Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sohvaperunat nyt tv2

Vierailija
06.03.2015 |

Mitä mieltä tästä ohjelmasta, itse tykkään.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (7902)

Vierailija
2061/7902 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasitteko, että trukkikuskien sohvalla näkyi KISSA! En ole ainakaan itse ennen sellaista bongannut heidän pottuyksiköstä.

Paksuposkikissa 😍 söi kinkkua.

Kuinka monella sohviksella on kissa? Turun perhe, Nousiaiset, mun mielestä Jormalla ja Soilellakin on?

Vierailija
2062/7902 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tainnut tuotantokin tajuta, että uusista sohviksista se silmälasipäinen nörttimies kaverinsa kanssa oli virherekrytointi. Heitä näytettiin (onneksi) vain kerran eilisessä jaksossa. Omar ja kaverinsa olivat jo lupaavampia ja hauskoja eilen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2063/7902 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentit napakymppipalomiehelle oli aika mainiot 😄 "Sais palaa kivijalkaa myöten, tuota miestä en halua sammuttamaan"

Vierailija
2064/7902 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sekoittanut ne kaksi lapsiperhettä. Tai luullut samaksi perheeksi Se äiti on toisessa rauhallisempi ja toisessa perheessä temperamenttinen. Olin ajatellut, että sillä äidillä on vain erilaisia mielialoja.

Vierailija
2065/7902 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin vasemmistovihreät naiset on kyllä hauskoja, varsinkin se vähän tukevampi. Esim. tässä jaksossa kommentit palomieheen. Jarno on myös edelleen hauska.

Taiteililijaeläkeläiset vaikuttavat vähän ylimielisiltä toisinaan kommenttiensa kanssa.

Turkulaislätkätatuointijätkät on edelleen loistavia.

Tällä kaudella kukaan ei ärsytä pahemmin.

Vierailija
2066/7902 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jarnon massamurhaaja kommentti oli todella typerä.

Nyt taitaa olla nuttura liian kireällä? Se Jarnon heittohan oli huumoria. Ensivaikutelma Heikistä on kieltämättä vähän "epäilyttävä" (flegmaattinen, vähäeleinen, puhuu tosi hiljaa). Ensitreffien katsojat tietää :)

Musta se ei ollut hauska, koska on olemassa sellaisia ihmisiä, jotka uskoo kaiken mitä niille syöttää. Joten jos joku väittää, että henkilö on esim. sarjamurhaajan näköinen, niin nää alkaa uskomaan, että se on oikeasti joku murhaaja. Omalla kohdalla oon tosin todistanut sen, että joku vaitti toista natsiksi, vaikka tämä ei ollut ja jotkut pöpipäät usko sen. Niin varmaan arvaat miten kävi. (ei sitä hakattu, mutta todella sairaita juttuja vedettiin, kuten "pitäisi polttaa elävältä" jms.)

Vierailija
2067/7902 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankos sitä iskukuumennuksen ja induktiolieden sekoittaa, kuten Jarno :)

Uusista perunoista Omar on hellyttävän pihalla kaikista julkisuudenhenkilöistä. Ja vaalitermistöstä :)

Vierailija
2068/7902 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tainnut tuotantokin tajuta, että uusista sohviksista se silmälasipäinen nörttimies kaverinsa kanssa oli virherekrytointi. Heitä näytettiin (onneksi) vain kerran eilisessä jaksossa. Omar ja kaverinsa olivat jo lupaavampia ja hauskoja eilen.

Miehet ovat usein jonkun kaverinsa kanssa aika tylsiä ja tosikkomaisia. Sellainen hassuttelevampi puoli tulee useammin esiin puolison kanssa. Tuo ”uusi rekrytointi” on legendaarinen marsumies, tykkäsin kovasti Aliisasta, joka oli katseluseurana ensimmäisellä puolella. Tulee sellainen olo, että uusi kaveri on etäinen tuttava.

Trukkikuskit onneksi puuttuivat jaksosta. Heillä varmaan töissä jossain varastolla herja lentää, mutta ei vaan toimi ruudussa yhtään. Päinvastainen esimerkki on tietysti Osku ja Juhani, joilla on mahtavat henkilökemiat.

Vierailija
2069/7902 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trukkikuskit kylläkin oli eilisessä jaksossa. Katsoivat mm. Wtc-dokkaria. Lettipartainen hoitaa kommentoinnin, vasemmalla istuva vastailee "mmmm".

Marsumies on lempeä ja analyyttinen. Naapurinsa Jarno vaikuttaa positiiviselta luonteelta. Minusta hyvät perunat. Kiinnostavampi kaksikko kuin trukkikuskit.

Vierailija
2070/7902 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten täällä ollaan marsumiehen kannattajia. Todella rasittava ja jäykkä jaarittelija. Yleensä palstalla tuollaiset miehet saavat täystyrmäyksen.

Vierailija
2071/7902 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomasitteko, että trukkikuskien sohvalla näkyi KISSA! En ole ainakaan itse ennen sellaista bongannut heidän pottuyksiköstä.

Paksuposkikissa 😍 söi kinkkua.

Kuinka monella sohviksella on kissa? Turun perhe, Nousiaiset, mun mielestä Jormalla ja Soilellakin on?

Soilella ja Jormalla on pitkäkarvainen Ismo-kissa, joka hyökkää salamana paikalle kun yöllä noudetaan maksamakkaraa jääkaapista :) Ja koirakin taloudesta löytyy/löytyi, mutten muista nimeä.

Vierailija
2072/7902 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miten täällä ollaan marsumiehen kannattajia. Todella rasittava ja jäykkä jaarittelija. Yleensä palstalla tuollaiset miehet saavat täystyrmäyksen.

Minä en ymmärrä miksi joku ajattelee noin negatiivisesti Marsumiehestä. Etenkin kun hänestä on nähty tällä kaudella vasta muutama pätkä. Anna hänelle aikaa. Mä ainakin tykkäsin hänestä jo ekalla kaudella. Sellainen hyväntuulinen ja pohtivainen teatteriharrastaja.

Eikä minusta sohvapotuista kukaan ole rasittava. "Aggreperheen" äitikin on viihdyttävä negaillessaan. Hyvä vaan, että ohjelmassa on mukana erilaisia persoonia.

Vierailija
2073/7902 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän ikävä Teemun ja Sallin Teemua. Muistuttaa vähän nuorta M. A. Nummista. Tai nuorta Erkki Saarelaa. Plussaa myös Teemun sarkasmista.

Kuulin, että Jarno ja Perttu koirineen muutti äskettäin toisen perunan, Jarin, naapuriin. Heillä on varmaan hauskaa vapaa-ajallakin, koska ovat yhteisten sohvistapaamisten kautta ystävystyneet.

Vierailija
2074/7902 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranuan Marja taisi olla aika innoissaan Napakympin paljastelevasta palomiehestä. Muilla perunoilla vähän erilainen reaktio 🤭

Vierailija
2075/7902 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vähän ikävä Teemun ja Sallin Teemua. Muistuttaa vähän nuorta M. A. Nummista. Tai nuorta Erkki Saarelaa. Plussaa myös Teemun sarkasmista.

Kuulin, että Jarno ja Perttu koirineen muutti äskettäin toisen perunan, Jarin, naapuriin. Heillä on varmaan hauskaa vapaa-ajallakin, koska ovat yhteisten sohvistapaamisten kautta ystävystyneet.

Mullakin ikävä Teemua, Sallistakin tykkään. Juha-Jyssi-Jaakko-Pekka-Petteri-whatever olis saanu pysyä poissa. Töölöläisrouvat on vähän meh, ei jäis kummemmin ikävä. Ihanaa että Jari ja Sanna tulivat näkyviksi taas!

Vierailija
2076/7902 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä minäkään, laukoo ihan tyhjänpäiväisyyksiä, kommentoidessaan saa lähinnä asiat kuulostamaan vaikeammilta ja mukatärkeiltä. Kaverinsa ei ilmennä oikein mitään, vaikuttaa aika neutraalilta, eli ei herätä yhtikäs mitään tunteita. Vaihtoon kumpikin.

Vierailija
2077/7902 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän jokaisesta perunasta. 🙀

Vierailija
2078/7902 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pidän jokaisesta perunasta. 🙀

Samma här :)

Vierailija
2079/7902 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suru kirjoitti:

Ne turkulaiset joutas pois ärsyttävän murteensa kanssa.

Kaikki kolme turkulaista sohvisyksikköäkö pois?

Vierailija
2080/7902 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kaikista sohvaperunoista. Mukava kun on niin erinlaista porukkaa. Kukaan ei ärsytä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän