Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Peruskoulun luokkani "kovistytöt" on kaikki jo äitejä

Vierailija
06.03.2015 |

Meidän luokalla oli neljän tytön porukka, josta kaikki aloittivat alkoholin käytön ja tupakanpolton jo 11-12-vuotiaina, lintsasivat koulusta, käyttäytyivät huonosti jne. Katselin fb:stä, että heillä on kaikilla jo lapsi/lapsia, ensimmäiset saatu varmaan alle parikymppisinä. Olen huomannut tämän olevan aika yleinen yhtälö. Mistähän johtuu, että niistä koviksista tulee usein vanhempia tosi nuorina?

N22

Kommentit (137)

Vierailija
21/137 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 19:53"]

Minunkin tuttavapiirissäni näin.

Itse en kyllä välttämättä allekirjoita tuota, että kyse olisi heikosta elämänhallinnasta ja ympäriinsä panemisesta jne. Ennemminkin tuntuu, että noissa porukoissa ollaan kauhean konservatiivisia ja heti 20-vuotiaana aletaan taivastella ja paheksua kaikkia nuoruuden toilailuja (alkoholi, baarit, tupakka, irtoseksi ym) ja halutaan mahdollisimman nopeasti siihen aikuisen elämään eli okt/rivarinpätkä + lapsia. Oman kokemukseni perusteella moni amis on aika tiukka mielipiteissään ja vaikka ajatus siitä, että jollakulla olisi joku yksittäinen ryhmäseksikokeilu takanaan saa heidät aivan tolaltaan. Tai pidetään TOSI outona että joku nelikymppinen käy yökerhossa (Isommissa kaupungeissa ihan normaalia ja kyllä, myös akateemiset nelikymppiset saattavat silloin tällöin käydä yökerhossa).

Monet akateemiset (eivät tietenkään kaikki, on varmaan pakko huomauttaa, koska muuten joku tulee huutamaan että emminäainakaan..) kuitenkin elävät niitä villejä nuoruusvuosia hyvinkin pitkälle yli parikymppiseksi ja monella mahtuu kaikenmaailman panokokeiluja ja villejä baari-iltoja niihin vuosiin aika tavalla. Siinä kun 24v amis käy töissä, asuu siellä rivarissa ja on 2-3 lasta niin moni 24-vuotias akateeminen dokaa 1-3 päivänä per viikko, asuu 20m2 opiskelijaboksissa ja viettää hyvin teinimäistä elämää.

[/quote]

Sama kokemus. Elämä oli varsin vapaamielistä opiskelijaporukoissa, ja aikaisin valmistuneet tai suoraan töihin menneet elivät jo perhe-elämää siinä vaiheessa. Naisten huorittelua harrastivat lähinnä nämä varhain rauhoittuneet "konservatiivit".

Vierailija
22/137 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 00:18"]Mua kiusattiin koulussa. Olen akateeminen. Nyt säästän joka vuosi rahaa jotta pääsen kesällä ulkomaille. Rakastan oravanpyörää ja Facebookissa vanhoille koulukavereille nauramista(en uskalla olla niiden kaveri mutta onneksi on avoimia). Tykkään haukkua ja kiusata wt- ihmisiä netissä.
T:Tupla Standardi
[/quote]Sarkasmi on vaikea laji eikä toimi yleensä täällä. Tuskin keskustelun ihmiset jäävät miettimään kuinka heidän kommentit muistuttaa sitä samaa kiusaamista jota kokivat kouluissa.
Muuten hyvä, sillä huomasin itse saman että kiusatut kiusaa nyt täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/137 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus pitää tietyllä tapaa paikkansa. Itse olin ja koko kaveriporukkani oli yläasteella kiusattuja. Olimme hyviä koulussa, keskityimme siihen ja teinisekoilu jäi vähemmälle. Mutta mitä tapahtui kun lukio alkoi? Juurikaan kukaan kiusaajakoviksista ei päässyt lukioon ja menivät amikseen tai pahimmat emäntäkouluun, vai mikä lie. Ajoista on kulunut jo kauan ja Faces selatessa voi todeta, että osalla on lapsia, nuorena tehtyjä, useammalle miehelle jne. On valkaistua tukkaa, lävistyksiä, sama tyyli kuin yläasteella. Ammatteja löytyy mm karaoke-emäntää, kaupan kassaa, lähäriä, lääkäriä, mutta suurimmaksi osaksi "kotona lasten kanssa" tai työtön. Koulutuksen kohdalla saattaa hassun hauskasti lukea "elämänkoulu". Minä ja ystävämme päädyimme akateemiselle ja korkeakoulu linjalle. Olemme koulutettuja, hyvin toimeentulevia ja hyvissä viroissa. Lapsia on osalla ja ne on hankittu kun muu elämä on saatu kuntoon, tarkoitan ammattia, työtä, hyvää kotia lapsille ja vakaata parisuhdetta. Yllättäen myös miehet ovat korkeasti koulutettuja. Täytyy tunnustaa, että sen rääkkäämisen jälkeen mitä koin teininä näiden ihmisten vuoksi, olen nyt tyytyväinen, sitä saa mitä tilaa. Nämä samat ihmiset jakavat facessa mietelauseita, valittavat tukien leikkaamisesta, vauvatkuvat ja kaljottelukuvat vierekkäin profiilissa jne. Mitä tulee siihen akateemiseen biletykseen ja 20 neliön yksiössä punkkaamiseen niin Se kaikki kuuluu siihen aikaan. Minä olen harrastanut sitä, mutta sain silti loistavasti opintoni suoritettua ja edettyä urallani. Ei ole millään lailla verrannollista siihen, että bilettää teininä, ryssii koulunsa ja hankkii lapsia hätinä kun on amis suoritettuna. Itse en kadu mitään ja olen onnellinen ja erittäin tyytyväinen valintoihini.

Vierailija
24/137 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsos vaan autocorrect muutti sanan maalari lääkäriksi. 110.

Vierailija
25/137 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa! Mitä oon facebookista seuraillut niin meidän luokan "pahistytöt" on menestynyt ihan hyvin elämässään:-) Yks on yliopistossa, toisella on oma yritys.., on amk käyneitä ja eräs taitaa heistä vaan olla niin ettei oo peruskoulun jälkeen mitään koulutusta ja lapsen tosiaan sai siinä 19 vuotiaana.

Sellasen havainnon oon taas tehnyt että se luokan kympin oppilas lähti jonkun islamilaisen matkaan ja teki sen kanssa lapsen. Ei oo muuten koko tyypistä kuulunut sen jälkeen enää mitään. Poisti kaikki facebookista ja katkas väleihin kaverit. Hurjaa.

T.23 wee tyttö

Vierailija
26/137 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä sen huomasi ylä-asteella ketkä jäi vielä sinne ala-asteen tasolle. 9. Luokalla vielä hihiteltiin kun oli edellisenä iltana uskaltanut jo melkein katsoa ihastusta silmiin, tai sitten ei ollut pojat mielessä ollenkaan.
Minusta tuntuu että se on luonteesta kiinni onko valmis äidiksi, kuin iästä. Tiiän huonoja äitejä, vanhoja ja nuoria. Osa kouluttautuneita, toiset ei.

Vierailija
27/137 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 19:26"]Samoin täällä! White trashit hankkineet lapsen teini-ikäisinä, vetävät edelleen röökiä kuin korsteenit. Ei käy kateeksi. Onneksi en pysynyt siinä porukassa :)

-22v tyttö
[/quote]
Musta tuntuu, ettet oikein ymmärrä WT -termiä.

Vierailija
28/137 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

vrt jos seksielämän ja seurustelusuhteet aloittaa 13-vuotiaana tai sitten 18-vuotiaana, ensimmäisessä tapauksessa kaikki muu on jo monesti kokeiltu alle 20-vuotiaina.  Toinen tosiasia on näiden nuorten kotiolot, he saattavat hakea normaalia perhe-elämää oman äitiytynsä kautta, monilla rankkoja taustoja.

Vierailija
29/137 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä nämä kovis muijat oli myös kehittyneet ruumiillisesti nopeammin kuin muut, 15-16v näyttivät jo naisilta ja 30v jo kuluneita, vanhan näköisiä.

Vierailija
30/137 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ilmiö myös täällä havaittavissa! Ne suosituimmat pissis-kovikset ovat nyt kaikki järjestäen vähintään yhden lapsen äitejä, jollain jo useampikin lapsi. Ehkä liittyy tosiaan siihen että kaikki remuaminen ja seksi on kokeiltu ennen 16v-synttäreitä niin ei jää enää muuta uutta kuin perheen perustaminen. Tosin ei näistä yksikään edes rivarissa asu, saatikaan omakotitalossa, kuten moni on maininnut.

Vierailija
31/137 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon takia mä en teekään lapsia. Luonnevikaiset idiootit lisääntyy niin tehokkaasti että ihmiskunta kehittyy jatkuvasti negatiiviseen suuntaan.

Vierailija
32/137 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama juttu
T. 20v

Vierailija
33/137 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu täällä! Yhdellä on jo kolme lasta.
- N23

Vierailija
34/137 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Tyhmät lisääntyy nuorina

Vierailija
35/137 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 18:29"]

Meidän luokalla oli neljän tytön porukka, josta kaikki aloittivat alkoholin käytön ja tupakanpolton jo 11-12-vuotiaina, lintsasivat koulusta, käyttäytyivät huonosti jne. Katselin fb:stä, että heillä on kaikilla jo lapsi/lapsia, ensimmäiset saatu varmaan alle parikymppisinä. Olen huomannut tämän olevan aika yleinen yhtälö. Mistähän johtuu, että niistä koviksista tulee usein vanhempia tosi nuorina?

N22

[/quote] Saman huomannut. Lisäksi noiden lapset ovat yleensä vielä moniongelmaisia opettajien harmeja koulussa, kärsivät AD/HD:sta ja FASD -lapsia. Älyllisesti jälkeenjääneitä oppimisvaikeuksineen. Säälittää.

Vierailija
36/137 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin näin. Tosin koskee myös poikia eli isäksi tuli nuorina juuri ne sellaiset kovispojat, jotka menestyivät koulussa heikosti. Heikko koulumenestys koski myös tyttöjä. Siinä kovisporukassa hengaili eräs tosi älykäs tyttö, joka kuitenkin otti koulun tosissaan ja jolla oli suuria suunnitelmia tulevaisuuden suhteen ja hän on kyllä menestynyt aika hyvin, vaikka lapsenteon aloitti hänkin nippanappa parikymppisenä.

Vierailija
37/137 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu meikäläisenkin luokkalaisten kohdalla! Kaikilla koviksilla vähintään yksi lapsi joka tehtiin jo ennen kuin toinen aste loppui.

T: akateeminen äiti 25 v.

Vierailija
38/137 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki jo koettu, voi alkaa asettuun aloilleen.

Vierailija
39/137 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AAppuuva, mulla sama kokemus, häiriköillä on lapset, mut heii, on muillakin :)

40+ :)

Vierailija
40/137 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Osittain siksi aina korpeaa, kun teiniäidit hehkuttavat ja avaavat sata ketjua aiheesta "lapset kannattaa tehdä kaksikymppisinä" täällä av:lla. Tosielämästä nimittäin tietää, että nämä henkilöt ovat täysin sopimattomia äideiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme