APUA! Miksi en laihdu??
Olen nyt siis ollut jo 1,5 kk laihiksella ja ensimmäisen kolmen viikon aikana painoni putosi 3kg. Olen elänyt ja laihduttanut melkein kuin oppikirjoissa neuvotaan.
Olen jättänyt viljan,sokerit ja vähentänyt rasvan käyttöä sekä syönyt paljon proteiinia ja kasviksia. Päivittäisissä kalorimäärissä olen pyrkinyt 1400 kcal.
Olen joka päivä liikkunut vähintään 7km sauvakävelylenkin. Lisäksi olen käynyt 4 krt/vko salilla ja tehnyt siellä paljon toistoja pienillä painoilla.
Mutta silti, painoni on jumittanut alun pudotuksen jälkeen samoissa lukemissa, ennen kuukautisia se jopa nousi kilon... Mikä avuksi kun meinaa motivaatiokin loppua kun paino ei putoa? :/ Pudotettavaa kun olisi vielä 25kg.
Kommentit (84)
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 10:11"]
Ota semmonen tamkkauspäivä. Eli syöt reilusti hiilareita. Boostaat sitä ainrenvaihduntaa.
[/quote]
Joo!!! Syö hillomunkkii nii laihdut!!
Voi elämä näitä "neuvoja"...
Oletko muistanut levon?
Olethan tietoinen ylikunnon vaarasta, josta voit lukea esim. Terveyskirjastosta: http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=kol00210
Kehottaisin juomaan vettä, syömään normaalia ruokaa monipuolisesti, nauttimaan liikunnasta ja MUUSTAKIN elämästä. Kannattaa myös keskittyä kuuntelemaan enemmän, miltä sinusta tuntuu kuin katsoa kiloja. Voitko paremmin? Se on hieno asia! Onko itsetuntosi parantunut, kun olet ollut kehosi kanssa liikkeellä?
Tsemppiä sinulle koko elämään, ei vain kilojen karistamiseen. Uskon, että läheisesi kaipaavat _sinua_, eivät vain kadonneita kurvejasi.
Okeii aika paljon tekstiä tullut.. mutta en kyllä usko että näillä mun harjoitusmäärillä kuitenkaan vielä ylikuntoon tullaan. Ja olen juuri pyrkinyt vähentämään kovia rasvoja ja käyttänyt ruuanlaitossakin pehmeitä. Voi toki olla, että olen stressaantunut, kun on töitä tällä hetkellä aika paljon. Ja muutenkin hankala elämäntilanne. En tiedä sitten voiko stressi yksinään olla syy tähän tilanteeseeni. Jos nyt sitten pyrin lisäämään kaloreita vaikka 1600 ja katson miten käy!
Ap
Ota semmonen tamkkauspäivä. Eli syöt reilusti hiilareita. Boostaat sitä ainrenvaihduntaa.