Sohvaperunat nyt tv2
Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7902)
Nousiaisten naikkonen tuskin on yhtään kirjaa loppuun saakka lukenut, yleissivistys puuttuu kokonaan.
Ne turkulaiset joutas pois ärsyttävän murteensa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Sohviksista innostuneena katsoin Pirjot Areenasta ja oon nauranut tässä viimeset puoli tuntia 😁
Minä myös! Hyvä Pirjo! Ja vai ettei Suomessa muka ole hauskoja naiskoomikoita niin kuin jotkut väittää...
Vierailija kirjoitti:
Minustakin noita sohviksia alkaa olla jo vähän liikaa. Eivät saa tarpeeks aikaa kun koko ajan hypätään jo seuraavaan olkkariin.
Totta turahtelet!
Hiljaiseksi vetää vieläkin toi 9/11 pätkä
Mummo sanoi jo että varo naisia!
Juhani: "Sillä oli tatuointi, en mä voi rakastaa sitä" :D
Jarnon massamurhaaja kommentti oli todella typerä.
Sanna ja Jari vois poistua ohjelmasta.
Oi että, toivon että minulla olisi tuollainen ystävyyssuhde kuin esimerkiksi Sannalla ja Pinjalla, ovat hauskasti samalla aaltopituudella. Minulla on vain yksi kaveri enkä osaa hänen seurassaan olla oma itseni, se on lähinnä kuluttavaa seurustelua se. Ei tykätä samoista ohjelmistakaan.
Ihana nähdä sohvisten herkät puolet. Tämä dokumentti world trade centeristä herkisti ihan kotisohvallakin ja suurempi itku tuli kun näin sohvisten surullisuuden ja siellä ainakin Tanja pyyhki kyyneleitä.
Vierailija kirjoitti:
Multa meni ohi, mitä se sanoi?
Vierailija kirjoitti:
Nyt taitaa olla nuttura liian kireällä? Se Jarnon heittohan oli huumoria. Ensivaikutelma Heikistä on kieltämättä vähän "epäilyttävä" (flegmaattinen, vähäeleinen, puhuu tosi hiljaa). Ensitreffien katsojat tietää :)
Huomasitteko, että trukkikuskien sohvalla näkyi KISSA! En ole ainakaan itse ennen sellaista bongannut heidän pottuyksiköstä.
Minua alkaa jo huolestuttaa Eeron tilanne...:(
Vierailija kirjoitti:
Sanna ja Jari vois poistua ohjelmasta.
Tykkään heistä kovastikin, mutta Sanna on välillä aika äänekäs ja ehkä siksi hieman "jyräävä". Haluaisin kuulla enemmän Jarin kommentteja ohjelmista. Onneksi Sohvis-Jaria pääsee kuulemaan aamuisin radiossa.
Teemua ja Sallia ei ole tainnut näkyä vieläkään?
Marsumies ja naapurin Jarno(?) on mukavia. Marsumiehellä on jännä tapa keinuttaa päätään puolelta toiselle kun puhuu. Vähän niin kuin nuorilla ghettonaisilla.
Jussi-Pekan kaveri Jarno on aikas kiva mies 🙂