Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IL: Mukava ja kiltti mies ei riitä

Vierailija
03.12.2021 |

Onneksi ajat muuttuvat. Se, että naiset eivät enää tyydy mieheen, jonka ainoa ansio on kiltteys, on mielestäni sivistyneen yhteiskunnan merkki.

Toivoisin tilanteisiinsa turhautuneiden tyyppien tajuavan, että kukaan ei muutu viehättäväksi sillä, että syyllistää muita.

Parisuhteen löytäminen ei ole oikeus, vaan onnekas sattuma. Muut ihmiset eivät ole kenellekään mitään velkaa. Vaikka elämä potkisi kuinka päähän, katkeruus ei kaunista ketään eikä kitinä tee kiinnostavaksi.

Kommentit (190)

Vierailija
101/190 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt oli asiallinen aloitus. Olen kuunnelut tuntitolkulla miehiä, jotka parkuvat että joutuvat olla yksin. Ovat siis kilttejä ja mukavia. Mutta kun kaikki eivät halua kilttejä ja mukavia miehiä.

Kannattaa myös rakentaa onnellisuus ja oma elämä niin, että yksinkin on kivaa, eikä niin, että onni ja autuus koittaa kun joku nainen huolii.

Voisiko ne kiltit miehet joskus kiinnostua kilteistä naisista?

Vierailija
102/190 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin pointtihan on se, että nainen saa nykyään valita itse kumppaninsa ihan millä kriteereillä tahansa, kuten miehet ovat aina saaneet. Ja siitä kuuluu olla ylpeä ja iloinen, eikä selitellä kellekään mitään.

Jaa, olisi kyllä kiva tietää mistä noita superhotteja naisia löytyi jokaiselle miehelle entisaikaan.

Kyllä se ongelma on juuri se naisten hypergamia. Lopputulos on sitten se että katajaan kapsahtavat eli toisin sanoen tinderi on täynnä yh äippiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/190 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin pointtihan on se, että nainen saa nykyään valita itse kumppaninsa ihan millä kriteereillä tahansa, kuten miehet ovat aina saaneet. Ja siitä kuuluu olla ylpeä ja iloinen, eikä selitellä kellekään mitään.

Jaa, olisi kyllä kiva tietää mistä noita superhotteja naisia löytyi jokaiselle miehelle entisaikaan.

Kyllä se ongelma on juuri se naisten hypergamia. Lopputulos on sitten se että katajaan kapsahtavat eli toisin sanoen tinderi on täynnä yh äippiä.

Eikö nykyajan mies osaa käyttää Tinderiä? Venäjä, Viro, Puola, Liettua ja Bulgaria. Kahvikuppi kiukkuajat älkööt vaivautuko.

Vierailija
104/190 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt oli asiallinen aloitus. Olen kuunnelut tuntitolkulla miehiä, jotka parkuvat että joutuvat olla yksin. Ovat siis kilttejä ja mukavia. Mutta kun kaikki eivät halua kilttejä ja mukavia miehiä.

Kannattaa myös rakentaa onnellisuus ja oma elämä niin, että yksinkin on kivaa, eikä niin, että onni ja autuus koittaa kun joku nainen huolii.

Voisiko ne kiltit miehet joskus kiinnostua kilteistä naisista?

Tietysti, jos vaan kelvattas.

Vierailija
105/190 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tiedän ihan liian monta tarinaa, joissa mies on painostanut kumppaniaan laihduttamaan, hankkimaan tissit tai vähintäänkin kuittaillut selluliiteista. Pelottavan yleinen kuvio tuntuu olevan, että mies kyllä tyytyy olemaan tavallisen puolisonsa kanssa, mutta antaa tuta sen, ettei tämä näytä huippumallilta."

Käy sääliksi Jonnaa, ehkä hänen ystäväpiirissä tämä on sitten normaalia ja kuvittelee koko maailman olevan kokemansa mukainen. 

Seksuaaliterapeutit ja muut "ammattilaiset" saa kyllä jauhaa naisten pihtailu-nalkutus-noitailusta ihan vapaasti Hesarissa asti eikä kukaan tule kutsumaan sitä yleistämiseksi. Naisia kun saa aina yleistää.

Miehet on susia, he ovat aina riistäneet naisten oikeuksia ja miehet ovat tajuttoman pinnallisia. Aina teinien perään, ja silti te raukat vaihtelette nimiänne.

Alba se näköjään tähänkin ketjuun tunki suoltamaan sukunimiagendaansa, hohhotihoijaa

Vierailija
106/190 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta loppui haju ongelma siihen, kun lopetin miesten kanssa olemisen. Miesten eri sperma ei vaan sopinut minun vaginalle, aina oli jotain ongelma jne. Just kun olin saanut taas vaginani kuntoon, niin joku treffikaveri sai taas vaginani ympäri ämpäri ja taas jotain ongelmia. Totesin ett ongelmat tuo uusi mies. Sperma laatu ei sovi.

Naiset, jos löydätte yhden hyvän miehen, vaikka vähän hissuankin, pitäkää hänet ja nauttikaa hyvästä seksistä. Älkää kumpikaan juosko vieraissa. Näin vaginanne pysyy terveenä.

Vierailija
107/190 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulta loppui haju ongelma siihen, kun lopetin miesten kanssa olemisen. Miesten eri sperma ei vaan sopinut minun vaginalle, aina oli jotain ongelma jne. Just kun olin saanut taas vaginani kuntoon, niin joku treffikaveri sai taas vaginani ympäri ämpäri ja taas jotain ongelmia. Totesin ett ongelmat tuo uusi mies. Sperma laatu ei sovi.

Naiset, jos löydätte yhden hyvän miehen, vaikka vähän hissuankin, pitäkää hänet ja nauttikaa hyvästä seksistä. Älkää kumpikaan juosko vieraissa. Näin vaginanne pysyy terveenä.

Älkää ottako jurnottajaa! Olettaa saavansa sekä terapeutin että panon. Hakekaa just passelia.

Vierailija
108/190 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksulliset cis ja transnaiset tekivät minusta onnellisen jälleen.

-Ei kiltti mies.

Vierailija
109/190 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ideoinpa tässä juuri uuden liikeidean DIY-sperma-analyysistä nykyaikaisille nuorille ja nuorekkaille naisille joilla he saavat nopeasti raakattua omalle pimpsulille yhteensopivat spermantuotantoyksilöt huonommin soveltuvista. Vähän vielä liiketoimintasuunnitelmaa kun hioo niin voikin laittaa starttirahahakemukset vetämään!

Vierailija
110/190 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan se selvää, että jos jatkuvasti treffeille juoksee ja aina samantien antaa, niin hirveä cocktail - sanan varsinaisessa merkityksessä siellä muhii.

Vierailija
111/190 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksulliset cis ja transnaiset tekivät minusta onnellisen jälleen.

-Ei kiltti mies.

Miksi loppuun piti lisätä ei-kiltti? Toihan just on tavoiteltavaa ettei aina mene virran mukana.

Vierailija
112/190 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan se selvää, että jos jatkuvasti treffeille juoksee ja aina samantien antaa, niin hirveä cocktail - sanan varsinaisessa merkityksessä siellä muhii.

Kondomit, kondomit!

Vierailija
113/190 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli mukava ja kiltti mies. Auttoi joka asiassa mua ja oli uskollinen.

Mutta...

Ei osannut keskustella yhtään mistään muusta, kuin tasoa "laitan kinkkua leivän päälle". Lisäksi sillä oli isoja potenssiongelmia, joista ei saanut puhua saati että olisi haettu apua. 

Se kiltteys ei aina riitä

Vierailija
114/190 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kuulun tähä "kiltti ja mukava" kategoriaan, mutta minussa on myös paljon muutakin.

Muutamat naiset, joita olen tapaillut ovat kehuneet personaallisuuttani, älykkyyttäni, ulkonäköä ja muitakin juttuja kun ovat enemmän tutustuneet, mutta eipä niitä mahdollisuuksia tutustumiseen juurikaan ole.

Itse en ehkä koe, että tämä koko valitus siitä ettei kelpaa johtuisi siitä että tapailusta ei ole tullut mitään vakavampaa vaan enemmänkin siitä että mahdollisuutta tutustumiseen ei edes ole ellei mies ole todella komea ja muutenkin kuin suoraan romanttisesta elokuvasta oleva mies. (Tämä siis enemmänkin nettideittailussa).

Googlettakaa huviksenne "okcupid how women rate men" ja sieltä löytyy statistiikkaa siitä, että naiset pitää 80% miehistä ulkonäöllisesti alle keskitasona joka vähän kertoo naisten epärealistisista odotuksista miehen ulkonäön suhteen. Toki se on jo vanhaa tilastoa, mutta en usko että tilanne olisi siitä yhtään parantunut.

Vierailija
115/190 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hell no, ne tyypit kannattaa kiertää kaukaa.

Jos pitää määritellä itsensä kiltiksi, on jotakin pahasti vialla. Tyyliin A llu.

Vierailija
116/190 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kondomit, kondomit!

Ei ne kaikki haluu niitä kondoomeja käyttää.

Vierailija
117/190 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä joka miehen unelma, voimaantunut "somevaikuttaja". 🤣

Vierailija
118/190 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi lopettaa murehtiminen. Minulla tuli kilttinä täysi käännös kun törmäsin netissä mainokseen jossa Iso Arska tuli tankista ulos ja alkoi mainostamaan World of Tanks peliä.

Menin siihen sitten jujuun ja aloitin peliuran. Eikä loppua näy.

Pelaa sinäkin Ison Arskan tavoin World of Tanks peliä, Nyt ilmaiseksi!

Vierailija
119/190 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vähän sama kuin "uskollinen" mies. "Uskollinen" tarkoittaa sitä, ettei pysty pettämään kenenkään kanssa eikä ole mahdollisuutta pettää esimerkiksi kehnon ulkonäön takia. 

Vierailija
120/190 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oikeasti kilttejä miehiä edes olemassa? Se on vaikuttanut olevan jokin kiertoilmaus niille ihan pahimmille kusipäille, jotka eivät jaksa esittää kilttiä edes seurustelun muutamia ensimmäisiä kuukausia ja ovat siksi sinkkuja.