Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa, varsinkin miehet, että onko minulla aihetta jättää mieheni ilman seksiä?

Vierailija
22.09.2010 |

Hän on ensimmäistä kertaa suhteemmme aikana koko illan kestävässä mykkäkoulussa. Ettei mykkäkoulu lähtisi tavaksi, niin suositteletteko minulle pihtaamista tänä iltana (myöskin ensimmäistä kertaa)?

En tiedä syytä mykkyyteen, kun hän ei kerro. En halua uskoa, että olisin mitenkään ollut niin huono vaimo, että ansaitsisin tätä kohtelua häneltä.

Olen hoitanut tänään kaiken lastenhoitoon liittyvän, kun mies käyttäytyy noin omituisesti. Pitkä päivä minullakin takana siis...

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on hyvä aloittaa kostonkierre! Siitä se alamäki alkaa! Pihtausta ja vitustuta. Mökötystä ja vitutusta. Pihausta ja mökötystä... jep

Vierailija
2/14 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sua siis kiinnostaa harrastaa seksiä ihmisen kanssa, joka mököttää eikä suostu edes puhumaan sulle, niin siitä vaan. Itseäni ei kyllä nappaisi, varsinkaan jos itse olisin joutunut mykkäkoulun vuoksi kantamaan suurimman osan kodin ja perheen vastuusta yksin.

Perinteinen suositushan tähän väliin on keskustella miehen kanssa. No, tiedän kyllä, että keskustelu mykkäkoululaisen kanssa on aika haastavaa, ellei mahdotonta - mulla on kotona ikioma mykkäkoululainen, joka kaiketi kuvittelee mun lukevan ajatuksia ja mököttää milloin mistäkin 3-4 päivää/iltaa viikossa. Ei oo auttanut keskustelut, eikä edes se, että seksielämäkin on aika kuihtunutta, kun mua ei, ylläri ylläri, hirveästi kiinnosta tuollaisen mörön kanssa touhuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota häntä kalusta kiinni ja jos ei vastustele liikaa, ota suihin. Vai nukutteko samassa sängyssä? Luulisi mykkäkoulun loppuvan ainakin tälle päivää.

Vierailija
4/14 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...äijä on mykkäkouluun taipuvainen, jätä se. Niin minäkin tein entiselle vaimolleni. Nykyisen kanssa voidaankin sitten puhua ihan mistä vaan.

Vierailija
5/14 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

auttaa parhaiten kunon nainti. Se auttaa miestäsi ymmärtämään, että pienistä ristiriidoista huolimatta rakastat häntä.

Pihtaaminan on todellakin kierteen alku, jolla olette kohta kusessa, tai kulli toisessa pillussa.

Ilmeisesti naisen on hyvin vaikeaa ymmärtää mistä poikeastipuhuu, kun puhuu pihtaamisesta. Se on pahempi kuin avioero. Ota siten reilusti avioero, jos sitä tekee mielesi ajaa tuolla tarmokkuudella. Säästyy ainakin lapset paljolta kärsimykseltä ja mies säästyy paljolta tuskalta. Loppujen lopuksi se on sinullekin paras vaihtoehto.

Vierailija
6/14 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on ensimmäistä kertaa suhteemmme aikana koko illan kestävässä mykkäkoulussa. Ettei mykkäkoulu lähtisi tavaksi, niin suositteletteko minulle pihtaamista tänä iltana (myöskin ensimmäistä kertaa)?

En tiedä syytä mykkyyteen, kun hän ei kerro. En halua uskoa, että olisin mitenkään ollut niin huono vaimo, että ansaitsisin tätä kohtelua häneltä.

Olen hoitanut tänään kaiken lastenhoitoon liittyvän, kun mies käyttäytyy noin omituisesti. Pitkä päivä minullakin takana siis...

Heti kun lapset nukkumassa tai nukahtaneet, niin käyt laittamassa itsellesi kirkkaan punaiset tai violetit tai valkoiset stay-up sukkikset kaikkine systeemeineen (mikä nyt on miehesi lemppariväri noista kaikista) ja sitten olet kuin ei mitään. Avaat vaikka pienen pienen viinipullon sohvalla (jos teidän perheessä ei käytetä alkoholia suuresti) ja katsot televisiosta jotain tai luet sanomalehteä normaalisti nuo "vaatteet" päällä...mies joko innostuu tai sitten ei (jotain vialla ehkä, jos ei??) Tämä nyt tuli tällain nopeasti mieleen...

Vierailija
7/14 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vetää jotain stay-uppeja+sukkanauhaliivejä päälle. Seksikäs nainen on haluttava vaikka säkki päällä. Asennevammaista jokinorsua ei stay-upit pelasta.

Vierailija
8/14 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vetää jotain stay-uppeja+sukkanauhaliivejä päälle. Seksikäs nainen on haluttava vaikka säkki päällä. Asennevammaista jokinorsua ei stay-upit pelasta.

veit jalat suustani

Vierailija
9/14 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulla toimisi se että vaimo laittaisi jotain piukkaa päällensä ja konttaisi olohuoneen läpi, katsoisi mua silmiin ja sanoisi miau. En tosin mökötä koskaan, mutta tuo olisi silti kivaa.

Vierailija
10/14 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos pitää turpansa kiinni jatkossakin. Sano, että kaipaat panemista etkä paskapuheita.

Saattaa mykkäkoulu loppua..

Vierailija
11/14 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimo piti jalkoja ristissä kolme kuukautta kävin maksullisessa . nyt ei tee mieli yhtään!

Vierailija
12/14 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimo piti jalkoja ristissä kolme kuukautta kävin maksullisessa . nyt ei tee mieli yhtään!

Vierailija
13/14 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset saavat seksiä aina.

Miehet saavat seksiä aina rahalla .

Vierailija
14/14 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen saa aina seksiä