Oletteko mummot varhaiskaalia ostaneet
Kommentit (19)
En ole mummo mutta varhaiskaali on hyvää. Ainoastaan joku junttiteiniääliö ei sitä tiedä.
Et ole lapsiraukka tainnut koskaan kunnon kaalipiirakkaa maistaa.
Tottakai. Kaalilaatikko uunissa. Tosin en ole kenenkään mummo, joten siisti pentu suusi..
Juuri grillasin sitä, ah niin hyvää
Vierailija kirjoitti:
En ole mummo mutta varhaiskaali on hyvää. Ainoastaan joku junttiteiniääliö ei sitä tiedä.
Juu juu. En edes halua tietää mikä sinun mielestäsi sitten on ”pahaa” tai ”yhdentekevän” makuista.
Vierailija kirjoitti:
Olen. Syön sellaisenaan.
Mitä muuta siellä Venäjällä on tänään pöydällä?
Vierailija kirjoitti:
En ole mummo mutta varhaiskaali on hyvää. Ainoastaan joku junttiteiniääliö ei sitä tiedä.
Olen 59-vuotias ja tiedän että varhaiskaali on kaalia, ei mitään erityistä herkkua tai valtavan terveellistä edes.
Ai että, voisi ostaakin kaalta kun seuraavan kerran käyn kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Et ole lapsiraukka tainnut koskaan kunnon kaalipiirakkaa maistaa.
Kaalipiirakassa on parasta voitaikina. Sellainen kun tekee itse, sisään voi laittaa mitä tahansa, ja se on hyvää. Poisluettuna tofu.
Vierailija kirjoitti:
Ai että, voisi ostaakin kaalta kun seuraavan kerran käyn kaupassa.
Mahtuuko sinne vetokärryyn paksu kaalinpää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että, voisi ostaakin kaalta kun seuraavan kerran käyn kaupassa.
Mahtuuko sinne vetokärryyn paksu kaalinpää?
Ei ole vetokärryä, ihan kestokasseja käytän ostoksiini.
Kalliita ovat kaalet vielä. Ei ole köyhällä varaa herrojen herkkuihin.
Ruotsin perunoihin on köyhän tyytyminen.
Tuontieväitä ovat. Myrkkyjä sisältävät ne. Kyllä ensin pitää syödä vanhat kotimaiset kaalet pois.
Mikä siinä on että kun kauppa laittaa kaalin puoliksi, niin kilohintakin tuplaantuu?
Ja juustoissa vähän sama juttu?
Että kuka pöljä sitten ostaa niitä puolikkaita tuplahinnalla?
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on että kun kauppa laittaa kaalin puoliksi, niin kilohintakin tuplaantuu?
Ja juustoissa vähän sama juttu?
Että kuka pöljä sitten ostaa niitä puolikkaita tuplahinnalla?
Ne, jotka ei tarvitse kuin sen puolikkaan. Summa on kuitenkin niin pieni, että ei haittaa.
Emme vielä.