Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua ei enää yhtään kiinnosta yrittää olla ”haluttava”!

Vierailija
05.12.2021 |

Siis pantavaksi kelpaava. Ja itse asiasta minusta mikään ei ole säälittävämpää kuin yrittää saada seksuaalista huomiota, millään muulla tavalla ihminen ei voi itseään yhtä nolosti alistaa kuin siten.

Muita jotka samoilla linjoilla, vaikka yrityksen ja erehdyksen kautta kuten minä?

Kommentit (197)

Vierailija
1/197 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten alisteinen asema yhteiskunnassa paranisi välittömästi jos kaikki lähtisivät samoille linjoille!

Ap

Vierailija
2/197 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. N29 eronnut. Ei kauheasti kiinnosta. Plus seksi ollut suhteissa aina keskinkertaista niin miks sitä varten jaksais ees panostaa.

Samaan hengenvetoon uskon että seksuaalinen energia antaisi tosi paljon voimaa ja elämäniloa, ei siis vain seksi päämääränä. Mutta kun sitä ei ole niin nyhjetetään menemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/197 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. N29 eronnut. Ei kauheasti kiinnosta. Plus seksi ollut suhteissa aina keskinkertaista niin miks sitä varten jaksais ees panostaa.

Samaan hengenvetoon uskon että seksuaalinen energia antaisi tosi paljon voimaa ja elämäniloa, ei siis vain seksi päämääränä. Mutta kun sitä ei ole niin nyhjetetään menemään.

Itse asiassa voi sitä seksuaalista energiaa olla ja siitä nauttia ilman että pyrkii olemaan haluttava muiden mielestä. Ja niin kannattaakin tehdä jos yhtään seksuaalienergioita itsessään tunnistaa. Alistaminen ja säälittävyys alkaa siitä, että alkaa kerjätä tai edes odottaa saavansa muilta huomiota. Ja kyllä tämä todellakin koskee myös ja etenkin suhteessa eläviä.

Ap

Vierailija
4/197 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten alisteinen asema yhteiskunnassa paranisi välittömästi jos kaikki lähtisivät samoille linjoille!

Ap

Mikä alisteinen asema? Naisillahan on päätösvalta lähes joka asiassa. Heitäppä uhriviitta ja värilasit pois niin näet totuuden

Vierailija
5/197 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä alat tulla siihen ikään, että hyvä parisuhde voisi painottua muihin asioihin kuin seksiin.

Vierailija
6/197 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mikä alisteinen asema? Naisillahan on päätösvalta lähes joka asiassa. Heitäppä uhriviitta ja värilasit pois niin näet totuuden

Naiset siis Suomessa esim. päättävät kuolla puolisonsa tappamana vai?

Ap

Vierailija
7/197 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä alat tulla siihen ikään, että hyvä parisuhde voisi painottua muihin asioihin kuin seksiin.

Mikä on mielestäsi se ikä ja oletteko että se nuoremmilla (?) painottuu seksiin?

Ap

Vierailija
8/197 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa voi sitä seksuaalista energiaa olla ja siitä nauttia ilman että pyrkii olemaan haluttava muiden mielestä. Ja niin kannattaakin tehdä jos yhtään seksuaalienergioita itsessään tunnistaa. Alistaminen ja säälittävyys alkaa siitä, että alkaa kerjätä tai edes odottaa saavansa muilta huomiota. Ja kyllä tämä todellakin koskee myös ja etenkin suhteessa eläviä.

Ap

Tiedän. Se olisi iso voimavara. Minulla sitä ei ole tai se on hukassa. Uskon kyllä, että se auttaisi saamaan energiaa ja säteilyä koko olemukseen niinkuin joillakin ihmisillä. En tiedä miten löytäisin tämän itsessäni?

Vierailija
9/197 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Joskus alta parikymppisenä sitä kuvitteli että hakuttavuus joiden muiden silmissä olisi jotain. Äkkiä se harha rapisi.

Puolisoni silmissä toki haluan olla mutta hän kävi äsken halailemassa ja samalla puristi pepusta kun istuin lattialla isossa villapaidassa väkertämässä joulukoristeita. Hänestä olen haluttava ihan sellaisena kuin olen.

Haluttavuus muiden silmissä on merkityksetöntä.

Vierailija
10/197 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh katkerat ja heikot avautuu. Syökää pullaa vaan ei teitä kukaan muutenkaan huolisi.

Vierailija
11/197 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Naiset siis Suomessa esim. päättävät kuolla puolisonsa tappamana vai?

Ap

Eli uhriviitta pysyy päällä eikä totuutta hyväksytä

Vierailija
12/197 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Joskus alta parikymppisenä sitä kuvitteli että hakuttavuus joiden muiden silmissä olisi jotain. Äkkiä se harha rapisi.

Puolisoni silmissä toki haluan olla mutta hän kävi äsken halailemassa ja samalla puristi pepusta kun istuin lattialla isossa villapaidassa väkertämässä joulukoristeita. Hänestä olen haluttava ihan sellaisena kuin olen.

Nuorena oli niin suuri tarve saada hyväksyntää ja kesti ymmärtää ettei se että joku haluaa panna ole sitä.

Vierailija
13/197 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse olla pantavaksi kelpaava. Täällä romahtavassa lännessä voit olla toistaiseksi ihan sellainen, kuin itse haluat. Riippuu omista tavoitteistasi.

Vierailija
14/197 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on mielestäsi se ikä ja oletteko että se nuoremmilla (?) painottuu seksiin?

Ap

Nämäpä ovat yksilöllisiä kysymyksiä, mutta varmaan keskimäärin nuorempana ja lisääntymisikäisenä seksi ohjaa ihmisten käyttäytymistä enemmän.

Vierailija
15/197 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minuakaan kiinnosta. Tai siis, haluan olla haluttava ja viehättävä vain muutamille tietyille miehille, joista tykkään ja joihin tunnen vetoa. Muut miehet ovat minulle ilmaa. Nuorempana kävin shoppailemassakin korkkareissa ja hienoissa vaatteissa, nyt menen tyyliin tuulipuvussa koska mukavuus on ko. reissuilla tärkeintä. 

Vierailija
16/197 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempana mielenkiinto suuntautuu muualla, tosin sinä et ole vielä niin vanha. 

Vierailija
17/197 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Entä mitä jos puolisosi lakkaisi koskemasta sinuun? Alkaisitko yrittää epätoivoisesti olla haluttava hänen silmissään? Mitään takeita siitä ei ole että puolisosi pitää sinua ikuisesti seksuaalisesti haluttavana. Kannattaa varautua siihen, ettei pidä ja miten säilyttää integriteettinsä siinä tilanteessa. Ap

Vierailija
18/197 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näytän naurettavalta seksiasu päällä. Vartalon muodot ovat sellaiset, lateksipuku ei istu. Muuten olisin valmis kokeilemaan monennäköistä. Voisin esim. pissata miehen päälle.

Seksikkyyteni on groteskia, ei sensuellia.

Vierailija
19/197 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole. Kivukautista ajattelua se, että naisen tulee miellyttää miehen silmää. Naisen ei tule miellyttää kuin itseään. Jos siinä sivulla miehellekin mieleen, niin ok. Jos ei, niin so what.

Vierailija
20/197 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta olla haluttava jos ei halua seksiä. Siinä se.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi