Väsätkääs joku kunnon perjantai-illan provo!
Mielellään uskottava, helposti samaistuttava (TAI empatiaa herättävä) sekä mielenkiintoinen.
Bring it on! Jään linjoille seurailemaan josko hyvää perjantaiviihdettä saataisiin tällekin palstalle.
Kommentit (8)
Naisvaltainen palsta, jossa suurin osa naisista on vielä tyhmiä. Eipä provon kaksinen tarvi olla, että se menee täällä täydestä.
Johan tuolla oli. Lapsi rappukäytävässä. Sai kummasti av-mammat hypähtelemään.
No eiköhän tuolla jo yksi aika hyvä ole menossa kun joku lykännyt kiukuttelevan penskan rappukäytävään ja naapuri arpoo soittaako poliisit...
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 18:23"]Naisvaltainen palsta, jossa suurin osa naisista on vielä tyhmiä. Eipä provon kaksinen tarvi olla, että se menee täällä täydestä.
[/quote]
Ilmiselviä provoja on täällä nyt ollut pilvin pimein, haluan kunnon juttuja!
Teilläkö on ikävä minua ja minun juttuja? En ole aikoihin tehnyt mitään isoa provoa, kun ei ole tuosta vain tullut ideaa valmiina päähän. T. Trolli
Näin takkutukkaisen ja erakkomaisen naapurini tänään S-marketissa. Hän mulkoili minua ilkeästi, kun vilkaisin hänen ostoskoriinsa, jossa oli Kidius-vaniljavanukas. Aloin täristä kuin horkassa, tuntui että palapelin palaset loksahtivat kohtalokkaille paikoilleen. Ihmettelin nimittäin viime viikolla, kun porrastasanteellamme aika lähellä naapurin ovea oli lapsen lapanen. Rapussamme ei asu lapsia. Lapanen on jo kadonnut.
Mitä teen? Tärisen vieläkin.
Jes... Raapimisääniä ulkoseinän takaa ja salaperäisiä valoja.