja. Päästäisiin siitäkin ongelmasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi