Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Peruskoulun luokkani "kovistytöt" on kaikki jo äitejä

Vierailija
06.03.2015 |

Meidän luokalla oli neljän tytön porukka, josta kaikki aloittivat alkoholin käytön ja tupakanpolton jo 11-12-vuotiaina, lintsasivat koulusta, käyttäytyivät huonosti jne. Katselin fb:stä, että heillä on kaikilla jo lapsi/lapsia, ensimmäiset saatu varmaan alle parikymppisinä. Olen huomannut tämän olevan aika yleinen yhtälö. Mistähän johtuu, että niistä koviksista tulee usein vanhempia tosi nuorina?

N22

Kommentit (137)

Vierailija
1/137 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/137 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 13:30"]Meidän luokan vittumaisimmista kiusaaja-pissiksistä tuli opettajia, kauppakorkean käyneitä ja yksi taitaa olla psykologi... että ei se aina ihan niin mene, että niistä tulisi "elämänkoululaisia", joita kohtaan entiset kiusatut ja nykyisin akateemiset menestyneet voisivat tuntea ylemmyyttä.
[/quote]

Meillä nämä narsistiset ja itserakkaat pikkupissikset menestyivät hyvin koulussa, vaikka päihteet ja miehet kiinnostivat. Mamin ja papin kultamussuja, vanhemmilla ei hajuakaan jälkikasvunsa touhuista. tämän jengin tyypeistä tulikin sitten juristeja tms..

Toinen porukka oli sitten niitä, joilla osalla epämääräiset kotiolot ja eivät menestyneet koulussa, häiriökäytöstä. Näistä jokainen on pullauttanut muksun joko peruskoulun jälkeen, amiksen aikana tai heti amiksen jälkeen (osa ei valmistunut sieltä ikinä).
Yhteistä näiden kahden ryhmän kiusaajilla oli se, että hengasivat yhdessä ja kiusasivat muita. Ensimmäinen ryhmän kiusaaminen oli enemmän julmaa ulossulkemista yms, piilossa opettajita tietenkin. Tämä toinen ryhmä sitten käytti enemmän aggressiivisia keinoja, kuten avointa huutelua ja väkivaltaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/137 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lintsattiin tt ja bilsan tunnit eikä ehkäisystä ole tietoa ollutkaan :)

Vierailija
4/137 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä huvitti kuulla kuin entinen kiusaajani on lihava yh äiti ja asuu yhä samassa tuppukylässä. Karma is a bitch.

Mukavia lihavia yh äitejä vastaan ei ole toki mitään.

Vierailija
5/137 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut kuin ensimmäisen sivun, joten on voinut tulla jo, mutta enemmän kuin sosiaalinen tausta lapsen saanti-ikään tuntuisi vaikuttavan se, minkäikäisenä tytön oma äiti on tullut raskaaksi. Teiniäitiys "periytyy" hyvin voimakkaasti.

Vierailija
6/137 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/137 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään koulussa on valistusta ehkäisyn suhteen jne. Luulis että kotona valistetaan lisää. Syökää pillereitä, laittakaa kierukka sisään, sopii se sillekin joka ei oo synnyttänyt. Mikäli sinne menee miehen elin niin kierukka ohuen ohut menee myös. Pojat jotka ette halua isäksi liian aikaisin mutta panettaa niin ostakaa isot pakkaukset kumia ja sujauttakaa takaplakkariin muutamia, takin taskuihin sullotkaa niin että nk vahinko ei pääse käymään.

Vierailija
8/137 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 21:38"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 20:11"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 19:26"]

Samoin täällä! White trashit hankkineet lapsen teini-ikäisinä, vetävät edelleen röökiä kuin korsteenit. Ei käy kateeksi. Onneksi en pysynyt siinä porukassa :) -22v tyttö

[/quote]

Pakko takertua nimimerkkiin. 22 v tyttö? Olet ollut äänioikeutettu viimeiset 4 vuotta ja et kykene lukemaan itseäsi aikuiseksi? 
[/quote]
Itse et näemmä kykene ymmärtämään eroa aikuisuuden ja täysi-ikäisyyden välillä :D

-toinen 22v tyttö
[/quote]
jota tänään(kin) vieras ihminen tytötteli

Vierailija
9/137 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertainen selitys: whitetrash lisääntyy nuorena.

Vierailija
10/137 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiusattiin koulussa. Olen akateeminen. Nyt säästän joka vuosi rahaa jotta pääsen kesällä ulkomaille. Rakastan oravanpyörää ja Facebookissa vanhoille koulukavereille nauramista(en uskalla olla niiden kaveri mutta onneksi on avoimia). Tykkään haukkua ja kiusata wt- ihmisiä netissä.
T:Tupla Standardi

Vierailija
11/137 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin kiltti tyttö, sellainen näkymätön ja tavallinen kasin oppilas. Ekan lapsen sain 19v. Meillä oli luokkakokous viime kesänä, ja olen ainut jolla lapsia. Minusta aika erikoista, olemme 26 v nyt.

Vierailija
12/137 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu

Vierailija
13/137 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 20:11"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 19:26"]

Samoin täällä! White trashit hankkineet lapsen teini-ikäisinä, vetävät edelleen röökiä kuin korsteenit. Ei käy kateeksi. Onneksi en pysynyt siinä porukassa :) -22v tyttö

[/quote]

Pakko takertua nimimerkkiin. 22 v tyttö? Olet ollut äänioikeutettu viimeiset 4 vuotta ja et kykene lukemaan itseäsi aikuiseksi? 
[/quote]
Ei opiskelijana aina niin aikuiselta tunnu. BOORIING.. T. 25V "tyttö", eikä lapsia näköpiirissä

Vierailija
14/137 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 00:39"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 20:11"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 19:26"]

[/quote]

[/quote]
Ei opiskelijana aina niin aikuiselta tunnu. BOORIING.. T. 25V "tyttö", eikä lapsia näköpiirissä
[/quote]
Minusta on kyllä tosi outoa jos 25 v käyttäytyy vielä kuin teini

Vierailija
15/137 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
16/137 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 00:47"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 00:39"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 20:11"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 19:26"]

[/quote]

[/quote]
[/quote]
Minusta on kyllä tosi outoa jos 25 v käyttäytyy vielä kuin teini
[/quote]
Aijaa? No siis olenhan toki kypsä ja fiksu mutta elän sellaista huoletonta nuoren aikuisen elämää. En mitään rivari omakotitalo hommaa. Ehkä muutaman vuoden päästä sitten. Se näyttäisi olevan teinielämää jonkun mielestä yhä.

Vierailija
17/137 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvä aloitus :D

Minä olin heikkoitsetuntoinen mäntti nuorempana ja vastaan aika hyvin APn kuvausta. Pamahdin paksuksi heti kirjoitusten jälkeen ja siinä sitä sitten oltiin. Huomasin kyllä jo silloin olevani se poikkeus joka vahvistaa säännön. Kun "SuvinPinjanKaroliinan" kanssa sitten törmättiin mahat pystyssä valkaistuissa farkuissamme niin huuli pyöreänä kuuntelin kuinka ihquu oli kun tulee vauva. Itse olin paskahalvauksessa plussasta tähän päivään ja ymmärsin kuinka paljon minun tulee kasvaa eikä tilanteessa todellakaan ole mitään ihqua. Nuorena matkustellaan ja kasvetaan rauhassa, kasvua tapahtuu ja KUULUUKIN tapahtua niin paljon vielä 18 vee synttäreiden jälkeen.

Nyt suvitpinjatkaroliinat makselee vanhempien rahoilla isoa talolainaa kolmen lapsen yh na ja postaa juuri noita em kuvia.

Mulla kävi ihan hyvin. Mä tajusin että nyt tuli mokattua ja pakko ryhdistäytyä. Teiniraskaus ei ole hyväksi kenellekään. Minä selvisin massiivisen tukiverkon ansiosta ja tekemällä paljon töitä. Kaikilla ei valitettavasti henkinen kapasiteetti tähän riitä.

Vierailija
18/137 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ette ymmärrä että se on sen asuinpaikan syytä tai oikeastaan niitten talojen syytä. Ne imee mukanaan kaikki ja ei sitä pysty estämään. Jossain hienolla alueella kasvaa ihan erilaiseksi.

Vierailija
19/137 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep huomattu on! Ja yleesä näiden lasten isäpuolet vaihtuvat hyvin tiheään. Ja lapsia on tehty useammalle ukolle.

Vierailija
20/137 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko tulleet miettineeksi että heillä ei ole älyllisiä vaatimuksia suorittaa muutakuin ammsttikoulu. niinkuin minulla ja siksi en osaa kirjoittaa oikein t: Vakavan lukihäiriön omaava

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän