Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt loppui mun ja Citymarketin asiakkuussuhde!!

Vierailija
03.03.2015 |

Eilen tapahtui kolmas (3.) kerta tämän vuoden aikana että yrittivät laskuttaa liikaa.

Kaikki nämä liikalaskutukset ovat olleet ns. kimppatarjouksia, jossa hyllyn/korin reunassa on ollut kyltti 2kpl x€ ja sitten kuitenkin laskutettu erikseen huomattavasti kalliimpi hinta. Eka kerran ajattelin olevan puhdas vahinko, toinen kerta onneton sattuma mutta nyt tämä kolmas kerta kahden kuukauden aikana ei voi olla mielestäni muuta kuin asiakkaan tahallista kusettamisyritystä. Onneksi löytyy lähistöltä myös Prisma, jossa ei ikinä ole mulle käynyt vastaavaa. 

Kommentit (205)

Vierailija
201/205 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin cittarissa ostamisen ku olin töissä siellä. Sain tarpeekseni ihmisten huijaamisesta. En halua kertoa mm . näistä tarjouksista,lohesta,vihanneksista yms. Semmostakin settiä että.

Vierailija
202/205 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiriö Hämeenlinna pahin huijaus paikka

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/205 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut 10 vuotta kaupassa töissä eri tehtävissä. Teemme kaikkemme että hinnat olisivat oikein ja samat hintalapuissa ja kassakoneella. Hinnat muuttuvat usein, tarjoukset vaihtuvat 2x viikko ja lisäksi on kuukausitarjoukset. Valitettavasti joskus virheitä sattuu. Mitään ei tarkoituksella tehdä asiakkaan harmiksi. Tottakai haluamme että kaikki sujuu hyvin ja asiakkaat ovat tyytyväisiä. Ihmetyttää että jotkut kuvittelee että kauppa tahallaan huijaa asiakkaita. Mitä järkeä siinä olisi? Omaa kuoppaahan silloin kaivettaisiin.

Vierailija
204/205 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta tämän ketjun myötä tuli mieleen miten monta kertaa on cittarissa saanut ihmetellä ns tarjoustuotteen hintaa kassalla. Just se enarin puuttuminen lapusta tekee ihan mahdottomaksi selvittää mitä tuotetta tarjous koskee. En tykkää vääntää pikkurahoista, mutta tosiaan jos ostaa monta pakettia paljousalennuksen takia niin kyllä sen summan pitäisi olla oikein. Ja sitten se että vasta kassan jälkeen pystyy tarkistamaan tulivatko kaikki alennukset, ärsyttävää.

Kerran tuli superissa selkkaus kun valtavassa plakaatissa mainostettiin jotain oisko ollut broileria. En muista enää yksityiskohtia kun tapahtumasta jo kauan, mutta merkki, laatu ja pakkauskoko täsmäsivät kylttiin, vaan ei sitä tuotetta sillä hinnalla myyty. Kassa kävi vielä kauppiaalta kysymässä ja vastaus oli ei kun ei sillä tarkoiteta tuota tuotetta. Eli kuluttaja kärsii kun tarjouslapun merkintä sopii useampaankin pakkaukseen. Ei ole käyty tuon jupakan jälkeen siinä kaupassa. Fiksu kauppiashan olisi pahoitellut kyltin epätäsmällisyyttä ja myynyt meille vastaavan tuotteen tarjoushinnalla.

Vierailija
205/205 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä vitun enari

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme