Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt loppui mun ja Citymarketin asiakkuussuhde!!

Vierailija
03.03.2015 |

Eilen tapahtui kolmas (3.) kerta tämän vuoden aikana että yrittivät laskuttaa liikaa.

Kaikki nämä liikalaskutukset ovat olleet ns. kimppatarjouksia, jossa hyllyn/korin reunassa on ollut kyltti 2kpl x€ ja sitten kuitenkin laskutettu erikseen huomattavasti kalliimpi hinta. Eka kerran ajattelin olevan puhdas vahinko, toinen kerta onneton sattuma mutta nyt tämä kolmas kerta kahden kuukauden aikana ei voi olla mielestäni muuta kuin asiakkaan tahallista kusettamisyritystä. Onneksi löytyy lähistöltä myös Prisma, jossa ei ikinä ole mulle käynyt vastaavaa. 

Kommentit (205)

Vierailija
1/205 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.onneksi itsellesi ei satu virheitä. Ihmisiä he sielläkin ovat :)

Vierailija
2/205 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se on. Joissakin sittareissa sitä tapahtuu vähemmän ja toisissa joka asiointikerta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/205 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko katsonut kuitin lopusta loppusumman jälkeen,onko vähennetty?Cittarissa alet tulee kuitin loppuun loppuun :) t.myyjä

Vierailija
4/205 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein pari vuotta sitten lähisittarissa testin ja tarkastin putkeen 10 kuittia. 8 niistä oli virheellisiä, kaksi ok. Yksikään virheellisistä ei ollut mulle eduksi.

Vierailija
5/205 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, itseä nauratti juuri Cittarissa kun Kismetit oli "tarjouksessa". Mies huudahtaa, että hei ostetaan Kismettiä kun se on nyt vaan 0,55e, johon minä kun ostan sitä usein kun on lempi suklaani "Ainahan se on 0,55e?" No ei ole tässä lukee normaali hinta 0,62e. Menin katsomaan ja tosiaan siinä tarjous lapussa luki, että normaali hinta 0,62e. Vieressä vaan olikin sitten se aivan normaali valkoinen hintalappu jossa "Kismet 0,55e" Jep jep olisivat nyt edes pistäneet sen tarjouslapun siihen päälle niin, että vanha hinta olisi piilossa :'D

Vierailija
6/205 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lähikaupassa eli K-Supermarketissa puuttuu yllättävän usein tarjoushinta kassalta. Viimeksi eilen kassasta tuli 4 euroa isompi kilohinta tavaralle. Tarkistin kuitin heti ja sain hyvityksen. Ja kello oli kuitenkin jo 13 kun kävin kaupassa, siellä sitä tarjoustuotetta ainakin sillä kassalla on iloisesti ilmeisesti myyty tuntikausia normaalihinnalla. Usein sieltä myös puuttuu lehti-ilmoituksessa oleva tarjous kokonaan, viimeksi esim lohi. Oli vain ihan normaalihintaista lohta, tarjouskalaa ei missään, kello oli 12. 

Olen jopa kauppiaan kanssa jutellut asiasta, mutta mitään ei tapahdu. Olenkin alkanut ajamaan pari x vkossa kauemmas isompaan markettiin.

Vierailija
7/205 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 08:14"]

Ok.onneksi itsellesi ei satu virheitä. Ihmisiä he sielläkin ovat :)

[/quote]

Kolme kertaa kahden kuukauden aikana tuntuu vaan vähän liian paljolta virheitä, kun muissa kaupoissa vastaavaa ei ole kohdalleni sattunut ikinä! Ja kas kummaa, miks ei kertaakaan ole sattunut niin että minua olisi laskutettu liian vähän?? Siinäpä onkin hyvä kysymys. No, onneks voi äänestää jaloillaan (ja pankkikortillaan). -ap

Vierailija
8/205 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 08:14"]

Oletko katsonut kuitin lopusta loppusumman jälkeen,onko vähennetty?Cittarissa alet tulee kuitin loppuun loppuun :) t.myyjä

[/quote]

Kyllä olen. Ja ei ole vähennetty minun tapauksissani. -ap

Vierailija
9/205 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 08:16"]

Heh, itseä nauratti juuri Cittarissa kun Kismetit oli "tarjouksessa". Mies huudahtaa, että hei ostetaan Kismettiä kun se on nyt vaan 0,55e, johon minä kun ostan sitä usein kun on lempi suklaani "Ainahan se on 0,55e?" No ei ole tässä lukee normaali hinta 0,62e. Menin katsomaan ja tosiaan siinä tarjous lapussa luki, että normaali hinta 0,62e. Vieressä vaan olikin sitten se aivan normaali valkoinen hintalappu jossa "Kismet 0,55e" Jep jep olisivat nyt edes pistäneet sen tarjouslapun siihen päälle niin, että vanha hinta olisi piilossa :'D

[/quote]

Joku aika sitten heillä oli hyvä tarjous lakuissa. 4kpl eurolla! Piti sitten maksaa kahdessa erässä, jotta sai normaalihinnalla ostettua 5kpl eurolla (silloin maksoivat 20c/kpl).

Vierailija
10/205 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä sattuu usein Cittarissa. Ennen joulua ostin kahden suklaalevyn kimppatarjouksen ja kolmen hammasharjan tarjouksen. Ekalla kerralla suklaatarjous tuli oikein mutta hammasharjatarjous väärin. Pyysin korjaamaan ja myyjä korjasi. Nyt vaan korjauksen seurauksena se suklaatarjous hävisi ja olivat normaalihinnalla. Pyysin taas korjaamaan ja myyjä oli tosi nyreä kun joutui taas "vaivautumaan". Tuli vaikutelma että olisi pitänyt antaa suklaan hänen mielestään olla kun sain sen harjatarjouksen. Kaipa suurin osa ihmisistä vaan tyytyy siihen että menettää rahaa mutta minä en, ihan periaatteesta.

Vierailija
11/205 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka suuresta euro/senttimäärästä nyt on kyse että noin kiukkuseksi vetää?

Vierailija
12/205 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä tuo että olen nyt käynyt tässä samassa lähisittarissa n. viiden vuoden ajan, kun olen alueella asunut ja en kertaakaan ole jäänyt kuitteja sen koommin tarkistelemaan, paitsi nyt vuoden alusta kun en ostanut muuta kuin tämän tarjouskimpan niin oli helppo huomata virhe heti kassalla. Tämän jälkeen olenkin sitten katsonut joka kuitin ja tarkkaan ja nyt tuli se kolmas moka tämän vuoden sisällä. Kuinkahan monta mokaa onkaan tullut sen viiden vuoden aikana, kun en ole kuitteja tarkistellut..? -ap

Vierailija
13/205 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 08:21"]

[/quote]

Niin että sun mielestä on ok varastaa asiakkaalta vaikkakin vain pieni summa.. Niinkö?

Vierailija
14/205 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Tuo tuskin on se pointti monellakaan. Tiedän, että teitä on paljon joita saa huijata, kun kyseessä on pieni summa, mutta meitä on paljon, jotka emme halua tulla lainkaan huijatuksi.

Vierailija
15/205 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 08:17"]

Meidän lähikaupassa eli K-Supermarketissa puuttuu yllättävän usein tarjoushinta kassalta. Viimeksi eilen kassasta tuli 4 euroa isompi kilohinta tavaralle. Tarkistin kuitin heti ja sain hyvityksen. Ja kello oli kuitenkin jo 13 kun kävin kaupassa, siellä sitä tarjoustuotetta ainakin sillä kassalla on iloisesti ilmeisesti myyty tuntikausia normaalihinnalla. Usein sieltä myös puuttuu lehti-ilmoituksessa oleva tarjous kokonaan, viimeksi esim lohi. Oli vain ihan normaalihintaista lohta, tarjouskalaa ei missään, kello oli 12. 

Olen jopa kauppiaan kanssa jutellut asiasta, mutta mitään ei tapahdu. Olenkin alkanut ajamaan pari x vkossa kauemmas isompaan markettiin.

[/quote]

Meidän K-supermarketissa on ihan samat ongelmat! Käymmeköhän samassa kaupassa, vai ovatko ne kaikki tuollaisia?

Vierailija
16/205 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Minä, numero 11, olisin menettänyt hammasharjojen tapauksessa noin kolme euroa ja suklaalevyistä yli euron. Mutta kyse on siis periaatteesta.

Vierailija
17/205 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 08:24"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 08:21"]

[/quote]

Niin että sun mielestä on ok varastaa asiakkaalta vaikkakin vain pieni summa.. Niinkö?
[/quote]

On ok. Eikä se ole varastamista.

Vierailija
18/205 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä virheitä valitettavasti sattui ettei tarjoukset tuu koneelta. Aika monesti myös sattuu että asiakas on ottanut väärän tuotteen. Esim lukee että "listerine zero 2kpl/x euroa". Asiakas sanoo että tarjous ei tullut ja kun soitan niin asiakkaalla onkin vaikka listerine total care-suuvettä.
..
Asiakas sanoo aina että siinä oli lappu vieressä missä lukee se tarjous mutta kannattaisi lukea se teksti kuitenkin mitä tarjous koskee.
..
Mutta kurjaa kun näitä sattuu ja vois ne tarjouksetkin olla joskus selkeämpiä. Ei tarkoituksena ole asiakasta huijata, kyllä ne tarjoukset ovat kuitenkin sen hintaisia että niitä kannattaa myydä tarjoushinnalla. Ei kukaan laita tarjousta ja ajattele että juksataan että saadaan muutama euro enemmän. Kyllä se tyytyväinen asiakas tulee kaupalle kannattavammaksi kun tyytymätön ja siihen pyritään.

Vierailija
19/205 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotteko silloinkin periaatteesta kun joku tuote jää laskuttamatta?

Vierailija
20/205 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 08:26"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 08:21"]

[/quote]

Minä, numero 11, olisin menettänyt hammasharjojen tapauksessa noin kolme euroa ja suklaalevyistä yli euron. Mutta kyse on siis periaatteesta.
[/quote]

Noi periaatteen ihmiset ovat kaikista vittumaisia jos sellainen sattuu olemaan sun edellä kassajonossa. Jankutetaan joistain senteistä ja jonot seisoo. Kerran heitin jankuttajalle vitosen setelin että pidä hyvänäs mut nyt eteenpäin saatana. Loppui se jankutus aika nolon näköisenä kun tajus itsekin ääliömäisyydensä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän