Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS:n läpikäymät vainoamistuomiot: Miehet käyttävät Airtageja ja muita paikantimia naisten seuraamiseen

Vierailija
11.10.2026 |

https://www.hs.fi/feature/art-2000012277987.html

"Paikantimia on löytynyt autoista, käsilaukuista ja vararenkaan päältä. Selvitimme oikeuden tuomioista, miten teknologiaa käytetään naisten vainoamiseen."

"Airtag. Ei juuri kahden euron kolikkoa suurempi. Sujahtaa helposti taskuun, reppuun tai auton konepellin alle.

HS:n läpikäymistä vainoamistuomioista selviää, että miehet käyttävät Airtageja ja muita paikantimia naisten seuraamiseen."

"Yhdessä tapauksessa lapsen tietokone johdatti miehen suoraan perheen uuden kodin ovelle."

Olen sanonut tämän aikaisemminkin tällä palstalla, mutta sanon sen uudelleen: Naisten ahdistelu ja häirintä saa aina vain sairaampia piirteitä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puolison ei tartte mua seurailla. Koti,työ,kauppa ja ihan reilusti sanon kun lähden kaverin kanssa päiväristeilylle vetää päiväkännit. 

Vierailija
2/5 |
11.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen määkin tässä meinaan miettiny että sujauttasko omaan reppuun sellasen tägin ja kattos vähän että missä mä oikein luudaan taas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on kätevää miehen baarissa käymisen seuraamiseen.

Vierailija
4/5 |
11.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on kätevää miehen baarissa käymisen seuraamiseen.

Miehillä on esimerkiksi työpaikkaromanssi työpaikalla tai suhde kotona lastenhoitajan kanssa, joten he ovat aina siellä missä heidän kuuluukin olla.

Naiset näköjään seikkailevat missä sattuu vieraiden miesten asunnoissa ja vaikka mitä, joten siinä jää heti kiinni, eivät ole tätä vielä oppineet.

Vierailija
5/5 |
11.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua voisi seurata. Voisi seurata myös internetliikennettä. Kuka tahansa seurailija kuolisi tylsyyteen. Herätys, töihin, kauppaan, kotiin, loppuilta lasten kanssa. Nettiliikenne on lähinnä työjuttuja, uutisten lukemista ja aivojen mädättämistä tällä keskustelupalstalla. 

Oikeastaan en ihmettele ettei ole kukaan innostunut seuraamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän