Miehesi suurin "vika" rakastajana?
Kommentit (83)
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 12:16"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 03:19"]
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 21:36"]
Seksi loppuu miehen orgasmiin. :(
[/quote]
Ja päivänvalo loppu auringonlaskuun. Näin se vaan menee.
[/quote]
Oletteko te jotkut ihan tosissanne, että haluaisitte miehen vielä oman orgasminsa jälkeen hoitavan naisellekin sellaisen?? Nainen hoidellaan aina ENSIN, niin sitten kun mies on tullut, hän saa nukahtaa tai painella suihkuun. Seksi siis tietenkin loppuu miehen orgasmiin, kun nainen on ensin omansa saanut, jos on saadakseen.
[/quote] Öö... Mikäs aivopieru tämä oli?
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 13:16"]
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 12:16"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 03:19"] [quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 21:36"] Seksi loppuu miehen orgasmiin. :( [/quote] Ja päivänvalo loppu auringonlaskuun. Näin se vaan menee. [/quote] Oletteko te jotkut ihan tosissanne, että haluaisitte miehen vielä oman orgasminsa jälkeen hoitavan naisellekin sellaisen?? Nainen hoidellaan aina ENSIN, niin sitten kun mies on tullut, hän saa nukahtaa tai painella suihkuun. Seksi siis tietenkin loppuu miehen orgasmiin, kun nainen on ensin omansa saanut, jos on saadakseen. [/quote] Öö... Mikäs aivopieru tämä oli?
[/quote]
Naiselle hoidetaan orgasmi ensin, sitten miehellä on vasta lupa tulla. Mikä aivopieru muka?
Ikinä en oo sellaiseen mieheen törmännyt, joka pystyisi mihinkään oman orgasminsa jälkeen. Ehkä teillä joillain ei sitten mies laukea mitenkään voimallisesti. Tuo miehen nukahtaminen seksin jälkeen ei voi olla mikään mielikuvitusjuttu, vaan ihan täyttä totta. Nukahtanut mies ei ainakaan mulle orgasmia tuota, siksi haluan sen ennen kuin mies laukeaa.
Tulee 20 sekunnissa. Ikä ei ole auttanut, päinvastoin. Ehkä liian harvoin ollaan, noin 2krt./vk. Muuten tosi ihanaa, esileikit ja suuseksit molemmin puolin, siinä ei laukea niin nopeasti. Kaipaan vaan pitkää panoa, 5 minuttia olisi taivas.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 23:02"]
Tulee 20 sekunnissa. Ikä ei ole auttanut, päinvastoin. Ehkä liian harvoin ollaan, noin 2krt./vk. Muuten tosi ihanaa, esileikit ja suuseksit molemmin puolin, siinä ei laukea niin nopeasti. Kaipaan vaan pitkää panoa, 5 minuttia olisi taivas.
[/quote]
Jos harrastaa seksiä kaksi kertaa päivässä, niin todennäköisesti toisella kerralla kesto on pidempi. Kannattaa kokeilla joskus.
Joo, ihme ketju, kun joka toiseen vastaukseen annetaan joku mukaneuvo, joka on vain ilkeilyä. Aiheessa nimenomaan pyydettiin kertomaan parantamisen vara.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 22:28"]
Olen näyttänyt ja kertonut monesti, kuinka haluan jonkin asian tehtävän. Johonkin ne opit vaan katoaa? Ja toinen asia mitä mies ei ymmärrä, että en välttämättä ole kiihottunut/valmis, vaikka märkä olisinkin. Se on vaan pillu! Mikä siinä on niin vaikeaa????
[/quote]Just tätä yritin minäkin tuolla ekalla sivulla kirjoittaa! Eli mihin ihmeeseen ne vuosien aikana opitut taidot ja kokemus katoavat? Mies romppaa vähän sinne päin ja suurinpiirtein oikeasta kohdasta ja mä yritän siirtää itseäni oikeaan paikkaan, ottaa kädestä kiinni ja viedä sen juuri siihen missä on paras, painaa sitä niin että voimakkuus olisi hyvä, nostaa/laskea/siirtyä hyvään paikkaan, antaa sanoilla ja äänillä tukea kun oikea paikka löytyy, mutta seuraavalla kerralla kaikki on kuin en olis koskaan mitään opettanutkaan.Tuntuu kuin mies miettisi siinä jotakin ihan muuta ja mekaanisesti vain puuhastelisi kun puuhastella joskus kerran pitää ja vaimo siitä tykkää... Onneksi joskus osuu ja niitä sattumia tässä odotellaan...
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 23:04"]
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 23:02"]
[/quote]
Jos harrastaa seksiä kaksi kertaa päivässä, niin todennäköisesti toisella kerralla kesto on pidempi. Kannattaa kokeilla joskus.
[/quote]
Ei juurikaan muutanut asiaa, kokeiltu on. Kesto silloin ehkä 90s. Tuntuu kyllä niin älyttömän hyvältä mustakin ja oon niin täynnä että tavallaan ymmärän miestä kun tulee nopsaan mutta ois niin ihana jatkaa pidempää .
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 13:21"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 13:16"]
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 12:16"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 03:19"] [quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 21:36"] Seksi loppuu miehen orgasmiin. :( [/quote] Ja päivänvalo loppu auringonlaskuun. Näin se vaan menee. [/quote] Oletteko te jotkut ihan tosissanne, että haluaisitte miehen vielä oman orgasminsa jälkeen hoitavan naisellekin sellaisen?? Nainen hoidellaan aina ENSIN, niin sitten kun mies on tullut, hän saa nukahtaa tai painella suihkuun. Seksi siis tietenkin loppuu miehen orgasmiin, kun nainen on ensin omansa saanut, jos on saadakseen. [/quote] Öö... Mikäs aivopieru tämä oli?
[/quote]
Naiselle hoidetaan orgasmi ensin, sitten miehellä on vasta lupa tulla. Mikä aivopieru muka?
Ikinä en oo sellaiseen mieheen törmännyt, joka pystyisi mihinkään oman orgasminsa jälkeen. Ehkä teillä joillain ei sitten mies laukea mitenkään voimallisesti. Tuo miehen nukahtaminen seksin jälkeen ei voi olla mikään mielikuvitusjuttu, vaan ihan täyttä totta. Nukahtanut mies ei ainakaan mulle orgasmia tuota, siksi haluan sen ennen kuin mies laukeaa.
[/quote]
Öööö, kyllä mun mies nuolee oman orgasminsa jälkeen. Mä ennemminkin oisin nukahtamassa tultuani, mutta vastavuoroisuus, vastavuoroisuus.
Toi kyrvän tunkeminen sisälle ilman lämppäänistä kyrsii toisinaan, mutta harvemmin tätä käy kun innostun helposti.
Ei esileikkiä juuri koskaan. Pari kerta pyyhkäisee käsellä selkää ja se on siinä. Tulee lähelle vain kun haluaa panna, muuten ei ole mitään läheisyyttä, ei hellyyttä. samalla sekunnilla kun tulee viereen on sormet alapäässä. Vaikka olen sen sata kertaa sanonut ,että aloita hyvänä pito yläpäästä. Ei vaikutusta. Yleensä sessio kestää 2 minuuttia. En tietenkään ehdi kylmiltään mukaan. Toisaalta hyväkin ,että on äkkiä ohi. Ei kauheasti jaksa enää kiinnostaa. Sinne se nytkin meni makkariin oottamaan ,että tulen. Taidankin mennä nukkumaan toiseen huoneeseen.Nyt ei jaksa....
Pihtaaminen, johon ei mikään konsti auta, on suurin "vika".
No jos joku vika täytyy keksiä... mies ynähtelee oudon äänekkäästi, kun aloittaa nuolemisen. Kai se tekee sen vain osoittaakseen miten hommasta nauttii, mutta kuulostaa vähän teennäiseltä. Meteli kyllä loppuu kun homma etenee! :D
Sama, kuin monilla kanssasisarillani: Mies ei muista (?), mitä olen opettanut. Vaikka kuinka kerron ja opastan kädestä pitäen, mies ottaa opikseen sillä samalla kerralla. Seuraavalla sekstauskerralla kaikki on taas ennallaan.
Esileikki on pelkkää seisokin esittelyä. Olen sanonut sata kertaa että sytyn kosketuksesta, painautuis mua vasten ja koskettaisi kädellään. Toinen häiritsevä asia on ettei mies ajele pitkiä munakarvojaan ja käy nykyään 3 päivän välein suihkussa. Muna maistuu ummehtuneelta sen takia vaikka se olisi just pesty.
Ei jostain syystä osaa enää nuolla minua. Alkuun se sähellys oli jotain aivan uskomattoman kamalaa räpellystä mutta harjoiteltiin ja erittäin hyvin tuloksin. Sitten ne taidot katosi tai unohtui jonnekin. Yritän edelleen nätisti ohjata siihen mutta ei se vaan onnistu. Ja jos kyse on siitä että se vaatii liikaa energiaa niin huono selitys koska saan suuseksiä ehkä pari kertaa vuodessa ja mies pari kertaa viikossa.
N a i n e n Sinä osaat näyttää hyvää hellyysmallia vaikka samaan aikaan, kun mies tekee kotitöitä. Voi vaatia 500 kertaa toistoa (ilmanseksiä) muuttaa mieslogiikkaa jopa ennen eläkeikää suomiuroolle. Kerrotaan täälläkin, miten onnistuu. Voi vaatia eineksiin siirtymistä tai muita muutoksia arjessa. Ja laatimasi ohjevihkosen esittämistä piirrosten kera toistuvasti.
Mies on muuten kiltti ja ihana, mutta seksin aikana joskus turhan kovakourainen. Esim. viikko sitten otti minut niin rajusti, että vuodin verta ja emättimen aukko ja väliliha olivat ihan turvoksissa monta päivää ja minun oli vaikea istua. Myös peppureikä oli jotenkin kipeä ja ulostaminen sattui, vaikka emme edes harrastaneet peppuseksiä. Samalla kerralla mies myös hieroi klitoristani niin kovasti, että siinä on vieläkin rakko.
Mies ei myöskään ymmärrä sanaa "ei". Jos mies haluaa seksiä tänään, niin meillä on seksiä tänään, ihan sama mitä sanon.
Lisäksi mies haluaisi välillä kuristaa seksin aikana. Siitä olen kieltäytynyt monta kertaa ja pikkuhiljaa mies alkaa uskoa..
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 21:36"]
Seksi loppuu miehen orgasmiin. :(
[/quote]
Ja päivänvalo loppu auringonlaskuun. Näin se vaan menee.
Ja sitten miehet valittavat kun nainen ei halua seksiä. Tämä ketju paljastaa miksi.
Mieheni on todella ihana ja osaa rakastella taitavasti, hän osaa käyttää kookasta kulliaan juuri sopivalla vauhdilla, sopivilla kulmilla ja kieli- sekä sormetusjututkin onnistuvat... Mutta jos nyt oikein miettii, niin ärsyttää asenne, että seksi olisi vain naista varten. Asenteet ovat vaihtuneet ihan täysin, ennen mies oli ykkönen sängyssä ja hän sai kaiken, nyt tuntuu että miehillä on niin kovat paineet miellyttää naista että he unohtavat itsensä kokonaan. Ei seksi ole vain jomman kumman ilo, vaan juurikin molempien nautinto!
Okei, ja on sekin ärsyttävää nähdä miehen ylimielinen ilme joka kerran jälkeen kun hän polttaa sähkötupakkaa sängyssä minun maatessani orgasmin jälkikuumotuksessa kuin räsymatto. Se "minä olen hyvä seksissä, minä saan naiselleni monta orgasmia peräkkäin ja olen niin machomies että halkean"-ilme, katse ja äänensävy on jotain aivan käsittämättömän rasittavaa. Ja sitten se suorituksena arvioiminen! Hän kyselee aina, minkä arvosanan antaisin kyseiselle sessiolle ja montako sain, ai et saanut kuin kolme, pitäisikö vielä sormettaa neljäs kun viimeksikin sait neljä, miltä kyrpä tuntui, oliko kivaa, jne. Yllättävän typerän kuuloista kun toistuu joka seksikerran jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 21:45"]
Erektion kanssa joskus ongelmia. Saattaa lopahtaa kesken kaiken tai olla puolikova. Välillä taas laukeaminen kestää ja kestää.
[/quote]
Samoja ongelmia täälläkin. Vuosi vuodelta tilanne vain pahenee.