Minua ei enää yhtään kiinnosta yrittää olla ”haluttava”!
Siis pantavaksi kelpaava. Ja itse asiasta minusta mikään ei ole säälittävämpää kuin yrittää saada seksuaalista huomiota, millään muulla tavalla ihminen ei voi itseään yhtä nolosti alistaa kuin siten.
Muita jotka samoilla linjoilla, vaikka yrityksen ja erehdyksen kautta kuten minä?
Kommentit (197)
Tämän aloituksen juurisyy on se, etten pysty antamaan itselleni anteeksi sitä, että joskus jopa vuosia suorastaan kerjäsin seksiä avioliitossa. En pääse yli siitä että olin niin säälittävä. Tämän tunteen kanssa eläminen on todella ahdistavaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi naiset edes yrittävät olla haluttavia kun naisella on aina itseisarvonsa. Nainen ei voi niin ruma, tyhmä tai köyhä olla etteikö seuraa löytäisi. Miehelle totaaliyksinäisyyteen riittää että on tylsä.
Enkä tarkoita pelkästään seksiseuraa vaan ihan suhdetta ja perheen perustamista. Naiset ei ymmärrä miten etuoikeutettuja he ovat.
Tässä syy miksi itse tajusi jo nuorena ettei hakuttavuus ole minkään arvoista. En halua että suhde rakentuu sille että toinen haluaa minua vaan sille että hän pitää siitä kuka olen.
Hakuttavuus vie miesten huomion pois itse naisesta.Hyvin sanottu ja tämä liittyy myös naisten alisteiseen asemaan yhteiskunnassa joka länsimaissa korjaantuisi ihan sillä, että naiset lakkaisivat tavoittelemasta seksuaalista huomiota. Olisinpa itsekin jo nuorena tajunnut tämän! Ap
Oikeastaan ei korjaantuisi. Asia korjaantuisi jos MIEHET korjaisivat toimintatapansa ja lakkaisivat seksualisoimasta naisia. Nythän naiset joutuvat joka tapauksessa etsimään kameleontteina sitä tapaa olla ja elää, josta löytyy vaupauden piste. Eli naiset ovat edelleen alisteisia miehille. Tämä jatkuu niin kauan kunnes miehet yksinkertaisesti lopettavat naisten seksualisoinnin oli heillä päällä mitä tahansa.
Naiset itse tyrkyttävät tissejään ja p*rsettään instassa! Ei pidä valittaa, jos mies sitten seksualisoi! Sellainen mies on typerä, EI mikään alistaja!
Sinä et nyt ymmärrä. Jos Minna Kerttunen esittelee itseään instassa, niin se ei todellakaan oikeuta seksualisoimaan Mäen Annaa, joka ei ole instassa.
Eikä vain sekään, vaan ylipäätään olit alasti tai sukkasillaan, niin kenelläkään ei ole oikeutta seksualisoida ilman, että sukkasillaan oleva sitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Ajatteleeko moni oikeasti näin?
Kuulostaa kauhean hankalalta ja energiaa vievältä!
Mulle on ollut aina ihan samantekevää olenko haluttava vai en, itseasiassa en ole edes miettinyt asiaa.
Joskus jos jostain miehestä näki tai hän sanoi olevansa kiinnostava, se oli oikeastaan vain ällöttävää.
Halventavaa.
Onhan se hankalaa silloin kun kiimaiset miehet hankaloittavat arkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi naiset edes yrittävät olla haluttavia kun naisella on aina itseisarvonsa. Nainen ei voi niin ruma, tyhmä tai köyhä olla etteikö seuraa löytäisi. Miehelle totaaliyksinäisyyteen riittää että on tylsä.
Enkä tarkoita pelkästään seksiseuraa vaan ihan suhdetta ja perheen perustamista. Naiset ei ymmärrä miten etuoikeutettuja he ovat.
Tässä syy miksi itse tajusi jo nuorena ettei hakuttavuus ole minkään arvoista. En halua että suhde rakentuu sille että toinen haluaa minua vaan sille että hän pitää siitä kuka olen.
Hakuttavuus vie miesten huomion pois itse naisesta.Hyvin sanottu ja tämä liittyy myös naisten alisteiseen asemaan yhteiskunnassa joka länsimaissa korjaantuisi ihan sillä, että naiset lakkaisivat tavoittelemasta seksuaalista huomiota. Olisinpa itsekin jo nuorena tajunnut tämän! Ap
Oikeastaan ei korjaantuisi. Asia korjaantuisi jos MIEHET korjaisivat toimintatapansa ja lakkaisivat seksualisoimasta naisia. Nythän naiset joutuvat joka tapauksessa etsimään kameleontteina sitä tapaa olla ja elää, josta löytyy vaupauden piste. Eli naiset ovat edelleen alisteisia miehille. Tämä jatkuu niin kauan kunnes miehet yksinkertaisesti lopettavat naisten seksualisoinnin oli heillä päällä mitä tahansa.
Naiset itse tyrkyttävät tissejään ja p*rsettään instassa! Ei pidä valittaa, jos mies sitten seksualisoi! Sellainen mies on typerä, EI mikään alistaja!
