Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IL: Mukava ja kiltti mies ei riitä

Vierailija
03.12.2021 |

Onneksi ajat muuttuvat. Se, että naiset eivät enää tyydy mieheen, jonka ainoa ansio on kiltteys, on mielestäni sivistyneen yhteiskunnan merkki.

Toivoisin tilanteisiinsa turhautuneiden tyyppien tajuavan, että kukaan ei muutu viehättäväksi sillä, että syyllistää muita.

Parisuhteen löytäminen ei ole oikeus, vaan onnekas sattuma. Muut ihmiset eivät ole kenellekään mitään velkaa. Vaikka elämä potkisi kuinka päähän, katkeruus ei kaunista ketään eikä kitinä tee kiinnostavaksi.

Kommentit (190)

Vierailija
161/190 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Mä en halua enää parisuhdetta. Siivous ja ruoan laitto on naisen vastuulla. Pitäisi käydä 40 h joka viikko töissä, urheilla, kuunnella miehen äidin arvosteluita. 

Mä olen väsynyt ja haluan vain nukkua. 

Työviikko takana. Ihana lauantai päivä. Voi olla vaikka yöpaidassa iltaan asti ja lämmittää pakastepizzan. Ei haittaa yhtään, että on vuokra-asunto.

En halua mennä viikonlopuksi yhdenkään miehen isoon omakotitaloon, missä joutuisin siivoamaan ja ruoka pitäisi olla tehty klo 14.00

Siivoamaan miehen isoa omakotitaloa mikä menee perinnöksi sen lapsille. Eikö se olisi kivaa. Ja illalla voisit toteuttaa miehen seksitoiveita

Jaksaa huomattavasti paremmin töissä, kun saa levätä viikonloppuna. 

Töissä arvostellaan työtahtia. 

Vierailija
162/190 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat tosi nokkelia naamioimaan oman läheisriippuvuuteensa. Naisen oireilu näkyy selvemmin. Miehen oireina esiintyy mm. viestittelyvaiheessa tapahtuvaa paimentamista,deittailun aikana kontrollifriikkiyttä esim. kahvittelutilanteissa,henkistä väkivaltaa. Suhteen syventyesä ilmenee käsiksi käymistä. Miehille ollaan opetettu ettei tunteista voi puhua eikä avun hakemista nähdä miehekkäänä,joten lopputulokseksi jää läjä ongelmakimppuja. Kiellänkö ottamasta oireilevaa miestä/naista? En. Lähinnä kehoitan kiinnittämään tähän huomiota ja tarvittaessa ohjaamaan kumppanin avun piiriin. Mikäli kieltäytyy, oot vapaa lähtemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/190 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli rakennus -ja kiinteistöala ei olisi nyt näin kriisissä, jokin yritys/sijoittaja voisi ostaa ne ja tehdä tarvittavat muutokset ja laittaa valmiiksi. Jotta näin kävisi, pitäisi hinnan olla kyllä vielä huomattavasti alempi. Mielenkiintoista nähdä kuinka kauan hankkeen rahoittaja tätä menoa katsoo.

Vierailija
164/190 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mikäli rakennus -ja kiinteistöala ei olisi nyt näin kriisissä, jokin yritys/sijoittaja voisi ostaa ne ja tehdä tarvittavat muutokset ja laittaa valmiiksi. Jotta näin kävisi, pitäisi hinnan olla kyllä vielä huomattavasti alempi. Mielenkiintoista nähdä kuinka kauan hankkeen rahoittaja tätä menoa katsoo.

Tämä palsta on kyllä aivan sekaisin. Viestien lainaaminen ei onnistu, eikä kopioiminenkaan ja sitten tämäkin vastauksen heitti aivan väärään ketjuun.

Vierailija
165/190 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Pitää olla hieman tuhmeliini, you know!

Vierailija
166/190 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Kyllä minulle miehenä riittää tapailun aloittamiseksi se, että nainen on hyväkuntoinen, hyväntuulinen ja halukas. Jatkoa ajatellen on toki oleellista myös se, että nainen on älykäs, tasapainoinen ja uskollinen, mutta nämä piirteet selviävät vasta myöhemmin. Sellaisilla asioilla kuin kasvonpiirteet, varallisuus, sosiaalinen status, työ ja harrastukset on minulle melko vähän merkitystä.

On siis omasta mielestäni perin kummallista, jos naisten kriteerit miehille ovat huomattavasti tiukemmat. Se pistää miettimään ovatko ne pragmaattisia ja realistisia, ja auttavatko ne oikeasti naisia saavuttamaan onnellisemman elämän. En tiedä, kun en ole itse vielä koskaan seurustellut.

Listaltasi puuttuu se olennaisin, eli ihastuminen.

Ilman sitä siinä naisen paikalla voisi olla kuka tahansa muu hyväkuntoinen ja hyväntuulinen nainen.

Itse en ainakaan haluaisi olla su

Miten voi ihastua, jos ei pääse ensin tapaamaan?

Vierailija
167/190 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuosta uutisesta tuli niin ylimielinen vaikutelma?

Vierailija
168/190 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä mies joka haluaa seksiä. Onneksi naiset ovat tinderissä ja saavat mitä tilaavat.

Vierailija
169/190 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha aloitus näköjään. Mutta voin sanoa, että jos joku mukava ja kiltti vapaa mies lähestyisi, varmasti näyttäisin vihreää valoa. Mikään ei ole niin puoleensavetävää ihmisessä kuin ystävällisyys, taito kuunnella ja keskittyä aidosti toiseen ja arvostava asenne muita kohtaan.

Voi kun jostakin löytyisi tuollainen mies. Käpertyisin kainaloon ja silittelisin.

Vierailija
170/190 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämme nykyaikaa ja tosiaan arvot ovat muuttuneet paljon aikojen saatossa. Entisinä aikoina naisen ainut tehtävä maailmassa oli saada itselleen aviomies & elättäjä, ja näin siirtyä pois oman suvun miesten holhouksesta ja elätyksestä. Melkein toinen ainoa vaihtoehto oli nunnaluostari tms. Tai sitten joku käsityöammatti tms. jolla jotenkin itse pystyi elämään, mutta ei ollut mitään mahdollisuuksia  elättää lapsia, ne olisivat kuolleet nälkään... Sitä paitsi iso osa avioliitoista oli sukujen kesken sovittuja. Nainen sai olla onnellinen, jos se aviomies sitten olikin kiltti ja kunnollinen, se oli jo melkein lottovoitto sinänsä! Nykyään naiset voivat kouluttautua, tehdä töitä, heistä voi tulla tulla pääministereitä, tai presidenttejä, he voivat hankkia lapsia yksinkin... Ei ole paluuta menneisyyteen, kun voi itse päättää, haluaako yleensä minkälaista parisuhdetta, ja minkälaisen henkilön kanssa. Parisuhde ei ole enää itseisarvo elämälle.

Vierailija
171/190 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vanha aloitus näköjään. Mutta voin sanoa, että jos joku mukava ja kiltti vapaa mies lähestyisi, varmasti näyttäisin vihreää valoa. Mikään ei ole niin puoleensavetävää ihmisessä kuin ystävällisyys, taito kuunnella ja keskittyä aidosti toiseen ja arvostava asenne muita kohtaan.

Voi kun jostakin löytyisi tuollainen mies. Käpertyisin kainaloon ja silittelisin.

Me olemme todella harvinaisia ja kun meille huutaa muutaman vuoden päästä, "painu v...." se todella auttaa.

Vierailija
172/190 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Miten tuosta uutisesta tuli niin ylimielinen vaikutelma?

Katsopa tuon kierosilmäisen artikkelin kirjoittajan muita juttuja, kaikki liittyvät miesten haukuntaan.

Vierailija
173/190 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Me olemme todella harvinaisia ja kun meille huutaa muutaman vuoden päästä, "painu v...." se todella auttaa.

? En minä huuda tai puhu noin rumia. Edes vihaisena, vaikka osaan kyllä olla sitäkin. Pystyn kuitenkin hillitsemään kovat vihanpurkaukset, pysymään asiallisena suuttumuksesta huolimatta ja keskustelemaan asiasta. Ja miksi ihmeessä minä huutaisin sille kiltille ja ystävälliselle miehelle? Haluaisin sellaisen juuri siksi, että ei tarvitsisi kokea epämiellyttäviä tunteita kuten vihaa niin paljon kuin jos hän ei olisi niin kiva ja kiltti - tietenkään kukaan ei ole täydellinen, ja varmasti jokaisessa parisuhteessa on riitoja, mutta haluan välttää niitä mahdollisimman paljon. 

Vierailija
174/190 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

? En minä huuda tai puhu noin rumia. Edes vihaisena, vaikka osaan kyllä olla sitäkin. Pystyn kuitenkin hillitsemään kovat vihanpurkaukset, pysymään asiallisena suuttumuksesta huolimatta ja keskustelemaan asiasta. Ja miksi ihmeessä minä huutaisin sille kiltille ja ystävälliselle miehelle? Haluaisin sellaisen juuri siksi,

Ei tunnu yhtään siltä että huutaisit ja vaikutat todella tasapanoiselle ihmiselle? "Ja miksi ihmeessä minä huutaisin sille kiltille ja ystävälliselle miehelle?". E kyllä tiedä.

Vierailija
175/190 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän miehillekään kiltti ja mukava vaimo riitä. 😂

Minustakin on ollut kiinnostunut pari kilttiä ja mukavaa miestä, mutta kun miehessä ei ollut mitään muuta kiinnostavaa, niin en helkkarissa huoli sellaista miestä. Kyllä sen toisen osapuolen on myös jotain kipinää ym. tuotava suhteeseen. Muussa tapauksessa keittäkööt itse kaurapuuronsa.

Vierailija
176/190 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja silti Jonnakin taitaa vain olla yksinäinen ja ihmettelee, miksi suhteet ei onnistu, eikä sitä kiinnostavaa fiksua miestä tule vastaan. Hän syyttää miehiä siitä, että nämä ovat liian kilttejä ja epäkiinnostavia, jotta hän voisi heistä kiinnostua.

Tilanteeseensa tyytyväisen ihmisen ei tarvitse kirjoitella yksinäisten "kitinästä".

Vierailija
177/190 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jykevä leuka, väh 185cm pituus, soturin kallo ja tappajan katse. Minimivaatimus miehille nykyään.

Vierailija
178/190 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin pointtihan on se, että nainen saa nykyään valita itse kumppaninsa ihan millä kriteereillä tahansa, kuten miehet ovat aina saaneet. Ja siitä kuuluu olla ylpeä ja iloinen, eikä selitellä kellekään mitään.

Jaa, olisi kyllä kiva tietää mistä noita superhotteja naisia löytyi jokaiselle miehelle entisaikaan.

Kyllä se ongelma on juuri se naisten hypergamia. Lopputulos on sitten se että katajaan kapsahtavat eli toisin sanoen tinderi on täynnä yh äippiä.

Ennen se oli vielä vaikeampaa.

Miehen täytyi vakuuttaa naisen isä siitä, että pystyy tarjoamaan taloudellisesti turvatun elämän ja että on muutenkin kunnollinen mies, eikä mikään laiska luuseri. Sekin oli monella iso juttu, että täytyi uskaltaa mennä puhumaan naisen isälle.

Ainoastaan sotien jälkeen jokaiselle miehelle löytyi naisia valittavaksi asti. Silloin naisia oli sattuneesta syystä paljon enemmän kuin miehiä. Puhuttiin jopa ylijäämänaisista.

Vierailija
179/190 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä naiset jotka ei arvosta kiltteyttä menee kyllä metsään! Voivat olla kapinallisia muillakin tavoilla. Ei oo hyvä juttu tämmöinen paheellisuus. Itse eivät ehkä ikinä olleet kilttejä. Vielä jos paheellisuuksissaan harrastaa irtosuhteita, niin on red flag ja turn off. Kannattaa miettiä leidit!

Vierailija
180/190 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ole yhdellekään naiselle koskaan kelvannut, vaikka koko elämäni olen rauhallisesti ja kiltisti sääntöjä noudattaen rakkautta odottanut. Eivät ole naiset tulleet juttelemaan missään, ei töissä, ei julkisissa kulkuneuvoissa, ei missään..