IL: Mukava ja kiltti mies ei riitä
Onneksi ajat muuttuvat. Se, että naiset eivät enää tyydy mieheen, jonka ainoa ansio on kiltteys, on mielestäni sivistyneen yhteiskunnan merkki.
Toivoisin tilanteisiinsa turhautuneiden tyyppien tajuavan, että kukaan ei muutu viehättäväksi sillä, että syyllistää muita.
Parisuhteen löytäminen ei ole oikeus, vaan onnekas sattuma. Muut ihmiset eivät ole kenellekään mitään velkaa. Vaikka elämä potkisi kuinka päähän, katkeruus ei kaunista ketään eikä kitinä tee kiinnostavaksi.
Kommentit (190)
Kuulemma tietyissä ammateissa miehet pettää, niin en mä halua sellaista suhdetta.
Mä en halua miestä jolla on ollut paljon seksikumppaneita. Niillä on voinut olla paremmat vartalot kuin mulla.
Vierailija wrote:
Mä en halua miestä jolla on ollut paljon seksikumppaneita. Niillä on voinut olla paremmat vartalot kuin mulla.
Entä jos se mies sanoisi, että muut naiset on suostuneet johonkin mistä mä en tykkää tai että ei niillä naisilla ollut raskausarpia, ei tule mitään.
Miehet valehtelevat seksikumppaneiden määrästä.
Tuntisin itseni tyhmäksi ja huijatuksi.
Jos miehellä on kesämökki niin joudunko tekemään puuhommia?
Mies kalastaa. Mä en tykkää kalastaa.
Vierailija wrote:
Jos miehellä on kesämökki niin joudunko tekemään puuhommia?
Mies kalastaa. Mä en tykkää kalastaa.
Siellä on sitten taas nämä anoppi, sisko keskustelut missä mua haukutaan, kun en halua tehdä puuhommia tai perata kalaa.
Helpompaa on olla seurustelematta eikä kukaan hauku mua omassa kotona. Teen kyllä liharuokia ja kana.
Vierailija wrote:
Näin hieman vanhempana naisena neuvoisin Jonnaa vaihtamaan ystävänsä ja lähipiirinsä...jos kolumnissa kuvailtu käytös on normaalia hänen piireissään niin siitä kannattaa pysyä mahdollisimman kaukana.
Samaa mieltä. Olen yli 30 v nainen, joka on seurustellut 5 kertaa ja tapaillut lukemattomia eikä minulle ole tullut kertaakaan vastaan noin käyttäytyviä miehiä. Aina on puhuttu ja kohdeltu kunnioittavasti ja kerrottu minun olevan ihana, kaunis ja täydellinen juuri tällaisena, vaikken mikään ihmeellinen olekaan. En ole myöskään kuullut ikinä kavereiltani vastaavaa. Minun kaveripiirissäni ei myöskään esiinny mitään ihmisten arvottamista tai kategoriointia ulkonäön tai luonteen perusteella ”kilttimiehiin” tai mihinkään muuhunkaan.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Näin hieman vanhempana naisena neuvoisin Jonnaa vaihtamaan ystävänsä ja lähipiirinsä...jos kolumnissa kuvailtu käytös on normaalia hänen piireissään niin siitä kannattaa pysyä mahdollisimman kaukana.
Samaa mieltä. Olen yli 30 v nainen, joka on seurustellut 5 kertaa ja tapaillut lukemattomia eikä minulle ole tullut kertaakaan vastaan noin käyttäytyviä miehiä. Aina on puhuttu ja kohdeltu kunnioittavasti ja kerrottu minun olevan ihana, kaunis ja täydellinen juuri tällaisena, vaikken mikään ihmeellinen olekaan. En ole myöskään kuullut ikinä kavereiltani vastaavaa. Minun kaveripiirissäni ei myöskään esiinny mitään ihmisten arvottamista tai kategoriointia ulkonäön tai luonteen perusteella ”kilttimiehiin” tai mihinkään muuhunkaan.
Olet tosi onnekas.
Meillä anoppi arvostelee meidän kodin siisteyden, antaa lastenkasvatusohjeita, arvostelee tavaran määrää.
Mies ei suostu edes tulemaan yhtä kertaa vuodessa baariin mun kanssa, se on kuulemma harrastuksiin liittyvä juttu.
Kuuntelin just joku kerta miehen mummoa joka sanoi, että mahtaako Aada osta edes kalaa paistaa.
Mä en halua enää parisuhdetta. Siivous ja ruoan laitto on naisen vastuulla. Pitäisi käydä 40 h joka viikko töissä, urheilla, kuunnella miehen äidin arvosteluita.
Mä olen väsynyt ja haluan vain nukkua.
Kyllä minulle miehenä riittää tapailun aloittamiseksi se, että nainen on hyväkuntoinen, hyväntuulinen ja halukas. Jatkoa ajatellen on toki oleellista myös se, että nainen on älykäs, tasapainoinen ja uskollinen, mutta nämä piirteet selviävät vasta myöhemmin. Sellaisilla asioilla kuin kasvonpiirteet, varallisuus, sosiaalinen status, työ ja harrastukset on minulle melko vähän merkitystä.
On siis omasta mielestäni perin kummallista, jos naisten kriteerit miehille ovat huomattavasti tiukemmat. Se pistää miettimään ovatko ne pragmaattisia ja realistisia, ja auttavatko ne oikeasti naisia saavuttamaan onnellisemman elämän. En tiedä, kun en ole itse vielä koskaan seurustellut.
Vierailija wrote:
Mä en halua enää parisuhdetta. Siivous ja ruoan laitto on naisen vastuulla. Pitäisi käydä 40 h joka viikko töissä, urheilla, kuunnella miehen äidin arvosteluita.
Työviikko takana. Ihana lauantai päivä. Voi olla vaikka yöpaidassa iltaan asti ja lämmittää pakastepizzan. Ei haittaa yhtään, että on vuokra-asunto.
En halua mennä viikonlopuksi yhdenkään miehen isoon omakotitaloon, missä joutuisin siivoamaan ja ruoka pitäisi olla tehty klo 14.00
Vierailija wrote:
Kyllä minulle miehenä riittää tapailun aloittamiseksi se, että nainen on hyväkuntoinen, hyväntuulinen ja halukas. Jatkoa ajatellen on toki oleellista myös se, että nainen on älykäs, tasapainoinen ja uskollinen, mutta nämä piirteet selviävät vasta myöhemmin. Sellaisilla asioilla kuin kasvonpiirteet, varallisuus, sosiaalinen status, työ ja harrastukset on minulle melko vähän merkitystä.
On siis omasta mielestäni perin kummallista, jos naisten kriteerit miehille ovat huomattavasti tiukemmat. Se pistää miettimään ovatko ne pragmaattisia ja realistisia, ja auttavatko ne oikeasti naisia saavuttamaan onnellisemman elämän. En tiedä, kun en ole itse vielä koskaan seurustellut.
Listaltasi puuttuu se olennaisin, eli ihastuminen.
Ilman sitä siinä naisen paikalla voisi olla kuka tahansa muu hyväkuntoinen ja hyväntuulinen nainen.
Itse en ainakaan haluaisi olla suhteessa se joku kuka tahansa.
Vierailija wrote:
Haet edustus-/kotirouvaa. Naisilla on pakkokin olla tiukemmat kriteerit. Naisten surmanloukuksi muodostuu useimmiten oma koti ja puoliso.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Työviikko takana. Ihana lauantai päivä. Voi olla vaikka yöpaidassa iltaan asti ja lämmittää pakastepizzan. Ei haittaa yhtään, että on vuokra-asunto.
En halua mennä viikonlopuksi yhdenkään miehen isoon omakotitaloon, missä joutuisin siivoamaan ja ruoka pitäisi olla tehty klo 14.00
Siivoamaan miehen isoa omakotitaloa mikä menee perinnöksi sen lapsille. Eikö se olisi kivaa. Ja illalla voisit toteuttaa miehen seksitoiveita.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Siivoamaan miehen isoa omakotitaloa mikä menee perinnöksi sen lapsille. Eikö se olisi kivaa. Ja illalla voisit toteuttaa miehen seksitoiveita.
Ja sitten mies lähtee ulkomaanmatkalle ja ottaa sinne vain omat lapset.
Nainen on vain ilmainen piika. Mahtaako saada joululahjaksi edes 10 euron hopea korviksia.
Eipä onnistu lainaaminen, mutta kommenttini liittyy ok cupid kommenttiin. Kun tutkimuksessa pyydetään rankkaamaan kuvat komeuden perusteella niin toki naiset niin tekee. Miehet jättävät mielellään kertomatta tuloksista sen toisen puolen. Naiset kumminkn lähettivät viestejä kaikille miehille- myös rumimpina pitämilleen. Miehet taas lähettivät 0 viestiä rumina pitämilleen naiselle ja miesten viestit lähti vain keskimääräistä kauneimpana pidetyille naisille
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Mä en voi seurustella miehen kanssa jolla on lapsia, koska mullakin on 2 enkä ole hyvä isojen lounaiden ja päivällisten laittamisessa.
Ja entä jos se mies ihastuisi mun tyttäreen.
Jossain vaiheessa noille lapsille tulee vielä puolisotkin ja pitäisi laittaa isoja isänpäivä, pääsiäis ja joulu ruokailuja. En mä jaksa.
Jos mulla on 2 lasta ja miehellä 2 ja kaikille tulee puoliso niin se tekee 10 aikuista, sitten vielä lapsenlapsia joskus.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Helpommalla pääsee, kun siivoaa oman vuokrakaksion ja lämmittää pakastepizzan ja illalla nukkumaan klo 21.00. Kukaan ei pyydä mitään.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ilman sitä siinä naisen paikalla voisi olla kuka tahansa muu hyväkuntoinen ja hyväntuulinen nainen.
Itse en ainakaan haluaisi olla su
Niin puuttuu, koska en tiedä mitä ihastuminen on, kun en ole sitä itse koskaan kokenut. Toisesta ihmisestä oppii kyllä tykkäämään ajan kanssa.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ilman sitä siinä naisen paikalla voisi olla kuka tahansa muu hyväkuntoinen ja hyväntuulinen nai
No jos sulle sopii kulissiliitto niin eihän siinä silloin ole mitään väärää.
Mä en voi seurustella miehen kanssa joka urheilee paljon, koska mä en itse jaksa urheilla niin paljon.