Mistä niitä työpaikkoja löytää?
Tai edes avoimia työpaikkailmoituksia?
Työmarkkinatori, duunitori, Laura, Jobly ja muut jakavat samat ilmoitukset keskenään. Olen selannut paikalliset yritykset läpi ja kontaktoinut kaikki, mihin voisi jotain mahkuja edes olla. En enää oikeasti tiedä, mistä voisin hakea enää työpaikkaa. Kaikki 100km säteellä on koluttu läpi eikä uusiakaan työpaikkailmoituksia ole tullut.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
No ei ole, ihan samanlainen tyhjäntoimitus kuin naamakirja.
Luota nyt vain PS, kyllä ne työpaikat on siellä kuten luvattu
Vierailija kirjoitti:
Perustamalla oman yrityksen.
Mistäs asiakkaat, kun kellään ei ole varaa mihinkään. Kokoomuslainen unelma, että ollaan kaikki yksinyrittäjiä vailla tuloja.
Vierailija kirjoitti:
Mene töihin siitä ruikuttamasta Igor.
Voi voi, kun olen jo töissä. Työni vaan on määräaikainen ja panikoin tulevaa. Oliko jotain annettavaa keskustelulle? ap
Vierailija kirjoitti:
Vuokravälitysfirmat?
Muutamassa olen listoilla, vaan ei sieltäkään kautta ole mitään tullut.. ap
Kyllähän perussuomalaisten puoluetoimistossa varmaankin tiedetään missä ne luvatut sadat tuhannet työpaikat ovat, laita kyselyä sinne suuntaan. Kysy samalla milloin ja mistä saa euron bensaa.
Mikä aloittajan työssäkäyntialue on? Mikä on osaaminen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LinkedIn on tosi hyvä.
Saan sieltä koko ajan työtarjouksia.
Mutta se onkin ammattilaisille, eli asiantuntijoille.
Ei siis matalan tason duunareille.
Mutta toimii siis helkkarin hyvin ja hinta 9 euroa
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän perussuomalaisten puoluetoimistossa varmaankin tiedetään missä ne luvatut sadat tuhannet työpaikat ovat, laita kyselyä sinne suuntaan. Kysy samalla milloin ja mistä saa euron bensaa.
Kysyn ihan siis konkreettisia sivustoja tms. mistä niitä avoimia työpaikkoja löytää mitä hakea, ei nyt auta tuo puolueöyhötys. ap
Voin luovuttaa omani, mutta sori, työ on raskasta ja palkka pieni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LinkedIn on tosi hyvä.
Saan sieltä koko ajan työtarjouksia.
Mutta se onkin ammattilaisille, eli asiantuntijoille.
Ei siis matalan tason duunareille.
Mutta toimii siis helkkarin hyvin ja hinta 9 euroa
Teen suorittavaa työtä, joten ei valitettavasti LinkedInin kautta löydy mitään, vaikka omalla alallani olenkin paljon kouluttautunut, mutta "duunari" olen silti.. ap
Vierailija kirjoitti:
Teen jo fyysistä työtä joten työn raskaus ei pelota. Eikä palkallakaan hurrata. Kunhan olisi edes osa-aikaista hommaa, mutta kun ei ole mitään mitä hakea, kaikki käyty jo läpi, jotkut jopa pariinkiin kertaan haettu! ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teen jo fyysistä työtä joten työn raskaus ei pelota. Eikä palkallakaan hurrata. Kunhan olisi edes osa-aikaista hommaa, mutta kun ei ole mitään mitä hakea, kaikki käyty jo läpi, jotkut jopa pariinkiin kertaan haettu! ap
Noh, olen vähän samassa tilanteessa. 6 kk määräaikaisuus menossa.
Kuntarekry, sijaisrekisteri ja valtiolle.fi myös toki tiedossa ja käyty läpi.