Uusi seurustelukumppani vastailee tosi viiveellä viesteihin
minusta se on merkki, ettei hän ole oikein kiinnostunut. Ja muutenkin omat viestini on vähän flirttailevia, häneltä tulee aika asiallisia silloin kun lopulta vastaa.
Suututtaako teitä tällainen tilanne? Harmittaa, miksen voi olla ok, vaikkei mulle vastata. Oonko läheisriippuvainen?
(laitoin kysymyksen uudelleen, koska edellisessä oli kirjoitusvirhe.)
Pitääkö katsoa toinen mies
Kommentit (67)
Kato vaan toinen mies, ei tuo sovi sinulle.
En tiedä millaisesta viiveestä puhutaan Minulla on yleensä luuri pöydällä ja katson sitten pari kertaa päivässä.
EN juokse jokaista kilausta erikseen heti katsomaan.
Minä vastaan viestiin 2 minuutissa. T: kiltti ja kunniollinen mies.
Mitä hän tekee silloin kun on sinun kanssasi? Onko paljon puhelimella?
Voi olla tietoinen peli tai sitten ei vain ole kiinnostunut.
Tietääkö myös hän että suhteenne on edennyt jo seurusteluksi asti?
Mä inhoan tekstailua. 90% kommunikoinnista jää siinä pois. Suhde päättyy nopeasti, jos kommunikointi jää tulkinnanvaraisen tekstin varaan.
Kaverilla meinasi tulla ero, kun joutuivat tekstaamaan 3 kuukautta. Yhteiselossa ei ollut mitään ongelmaa.
Teeppä Helppo testi. Älä lähetä hänelle viestejä vaikka kuinka tekis mieli. Katso tuleeko häneltä viestiä vai ei. Voi olla että teidän seurustelu on loppunut lyhyeen.
Jaa, mulle on naiset sanoneet että he eivät tykkää siitä että viesteihin vastataan nopeasti koska se saa miehen näyttämään epätoivoiselta. Tai sitten miehellä on oma elämä, tiedä häntä.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä millaisesta viiveestä puhutaan Minulla on yleensä luuri pöydällä ja katson sitten pari kertaa päivässä.
Viive, viipeellä viipeestä....
Viestittelee muidenkin naisten kanssa. Selvä narsisti.
Kauan olette seurustelleet? Oletko kokeillut soittaa mieluummin?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minuakin vituttaisi ja kysyisin suoraan. Joskus me ollaan kyllä erilaisia. Mutta minä olen sellainen, joka vastaa nopeasti viesteihin ja edellytän sitä muilta .
Jois molemmat toimivat noin, niin tuohan johtaa siihen, että molemmat joutuvat jatkuvasti räpläämään puhelimiaan. Pakkohan se on viivyttää vastaamista, jos toinen lähettää heti uuden viestin aina perään.
Jos mies on kiinnostunut naisesta muutoinkin kuin sex mielessä, niin mies vastaa pian. Itseasiassa mies soittelee ja viestii koko ajan naiselleen. Jos saat pelkkiä viestejä ja vielä viiveellä niin silloin kannattaa miettiä kaksi kertaa jatkatko yhteydenpitoa enää ko. mieheen.
Itse en jatkaisi
Huono merkki jos jo näin alussa on nihkeä.
Älä anna itestäs heti noin paljoa. Pysy neutraalina.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin veikkaan, että tarpeeksi kiinnostavan ihmisen kohdalla säntäisit puhelimelle pienestäkin äänestä.
Olet siis haluamassa miestä jolla on varaa tehdä noin. Eli hän saa seuraa ja tietää sen.
Me miehet olemme tietäneet aina, että kaikkea ei voi saada. Rumempi nainen on luultavasti jopa parempi parisuhteeseen.
Kyllä minuakin vituttaisi ja kysyisin suoraan. Joskus me ollaan kyllä erilaisia. Mutta minä olen sellainen, joka vastaa nopeasti viesteihin ja edellytän sitä muilta .