Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua ei enää yhtään kiinnosta yrittää olla ”haluttava”!

Vierailija
05.12.2021 |

Siis pantavaksi kelpaava. Ja itse asiasta minusta mikään ei ole säälittävämpää kuin yrittää saada seksuaalista huomiota, millään muulla tavalla ihminen ei voi itseään yhtä nolosti alistaa kuin siten.

Muita jotka samoilla linjoilla, vaikka yrityksen ja erehdyksen kautta kuten minä?

Kommentit (197)

Vierailija
41/197 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä pahaa on halussa tulla pannuksi? Ymmärrän jos sitä tarvetta ei itsellä ole, mutta joillain toisilla on ja kovasti. Sitten esiintyy sen mukaan. Sama kun muut ruumiin toiminnot, ei ole muilta noloa käydä kakalla vaikka itsellä ei ole kakkahätä.

Puhut ikään kuin naisilla ei olisi haluja ollenkaan ja paneminen on vain antamista ja alistumista. Voisitko enempää pihalla olla?

Seksihaluja voi tyydyttää yksinkin ja apuvälineiden kanssa ilman että alistuu nöyryytetyksi muiden toimesta.

Ap

Vierailija
42/197 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. N29 eronnut. Ei kauheasti kiinnosta. Plus seksi ollut suhteissa aina keskinkertaista niin miks sitä varten jaksais ees panostaa.

Samaan hengenvetoon uskon että seksuaalinen energia antaisi tosi paljon voimaa ja elämäniloa, ei siis vain seksi päämääränä. Mutta kun sitä ei ole niin nyhjetetään menemään.

Itse asiassa voi sitä seksuaalista energiaa olla ja siitä nauttia ilman että pyrkii olemaan haluttava muiden mielestä. Ja niin kannattaakin tehdä jos yhtään seksuaalienergioita itsessään tunnistaa. Alistaminen ja säälittävyys alkaa siitä, että alkaa kerjätä tai edes odottaa saavansa muilta huomiota. Ja kyllä tämä todellakin koskee myös ja etenkin suhteessa eläviä.

Ap

Joskus alta parikymppisenä sitä kuvitteli että hakuttavuus joiden muiden silmissä olisi jotain. Äkkiä se harha rapisi.

Puolisoni silmissä toki haluan olla mutta hän kävi äsken halailemassa ja samalla puristi pepusta kun istuin lattialla isossa villapaidassa väkertämässä joulukoristeita. Hänestä olen haluttava ihan sellaisena kuin olen.

Haluttavuus muiden silmissä on merkityksetöntä.

Nuorena oli niin suuri tarve saada hyväksyntää ja kesti ymmärtää ettei se että joku haluaa panna ole sitä.

En ymmärrä teitä hyväksynnän hakijoita yhtään. Minulla oli nuorempana kovat seksihalut, siksi halusin panna ja näyttää haluttavalta. Ei sillä ollut hyväksynnän kanssa mitään tekemistä vaan halujen tyydyttämisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/197 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh katkerat ja heikot avautuu. Syökää pullaa vaan ei teitä kukaan muutenkaan huolisi.

Tiedätkö, tätä miettii hoikat ja urheilullisetkin naiset, jotka saa pyytämättään työkavereitaan somen kautta vihjailuja ja huomionosoituksia, vaikka somessa on nähtävillä, että minulla on avomies. Pitkä, hoikka ja urheilullinen nainen ei työyhteisössään voi pukeutua vartalonmyötäisiin ja korkokenkiin, jos haluaa olla rauhassa. Olen poikatyttö vielä nelikymppisenäkin ja joskus on kiva juhliin pukeutua naisellisemmin muiden naisten kanssa ja laittaa huulipunaakin niin heti saa pyytämättään jonkun ihailijan, jota olen illan aikana kuunnellut hänen avautuessaan omasta suhteestaan tai sen puuttumisesta.

Hoikka nainen ei omista omaa kehoaan esimerkiksi viihteellä käydessään. Jos olen ystävieni kanssa, kosketellaan minua poikkeuksetta ohi mennessä. Poikkeuden tekee mukana oleva puoliso tai iso tyttöporukka ilman erkaantumista seurueesta.

Ymmärtääkseni vain pitkätukkaisilla ja siroilla miehillä on ollut vain vastaavia ongelmia viihteellä ollessaan, johon heidänkin kääntyessään saavat anteeksipyynnön. Anteeksipyyntöä en ole vielä itse kuullut. Solvauksia kyllä, kun sanon suoraan, etten ole antanut lupaa koskea itseeni ja pyytänyt henkilö poistumaan.

Vierailija
44/197 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä pahaa on halussa tulla pannuksi? Ymmärrän jos sitä tarvetta ei itsellä ole, mutta joillain toisilla on ja kovasti. Sitten esiintyy sen mukaan. Sama kun muut ruumiin toiminnot, ei ole muilta noloa käydä kakalla vaikka itsellä ei ole kakkahätä.

Puhut ikään kuin naisilla ei olisi haluja ollenkaan ja paneminen on vain antamista ja alistumista. Voisitko enempää pihalla olla?

Seksihaluja voi tyydyttää yksinkin ja apuvälineiden kanssa ilman että alistuu nöyryytetyksi muiden toimesta.

Ap

Oletko sinä tullut seksisuhteissasi nöyryytetyksi? Jos olet niin olen pahoillani, mutta ei se kaikille ole sellaista. Sooloseksi on toki kivaa ja harrastan sitä paljon, mutta usein kaipaa myös kumppania mukaan, se on ihan eri asia sitten.

Vierailija
45/197 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vinkkinä sanon että olet juuri nyt pantava kun et yritä. Jos miehenä avaa vaikka sen kuuluisan tinderin niin siellä se tyrkyttäminen ja yrittäminen näkyy siten että eipä monikaan nainen ole enää kiinnostava, meikkaaminen on tehnyt naisista feikkejä, sellainen ulkonäkö ei ole haluttava.

M33v

Liittyykö tämä siihen että joillakin miehillä saalistusvietti aktivoituu juurikin siitä kun huomaavat naisen jota ei voisi vähempää kiinnostaa olla haluttava miesten mielestä?

Ap

Ei liity vaan sä näytät hyvältä just siinä mitä olet.

Mutta jos sä alat meikkaamaan että sun naama on valkoinen, omasta aidosta naamasta enää tietoakaan ja puet ittes johonkin erityisiin hepeneisiin, hommasta valokuvaajan ottamaan susta kuvia. Olet kuitenkin se tavallinen Tiina, niin kyllä mulle miehenä käy niin että mä en susta näe sitä tavallista Tiinaa, enkä oikein mitään muutakaan uskottavaa. Todella usein käy niin että sellainen hyvin laittautunut nainen tipahtaakin miehen näkökulmasta ihan sinne nolla tasolle, et ole aito oma itsesi, et ole haluttava... M33v

Vierailija
46/197 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Oletko sinä tullut seksisuhteissasi nöyryytetyksi? Jos olet niin olen pahoillani, mutta ei se kaikille ole sellaista. Sooloseksi on toki kivaa ja harrastan sitä paljon, mutta usein kaipaa myös kumppania mukaan, se on ihan eri asia sitten.

Sooloseksi ei ole seksiä... Se on itse runkkaamista...

Vierailija
47/197 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Nyt kyllä kuulostaa siltä, että sinun pitäisi hakea apua ammattilaiselta.

Ainakaan minua ei ole ikinä nöyryytetty, ei millään tavoin, ei seksissä eikä muutenkaan. Jos sinä olet joutunut nöyryytetyksi ja olet siitä katkera, niin hae apua. Muista myös, että muut eivät ajattele asioista samalla tavoin kuin sinä. N47

Vierailija
48/197 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ainakaan minua ei ole ikinä nöyryytetty, ei millään tavoin, ei seksissä eikä muutenkaan. Jos sinä olet joutunut nöyryytetyksi ja olet siitä katkera, niin hae apua. Muista myös, että muut eivät ajattele asioista samalla tavoin kuin sinä. N47

Miksi pitäisi hakea apua? Jotta haluaisin taas yrittää olla pantava? Miksi? Lapsilukuni on täynnä. Ap

Vierailija
49/197 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vinkkinä sanon että olet juuri nyt pantava kun et yritä. Jos miehenä avaa vaikka sen kuuluisan tinderin niin siellä se tyrkyttäminen ja yrittäminen näkyy siten että eipä monikaan nainen ole enää kiinnostava, meikkaaminen on tehnyt naisista feikkejä, sellainen ulkonäkö ei ole haluttava.

M33v

Liittyykö tämä siihen että joillakin miehillä saalistusvietti aktivoituu juurikin siitä kun huomaavat naisen jota ei voisi vähempää kiinnostaa olla haluttava miesten mielestä?

Ap

Ei liity vaan sä näytät hyvältä just siinä mitä olet.

Mutta jos sä alat meikkaamaan että sun naama on valkoinen, omasta aidosta naamasta enää tietoakaan ja puet ittes johonkin erityisiin hepeneisiin, hommasta valokuvaajan ottamaan susta kuvia. Olet kuitenkin se tavallinen Tiina, niin kyllä mulle miehenä käy niin että mä en susta näe sitä tavallista Tiinaa, enkä oikein mitään muutakaan uskottavaa. Todella usein käy niin että sellainen hyvin laittautunut nainen tipahtaakin miehen näkökulmasta ihan sinne nolla tasolle, et ole aito oma itsesi, et ole haluttava... M33v

Tavallaan ymmärrän sinua, mutta silti en kuitenkaan. Olen lähes viisikymppinen nainen ja suhtaudun meikkaamiseen ja itsensä koristeluun muutenkin ilon kautta. Meikkaaminen, hiusten värjääminen, kampausten tekeminen, pukeutuminen ja kaikki ovat mukavia hyviä asioita, joissa muiden mielipiteet eivät ole oikeastaan kiinnostavia asioita. Ei ainakaan hyvin ahtaasti ajattelevien nuorten miesten mustavalkoiset ajatukset.

Ihan siinä missä M33 pukeutuu ja laittaa hiuksensa niin kuin haluaa, niin samaa tekevät muutkin. Jotkut enemmän, jotkut vähemmän, mutta jos haluaa, niin jokaisen laittautumisen alta löytyy kyllä se aito ihminen. Jos kuori ei kiinnosta, niin mikä ihme pakko se on jatkaa toisen miettimistä? Silloin pitää osata jatkaa matkaa ja keskittyä olennaiseen ilman muiden arvostelua. Itseään voi muuttaa, muita ei.

Vierailija
50/197 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miksi pitäisi hakea apua? Jotta haluaisin taas yrittää olla pantava? Miksi? Lapsilukuni on täynnä. Ap

Ok, et tajua edes tätä asiaa. Jaxuhalit!

Vierailija
51/197 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M33v

Pitäisikö sinun alkaa harrastamaan jotain sellaista lajia, jossa näkisit meikkaamattomia naisia? Vaikka uimista? Tai jotain kunnon hikilajia, jossa meikit rapisevat pois? Ehkä tinderi ei ole sinun paikkasi.

Vierailija
52/197 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. N29 eronnut. Ei kauheasti kiinnosta. Plus seksi ollut suhteissa aina keskinkertaista niin miks sitä varten jaksais ees panostaa.

Samaan hengenvetoon uskon että seksuaalinen energia antaisi tosi paljon voimaa ja elämäniloa, ei siis vain seksi päämääränä. Mutta kun sitä ei ole niin nyhjetetään menemään.

Itse asiassa voi sitä seksuaalista energiaa olla ja siitä nauttia ilman että pyrkii olemaan haluttava muiden mielestä. Ja niin kannattaakin tehdä jos yhtään seksuaalienergioita itsessään tunnistaa. Alistaminen ja säälittävyys alkaa siitä, että alkaa kerjätä tai edes odottaa saavansa muilta huomiota. Ja kyllä tämä todellakin koskee myös ja etenkin suhteessa eläviä.

Ap

Joskus alta parikymppisenä sitä kuvitteli että hakuttavuus joiden muiden silmissä olisi jotain. Äkkiä se harha rapisi.

Puolisoni silmissä toki haluan olla mutta hän kävi äsken halailemassa ja samalla puristi pepusta kun istuin lattialla isossa villapaidassa väkertämässä joulukoristeita. Hänestä olen haluttava ihan sellaisena kuin olen.

Haluttavuus muiden silmissä on merkityksetöntä.

Entä mitä jos puolisosi lakkaisi koskemasta sinuun? Alkaisitko yrittää epätoivoisesti olla haluttava hänen silmissään? Mitään takeita siitä ei ole että puolisosi pitää sinua ikuisesti seksuaalisesti haluttavana. Kannattaa varautua siihen, ettei pidä ja miten säilyttää integriteettinsä siinä tilanteessa. Ap

Mulle kävi noin. Sattuuhan se, mutta päätin silti olla masentumatta, koska haluan olla paras versio itsestäni ihan itseäni varten. Onhan se jotenkin outoa, että puoliso kuitenkin osoittaa mustasukkaisuuden merkkejä kun muut kiinnittävät minuun huomiota, mutta se on ihan hänen oma valinta. En ole lähdössä muiden mukaan kuitenkaan. Sivusta

Vierailija
53/197 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M33v

En tunne yhtään naista, joka olisi kiinnostunut noin rumasti kirjoittajasta miehestä. Minkälainen kuva sinulla on itsestäsi tinderissä? Onko kuvasi oikeasti aito ja luonnollinen? Siis sellainen, missä et ole panostanut yhtään ulkonäköösi, vaan vain olet krapulassa ja silmät rähmässä kuola poskella? Minkälainen äitisuhde sinulla muuten on? :)

Vierailija
54/197 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vuosiin enää mennyt baareihin tyrkylle. Harmittaa olla kun prinsessaa leikkivät naiset kiilaa kylkeen oletuksella, että se on minulle kunnia ja pitäisi alkaa leikkiä heille herrasmiestä ellei vallan prinssiä.

Vierailija
55/197 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten alisteinen asema yhteiskunnassa paranisi välittömästi jos kaikki lähtisivät samoille linjoille!

Ap

Mikä alisteinen asema? Naisillahan on päätösvalta lähes joka asiassa. Heitäppä uhriviitta ja värilasit pois niin näet totuuden

Naiset siis Suomessa esim. päättävät kuolla puolisonsa tappamana vai?

Ap

Mikään pakko ei ole hankkia puolisoa, voit elää onnellisena voimaantuneena naisena ihan itseksesi.

Silloin ei myöskään tarvitse miellyttää ketään, mikä tuntuu olevan suomalaisen naisen pahin painajainen.

Mutta ehei, tänne sinun pitää tulla myrkyn kylvöön.

Vierailija
56/197 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten alisteinen asema yhteiskunnassa paranisi välittömästi jos kaikki lähtisivät samoille linjoille!

Ap

Mikä alisteinen asema? Naisillahan on päätösvalta lähes joka asiassa. Heitäppä uhriviitta ja värilasit pois niin näet totuuden

Naiset siis Suomessa esim. päättävät kuolla puolisonsa tappamana vai?

Ap

Naisilla menee Suomessa lähestulkoon jokaisella elämänlaadun mittarilla paremmin kuin miehillä.

He elävät pidempään, ovat terveempiä, heillä on parempi koulutus, he eivät syrjäydy yhtä helposti, heidän joukossaan on vähemmän asunnottomia ja huumeiden käyttäjiä. Vangeista heitä on murto osa miehiin verrattuna, ja melkein jokaisen puolueen johdossa on nykyään nainen. Ensi vaaleissa varmasti jokaisen puolueen.

Silti jaksat valittaa ja uhriutua. Olisiko aika edes yrittää pyrkiä objektiiviseen ajatteluun?

Vierailija
57/197 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua alettiin seksualisoida miesten taholta kun olin 14v. Ihan tavalliia vaatteita käytin. Aika isoja 5 xl paitoja saa pitää ennen kuin huomio vähenee. (jos on esim. isot tissit). Toisaalta se on samalla tavalla alistumista mikäli haluaisi kuitenkin pukeutua vain siihen mihin ihastuu kaupassa. Toisaalta säästyy liialta huomiolta.

Vika on kumminkin miehissä ja ongelma poistuu vasta kun miehet pitävät mölyt mahassaan. Naisten ei pitäisi joutua maksamaan miesten teoista.

Vierailija
58/197 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi tietää ensin mitä on tämä "haluttavuus". Itse tykkään harrastaa liikuntaa, syödä hyvin, harrastaa fiksuja asioita ja pukeutua kauniisiin vaatteisiin.

Youtubessa on videoita vanhoista asukokonaisuuksista menneiltä vuosisadoilta. Niitä kun katsoo tajuaa miten helppoa meillä täällä on, heidän alusvaatteensa ovat meidän päällysvaatteita lämpiminä aikoina.

Housuja ja lenkkareita, jopa legginsejä ja urheiluvaatteita on nykyään ihan ok käyttää, leikkauttaa lyhyt tukka ja kulkea ilman meikkiä, vaatteet voivat olla rentoja tai ihonmyötäisiä.

En oikein ymmärrä mitä tässä ajetaan nyt takaa. Sitäkö, että jos tyyli onkin naisellinen niin se on alistumisen merkki? Saako olla meikkiä ja rintaliivit, entä muu kosmetiikka tai laittautuminen?

Vierailija
59/197 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muakaan kiinnosta. Mussa on paljon muita mielenkiintoisempia puolia. Olen parisuhteessa ja miehen mielestä olen haluttava vaikka jätesäkki päällä. Ei mua kiinnosta näyttää muiden ihmisten silmissä yhtään miltään. En ole rupsahtanut. Olen normaalipainoinen ja meikkaan kyllä yms., mutta vain omaksi ilokseni.

Vierailija
60/197 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olet oikeassa. Kenenkään ei pitäisi alistua vain toisen "tavaraksi". Alistavaan tai nöyryyttävään seksiin ei pidä suostua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi