Sohvaperunat nyt tv2
Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7902)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jarnon massamurhaaja kommentti oli todella typerä.
Nyt taitaa olla nuttura liian kireällä? Se Jarnon heittohan oli huumoria. Ensivaikutelma Heikistä on kieltämättä vähän "epäilyttävä" (flegmaattinen, vähäeleinen, puhuu tosi hiljaa). Ensitreffien katsojat tietää :)
Musta se ei ollut hauska, koska on olemassa sellaisia ihmisiä, jotka uskoo kaiken mitä niille syöttää. Joten jos joku väittää, että henkilö on esim. sarjamurhaajan näköinen, niin nää alkaa uskomaan, että se on oikeasti joku murhaaja. Omalla kohdalla oon tosin todistanut sen, että joku vaitti toista natsiksi, vaikka tämä ei ollut ja jotkut pöpipäät usko sen. Niin varmaan arvaat miten kävi. (ei sitä hakattu, mutta todella sairaita juttuja vedettiin, kuten "pitäisi polttaa elävältä" jms.)
Täh?! Jos joku telkkarissa sanoo, että Conan o'Brian on Suomen presidentin NÄKÖINEN, aika tyhmä pitää olla, jos sen perusteella luulee häntä Suomen presidentiksi.
Mä en oikeen nää mitään viihdearvo näillä useilla mieskaksikoilla. Trukkimiehet pois, samaten se ulkomaalainen muka hauskasti söpö kaverinsa kans pois,ja sit se marsupari. Aivan turhia.
Lisäksi se vanha mummopari on mun mielestä ollut aina todella teennäinen ja epäaito,pois vaan.eivät herätä aitoa iloa ja sympatiaa.
Eilen paras oli ku ne nuoret likat nauro vedet silmissä napakymppiä ja jorma ja Soile on kans hauskoi.soilen ilmeet legendaarisia.
Omar on tuntuu olevan totaalisen pihalla aika monesta asiasta.
Marsumiehen kaveri taas ei oikein sano oikein mitään, lähinnä vaan nyökyttelee toisen kommenteille. Ois kiva kuulla välillä hänenkin mielipiteitään.
Teemua ja Teemun hyviä heittoja kaivataan täälläkin. Toivottavasti palaa vielä ruutuun.
Taiteilija mummelit teennäisiä ja tuskin normaalisti telkkaria edes seuraa.Myös pakollinen etninen pari pelkkää hymistelyä lähinnä kommenteissa.Konkarit jo alkaa vetää jo roolinsa mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Suru kirjoitti:
Ne turkulaiset joutas pois ärsyttävän murteensa kanssa.
Kaikki kolme turkulaista sohvisyksikköäkö pois?
Laskitsä Nousten Turkuun vai kuka se 3. on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suru kirjoitti:
Eiks marsumies oo myös turkulainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suru kirjoitti:
Eiköhän toi tarkoittanut Oskua & Juhania, marsumiestä kavereineen ja rageperhettä.
T: eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suru kirjoitti:
Ai se. On niin mitäänsanomaton niin on mennyt ohi.
Yllättävää, että noin moni katsoo ohjelmaa, vaikka hyväksyisivät vain pari sohvaryhmää. Minä en tuhlaisi aikaani ohjelmaan josta en pidä. Miltä tuntuu kun olette saaneet purettua turhautumistanne tänne palstalle joka aikaisemmin oli pitkälti vain hyvää mieltä tuottava ketju?
Kukaan Sohviksista ei ansaitse haluamianne "potkuja" ohjelmasta. Kaikilla on oma osansa kokonaisuuteen. Mielipiteitä toki saa olla, kaikkien ei tarvitse pitää kaikista. Oletteko siinä uskossa, että joku Sohviksista pitää teistä ? Tuskinpa tykkää, joten tunne on ilmeisesti molemminpuolinen. TV-kanavia on useita ja meillä katsojilla on vapaus valita. Kannattaako käyttää ansaittua vapaa-aikaansa sellaisella kanavalla jonka ohjelma nostaa omat ikävät luonteenpiirteet pinnalle.
Onneksi on vielä ollut sellaisiakin viestejä, joita on ollut mukava käydä lukemassa 😍 kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miten täällä ollaan marsumiehen kannattajia. Todella rasittava ja jäykkä jaarittelija. Yleensä palstalla tuollaiset miehet saavat täystyrmäyksen.
En ymmärrä minäkään, laukoo ihan tyhjänpäiväisyyksiä, kommentoidessaan saa lähinnä asiat kuulostamaan vaikeammilta ja mukatärkeiltä. Kaverinsa ei ilmennä oikein mitään, vaikuttaa aika neutraalilta, eli ei herätä yhtikäs mitään tunteita. Vaihtoon kumpikin.
Eipäs kun mielummin trukkikuskit pois.
Tai sitten kaljumpi juttelemaan marsutyypin kera.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suru kirjoitti:
Ai se. On niin mitäänsanomaton niin on mennyt ohi.
Kuuluu välillä puheesta (valitettavasti).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jarnon massamurhaaja kommentti oli todella typerä.
Nyt taitaa olla nuttura liian kireällä? Se Jarnon heittohan oli huumoria. Ensivaikutelma Heikistä on kieltämättä vähän "epäilyttävä" (flegmaattinen, vähäeleinen, puhuu tosi hiljaa). Ensitreffien katsojat tietää :)
Ja onko pakko pitää vankilasiiliä kun kerran näyttää hiukset kasvavan?
En tiedä kultaako aika muistot, mutta mun mielestä marsumies oli ihan hauska silloin ennen kun oli marsunaisensa kanssa sohviksissa. Omar ja Mika on niin tylsiä, että pois vaan, samoin kuin Juho ja Toni. Salli ja Teemu myös mäkeen. Semitylsiä ovat myös Mici ja Maicci, ärsyttäviä taas Jari ja Sanna, tai siis oikeastaan vain Sanna, joka voisi laittaa sukat niihin ällöttäviin kinttuihinsa. Enkä kyllä kaipaisi Lindaa ja Janiakaan, ei niilläkään oo paljon annettavaa.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miten täällä ollaan marsumiehen kannattajia. Todella rasittava ja jäykkä jaarittelija. Yleensä palstalla tuollaiset miehet saavat täystyrmäyksen.
Ja taas tulee todistettua se että ei ole mitään kollektiivista palstamielipidettä. Ihmiset kirjoittavat ja kommentoivat vaihdellen, ja lukija lukee ja tulkitsee oman aiemman käsityksensä pohjalta (rautalangasta vääntäen).
Mun käsityksen mukaan melkein kaikki keskustelut naisten miesmausta päättyvät siihen kun naiset vastaavat omilla mielipiteillään ja sitten tulee mieheksi itsensä esittelevä joka kertoo että asiahan ei suinkaan ole kuten naiset ovat vastanneet. Mitäpä siihen sanomaan kun ylitse kävellään ja väitetään ettei se oma mielipide ole oikea!
Marsumiehen kaltaisista olen ainakin itse aina löytänyt parhaimmat keskustelukumppanit ja helpoiten tullut toimeen heidän kanssaan. Pidän yleensäkin ihmisistä joiden kanssa ei ole mitään turhaa&kiusallista esittämistä kuten esim. 14.9. Sohviksissa Napakymppipätkässä machoilleella Frederikiä laulaneella tyypillä. (Sori pitkä ot, mutta sainpa Sohviksetkin mukaan vastaukseen. Hyvä jakso!)
Pidän kaikista sohviksista, toisista enemmän, toisista vähemmän. Mutta kaikki heistä tuo jotain tähän hauskaan ohjelmaan. Mici ja Maicci oli mun mielestä aluksi no jaa, mutta nyt kun heihin on "tutustunut" enemmän niin tykkään heistä paljon. Ukkikset on kivoja, toivottavasti Eerolla on kaikki ok ja palaa pian vahvuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä pidän jokaisesta perunasta. 🙀
Samma här :)
Niin minäkin. Ja heidän eläimistään, varsinkin kisseistä, toki myös koiroista. Turkulaisperheen kissi💜💛💚😻 Ja Teemua on ikävä. Oli just mun tyyppiä.
Jorma on nykyään rennompi kun ennen, ei oo suu aina mutrulla
Se oli ihana se jakso (oisko ollu viime syksynä) jossa sohvikset katsoi kummelia, alkuesittelyssäkin se kertojaääni mainitsi että Jormalta löytyi uusi ilme :D
Mitä ihmettä, jotkut ärsyyntyvät sohviksista tai jopa vihaavat heitä?😮 Minä juuri tykkään, että kaikenlaisia ihmisiä on mukana, on vähän vaisumpaa ja kärkkäämpää, duunaria ja hienostorouvaa, koko kansan suosikkeja ja mielipiteen jakajia... Ketään en vaihtaisi pois, mutta ohjelma-aikaa voisi pidentää😄
"Lempeä ja analyyttinen?" Naisenkipeä se on, tullut useammassa lauseessa ilmi :D varmaan ihan kiltti mutta jotenkin uuvuttava. Mitäpä pahaa siinä, mutta rasittavaa katseltavaa.