Miten te näette instassa niitä tissejä ja takapuolia? En ymmärrä, minä en näe niitä missään. Ei kai vaan ole kyse siitä, että te miehet ihan itse etsitte niitä sieltä?
Vierailija kirjoitti:
Heterosuhteissa naiset elävät tutkitusti orgasmivajeessa, alistuvat siis panopatjoiksi - sekin on nöyryyttävää.
Ap
Ap, laitapa nyt tähän väitteeseesi perustuva luotettava lähdetieto, luonnollisesti kotimaisen tutkimuksen kautta tullutta lähdetietoa. Sellaista ei löydy. Suomalaiset päättävät ihan itse kenen kanssa pariutuvat ja ketään ei pakotetaan suhteessa olemaan, vaan ero ja yksin eläminen on tehty hyvin helpoksi. Jos joku siis kokee olevansa panopatjana suhteessansa, niin se on naisen oma päätös.
Minä ainakin suhtaudun myönteisesti rakkauteen oman rakkaani kanssa ja saan varmasti mitä toivonkin ja yleensä enemmänkin, sillä nautin läheisyydestä paljon. Minulla ei ole traumoja seksin suhteen. Mieheni haluaa minua ja minä haluan miestäni, se riittää.
Minulla on siis mieheni ja muiden miesten ajatuksilla en ole päätäni vaivannut. Minut on kasvatettu arvostamaan itseäni ja tiedän sen näkyvän muillekin. Saan aina ja joka paikasta hyvää kohtelua, eikä pukeutumiseni, meikkaamiseni, hiusteni pituus, ikäni tai muut asiat ole näköjään asiaa muuttaneet. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan on taas hyvä sananlasku tässäkin asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten te näette instassa niitä tissejä ja takapuolia? En ymmärrä, minä en näe niitä missään. Ei kai vaan ole kyse siitä, että te miehet ihan itse etsitte niitä sieltä?
Näinhän se on. Jos haluaa nähdä takapuolia, niin tottakai sieltä niitä löytyy. Jokainen voi valita itse oman seurattavansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle on ollut aina ihan samantekevää olenko haluttava vai en, itseasiassa en ole edes miettinyt asiaa.
Joskus jos jostain miehestä näki tai hän sanoi olevansa kiinnostava, se oli oikeastaan vain ällöttävää.
Halventavaa.Onhan se hankalaa silloin kun kiimaiset miehet hankaloittavat arkea.
Kiinnität huomiosi epäolennaiseen. Varmaan myös aiheutat itse itsellesi ongelmia tieten tahtoen. Sinä itse päätät miten sinuun suhtaudutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten alisteinen asema yhteiskunnassa paranisi välittömästi jos kaikki lähtisivät samoille linjoille!
ApMikä alisteinen asema? Naisillahan on päätösvalta lähes joka asiassa. Heitäppä uhriviitta ja värilasit pois niin näet totuuden
Naiset siis Suomessa esim. päättävät kuolla puolisonsa tappamana vai?
ApEikö naisilla ole sanottavaa siitä kenen kanssa ryhtyvät parisuhteeseen?
Ei, koska patriarkakaatti pakottaa itsenäisen ja koulutetun suomalaisen naisen pariutumaan väkivaltaisten ääliöiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen siis että hyvin pitkälle epätasa-arvo länsimaissa joissa lait eivät enää ole epätasa-arvoisia johtuu eniten siitä, että naiset yrittävät epätoivoisesti saada munaa.
Ap
Munan saaminen ei ole normaalille naiselle yleensä hirveän epätoivoista. Naisten seksihalut ja seksin hakeminen eivät tule koskaan loppumaan, eikä se ole mikään tasa-arvokysymys.
Minäkin näkisin, että sinun kannattaisi ammattilaisen avustuksella pohtia, miksi asenteesi seksiin ja seksuaalisuuteen on noin negatiivinen ja vinoutunut. Jos pidät seksiä naiselle nöyryyttävänä, niin se kuulostaa ulkopuolisen korvaan siltä, että joku on satuttanut sinua ja että sinulla on huono itsetunto, jota olet yrittänyt kompensoida epäterveillä keinoilla.
Mikä tässä on nyt se ongelma? Jos ap ei halua olla haluttava, niin ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minuakaan kiinnosta. Tai siis, haluan olla haluttava ja viehättävä vain muutamille tietyille miehille, joista tykkään ja joihin tunnen vetoa. Muut miehet ovat minulle ilmaa. Nuorempana kävin shoppailemassakin korkkareissa ja hienoissa vaatteissa, nyt menen tyyliin tuulipuvussa koska mukavuus on ko. reissuilla tärkeintä.
Hoo todellakin yrität olla haluttava ja vielä useammalle miehelle! Miksi? Eikö vapaus ja itsenäisyys olisi arvokkaampaa? Ap
Olen kolmekymppinen, eronnut ja uudessa suhteessa. Mä haluan olla haluttava just tälle miehelle, muista en piittaa minäkään. Vapaa ja itsenäinen? No. ei mua ollenkaan häiritse olla parisuhteessa. En ole menettänyt mitään. päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten alisteinen asema yhteiskunnassa paranisi välittömästi jos kaikki lähtisivät samoille linjoille!
ApMikä alisteinen asema? Naisillahan on päätösvalta lähes joka asiassa. Heitäppä uhriviitta ja värilasit pois niin näet totuuden
ApEikö naisilla ole sanottavaa siitä kenen kanssa ryhtyvät parisuhteeseen?
Ei, koska patriarkakaatti pakottaa itsenäisen ja koulutetun suomalaisen naisen pariutumaan väkivaltaisten ääliöiden kanssa.
Johan on paksua settiä. Ei todellakaan mikään pakota ketään - ei naista eikä miestä- pariutumaan väkivaltaisten ääliöiden kanssa.
Terveen itsekunnioituksen omaava nainen on jo lähtökohtaisesti hyvin kiinnostava.
Mielestäni tähän kannattaa jokaisen pyrkiä joka tapauksessa, oli sitten kysymys seksielämän tai ihan vain laajeminkin elämänlaadun parantamisesta.
Olisipa muuten todella raskasta, jos pitäisi erikseen yrittää olla jotain ollakseen oman puolison silmissä haluttava. Onneksi ei tarvitse. Joskus on kyllä hauska laittautua, mutta suurimman osan aikaa on kiva ihan vaan olla, mukavasti ja käytännöllisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on. Jos haluaa nähdä takapuolia, niin tottakai sieltä niitä löytyy. Jokainen voi valita itse oman seurattavansa.
Ei niitä tarvita seurata Instassa.
Laita profiilisi sukupuoleksi nainen, niin kuvavirtaan nousee sisustusvinkkejä, aforismejä ja mainoksia, ehkä myös julkkiksia.
Laita sukupuoleksi mies, kuvavirtaan nousee fitnessmalleja, peppu-kardashian-lookalikeja ja mainoksia - ja useita kaveripyyntöjä onlyfans seksitähdiltä.
Ja kyllä, ketään sun ei tarvitse seurata ja tilisi on yksityinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApNaisilla menee Suomessa lähestulkoon jokaisella elämänlaadun mittarilla paremmin kuin miehillä.
He elävät pidempään, ovat terveempiä, heillä on parempi koulutus, he eivät syrjäydy yhtä helposti, heidän joukossaan on vähemmän asunnottomia ja huumeiden käyttäjiä. Vangeista heitä on murto osa miehiin verrattuna, ja melkein jokaisen puolueen johdossa on nykyään nainen. Ensi vaaleissa varmasti jokaisen puolueen.
Silti jaksat valittaa ja uhriutua. Olisiko aika edes yrittää pyrkiä objektiiviseen ajatteluun?
Jos osa miehistä lähtee rikollisille teille ja muutenkin sössii elämänsä päihteillä ja joutuu asunnottomaksi, se on jotenkin naisten vika? Koska te miehet ryhdistäydytte ja otatte vastuun omasta elämästänne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinkertaista porukkaa täällä kun se ei vain mene jakeluun etten kritisoi kenenkään tyyliä tai ulkonäköä, vaan vain sitä että epätoivoisesti yritetään miellyttää miehiä jotta saisi seksuaalista huomiota.
Ap
Puhut itsesi ristiin koko ajan. Ellei nainen pukeudu perunasäkkiin niin huomio on helposti seksuaalista joka tapauksessa. Laihdutit itse alipainon rajoille jotta olisit vähemmän naisellinen. No niin. Eli sinua ei saa kukaan edes siis katsoa?
Siis milloin tämä on mennyt tähän, että pelkästä katseestakin mennään ihan hysteerisiksi, katsominen on katsomista ja jos joku liian pitkään kyylää niin sille voi näyttää keskaria. Jos koskee niin hitto sitten ärähtää ja ahdistelusta vie jutun virkavallalle!
Jos ei myöskään parisuhteessa osaa ilmaista halujaan niin ei sitten mene parisuhteeseen vaan terapeutille. Mikä näitä nykynuoria oikein vaivaa kun kaikesta ahdistutaan, ei saa yhtään minnekään katsoa tai miltään näyttää, 💄 on liian räikeää ja naapurinpappakin jo sekoaa siitä, voimaantumista on näemmä olla joku sinkku seinäkukkanen.
Ei se minua haittaa jos joku katsoo ja pitää minä pitää, vaan se minua haittaa että olen säälittävästi yrittänyt olla haluttava ja saada seksuaalista huomiota nuorempana ja nimenomaan parisuhteessa. Toki vähän muutenkin. Ap
Enkä siis usko että olen ainoa joka on niin ajatellut ja tehnyt, siis ihan itse ajanut itsensä alistettuun asemaan.
Ap
Nykynainen ei aja itseään alistettuun suhteeseen. Äijä ulos, jos yrittää ryhtyä alistamaan. Minkäänlainen alistussuhde ei ole tervettä.
No älä sitten ole :D
Mitä ihmettä jankkaat täällä noin helposta asiasta?
Taitaa jokin kuitenkin kaihertaa tuossa ajatuksessa...
Halventavaa.