Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älykkyys on rasite

Vierailija
01.12.2021 |

Olen älykkäämpi kuin useimmat ihmiset. Se ei ole hienoa, se on taakka. Vähä-älyiset ihmiset ärsyttävät minua ja saavat minut raivon partaalle. Jos saisin valita, ottaisin älykkyysosamäärästäni muutaman numeron pois. Ehkä elämä olisi helpompaa silloin.

Onko muita kohtalontovereita? Miten te olette selvinneet arjesta muiden ihmisten kanssa?

Kommentit (150)

Vierailija
141/150 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei. Te jotka koette itsenneyliälykkääksi , voisitteko ratkaista pari ongelmaa. 1) maailman nälkätilanne 2) pandemia, näin aluksi. Kun nämänolette ratkoneet, saatte pari uutta esim energiantuotannosta.

1) vähennetään ihmispopulaatiota

2) vähennetään ihmispopulaatiota

3) vähennetään ihmispopulaatiota

Oliko niin vaikeaa?

Vierailija
142/150 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholi auttaa.

"Being drunk is a good disguise. I drink so I can talk to assholes. This includes me."

Jim Morrison (ÄO 149)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/150 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota noin, miten tämä ketju palasi haudan takaa? Kirjoitin tähän kommentin eilisiltana, ja kun lähetin sen, huomasin ketjun kadonneen. Jotain rotia nyt tähän poistatteluun.

Minä tiedän miten ketjuja poistatellaan. Sen tempun keksii tyhmä apinakin. On ihan liian helppoa.

Veikkaan että tämä ketju lähti poistoon jonkun sellaisen toimesta, kenellä on sitä "tunneälykkyyttä" ja viisautta.

Vierailija
144/150 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma ÄO:ni on vanhalla tavalla mitattua 146. Jos asiaa rupeaa oikein miettimään, niin teoriassa vain 4% ihmisistä ymmärtäisi juttuni, se on itse asiassa aika surullista ja yksinäistä. 

Vierailija
145/150 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma ÄO:ni on vanhalla tavalla mitattua 146. Jos asiaa rupeaa oikein miettimään, niin teoriassa vain 4% ihmisistä ymmärtäisi juttuni, se on itse asiassa aika surullista ja yksinäistä. 

Missä mittasit?

entäs uudella tavalla?

Vierailija
146/150 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joudun kauan olemaan tyhmän seurassa loukkaamatta häntä, väsyn ihan hirveästi. Kun kaikki jutut on niin tietämätöntä.

Vierailija
147/150 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joudun kauan olemaan tyhmän seurassa loukkaamatta häntä, väsyn ihan hirveästi. Kun kaikki jutut on niin tietämätöntä.

Tämähän se olisi. Aina näissä ketjuissa tulee joku viisas ja tunneälykäs mouhottamaan, miten kyllä älykäs aina pystyy sopeutumaan ja laskeutumaan alempiensa tasolle, jos on oikeasti älykäs.

Joo joo joo!

Se on ihan eri asia olla hetkisen aikaa vierakorea, syvään hengittävä ja hidastaa toisen tahtiin, mutta jos sitä sopeutumista pitää tehdä vaikka useampi tunti, tai työskennellä sellaisen henkilön kanssa aktiivisesti jonkun päämäärän eteen, kenen takia pitää sopeutua, niin hitto!

Vierailija
148/150 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä mittasit?

entäs uudella tavalla?

Mensan virallisessa valvotussa livetestissä. En ole selvittänyt, nykyään on eri keskihajonta. 

Vierailija
149/150 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykää tekeen se wais -iv  tms., siinä selviää onko aivot toiminnassa vai ei,  mensan testin pystyy treenaamalla pääseen "läpi" jokainen.

Vierailija
150/150 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi mielenkiintoista kuulla esimerkki. Voisiko joku teistä superälykkäistä kirjoittaa jonkun sellaisen ajatuksen, mitä muut ihmiset eivät ole ymmärtäneet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä