Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sohvaperunat nyt tv2

Vierailija
06.03.2015 |

Mitä mieltä tästä ohjelmasta, itse tykkään.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (7902)

Vierailija
2101/7902 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä kultaako aika muistot, mutta mun mielestä marsumies oli ihan hauska silloin ennen kun oli marsunaisensa kanssa sohviksissa. Omar ja Mika on niin tylsiä, että pois vaan, samoin kuin Juho ja Toni. Salli ja Teemu myös mäkeen. Semitylsiä ovat myös Mici ja Maicci, ärsyttäviä taas Jari ja Sanna, tai siis oikeastaan vain Sanna, joka voisi laittaa sukat niihin ällöttäviin kinttuihinsa. Enkä kyllä kaipaisi Lindaa ja Janiakaan, ei niilläkään oo paljon annettavaa.

Kiva nähdä hienon perheen lapsia, tunnelma on rennompi. Turkulaisperheen pikkupoika aivan mainio ja äidilläkin sopivia sanontoja, vaikka ensin pidin töykeänä. Haluaisin kuulla myös enemmän isomman pojan puhetta. Micin ja Maicin Maicci nauraa kyllä aina samaa tekonaurua, Poliisi ja vaimo kivoja ja vanhat ukot kivoja, missä Eero. Muut nais- ja tyttöparit kivoja, paitsi ne aika uudet kulttuurirouvat. Poika- miespareista riittäisi ne pitkäaikaiset, onko ne Osku ja kaveri ja koirapojat.  Äiti ja tytär ovat jo ihan perusjäseniä. Nyt pitäisi saada joukkoon henkilöitä, jotka olisivat vähän mielenkiintoisempia ja vaikka epäsovinnaisia. Minuakin ärsyttää ne Sannan paljaat jalat aina näkyvillä, isot varpaat aina sohvalla ja niitä näprätään. Se ei ole sitä mielenkiintoista epäsovinnaista käytöstä.

Vierailija
2102/7902 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä, jotkut ärsyyntyvät sohviksista tai jopa vihaavat heitä?😮 Minä juuri tykkään, että kaikenlaisia ihmisiä on mukana, on vähän vaisumpaa ja kärkkäämpää, duunaria ja hienostorouvaa, koko kansan suosikkeja ja mielipiteen jakajia... Ketään en vaihtaisi pois, mutta ohjelma-aikaa voisi pidentää😄

Ihmettelen samaa. Kuten täällä joku aikasemmin jo mainitsi, ei ole pakko katsoa jos niin kovasti inhoaa joitain sohviksista. Tylsä ohjelma olis jos kaikki ois samanlaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2103/7902 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset jaksavat marista, turkulaisperhettäkin on haukuttu kakkossivulta asti, mutta aina vaan he (ansaitusti) sarjasta löytyvät. Siitä vähän perspektiiviä, että paljonko teidän mielipiteellänne on väliä!

Vierailija
2104/7902 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset jaksavat marista, turkulaisperhettäkin on haukuttu kakkossivulta asti, mutta aina vaan he (ansaitusti) sarjasta löytyvät. Siitä vähän perspektiiviä, että paljonko teidän mielipiteellänne on väliä!

Kai ymmärrät, että tämä on keskustelupalsta ja ihmisillä on mielipiteitä.

Ketju ei tietääkseni ole Ylen palautekanava, enkä kuvittele, että jokin muuttuu, jos nyt tänne kirjoitan, että Jari ja Sanna ovat hauskoja, mutta minuakin ällöttää se varpaiden kaivelu.

Vierailija
2105/7902 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko tämä turkulaisperhe se jolla on se söpö maumau? Oikea linssilude.

Olen vaan toisella silmällä katsellut.

Vierailija
2106/7902 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jorma on nykyään rennompi kun ennen, ei oo suu aina mutrulla

Niin minustakin, samoin Soile on jotenkin rentoutunut. Ennen vain murahtelivat toisilleen. Nyt on jotenkin yhteisempi sävel. 

Vierailija
2107/7902 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan ole kuvitellutkaan, että näillä mielipiteillä olisi kovinkaan paljon väliä ohjelman tekijöille. Hassu oletus. Silti on mukava kommentoida ohjelmaa, ihan samoin kuin nuo perunatkin kommentoivat. 

Vierailija
2108/7902 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon vasta tänä syksynä alkanu kattoo ohjelmaa..

Keitä tarkoitatte kulttuurirouvilla?

Vierailija
2109/7902 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon vasta tänä syksynä alkanu kattoo ohjelmaa..

Keitä tarkoitatte kulttuurirouvilla?

Monna ja Iris

Vierailija
2110/7902 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suru kirjoitti:

Ne turkulaiset joutas pois ärsyttävän murteensa kanssa.

Kaikki kolme turkulaista sohvisyksikköäkö pois?

Laskitsä Nousten Turkuun vai kuka se 3. on?

En voi tietää mitä turkulaista porukkaa sä et tiedä eli en voi tietää mikä sulle on kolmas, mutta turusta on Laura & Ville perheineen, Juhani & Osku ja Marsumies & kaverinsa.

Vierailija
2111/7902 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kauheeta kuraa!

Vierailija
2112/7902 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä, jotkut ärsyyntyvät sohviksista tai jopa vihaavat heitä?😮 Minä juuri tykkään, että kaikenlaisia ihmisiä on mukana, on vähän vaisumpaa ja kärkkäämpää, duunaria ja hienostorouvaa, koko kansan suosikkeja ja mielipiteen jakajia... Ketään en vaihtaisi pois, mutta ohjelma-aikaa voisi pidentää😄

Ei täällä kyllä mitään viha-kommentteja vaikuta olevan... saahan sitä ärsyyntyä vaikka mistä, ohjelma on hyvä vaikka siinä joitain rasittavia tyyppejä onkin, ja nämä lienevät jokaiselle erit.

Ohjelma-aika voisi totisesti olla pidempi!

Vierailija
2113/7902 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeks mut voisko Jorma ja Soile adoptoida mut 😍😄🤣

Vierailija
2114/7902 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kaikist sohviksista omilla tavoillaan, mutta lempparit ovat Sanna&Pinja sekä Osku&Juhani. Kummillakin vaikuttaa olevan todella upeat ystävyyssuhteet!

Mun mielestä Omar ja sen kaveri (kukaan ei muista sen nimeä:D) vaikuttaa hauskalta kaksikolta ja ovat vasta pääsemässä vauhtiin!

Vierailija
2115/7902 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohvisfriikki kirjoitti:

Anteeks mut voisko Jorma ja Soile adoptoida mut 😍😄🤣

Minut myös!

Vierailija
2116/7902 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä kolme uusinta jaksoa ovat olleet tylsimpiä koko ohjelman aikana. Ei enää mitään huvittavia kommentteja tai yleensä eivät puhu mitään.

Vanhat, siinä suhteessa varmat tyypit istuvat hiljaa.

Ovatko lukeneet kommentteja ja varovat käytöstään.

Ranuan tytöistä olen tykännyt, nyt ei puhuta juuri mitään?

Turun pojilla vaan tatuointeja tulee lisää.

Pappiksista puuttuu Eero.

Onkohan tuota porukkaa ahdettu nyt vaan liikaa koko ohjelmaan ja laitettu katsomaan tylsiä ohjelmia.

Ei niin kivaa enää. 😢

Vierailija
2117/7902 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi ohjelmapätkätkin on niin kummallisia. Kauheasti katsellaan jotain laulamista (SuomiLOVE, Vain elämää, Kaija Koo @EVS).

Vierailija
2118/7902 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa sohviksia nyt ohjelmassa. Kaikkia näytetään kovin vähän ja kukaan ei tunnu puhuvan mitään.

Vierailija
2119/7902 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikä, kuvakulmaa vois siirtää toki ylemmäs, mutta kauniit silmät on sisaruksilla ja vaikuttavat aidoilta. Jatkoon.

Ne nuoret tytöt pitävät pintansa sekä ne retroilijanaiset.

Vierailija
2120/7902 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kentauri sohvis kirjoitti:

Nämä kolme uusinta jaksoa ovat olleet tylsimpiä koko ohjelman aikana. Ei enää mitään huvittavia kommentteja tai yleensä eivät puhu mitään.

Vanhat, siinä suhteessa varmat tyypit istuvat hiljaa.

Ovatko lukeneet kommentteja ja varovat käytöstään.

Ranuan tytöistä olen tykännyt, nyt ei puhuta juuri mitään?

Turun pojilla vaan tatuointeja tulee lisää.

Pappiksista puuttuu Eero.

Onkohan tuota porukkaa ahdettu nyt vaan liikaa koko ohjelmaan ja laitettu katsomaan tylsiä ohjelmia.

Ei niin kivaa enää. 😢

Mun mielestä Marja ja Eija Ranualta on yhä edelleen ihania, viime jaksossakin se heidän nauru tarttui myös minuun. Aina ei tartte puhua paljoa, eleet ja ilmeet kertoo monesti enemmän :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi