Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerrassaan kummallinen seksisuhde, pitäisikö lopettaa?

Vierailija
04.03.2015 |

Olen 26-vuotias sinkkunainen, ja olen muutaman kuukauden ollut seksisuhteessa erääseen mieheen. Tämä siksi, että kumpikaan meistä ei nyt ehdi/jaksa/halua etsiä parisuhdetta, ja seksi välillämme toimii. Emme juuri tunteneet toisiamme tätä ennen, eikä varsinaisesti ole ollut tarkoituskaan tutustua sen syvällisemmin. Mies on minua aika paljon vanhempi.

Viime aikoina on käynyt selväksi, että mies näkee suhteemme vähän erilaisena kuin oli tarkoitus. Hän pitää minuun yhteyttä joka ikinen päivä, useimmiten tekstareilla, ja kertoilee päivästään ja tekemisistään. Hän tuntuu pitävän siitä, että jaksan olla kiinnostunut hänen asioistaan ja minulle voi aina kertoa mitä vain. Tällainen olen aina ollut, ihmiset avautuvat minulle hyvin helposti. 

Tämä ei muuten haittaisi minua, mutta on eräs outo asia: miestä ei koskaan kiinnosta minun asiani. Hän ei koskaan, ikinä kysy mitä minulle kuuluu, vaikka olisimme vaihtaneet päivän aikana kymmeniä viestejä hänen kuulumisistaan. Jos mainitsen jostain tärkeistä menoistani, hän ei koskaan esitä lisäkysymyksiä tai kommentoi muutenkaan mitään. Ei hänellä kai ole siihen velvollisuuttakaan, mutta minua alkaa pikkuhiljaa todella ärsyttää se, että minun sopii kyllä olla kiinnostunut hänen asioistaan, mutta häntä ei selvästikään kiinnosta tietää mitään minun elämästäni. Se on oikeastaan aika loukkaavaa.

Mies on myös vihjaillut, että ehkä voisimme jossain vaiheessa tavata muutenkin kuin seksin merkeissä (tapaamme n. kerran viikossa siinä tarkoituksessa). Muuten voisin ehkä kuvitellakin, että tästä voisi ajan myötä kehittyä parisuhde, tai syvempi ystävyyssuhde, mutta minusta on anteeksiantamatonta, että aikuinen ihminen ei itse ymmärrä, että jotain vastavuoroisuutta pitäisi olla. Vaikea hänelle on asiasta sanoakaan, mutta tällaisena tilanne ei kyllä voi jatkua. Hän olettaa minun olevan kiinnostunut esim. sellaisista asioista, että tänään hän unohtikin työeväät kotiin, mutta jos itse kerron käyneeni vaikka työhaastattelussa tai jotain muuta tärkeää, niin hän ei edes kysy miten sujui. Olen hyvin hämmentynyt miehen käytöksestä!

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksipuolisen ystävän? Terapiapotilaan, joka ei maksa?

Vierailija
42/46 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksipuolisen ystävän? Terapiapotilaan, joka ei maksa?

Lähetäpä miehelle lasku perään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on seksisuhde, jossa ei tavata koskaan, sextaillaan vaan Whatsappissa ja fantasioidaan, syvällisten juttelun ohella.

Vierailija
44/46 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on seksisuhde, jossa ei tavata koskaan, sextaillaan vaan Whatsappissa ja fantasioidaan, syvällisten juttelun ohella.

Hyvä! Ei tartu taudit eikä tule raskaaksi!

Vierailija
45/46 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap aloitti ketjun 2015. On joko muuttanut yhteen tai lopettanut suhteen, I presume?

Vierailija
46/46 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea hänelle on asiasta sanoakaan,

Joo vaikeista asioista puhuminen on vaikeaa mutta jos et kerro hänelle mikä on ongelmana et voi myöskään syyttää häntä ongelmasta. 

Taas kerran avaudut asiasta väärässä paikassa. Postaa vaikka tuo aloitus suoraan sille ukolle! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi