Taas yksilääkäri HYVIN HUOLISSAAN suomalaisten läskistymisestä
Hyvinvointivaikuttaja ja tv-juontaja Pippa Laukka on Suomen tunnetuimpia lääkäreitä. Hän on huolissaan, miten epäterve yhteiskunta on. (...) Suomalaiset ovat huonossa kunnossa
https://www.hs.fi/visio/art-2000011970743.html
Pakko nostaa hyvä tuohon juttuun tullut lukijakommentti:
Käsite "kehorauha" on osoitus siitä, miten hyvää tarkoittavat hölmöt saavat joskus aikaan enemmän pahaa kuin hyvää. Ei ole epäilystäkään siitä, että runsaan ylipainon seurauksena on vakavia sairauksia. Siitä huolimatta "kehorauhan" julistajat pitävät syyllistäjinä kaikkia terveellisistä elämäntavoista puhuvia henkilöitä. Vaikuttaa siltä, että heidän mielestään ylipaino ja jopa runsas ylipaino olisi hyväksyttävä, joten jopa tavoiteltava tila. En usko näkeväni olkiukkoja näissä "kehorauhan" julistajien väitteissä. Itse olen sitä mieltä, että terve mieli terveessä kehossa.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla ap mielestäsi terve mieli?
Kyllä on. En ymmärrä miten terveellisten elintapojen suosiminen, ja niiden suositteleminen muille, tekisi jostakin mielenvikaisen.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on. En ymmärrä miten terveellisten elintapojen suosiminen, ja niiden suositteleminen muille, tekisi jostakin mielenvikaisen.
ap
Jos sinä nautit sosekeittoja ja vihersmoothieita Riikka Purran tapaan, niin se on sinun asiasi.
Läskipoliisina toimiminen osoittaa, että olet josaain suhteessa vähä-älyinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Jankuttaminen tekee sinusta hullun.
Läskistyminen on jokaisen ihmisen oma asia. Jos haluaa läskistyä niin siitä vaan. Vastuu heidän laihtumisestaan ei kuulu kenellekkään muulle.
Vierailija kirjoitti:
Päivän sisältönä läskiprovoilu jossain vauvalla.... Pakko olla joku vajaaälyinen :D :D :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
En itse ainakaan pidä niitä terveitä elintapja mielenvikaisuutena. Mutta....
Trollaaminen vauvapalstalla on vähän kiikkukaakku... :D Koska rehellisesti: Kenet ajattelit aloituksen pelastavan? Lähinnä tää herättää vaan riitaa ja kränää...
-Eri.
Mässyn mässyn mässyn mässyn. Höööööööööörps. Ryystämistä ja röyhtäilyä. Syöminen on kivaa!
Vierailija kirjoitti:
Läskistyminen on jokaisen ihmisen oma asia. Jos haluaa läskistyä niin siitä vaan. Vastuu heidän laihtumisestaan ei kuulu kenellekkään muulle.
No sitten ei kuulu liitännäissairauksien hoitaminenkaan kenellekään muulle.
Vierailija kirjoitti:
Mässyn mässyn mässyn mässyn. Höööööööööörps. Ryystämistä ja röyhtäilyä. Syöminen on kivaa!
Mä muuten syön nyt kun kirjoitan tätä. Allekirjoitan siis sanomasi
Hmm... Spagettia ja jauhelihakastiketta... :P
Olenkin epäillyt läskihullun riehuvan myös Hesarin keskusteluissa, nyt siihen tulikin sitten varmistus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
En itse ainakaan pidä niitä terveitä elintapja mielenvikaisuutena. Mutta....
Trollaaminen vauvapalstalla on vähän kiikkukaakku... :D Koska rehellisesti: Kenet ajattelit aloituksen pelastavan? Lähinnä tää herättää vaan riitaa ja kränää...
-Eri.
Riita ja kränå onkin tarkoitukseni!
Ap