Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IL: Mukava ja kiltti mies ei riitä

Vierailija
03.12.2021 |

Onneksi ajat muuttuvat. Se, että naiset eivät enää tyydy mieheen, jonka ainoa ansio on kiltteys, on mielestäni sivistyneen yhteiskunnan merkki.

Toivoisin tilanteisiinsa turhautuneiden tyyppien tajuavan, että kukaan ei muutu viehättäväksi sillä, että syyllistää muita.

Parisuhteen löytäminen ei ole oikeus, vaan onnekas sattuma. Muut ihmiset eivät ole kenellekään mitään velkaa. Vaikka elämä potkisi kuinka päähän, katkeruus ei kaunista ketään eikä kitinä tee kiinnostavaksi.

Kommentit (190)

Vierailija
121/190 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan vielä viimeiset hörpyt kylmän pepsitölkin suulta, ennen kuin menen äitin päivällä vaihtamiin puhtaisiin lakanoihin. Tölkin kylmä suudelma tuntuu syvällä sielussa, koska se muistuttaa etten koskaan ole saanut suudella ketään lämmintä. En jaksa pestä hampaita, vaan menen voileivän maku suussa nukkumaan. Onneksi edes äiti jaksaa välittää.

Vierailija
122/190 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Onko oikeasti kilttejä miehiä edes olemassa? Se on vaikuttanut olevan jokin kiertoilmaus niille ihan pahimmille kusipäille, jotka eivät jaksa esittää kilttiä edes seurustelun muutamia ensimmäisiä kuukausia ja ovat siksi sinkkuja.

Pahasta läheisriippuvuudesta kärsivä ei ole niin miehenä tai naisena kovinkaan kuumaa tavaraa. Just eilen jouduttiin yhdessä ketjussa muistuttamaan ettei sinkkuus poista velvollisuutta huolehtia itestään. 

Kertauksen vuoksi pistän trialin ajan maksuttomia kuunneltavia.Kaupasta on suotavaa hakea kynä sekä vihko avainsanojen ylöskirjaamiseksi.

https://www.amazon.com/Sex-Addiction-101-Basic-Healing/dp/0757318436/re…

https://www.amazon.com/Facing-Love-Addiction-Giving-Yourself/dp/0062506…

https://www.amazon.com/Facing-Codependence-Where-Comes-Sabotages/dp/006…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/190 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Jonna ei hirveen kivasti puhu toisista ihmisistä. Tuli oikeastaan paha mieli kaikkien rauhallisten miesten puolesta.  Lisäksi toi kappale, missä puhutaan siitä, miten miehen haukkuu naisiaan on ihan älytön. Eihän se kiltti mies arvostele tuolla tavalla.

Oletko ensimmäistä päivää palstalla? Ainakin palstan "kiltit" miehet ovat ensimmäisenä haukkumassa naisia niin ulkonäön kuin muidenkin ominaisuuksien suhteen. Se mitä naiset haluavat elämältä on yleisen ylenkatseen ja vähättely kohteena. Ylipäätään porukka joka kutsuu itseään kiltiksi ja mukavaksi on yleensä itsekkäitä kuspäitä, joilla itsellään on aivan kohtuuttomat vaatimukset  ja odotukset kuten artikkelissakin todetaan. Siitä ,että ihminen hoitaa asiansa normaalisti on minimi eikä takaa palkkioksi pillua. Tasa-arvoista parisuhdettahan  tämä "kiltti"porukka ei edes tavoittele.

Vierailija
124/190 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija kirjoitti:

Tää ”kiltit miehet ei saa naista”-itku on täysin absurdia kaikille niille, joilla on pienikin ystäväpiiri. Kyllä nimenomaan kilteillä ja mukavilla miehillä on kivat kumppanit. Itseään kilttinä pitävät miehet taas ovat niitä pahnan pohjimmaisia, joiden onkin jo aika pudota geenipoolista.

Minusta (miehestä) ei ole mitään pahaa siinä, että pitää itseään kilttinä ja mukavana mutta, kuten joku jo tais jo huomauttaa, niin myös minusta vaivaannuttavaa on, jos kiltteytään tai mukavuuttaan joku kokee tarpeelliseksi itsessään merkittävän paljon korostaa ja alleviivata. 

Sen sijaan, että itse tunto olisi sen verran hyvä, että voisi luottaa omaan kiltteyteensä ja mukavuuteensa niin paljon, että luottaisi niiden käyvän ilmi muutoinkin.

Vai onko kyse joillekin vain jonkinlaisesta roolista, tai tehtävistä, joista uskoo selviävänsä paremmin kun

Tämä. Oikeasti kiltti ja mukava ihminen on kaikille tapaamilleen ihmisille kiltti, mukava ja huomaavainen. Se että vetää tätä roolia ainoastaan  pillua vongatessaan ei riitä.

Vierailija
125/190 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kyllästyny tähän sinkkuuteen ja kaipais naista mutta ei kelpaa naisille. Eikä tinderistä löydä.. en tiiä mistä naisen saisi.

Harrastuksista , töistä tai kavereiden kautta. Mitä enemmän olet erilaisten ihmisten kanssa tekemisissä, sen paremmat mahdollisuudet on se kumppani löytää.  Kannattaa opetella vuorovaikutustaitoja ja erityisesti ihmisten kuuntelemista. 

Myös joku vähemmän pinnallinen deittiappi voisi toimia. Pyydä jotain naistuttavaa auttamaan profiilin teossa.

Vierailija
126/190 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttejä miehiä ei ole olemassa. Sen takia tämä keskustelu on aika absurdi. Miehissä on vain eri asteisia itsekkäitä muista hyötymään pyrkiviä ihmisiä. Naisistahan löytyy paljonkin muitakin auttavia, hyveellisiä ihmisiä.

Vierailija
127/190 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelmahan on oikeasti se että naisten kriteerit miehille ovat ihan tapissa.

Ei kukaan todellakaan ole sanonut että naisille pitää riittää että mies on kiltti. Se kiltti mies juttuhan tulee siitä kun monet naiset valkkaavat jonkun pettävän k.usipään kunnollisen miehen sijaan.

Niinpä. Ei sellaisilla röyhkeillä rentuilla ole koskaan ollut pulaa naisseurasta. 

No ei ole koskaan röyhkeillä ja rentuilla naisillakaan koskaan ollut miehistä pula.

Totta yleensä mitä hullumpi ja kohtuuttomampi nainen sen paremmin miehiä riittää. Kilttejä tavisnaisia ei miehet arvosta.

Vierailija
128/190 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni ns. kiltti mies elää harhassa. Minäkin kuvittelin olevani kiltti, mutta jopas vain aikamoiset narsistiset ominaisuudet alkoi puskemaan pintaan naisen kanssa lähennyttyä. Totesin ettei minusta ole kuin pintapuolisiin kaverijuttuihin.

Vierailija
129/190 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät ymmärrä miten osa naisista ajattelee. Osa naisista ajattelee monimutkaisesti. Itse tykkään kaljusta miehestä, joka on kiltti, hän on mielestäni todella komea, mutta minulla on raskausarpia ja ajattelen, että mies ei tykkäisi niistä. Lisäksi olen tuota miestä vanhempi, joten ajattelen myös ikäeroa. 

Vierailija
130/190 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelen, että en välttämättä haluaisi parisuhdetta, koska se tarkoittaa minulle enemmän siivoamista ja ruoanlaittoa.

Vierailija
131/190 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan todellakaan ole sanonut että naisille pitää riittää että mies on kiltti. Se kiltti mies juttuhan tulee siitä kun monet naiset valkkaavat jonkun pettävän k.usipään kunnollisen miehen sijaan.

Niinpä. Ei sellaisilla röyhkeillä rentuilla ole koskaan ollut pulaa naisseurasta. 

No ei ole koskaan röyhkeillä ja rentuilla naisillakaan koskaan ollut miehistä pula.

Totta yleensä mitä hullumpi ja kohtuuttomampi nainen sen paremmin miehiä riittää. Kilttejä tavisnaisia ei miehet arvosta.

Mites se kultainen keskitie? Mikään ei ole epäseksikkäämpää kuin ovimatto mentaliteetilla varustettu ihminen. 

Vierailija
132/190 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Miehet eivät ymmärrä miten osa naisista ajattelee. Osa naisista ajattelee monimutkaisesti. Itse tykkään kaljusta miehestä, joka on kiltti, hän on mielestäni todella komea, mutta minulla on raskausarpia ja ajattelen, että mies ei tykkäisi niistä. Lisäksi olen tuota miestä vanhempi, joten ajattelen myös ikäeroa. 

Miehet tuntuvat ajattelevan, että vika on heissä, vaikka syynä siihen, että ei tule seurustelusuhdetta onkin naisessa ja siinä, että nainen on jostakin asiassa itsessään epävarma.

Vierailija
133/190 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki joilla on silmät ja aivot päässä tietävät kyllä naisten mieltymyksen "pahan puoleisiin poikiin", koska nuo ominaisuudet johtavat hyvään asemaan ihmisten hierarkioissa. Tossuja heitellään ojiin edestä niin sanotusti. Tinderi tarjoaa näille tosimiehille loputtomat apajat ja naiset naisten perään voivat olevansa lopulta vain yksi satojen joukossa. Eikä pahat pojat ole niinkään rikollisia vaan menestyjiä ja johtajia. 

Siksi vanhat perherakenteet ovat levahtaneet atomeiksi. 

Vierailija
134/190 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites se kultainen keskitie? Mikään ei ole epäseksikkäämpää kuin ovi

Ehei, nyt et vain ajattele kuin kilttimies, tuttavallisemmin narsku. Ovimattonainen on juuri se mitä sadisti hakee.

Toki normaali mies ei ovimatosta syty vaikka matto olisi kuinka nätti, mutta kilttimiehistähän täällä oli puhe.

Vierailija
135/190 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Miehet tuntuvat ajattelevan, että vika on heissä, vaikka syynä siihen, että ei tule seurustelusuhdetta onkin naisessa ja siinä, että nainen on jostakin asiassa itsessään epävarma.

Mies voi ajatella, että ei tule seurustelusuhdetta, koska hän on liian lyhyt tai jotain muuta ja todellinen syy onkin, että nainen on omasta ulkonäöstä tai jostain muusta jutusta epävarma esim. jos ei ole vakituista työpaikkaa. 

Nainen voi luoda päähänsä kaikenlaisia skenaarioita miksi seurustelusuhdetta ei kannata aloittaa. 

Vierailija
136/190 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi seurustella poliisin kanssa, koska se on poliisi myös vapaa-ajalla ja pelkään, että sanon vahingossa jotain mistä voi tulla syyte. Nykyään suuri osa keskusteluaiheista on kielletty. 

Vierailija
137/190 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi seurustella miehen kanssa jolla on lapsia, koska mullakin on 2 enkä ole hyvä isojen lounaiden ja päivällisten laittamisessa. 

Ja entä jos se mies ihastuisi mun tyttäreen. 

Vierailija
138/190 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mä en voi seurustella miehen kanssa jolla on lapsia, koska mullakin on 2 enkä ole hyvä isojen lounaiden ja päivällisten laittamisessa. 

Ja entä jos se mies ihastuisi mun tyttäreen. 

Jossain vaiheessa noille lapsille tulee vielä puolisotkin ja pitäisi laittaa isoja isänpäivä, pääsiäis ja joulu ruokailuja. En mä jaksa. 

Vierailija
139/190 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi seurustella palomiehen kanssa, koska tykkään ostella paljon vaatteita ja luultavasti se määräisi mun heittämään vaatteita pois aika paljonkin. 

Vierailija
140/190 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tuota artikkelia. Puhutaan että kiltti ei riitä mutta esimerkkeinä käytetään kuzipäitä? Kai niitä aidosti hyviä miehiä löytyy ympäriinsä? Olen tavannut paljon sellaisia ja onnellisesti yhden kanssa