Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vääntäkää rautalangasta, minecraft peli

Vierailija
14.03.2015 |

Eli lapsi haluaisi ko pelin ja mä olen ihan pihalla kaikesta tällaisesta. Onko se netistä ladattava peli? Ilmainen vai maksullinen? Jos maksullinen, onko kertamaksu vai joku kk veloitus vai pelaamisen mukaan? Tarvitaanko jotain lisävarusteita vai voiko pelata esim. i padilla tai kannettavalla. Minkä ikäiselle sopiva peli? 

Kiitos kun autatte tyhmää mammaa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko yrittäny kysyä lapsestasi? Hän varmaan jotain tietää kun kerta asiasta on kiinnostunut.. Samalla osoittaisit kiinnostusta hänen mielenkiinnonkohteita kohtaan!

Vierailija
2/9 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 20:13"]Eli lapsi haluaisi ko pelin ja mä olen ihan pihalla kaikesta tällaisesta. Onko se netistä ladattava peli? Ilmainen vai maksullinen? Jos maksullinen, onko kertamaksu vai joku kk veloitus vai pelaamisen mukaan? Tarvitaanko jotain lisävarusteita vai voiko pelata esim. i padilla tai kannettavalla. Minkä ikäiselle sopiva peli? 

Kiitos kun autatte tyhmää mammaa.
[/quote]
Voi ladata netistä tai ostaa konsolille levynä pelikaupasta (tai latauskaupasta). Kertamaksu eikä lisäveloituksia enää. Voi pelata kannettavalla mutta padille on olemassa oma versio pelistä sovelluskaupasta (en tosin suosittele koska lite-versio ja rajaa pelin sisältöä PALJON).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sitä pelataan pleikkarilla (PS3). Ostettiin kaupasta sellainen 20 euron latauskoodikuponki (myydään pelikotelossa siellä pelien seassa ainakin marketeissa), koodilla sai pelin ostettua nettin kautta. Jotain kämmiä tapahtui ja peli katosi...

Sitten olikin kauppoihin tullut ko. peli levylläkin, ostettiin se, että itku loppui. Lisäosasia yms. voi ostaa samanlaisella kupongilla mikä on omalle pelitilille ladattu.

Peli on kaikin puolin koukuttava. Mitä pidemmälle pääsee, sen paremmin pääsee myös tappamisen makuun. Meillä sitä pelaa 10-vuotias.

Vierailija
4/9 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen lapsi? Minecraft on suhteellisen väkivallaton ja luovuutta ja ongelmanratkaisua kehittävä peli, mutta voi olla hieman hankala pienelle pelaajalle. Voi pelata koneella, konsolilla tai iPadilla, hinta alustasta riippuen 10-30e. Peli maksaa vain yhden kerran, mutta jos annat lapsen pelata koneella vieraalla servulla, voi chatissa olla jotain asiattomuuksia.

Vierailija
5/9 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peliä voi pelata netissä tai puhelimella, mutta netissä parempi laatu. Pelin mukana tulee ohjelmistopäivityksiä, mutta ne eivät ole maksullisia, mutta peli maksaa ostettaessa 16 euroa.
Pleikallekin voi ostaa. Se on k 7. Tyttöni tykkää kovasti. Varmaan pojille enemmän? Nämä sanoi mun 13 v tyttö. En vastaa totuudesta

Vierailija
6/9 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 € kertamaksu, peli ladataan netistä. Demoversiota voi kokeilla ilmaiseksi. 

Vierailija
7/9 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin netistä, latasin sieltä koneelle. Jotain parikymppiä maksoi. Päivityksiä tulee ja niitä voi latailla ilmaiseksi. Ala-asteikäisestä ylöspäin pärjää hyvin, etenkin jos on kokemusta pelaamisesta noin ylipäänsä. Netissä on wikisivuja, joilta saa hyvin tietoa niistä monimutkaisimmista ominaisuuksista, mutta pelaamisesta voi nauttia yksinkertaisemmillakin rakennelmilla.

Vierailija
8/9 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo peli on meidän lasten englanninkielentaidon takana. Tavaravalikot on meillä englanniksi (saa suomeksikin) ja pojat kirjoittelevat englanniksi kylttejä ja kyselevät neuvoa toisilta.

Ei meidän pojilla se tappaminen ole mitenkään iso juttu. Muu rakentelu kiinostaa paljon enemmän.

Vierailija
9/9 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peliä voi myös pelata koneella yksinpelinä ja moninpelinä. Itse pelaan servulla jonka osote on: mc.dreamblock.net
-poika13v
Kiva peli ja nopeasti sen oppii ja yleensä muut pelaajat auttaa pelaamisessa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi